E-28 528i VS. MB 560 SEC
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E-28 528i VS. MB 560 SEC
Та значи историята е традиционна.Бръмчим си ние с едно приятелче с неговото 528i 84год. на един от големите булеварди в Пловдив-Асеновградско шосе.Караме си в крайна дясна лента/от 3 възможни само в едната посока,абе много широко/.По едно време Иван видя в оглвдалото някакъв тип който нарочно кара зад нас,сменя къси дълги и бибитка навсичкото отгоре.Веднага решихме този си търси белятя.След 100-тина метра спираме на червен светофар и гъзара се нареди до нас.Гледката е обичайна и виждана от всички,а именно:Случаино забогатяло,селско компакт дискче което с първите му "чисти пари" си купува регулярната за такива като него кола{"Пази боже сляпо да прогледне!"-дядо Вазов},а именно Магарцедес 560 SEC-пура двувратка.Колата не беше така добре тунигонгована като самия него:10-тина златни гривни на лявата ръка,на дясната позлатен часовник,сигурно ROL-I-X Daytona.Типът ни погледна с тъмния си Rayban,усмихна се ехидно и изфорсира 2 пъти по-големия по кубатура двигател от нашия.Какво не знаеше парвенюто за нашата иначе обикновенна на пръв поглед 5-ца:мощно впръскване,изпускателен тракт AC Schnitzer,спортна ск. кутия и шпер диференциал,фактори които решиха двубоя в наша полза.
Двете коли тръгнахме още на жълто,като БЕКА с пурата взе половин секунда фалстарт.Ужасно динамичната 5-ца много бързо навакса и до 6000 об.на 1-предавка вече му беше взела цяла кола преднина/3-4 метра/.До изхода на кръстовището вече водихме с 2 дължини,а по-нататък събитията се развиха още по-драматично за селтика.
И така на отсечка около 400-500 метра до следващия светофар "баровеца намалени цени" беше останал на половината път.Може би ТРАКУЦАТА му{кръстоска между трактор и каруца}беше автоматик{не съм сигурен} и затова изгуби.
Та на следващия светофар спряхме нарочно да го изчакаме,той се дотътри,спря успоредно до нас и изфъфли сконфузено:"Много бяга този грозник бе!".Аз го скастрих веднага:"Грозник е на майка ти сина!",а Иван отново му показа образцов BURN OUT.
Знам че от вашите очи историята изглежда доста клиширана и звучи като приказка от шипковия храст,but IT'S TRUE.
Собственици на стари КУТЕНИЦИ пазете се от дърти БМВ-та с остри муцуни,ще ви разгонят фамилията.
Двете коли тръгнахме още на жълто,като БЕКА с пурата взе половин секунда фалстарт.Ужасно динамичната 5-ца много бързо навакса и до 6000 об.на 1-предавка вече му беше взела цяла кола преднина/3-4 метра/.До изхода на кръстовището вече водихме с 2 дължини,а по-нататък събитията се развиха още по-драматично за селтика.
И така на отсечка около 400-500 метра до следващия светофар "баровеца намалени цени" беше останал на половината път.Може би ТРАКУЦАТА му{кръстоска между трактор и каруца}беше автоматик{не съм сигурен} и затова изгуби.
Та на следващия светофар спряхме нарочно да го изчакаме,той се дотътри,спря успоредно до нас и изфъфли сконфузено:"Много бяга този грозник бе!".Аз го скастрих веднага:"Грозник е на майка ти сина!",а Иван отново му показа образцов BURN OUT.
Знам че от вашите очи историята изглежда доста клиширана и звучи като приказка от шипковия храст,but IT'S TRUE.
Собственици на стари КУТЕНИЦИ пазете се от дърти БМВ-та с остри муцуни,ще ви разгонят фамилията.
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
super istoria !!!
E-28-cite sa NUMBER ONE !!!!
osven tova ne sa grozni
E-28-cite sa NUMBER ONE !!!!
osven tova ne sa grozni

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Istoriata e mnogo dobra.Tova me podse6ta i az da razkaja edna.I az sam ot Plovdiv kato Bavarian Wolf.Deistvieto se razvi predi dve sedmici.Ta izlizam da pokaram za udovolstvie moeto 318I E36.Vremeto strahotno - predvaritelno podgrial gumite.Be6e nedelen den - na koleloto na panaira.Az ne moga da razbera,no tova e masovka - mercedesite gi karat samo seliacite,bez nikoi da se obijda.Ta Toj otvorko spira do men i s pogled se razbirame da se gonkame.Toi s edno C180 i se misli za N1.Tragnahme zaedno,kato parvite 200 metra varviahme zaedno.Strelkata otiva v 4ervenoto,motora reve.Tuk e momenta da kaja,4e tozi 1,8 motor pri visoki oboroti kato 4e li se zadahva.Karal sam 318I E46 i niama6e tozi problem.
Ta za istoriata - jko gaz,kato distanciata do sledva6toto kolelo mu napravih dve daljini.Tova e razstojnoe okolo 500 m.Otsre6ta ima restorant - sledva 90 gradusov zavoi na koleloto - moje li da si predstavite s kakva skorost go vzeh.Trapkata be neverojtna, a onj go gledam i mu se smej na sledva6tia sfetofar - napravo se izgavrih magarcedesa.
Tuk e momenta da popitam Bavarian Wolf - vijdam 4e e goliam spec po motorite - dali pri moj model tova e normalno.Ina4e njmam nikakvi problemi s nego?
bavaria
Ta za istoriata - jko gaz,kato distanciata do sledva6toto kolelo mu napravih dve daljini.Tova e razstojnoe okolo 500 m.Otsre6ta ima restorant - sledva 90 gradusov zavoi na koleloto - moje li da si predstavite s kakva skorost go vzeh.Trapkata be neverojtna, a onj go gledam i mu se smej na sledva6tia sfetofar - napravo se izgavrih magarcedesa.
Tuk e momenta da popitam Bavarian Wolf - vijdam 4e e goliam spec po motorite - dali pri moj model tova e normalno.Ina4e njmam nikakvi problemi s nego?
bavaria
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Hah ne vizdam sto da ne vervat horata ,528 ako se ponapravi nqma problem da pocne da uskorqva okolo i pod 7 sec do 100 ,a mIrsedesa dori i sys vyrtqst moment kolkoto na 2x528-ci - sys avtomaticnata skorostna kutiq ot zavoda e izlizal sys tova uskorenie (predi povece ot 10 godini predpolgam):)
Dobyr urok ste mu dali ,ma losoto che toz edva li e vdqql nesto:P
A btw Sprech Differencial kvo e - LSD?
LordDigital
Dobyr urok ste mu dali ,ma losoto che toz edva li e vdqql nesto:P
A btw Sprech Differencial kvo e - LSD?
LordDigital
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Браво Светльо!Браво наказвачо!
Не исках да оплюваме чак толкоз собствениците на МВ,защото пак ще изпаднем в глупави спорове.Между другото,аз тях вече година ги проучвам тайничко и се опитвам да установя що за птици са и ето до какви изводи съм достигнал:
Болшинството от тях признават/след дълги увъртания/,че БМВ-то е по-добрия автомобил.Другите даже и да него признават си проличава по погледите им като видят някое БМВ/гледат завистливо или с възхищение/.
Вторият ми извод е че те страдат/както аз го наричам/ от синдрома на собственика.Демек чул че МВ е най-добрата кола и си я купува.Оттам насетне,тя му е първата и последната,той я защитава независимо от качествата и,
защото си е НЕГОВА.И втората и третата му кола също са такива,друга него интересува независимо дали е по-добра.Но синдрома на собственика е в сила и за собствениците на всички останали марки автомобили.Някои не им изменят до края на живота си.
Така че те уважават много Баваркаджиите,мисля че и ние трябва да им отговорим горе-долу със същото.
По въпроса за Е-36-не мога точно да ти обясня защо М40 не можа да ми се хареса.Може би е твърде обикновен и скучен,в смисъл такъв че е с малка кубатура,ремъчен и почти по-нищо не различаващ се от 1.8 на всички останали евро фирми.Факт е че и самата фирма май че не го хареса много/правиха го 5-6 години и всичко свърши до там/.Същото не може да се каже за предшественика му М10 който си е жива класика.
Светьо,много трудно се прави диагностика по-описание.По дефекта на твоята кола подозирам много неща и симптома за който ми даваш да се хвана мисля,не е достатъчен.Трябва и да си убеден че колата се дави,защото може и да не и достига във високи обороти.И тъй като много датчици могат да са виновни трябва да идеш да и хакнат диагностичния куплунг или пищака Bosch KTS 3500 и той веднага ще се предаде кой е.
Както много пъти съм казвал:Инжекцията е едновременно и най-простото и най-сложното нещо в БМВ-то в смисъл такъв че алгоритъма на работа е супер елементарен,а може да те направи бърлив.
Не исках да оплюваме чак толкоз собствениците на МВ,защото пак ще изпаднем в глупави спорове.Между другото,аз тях вече година ги проучвам тайничко и се опитвам да установя що за птици са и ето до какви изводи съм достигнал:
Болшинството от тях признават/след дълги увъртания/,че БМВ-то е по-добрия автомобил.Другите даже и да него признават си проличава по погледите им като видят някое БМВ/гледат завистливо или с възхищение/.
Вторият ми извод е че те страдат/както аз го наричам/ от синдрома на собственика.Демек чул че МВ е най-добрата кола и си я купува.Оттам насетне,тя му е първата и последната,той я защитава независимо от качествата и,
защото си е НЕГОВА.И втората и третата му кола също са такива,друга него интересува независимо дали е по-добра.Но синдрома на собственика е в сила и за собствениците на всички останали марки автомобили.Някои не им изменят до края на живота си.
Така че те уважават много Баваркаджиите,мисля че и ние трябва да им отговорим горе-долу със същото.
По въпроса за Е-36-не мога точно да ти обясня защо М40 не можа да ми се хареса.Може би е твърде обикновен и скучен,в смисъл такъв че е с малка кубатура,ремъчен и почти по-нищо не различаващ се от 1.8 на всички останали евро фирми.Факт е че и самата фирма май че не го хареса много/правиха го 5-6 години и всичко свърши до там/.Същото не може да се каже за предшественика му М10 който си е жива класика.
Светьо,много трудно се прави диагностика по-описание.По дефекта на твоята кола подозирам много неща и симптома за който ми даваш да се хвана мисля,не е достатъчен.Трябва и да си убеден че колата се дави,защото може и да не и достига във високи обороти.И тъй като много датчици могат да са виновни трябва да идеш да и хакнат диагностичния куплунг или пищака Bosch KTS 3500 и той веднага ще се предаде кой е.
Както много пъти съм казвал:Инжекцията е едновременно и най-простото и най-сложното нещо в БМВ-то в смисъл такъв че алгоритъма на работа е супер елементарен,а може да те направи бърлив.
- Harry Potter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 11.02.2002
- Местоположение: Sofia
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Kvo da vi kaja -onia den kam 12 chasa vecherta si jitkah po bul Balgaria v nai barzata lenta i mi se zalepi nekakva Kalibra otzad i pochna da mi svetka.Umriah ot iad-mnogo go mrazia tova -leko go pusnah da mine pred men i vidiah che nastapvashe kolata do dupka -posledva podobno deistvie i ot moia strana i go izriazah razbira se.BMW-to mi e 320 E36 a Kalibrata sashto beshe 150 konia 2000-16 vintilova.Izriazah go makar da ne biah chak tolkova mnogo ubeditelen -a i vkarah kolata v chervenoto.Useshtam veche che veche ne mi se struva tolkova barzo BMW-to otkolkoto kogato go vzeh-no tova e normalno sled kato sam sviknal s nego.Do kolko km izriazvate na 2-ra kolite si vie?Zabeliazal sam che na 2-ra do nachalnata granica na chervenia sektor na oborotite sam na okolo 85 km/ch i neshto mi se struva malko-vie kvo mislite ?
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Ami moito, koeto vse pak e E30, na 2-a diga 95km/h pri 6700rpm i togava mi izkljuchva pompata za benzin-a. Prav si, che BMW-to ne e barza kola, kato uskorenie, zashtoto, Golf-a koito karah na vremeto v Sofia, na 2-a digashe spokoino 110km/h. Ako iskate vjarvaite, no shto novi 3-ki, 5-ci, puk i na M3 sum kusal zadnicite ot svetofarite. Drug e vaprosat, che Golf-a sled 150km/h po magistralata ne e osobenno prijaten za karane, dokato hodih prez week-enda do Paris s Cabrio-to i si poddarzhah 190km/h v prodalzhenie 2 chasa na 6000rpm bez gram useshtane za realnata skorost:-) Estestveno usetih po dzhoba si, ama tova e druga tema:-)
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Неразбираемо за мен е защо напоследък е тази мания да се маха ограничителя на оборотите на двигателя.Така или иначе както се вижда от заводската графика на мотора,мощността започва да пада след 5000-5500 об.{зависи кой е мотора} и след тези обороти започваш малко по малко да губиш.Защо да отиваш към 7000об. след като ако вкараш втора ускорението ще бъде по-голямо.Ето затова на любителите на динамиката горещо препоръчвам спортната скоросна кутия{1-ва назад},5-та е директна,а останалите предавки са по-сгъстени.Тоест държат те винаги около пикът на мощността.
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Е да, но май не е лесно да се намери спортна скоростна кутия. Или греша?
Land Shark II
--------------
'89 "316"
Land Shark II
--------------
'89 "316"

отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Както винаги си абсолютно прав!Аз съм си намерил една във Враца,обаче все не ми остават излишни кинти да я купя.
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Heh ,to sportnoto e sportno - stoto e napraveno za sportuvane ,obache ako q slozis taz transmisiq i resis da hodis do moreto da rechem ,bez OD sha ti se razgoni familiqta:)
LordDigital
LordDigital
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Heh ,to sportnoto e sportno - stoto e napraveno za sportuvane ,obache ako q slozis taz transmisiq i resis da hodis do moreto da rechem ,bez OD sha ti se razgoni familiqta:)
LordDigital
не съм много съгласен с теб аз съм с такава трансмисия (с изключение че 1ва ми е нормална т.е напред а не назад )и не мисля че ми се разгонва фамилията а напротив

________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Лорде по принцип си прав,но спортната ск. кутия върви с подходящото за нея главно предаване,така че оборотите на 5-та предавка се запазват като на нормалната скоростна кутия.
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
отг::E-28 528i VS. MB 560 SEC
Tq tvoita M3-ka mai che beshe 5-speed ,tuh mnoo sym se chudel tocno BMW tocno na M3 za kvo slagat 5 skorostna kutiq ,koeto mi napomnq:
http://www.ece.iit.edu/~atzakov/M3%20_S2_Porshe.pdf
Ne che e nesto koi-znae kakvo ,no obratno kym temata pri tebe cqlata kola si e napravena predpolgam za taz transmisiq ,demek glavno predavane ,Diffove ,etc.
Be zaradi tva horata sa izmislili 6 skorosti ,a za oste po-golemi fenove slagat i po 7 (VeyRon-a) ,a za nai-golemite fenove CVT koeto si zakas kym lapTopa i si go setvas kolko predavki da ima ,i kakvi da sa predavatelnite chsisla (noviq SkyLine ,koito sha izliza ot zavoda sys 8 predavki + Neutral + Zadna)
Maa mnoo se otplesnah mai:)
LordDigital
http://www.ece.iit.edu/~atzakov/M3%20_S2_Porshe.pdf
Ne che e nesto koi-znae kakvo ,no obratno kym temata pri tebe cqlata kola si e napravena predpolgam za taz transmisiq ,demek glavno predavane ,Diffove ,etc.
Be zaradi tva horata sa izmislili 6 skorosti ,a za oste po-golemi fenove slagat i po 7 (VeyRon-a) ,a za nai-golemite fenove CVT koeto si zakas kym lapTopa i si go setvas kolko predavki da ima ,i kakvi da sa predavatelnite chsisla (noviq SkyLine ,koito sha izliza ot zavoda sys 8 predavki + Neutral + Zadna)
Maa mnoo se otplesnah mai:)
LordDigital
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани