Nurburgring времена!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Nurburgring времена!

Мнение от ngc7052 » 25 Дек 2004, 23:24

Това са времената на доста съвременни автомобили ;)
Забележете че М3CSL e по-бързо от Mercedes SLR :twisted: :twisted: :twisted:
03/1997 BMW M3 SMG E36 - 8:35
04/1997 Porsche Boxster - 8:54
05/1997 AMG Mercedes SLK 230 Kompressor - 9:07
06/1997 Ferrari F355 - 8:18
07/1997 Chevrolet Corvette C5 - 8:40
08/1997 Honda NSX - 8:38
09/1997 BMW M Roadster - 8:32
10/1997 Chrysler Viper GTS - 8:10
11/1997 AC Schnitzer BMW CLS III - 8:16
12/1997 Lamborghini Diablo SV - 8:09
01/1998 Porsche 996 991 Carrera - 8:17
03/1998 Mercedes-Benz C43 AMG - 8:51
04/1998 Alpina B10 3.2 - 8:50
05/1998 Lotec Porsche 911 Turbo - 7:57
06/1998 Ferrari 550 Maranello - 8:07
07/1998 Jaguar XKR Coupé - 8:49
08/1998 Audi S4 - 8:42
09/1998 Mercedes CLK 430 - 8:52
10/1998 BMW M Coupé - 8:22
11/1998 Audi TT 1.8 T quattro - 8:49
12/1998 Brabus Mercdes CLK 5.8 - 8:38
02/1999 Porsche 911 GT3 Cup - 7:49
03/1999 BMW M5 E39 - 8:28
04/1999 Callaway C12 Coupé - 8:25
05/1999 Lotus Esprit Sport 350 - 8:13
06/1999 Audi S3 - 8:41
07/1999 BMW Alpina B3 3.3 - 8:36
08/1999 Porsche 911 GT3 - 8:03
09/1999 Aston Martin DB7 Vantage - 8:41
10/1999 Ferrari 360 Modena - 8:09
11/1999 Mitsubishi Carisma GT EVO VI - 8:25
12/1999 Porsche Boxster S - 8:32
01/2000 Honda S 2000 - 8:39
03/2000 Subaru Impreza GT Turbo - 8:37
04/2000 Volkswagen Golf V6 4motion - 9:09
05/2000 Mercedes CLK 55 AMG - 8:29
06/2000 Porsche 996 911 turbo - 7:56
07/2000 Lamborghini Diablo GT - 8:04
08/2000 BMW Z8 - 8:18
09/2000 Maserati 3200 GT - 8:37
10/2000 Audi RS4 - 8:25
11/2000 Lotus Exige - 8:52
12/2000 BMW M3 E46 - 8:22
02/2001 Porsche 996 Carrera 4 - 8:23
03/2001 Donkervoort D8 180R - 8:10
04/2001 BMW Z3 Coupé 3.0i - 8:34
05/2001 Mercedes SLK 32 AMG - 8:26
06/2001 Porsche 996 GT2 - 7:46
07/2001 Renault Clio Sport V6 - 8:49
08/2001 Tech-Art Prosche GT street - 7:43
09/2001 Mercedes C32 AMG - 8:37
10/2001 Porsche 996 911 Carrera (facelift) - 8:17
11/2001 Honda Civic Type-R - 8:47
12/2001 Mercedes SL 500 - 8:38
01/2002 Volkswagen Golf GTI - 8:54
02/2002 Brabus Mercedes C V8 Coupé - 8:35
04/2002 Mercedes SL 55 AMG - 8:12
05/2002 Alfa Romeo 156 GTA - 8:51
06/2002 Lamborghini Murciélago - 7:50
07/2002 Pagani Zonda S - 7:44
08/2002 Honda NSX-R - 8:09
09/2002 Audi RS6 - 8:20
10/2002 Maserati Coupé Cambiocorsa - 8:30
11/2002 Mitsubishi Carisma GT EVO VII - 8:25
12/2002 Ferrari 575M Maranello - 8:05
01/2003 Aston Martin V12 Vanquish - 8:17
02/2003 Volkswagen Golf R32 - 8:37
03/2003 Porsche Boxster (facelift) - 8:36
04/2003 Morgan Aero 8 - 8:39
05/2003 BMW Z4 3.0 SMG - 8:32
06/2003 Porsche 996 GT3 (facelift) - 7:54
07/2003 Aston Martin DB7 GT - 8:23
08/2003 BMW M3 CSL - 7:50
09/2003 Chevrolet Corvette C5 Com. Edition - 8:18
10/2003 Nissan 350Z - 8:26
11/2003 Audi S4 Avant - 8:29
12/2003 Lamborghini Gallardo - 7:52
01/2004 Porsche Carrera GT - 7:40 (wet track, later 7:32.44)
02/2004 Ferrari Challenge Stradale - 7:56
03/2004 Porsche 911 GT3 RS - 7:47
04/2004 Opel Speedster Turbo - 8:34
05/2004 Subaru Impreza WRX STi - 8:24
06/2004 Mercedes SLR McLaren - 7:52
07/2004 Mercedes C55 AMG - 8:22
08/2004 Lotus Exige - 8:32
09/2004 Mini Cooper S Works - 8:55
10/2004 Dodge Viper SRT/10 - 8:13
11/2004 Aston Martin DB9 - 8:16
12/2004 BMW M5 E60 - 8:13
+BMW М6 -8:00
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 25 Дек 2004, 23:25

Само да отбележа :idea: :"the track has been smoothened almost every year, so it gets a little hard to compare a test in 1997 with 2004"...
But does a human form display to those who dwell in realms of day

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 26 Дек 2004, 0:59

ngc7052 написа:................
08/2003 BMW M3 CSL - 7:50
........................................
10/2004 Dodge Viper SRT/10 - 8:13
.............


Хм, снощи по TopGear даваха за Dodge Viper SRT/10 и на кръга беше наравно с BMW M3 CSL. Странно нещо са тези статистики :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 26 Дек 2004, 15:21

Ами тезитестове са правени от немско списание..."Аутокар" май беше...а на пистата на TopGear не винаги са съпоставими времената тъй като колите се тестват при доста различни климатични условия...пък и пистата е малка и не винаги може да с едобие пулна представа за бързината и стабилността на автомобилите ,които тестват.Иначе мен ме учуди доста и времето на Z4 3.0...по-бързо е от SL 500 ,Maserati Coupe и Honda NSX :!:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 26 Дек 2004, 15:45

Z4 има страхотен хандлинг и държене на пътя. За това и няма ///М версия, както имаше навремето ///М Роудстър базиран на Z3.

А за Е60 М5, БМВ твърдят че може и под 8 минути - знаеш ли кой е правил този тест 8:13?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 26 Дек 2004, 20:48

Ами тестовете са правени всичките от списаниеto "Аutocar"... ;)
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 26 Дек 2004, 20:58

Още малко времена

6:59 --- Ferrari 312T, Niki Lauda, German GP, training (1975)
7:06 --- Ferrari 312T, Clay Regazzoni, German GP, race (1975)
*1.2m longer circuit than standard Nordschleife

6:11 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, training (1983)
6:26 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, race (1983)
6:41 --- Porsche 956, Group C, Derek Bell
7:50 --- BMW X5 Le Mans V12, Hans Stuck (2001)
*0.232 km longer than current, standard Nordschleife


7:06 --- BMW M3 GTR, 24hrs, test session, Jörg Müller (2003)
7:19 --- Radical SR3 Turbo (2003), >>> Link
7:20* -- Opel Astra DTM V8 Coupe, set-up for 24hrs race (sport auto 2003) *estimated
7:25 --- Alzen Motorsport Porsche 996, 24hrs race, Uwe Alzen
7:28 --- Porsche Carrera GT, Walther Röhrl, Autobild July 2004 >>> Link
7:32.4 -- Porsche Carrera GT, definitive time by Horst Von Saurma
7:32.5 - Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (2001) >>> Link
7:36 --- Porsche Carrera GT, factory test driver Walther Röhrl (2002)
7:40* -- Porsche Carrera GT, *estimated time on cold and partially wet track (2003)
7:40 --- Mercedes Benz McLaren SLR, Klaus Ludwig, Autobild July 2004 >>> Link
7:42 --- Radical 1500 SR3 (2002)
7:43 --- TechArt GT Street (2001)
7:43 --- Porsche 996 911 GT3 RS, factory test driver Walter Rohrl, MOTOR Magazine
7:43.5 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine, 2002)
7:44 --- Pagani Zonda C12S (2003)
7:45 --- Gemballa Porsche GTR 600 (2000)
7:46 --- Porsche 996 GT2
7:46 --- SHK Porsche 993 GT2, 652 PS (1999)
7:47 --- Porsche 996 GT3 RS, 381PS (996) (2004)
7:49 --- Porsche 996 GT3 Cup
7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
7:52 --- Mercedes Benz SLR McLaren (06/2004)
7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
7:56 --- Porsche 996 Turbo
7:56 --- Chevrolet Corvette C6 (tested by Dave Hill)
7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:06 --- Mercedes Benz SL55 AMG
8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
8:10 --- Donkervoort D8 180R
8:12 --- Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
8:12 --- Porsche 993 Turbo
8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
8:13 --- Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
8:17 --- Aston Martin Vanquish (2003)
8:17 --- Porsche 996 C2
8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
8:18 --- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
8:20 --- Audi RS6 (2002)
8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
8:25 --- Audi RS4 375 HP
8:25 --- Callaway C12
8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
8:26 --- Nissan 350Z (2003)
8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
8:32 --- Porsche Boxster S
8:32 --- Volkswagen Golf R32
8:34 --- Acura NSX, 276 PS
8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
8:37 --- Mercedes Benz C32 AMG (09/2001)
8:37 --- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
8:38 --- Mercedes Benz SL500 (12/2001)
8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
8:43 --- Honda Integra Type R (12/2000)
8:44 --- Chevrolet Corvette C5
8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
8:49 --- Renault Clio Sport V6
8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000)
8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion

7:21 - Blitz Supra, 650 PS (Autocar magazine 1997)
7:59 - Nissan Skyline R33, unknown suspension & boost; no limiter (Autocar magazine 1997)
8:20 - BMW E36 M3, 321 PS (Autocar magazine 1997) ;) ;) ;) :!: ;)
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 28 Дек 2004, 15:10

Аз лично, винаги съм държал на времената на Нюрбургринг, защото това е истинското доказателство за един спортен автомобил. Само не мога да разбера защо от Ферари още отказват да предоставят кола за тест или поне те да си го направят :?: :roll: Май доста ги е страх от "краля" - Карера ГТ :D

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 28 Дек 2004, 15:28

Ама като знаем наш Джереми кво вика
за аутокар и не ми се ще да вярвам на
горепосочените данни :mhihi: :mhihi:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 28 Дек 2004, 22:55

Flat 6 написа:Аз лично, винаги съм държал на времената на Нюрбургринг, защото това е истинското доказателство за един спортен автомобил. Само не мога да разбера защо от Ферари още отказват да предоставят кола за тест или поне те да си го направят :?: :roll: Май доста ги е страх от "краля" - Карера ГТ :D

;) ;) ...Има нещо такова...И аз имам съмнения за Ферари Енцо...в един форум бях чел данни от тестове на няква друга писта(доста по-къса)...май беше "Нардо" :roll: (може би се бъркам)...но Карера ГТ даваше време със ок.1 сек. по-бързо от Ферари Енцо ,като цялото време беше малко повече от минута...и интересното беше че Ламборгини Мурсиелаго беше по-бързо от СЛР Макларън ,което доста силно контрастира на резултатите на пистата на Тоp Gear :roll: ...А Джереми има собствено списание и е логично да не отправя похвали към конкуренцията...незнам ама се надявам да е вярно това 7:50 за M3CSL :dunno:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 29 Дек 2004, 14:52

Според мен Аутокар е едно от най-престижните списания в момента и определено ги намирам за по-обективните в случая.....
Колкото до Джерами - за него мога да кажа, че прави най-интересното, но и най-пристрастно предаване/списание ;)
Човека разполага с доста пари и е нормално да хвали това, което има в гаража си ;)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 29 Дек 2004, 15:00

Времето на CSL-a е съвсем вярно. Има един модифициран CSL със суперчарджър, по-големи спирачки и разни други екстри, който е направил обиколката за 7:34 в ръцете на някакъв Шведски пилот :mhihi:

Аутокар определено са обективни и си знаят работата. А колкото до Ензо срещу Карера ГТ, Ензото е по-добро по всички показатели - ускорение в права линия, спирачки, мощност... Не мисля, че Ензо ще има някакъв проблем да направи по-бърза обиколка от Карера-та около Нюрбургринг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 29 Дек 2004, 15:37

kay написа:Аутокар определено са обективни и си знаят работата. А колкото до Ензо срещу Карера ГТ, Ензото е по-добро по всички показатели - ускорение в права линия, спирачки, мощност... Не мисля, че Ензо ще има някакъв проблем да направи по-бърза обиколка от Карера-та около Нюрбургринг.

Колега,
работата е в това, че сухите цифри не работят на пистата ;) Енцото превъзхожда в абсолютната мощност, но не притежава този перфектен баланс на КГТ. Порша е направен с една единствена идея - перфектно поведение на пистата и го доказва във всичките тестове проведени до момента, за разлика от гаражната красавица ;)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 29 Дек 2004, 15:54

Съгласен съм че сухите цифри не значат нищо, но мнението ми не е базирано само на цифри :) Сляпата вяра в една марка също не води до нищо добро ;)

След като F60 беше по-бързо около пистата на Top Gear от CGT, не виждам на по-дълга писта като Нюрбургринг (където разликата в мощността ще си каже думата още по-осезаемо) ще е различен резултата. Може да греша - но до момента фактите натежават в полза на Ферари за мен. И аз харесвам CGT и бих се радвал да излезе по-добрата кола, но не подценявай Ензо-то :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 29 Дек 2004, 19:05

Тъй като са много времената и с еповтарят доста с предишните ще дам линк... http://www.nurburgring.de/?rubrik=rekorde&lang=eng
But does a human form display to those who dwell in realms of day

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook