BMW M Series
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW M Series
Здравейте на всички.Имам един въпрос към вас,който се роди след ожесточен спор с приятели . Въпроса ми е следният:Има ли БМВ М серия,която да е фабрично с ТУРБО?Не говоря за тунинг изпълнението на ALPINE? Благодаря предварително .
- nikolai_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E36 & E39
- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Цялата философия на М дивизията до скоро се градеше на това че един мотор трябва да дърпа равномерно при всякакви обороти... А това се постига в пълна сила от атмосферен мотор изцеден до краен предел... Но ако не бяха тия строги изисквания относно изгорелите газове и до сега навярно М дизията нямаше да има М мотор с турбо... Отговора на въпроса ти е НЕ нямало е .... До преди 1-2 месеца когато излязоха Х5 и Х6 //М
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
^Joreto написа:2002 turboобаче не се води ///М
2002 turbo също е разработвано от BMW Motorsport, но не се води официално //М


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
SaSo написа:Цялата философия на М дивизията до скоро се градеше на това че един мотор трябва да дърпа равномерно при всякакви обороти... А това се постига в пълна сила от атмосферен мотор изцеден до краен предел... Но ако не бяха тия строги изисквания относно изгорелите газове и до сега навярно М дизията нямаше да има М мотор с турбо... Отговора на въпроса ти е НЕ нямало е .... До преди 1-2 месеца когато излязоха Х5 и Х6 //М
Само че благодарение на каскадното пълнене и наличието на голям и малък турбо компресор , вече и при турбото мощността е във всички обороти

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
acho.rs написа:SaSo написа:Цялата философия на М дивизията до скоро се градеше на това че един мотор трябва да дърпа равномерно при всякакви обороти... А това се постига в пълна сила от атмосферен мотор изцеден до краен предел... Но ако не бяха тия строги изисквания относно изгорелите газове и до сега навярно М дизията нямаше да има М мотор с турбо... Отговора на въпроса ти е НЕ нямало е .... До преди 1-2 месеца когато излязоха Х5 и Х6 //М
Само че благодарение на каскадното пълнене и наличието на голям и малък турбо компресор , вече и при турбото мощността е във всички обороти
Мда само че бмв с //М под капака не е Гоуф 1.4 с компресор и турбо дето върви ама колко да върви...
Каскадното турбо БМВ го ползват ама при дизелите... При бензините залагат на две турбини...
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...
На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
djvisage написа:SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...
На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?
Две еднакви...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
twinshark написа:Мда, две малки.
И всъщност бензиновия двигател с две турбини е само един - N54B30 (като изключим този на X5M и X6M), който се монтира в повечето нови модели. F01 740i също е с него.
Не е точно така .... Има още един мотор с 2 турбини на БМВ....
N63B44A

SaSo написа:twinshark написа:Мда, две малки.
И всъщност бензиновия двигател с две турбини е само един - N54B30 (като изключим този на X5M и X6M), който се монтира в повечето нови модели. F01 740i също е с него.
Не е точно така .... Има още един мотор с 2 турбини на БМВ....
N63B44A
Прав си, на xDrive50i, него го забравих. А сега видях, че и F01 750 е със същия..

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани