Допълнение към "Колко е митото за BMW 325 ........"
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Допълнение към "Колко е митото за BMW 325 ........"
Колите отвънка, т.е. не - Европа, могат да бъдат внесени изключително трудно, да не кажа невъзможно на нашият континент.
Причина за това са липсата на няколко задължителни документа от типа на
1. COC-Certifikate
2. технически спесификации на автомобила
3. EUR 1 - сертификат
И докато последната точка е преодолима с плащане на вносно мито, между 10% и 40% по тарифа за съответната кола, то 1. и 2. са невъзможни за набавяне в последствие и това превръща колата в бреме.
Колите които не са предвидени за европейският пазар, не отговарят на всички директиви на европейският съюз, поради което се налага тяхното подобрение или преработване, свързано често с големи суми.
Да не говорим че понякога липсват основни елементи като катализатор.( За сведение - 97 година партида 3-та серия за Югославия.)
Това че колата е произведена в Мюнхен или в Европа, не означава непременно че всичко по нея е европейски стандарт.
Така че вноса на коли от други страни по света, е свързан с доста проблеми.
Разбира се всичко написано от мен тук, касае общото положение в Европа, т.е. натам където в БГ се е запътила и към чиито закони се старае да се приближи.
А колкото до бройката - Аз бих взел 10! Ама след известен опит напоследък с подобни коли не искам и да ЧУВАМ
и последно - моля да ми простите че подхващам заключена тема, но в случая мисля че въпроса не опира до ПАРИ, а до разумно обяснение на нещата...
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ И ВЕСЕЛА НОВА ГОДИНА.
УСПЕХ, ЗДРАВЕ И ЩАСТИЕ ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ
Причина за това са липсата на няколко задължителни документа от типа на
1. COC-Certifikate
2. технически спесификации на автомобила
3. EUR 1 - сертификат
И докато последната точка е преодолима с плащане на вносно мито, между 10% и 40% по тарифа за съответната кола, то 1. и 2. са невъзможни за набавяне в последствие и това превръща колата в бреме.
Колите които не са предвидени за европейският пазар, не отговарят на всички директиви на европейският съюз, поради което се налага тяхното подобрение или преработване, свързано често с големи суми.
Да не говорим че понякога липсват основни елементи като катализатор.( За сведение - 97 година партида 3-та серия за Югославия.)
Това че колата е произведена в Мюнхен или в Европа, не означава непременно че всичко по нея е европейски стандарт.
Така че вноса на коли от други страни по света, е свързан с доста проблеми.
Разбира се всичко написано от мен тук, касае общото положение в Европа, т.е. натам където в БГ се е запътила и към чиито закони се старае да се приближи.
А колкото до бройката - Аз бих взел 10! Ама след известен опит напоследък с подобни коли не искам и да ЧУВАМ


и последно - моля да ми простите че подхващам заключена тема, но в случая мисля че въпроса не опира до ПАРИ, а до разумно обяснение на нещата...
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ И ВЕСЕЛА НОВА ГОДИНА.
УСПЕХ, ЗДРАВЕ И ЩАСТИЕ ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ
Re: Допълнение към "Колко е митото за BMW 325 ........&
setra49 написа:Колите отвънка, т.е. не - Европа, могат да бъдат внесени изключително трудно, да не кажа невъзможно на нашият континент.
Причина за това са липсата на няколко задължителни документа от типа на
1. COC-Certifikate
2. технически спесификации на автомобила
3. EUR 1 - сертификат
И докато последната точка е преодолима с плащане на вносно мито, между 10% и 40% по тарифа за съответната кола, то 1. и 2. са невъзможни за набавяне в последствие и това превръща колата в бреме.
Колите които не са предвидени за европейският пазар, не отговарят на всички директиви на европейският съюз, поради което се налага тяхното подобрение или преработване, свързано често с големи суми.
Да не говорим че понякога липсват основни елементи като катализатор.( За сведение - 97 година партида 3-та серия за Югославия.)
Това че колата е произведена в Мюнхен или в Европа, не означава непременно че всичко по нея е европейски стандарт.
Така че вноса на коли от други страни по света, е свързан с доста проблеми.
Разбира се всичко написано от мен тук, касае общото положение в Европа, т.е. натам където в БГ се е запътила и към чиито закони се старае да се приближи.
и последно - моля да ми простите че подхващам заключена тема, но в случая мисля че въпроса не опира до ПАРИ, а до разумно обяснение на нещата...
ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ И ВЕСЕЛА НОВА ГОДИНА.
УСПЕХ, ЗДРАВЕ И ЩАСТИЕ ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ
Най-сетне някой да ми обясни как стоят не6тата.Мерси за из4ерпателната информация.

Весело посрещане на Новата Година
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани