BMW M5 - 2012 г.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от latrel » 07 Фев 2012, 18:03

BadAngel написа:
K_Ilkov написа:в ГТР-а можеш ли да седнеш и да праснеш едни 7-800 км днес


кое ще те спре да не го направиш?

това е идеята на колата..

ти изобщо карал ли си гтр повече от 5 мин за да твърдиш това ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 18:05

latrel написа:ти изобщо карал ли си гтр повече от 5 мин за да твърдиш това ???


какви са ми вариянтите?
ако ти кажа, че съм -> ще искаш да ти го доказвам

а ако кажа, че не съм -> значи не мога да си изкажа мнението :ok:
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от vanci88 » 07 Фев 2012, 18:11

latrel написа:
BadAngel написа:
K_Ilkov написа:в ГТР-а можеш ли да седнеш и да праснеш едни 7-800 км днес


кое ще те спре да не го направиш?

това е идеята на колата..

ти изобщо карал ли си гтр повече от 5 мин за да твърдиш това ???



Ами даже 2000-3000км се правят,но трябва хубава клавиатура,че пръстите посиняват :)
Последна промяна vanci88 на 07 Фев 2012, 18:14, променена общо 1 път
36436
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 07 Фев 2012, 18:12

За него не знам, но аз съм карал от вашингтон до бостън... около 700 км... спрях три пъти да зареждам, но иначе нямах проблеми. Не я усетих да е некомфортна – единствения ми проблем е че изходящата генерация имаше резонанс на едни обороти, ама това не е голяма болка и се решава лесно ;)

Ето ти и какво мислят по въпроса притежатели (дд- дейли драйвър- всекиднвена кола)


http://www.nagtroc.org/forums/index.php ... =43473&hl=
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 18:17

alx написа:За него не знам, но аз съм карал от вашингтон до бостън... около 700 км... спрях три пъти да зареждам, но иначе нямах проблеми. Не я усетих да е некомфортна – единствения ми проблем е че изходящата генерация имаше резонанс на едни обороти, ама това не е голяма болка и се решава лесно ;)

3 резервоара за 700 км..

дори и последния да е останал наполовина пълен, добре си се повозил :ok:
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 2.03.2009

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от latrel » 07 Фев 2012, 18:21

BadAngel написа:
latrel написа:ти изобщо карал ли си гтр повече от 5 мин за да твърдиш това ???


какви са ми вариянтите?
ако ти кажа, че съм -> ще искаш да ти го доказвам

а ако кажа, че не съм -> значи не мога да си изкажа мнението :ok:

Аз не виждам смисъл в това да спамиш всяка тема с глупавите ти хвалби без да имаш преки наблюдения върху така защитаваната от теб кола, която си проучил в уикипедиата и си се качвал в нея само на есенния панаир ....
alx написа:За него не знам, но аз съм карал от вашингтон до бостън... около 700 км... спрях три пъти да зареждам, но иначе нямах проблеми. Не я усетих да е некомфортна – единствения ми проблем е че изходящата генерация имаше резонанс на едни обороти, ама това не е голяма болка и се решава лесно ;)

Ето ти и какво мислят по въпроса притежатели (дд- дейли драйвър- всекиднвена кола)

Alx твойте измислени преходи няма да ги коментирам, ти си карал всичко на света и от единия край на щатите до другия. Компетентен си по всяка марка и модел, изчисляваш заплатите на 2 континента и си свръх зает с работа нищо, че по цял ден киснеш във форума.
BadAngel написа:3 резервоара за 700 км, дори и последния да е останал наполовина пълен, добре си се повозил :ok:

завистта е голямо нещо :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 18:27

latrel написа:Аз не виждам смисъл в това да спамиш всяка тема с глупавите ти хвалби без да имаш преки наблюдения върху така защитаваната от теб кола, която си проучил в уикипедиата и си се качвал в нея само на есенния панаир ....

това няма от къде да го знаеш, колега

може и да не са ме пуснали да седна в колата на пловдивския панайр, щото е била клиентска примерно?
latrel написа:
Alx твойте измислени преходи няма да ги коментирам, ти си карал всичко на света и от единия край на щатите до другия. Компетентен си по всяка марка и модел, изчисляваш заплатите на 2 континента и си свръх зает с работа нищо, че по цял ден киснеш във форума.


аз за алх не зная нищо, но мога да ти кажа, че имам познат, българин в америка, който дори не се интересува толкова горещо от коли, и пак има какво да разкаже, просто автомобилната конюнктура там дава възможност за такива преживявания, така че съм склонен да му вярвам на разказите

и в момента, в който мненията почват да се цепят и да се пише по всяко мнение буквоядски, означава че не вървим добре :banghead:
Последна промяна BadAngel на 07 Фев 2012, 18:27, променена общо 1 път
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от DrivinGGoD » 07 Фев 2012, 18:27

BadAngel написа:Драйвинг,

не смятам нисана за супер кола, аз ясно виждам неговите предимства и недостатъци, за това и в темата за дрийм суперкара не го споменах

всяка една кола си носи свойте позитиви и негативи, въпрос на лично притегляне на приоритетите е човек да прецени сам за себе си до каква степен е готов колата да му бърка в живота

нисана е с добро съотношение компромиси - плюсове, както и М5 между другото (аз също виждам плюсовете на М5-цата)


Не знам... да не се окаже, че и по-добре от теб знам плюсовете и минусите на нисана и М5цата (за второто съм сигурен :mrgreen: )

BadAngel написа:а и това изказване за колата за бедняци.. не ти приляга, не забравяй, че това е 3 секундна кола, изработена ръчно от майстори, наричани такуми, които са си посветили живота на всеки един гтр, излезнал на пазара

та.. моя апел е, за да може тази тема да продължи да се развива в правилна посока, да си свалим розовите очила и да почнем да мерим правилно колите

а да.. и ГТР-а не е това, което е, само заради факта, че е бърз :bchug:



Розови очила нямам... и не съм имал... разсъждавам трезво на база лични впечатления и меря максимално обективно :winky:

GTR-a e това само защото е бърз... ама само и единствено... нищо друго не го прави нещо повече от М3, камоли от колите, с които го сравняваме, ако гледаме качествата по абсолютна стойност. Това го бях писал и в другата тема - добър е защото получаваш цифри като за супер кола, на цена като за спортно купе, за това е и винаги ще бъде кола за хора, който не могат да си позволят по-скъпа и също толкова бърза кола. Моя избор пред него е дори и М3... та изказването, че е кола за бедни "wanna be" супер бързаци си ми приляга точно - аз ако искам да се доказвам и да съм по-бърз от някого ще го направя на пистата, ако искам да си правя кефа по пътищата и да се чувствам готино в колата си то има много богат избор, ма GTR-а не попада в него :oops:

Искам един ден да те видя след 700-800 километра с която и да е кола зад волана, щото се съмнявам, че си минавал такива километри някога карайки, след това да те сложим в GTR да минеш същото това разстояние и после в М5... ти прецени дали би го направил ;)

BadAngel написа:колкото до маркетинговия отдел на БМВ, очевидно те добре взаймодействат с отдел АРХИВ и помнят резултата от последния им опит за суперкар, за BMW Z8 говоря


alx написа:Внимавай. з8 беше $150к 1999-та. За сравнение М5 беше $75к. Ръчна изработка. Общо взето дилърите нямаха квота за нея а трябваше да я поръчват според клиентите. Това са все характеристики на суперавтомобил. Може би не суперекзотика, но определено суперавтомобил.

http://www.supercars.net/cars/204.html


Всъщност никой от BMW не се е опитвал да направи от Z8 супер кола, защото дори тогава тя бе по-слаба, по-евтина и по-незавиваща от всички такива на пазара... и дори и в щатите да е била по-скъпа от М5 (аз знам за около 125 000$), то в европа тази разлика ако не ме лъжат спомените беше дори по-малка...
Дори и линка дето Алекс е дал цената на нова е 128 000$, което ако М5цата е била под 100, са в ония проценти разлика дето вие не ги гледате въобще :mhihi:
И всъщност, Адаш, е била точно супер екзотика, щото са супер малко бройки, а не супер автомобил :winky:

K_Ilkov написа:явно пак стигаме до въпроса кой какво влага в суперкар
за мен е ретро роудстър с техника на м5 - някакъв маркетингов ход, ГТ ... да ама суперкар едва ли
суперкари за мен са Мурсиелаго, Енцо, Салийн, Кьонигсег, Макларън Ф1 ...
само цената ли определя каква е колата?
еднакви цени = кросшоп, висока цена = суперкар?


:yes: :clap:

Аз за това не случайно дадох няколко примера за сравними цени и коренно различни коли... та отиваш на пазар за кисело мляко, ама вместо това се връщаш с кило картофи :mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от alx » 07 Фев 2012, 18:30

latrel написа:Alx твойте измислени преходи няма да ги коментирам, ти си карал всичко на света и от единия край на щатите до другия. Компетентен си по всяка марка и модел, изчисляваш заплатите на 2 континента и си свръх зает с работа нищо, че по цял ден киснеш във форума.


Свръх зает- не ме разсмивай. Мина това време.... но като цяло .. мисля, че не мога и да искам да се опиша по-точно oт това което си написал... ;)


Аз тая тема сега ще я заключа, ако искате може да си пуснете нова и на чисто да почнете...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от BadAngel » 07 Фев 2012, 18:32

DrivinGGoD написа:Дори и линка дето Алекс е дал цената на нова е 128 000$, което ако М5цата е била под 100, са в ония проценти разлика дето вие не ги гледате въобще :mhihi:
И всъщност, Адаш, е била точно супер екзотика, щото са супер малко бройки, а не супер автомобил :winky:


цената от линка е цената, за която колата е продадена в наши дни, а не като нова

тези сравнения на цените не са съвсем правилни, ако няма отправна точка, от която да тръгнем,

защото с течение на времето покупателната способност на парите намалява

за времето си Z8-цата е била златна :yes:
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: BMW M5 - 2012 г.

Мнение от bum_bum » 16 Май 2023, 9:11

alx написа:
DrivinGGoD написа:Не съм сигурен, че характера на мотора е от такова значение, защото все пак и за Е60 се предлагаше такава кутия, та не са решили, че не е подходяща за S85...


не, е60 със ръчната кутия се роди защото една каруца хора ревнахме че смг-то не е в стила на "м".... което в ретроспекция сега като го погледна беше малко тъпо защото колата която ни предложиха не беше толкова приятна за градско каране особено със кутията която й сложиха...
Изображение

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook