BMW M5 - 2012 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: София, жк. Изток
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW M? :)

BMW M5 - 2012 г.

Мнение от 320i_coupe » 28 Май 2009, 19:50

Снимката е фотошопска, но добре плакне окото с агресивните "черни дупки".

Изображение


Източник: http://dailydriverblog.com/2009/05/if-t ... %E2%80%A6/
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '13 Bmw F10 520d

Мнение от Man0Lov » 28 Май 2009, 20:42

:shock: :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 28 Май 2009, 20:45

Колко още ще видим докато излезе :roll:
Изображение
a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 28 Май 2009, 23:03

До 2012 се не знае колко пъти ще се промерни нещо.Иначе не е зле
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 20.08.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d F10

Мнение от Енцо » 29 Май 2009, 12:30

Вече ми омръзна от фотошопски истории. Още не са извадили 5, а вече даже нарисуваха и М5.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от interlagos » 01 Юни 2009, 12:12

4акам я с нетьрпениеееееееееееееееееееееееее :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1114
Регистриран на: 11.06.2005
Местоположение: у селото на белото

Мнение от Мишу » 01 Юни 2009, 12:50

interlagos написа:4акам я с нетьрпениеееееееееееееееееееееееее :D

аз па чакам някоя като твоита с нетърпение

пс предната броня направо е л...на вервам че немогат така да усерат 1 кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Мнение от deemov » 02 Юни 2009, 17:29

Много кофти фотошопска история :mhihi: Дано еМката няма нищо общо с това :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 865
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Холандското кралство

Мнение от zvezdo88 » 02 Юни 2009, 19:23

Това нещо грам не ме привлича с тая предна броня ?! :help:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 31.05.2009
Пол: Мъж
Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T

Мнение от Alex_GT3 » 03 Юни 2009, 15:38

Следя с нетърпение появата на М5, защото ми е една от любимите коли. Новото поколение излиза през 2010, а М5 може би към 2011. Нещото, което най-много ме притеснява, че няма да има звук от такъв калибър като на Е60, дори и на Е39. Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 04 Юни 2009, 11:29

Малко off topic ;)

Скоро открих сайта на едно много добро автомобилно списание Drivers Republic Magazine. Тестовете им са страшно адекватни и обективни, а анализите учудващо увлекателни. Ето един "симпатичен" сравнителен тест на M3, C63 AMG и IS-F ;)
http://magazines.drivers-republic.com/d ... IGSrgJbBdH
But does a human form display to those who dwell in realms of day

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Юни 2009, 17:41

Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.


не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.

... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Мнение от acho.rs » 04 Юни 2009, 18:49

alx написа:
Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.


не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.

... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи ;)

Така е , но 65 АМГ мотора може да се тунира и развива , почти до безкрайност , докато един 6 литров бензинов мотор има доооста по-никъск предел на възможнстите ... ако остане натурално аспириран , де :twisted: Пък и не знам , колко точно , струва един атмосферен мотор със 100-110 коя литрова мощност , но ми се струва , че 100 коня на литър от турбо-мотор са "по-евтини" :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 31.05.2009
Пол: Мъж
Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T

Мнение от Alex_GT3 » 04 Юни 2009, 18:56

alx написа:
Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.


не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.

... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи ;)


Да, така е. Бмв вадят страшни атмосферки със супер звук, но дойде момент, в който трябва да влезе турбото. Прав си за вредните емисии ... никой няма да ти допусне една 6-7 литрова атмосферка с 700 коня и вредни емисии като на Зил например. Отностно моторите на АМГ според мен не са нищо особено ако се сравни с мотора на настоящите М5 и М6. Те продължават да печелят награди за най-добър мотор след 4 хиляди кубиковите. Бих искал Бмв да патентоват този звук на настоящето М5 - Уникален е !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Мнение от acho.rs » 04 Юни 2009, 20:04

Alex_GT3 написа:
alx написа:
Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.


не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.

... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи ;)


Да, така е. Бмв вадят страшни атмосферки със супер звук, но дойде момент, в който трябва да влезе турбото. Прав си за вредните емисии ... никой няма да ти допусне една 6-7 литрова атмосферка с 700 коня и вредни емисии като на Зил например. Отностно моторите на АМГ според мен не са нищо особено ако се сравни с мотора на настоящите М5 и М6. Те продължават да печелят награди за най-добър мотор след 4 хиляди кубиковите. Бих искал Бмв да патентоват този звук на настоящето М5 - Уникален е !

Звука е убииствен , но не мога да отрека , че когато 65 АМГ изручи до мен , ми се разтреперват гащите - няма такова гаргаране . Интересно че и 63 АМГ мотора вади същия звук , пък е коренно различна концепсия , изглежда изпускателната система тук си казва думата .
И не мисля , че правят турбо мотори , заради емисиите . Кво те бърка годишния данък , когато караш кола за 300 000+ . По-скоро заради мощността , всички минават на турбо . Намериха начин да се справят със лага и сега е ясно , че атмосферките остват в миналото или при екзотиките . . . Някой да знае съвременен дизел без турбо (освен 1,5 на Рено) , така ще изглежда и бензина след 4-5 години .

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook