Възраждането на иконата M6
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Възраждането на иконата M6
Четвъртият член на “клуб М”, присъединяващ се към елита в последното десетилетие, поставя нови динамични стандарти сред серийните автомобили. След М5, ползвайки част от технологичните решения на M3 CSL, новата M6 комбинира невероятен дизайн, нови технологии и Grand Touring потенциал.
Подобно на предшественика си – легендарния M635CSi от 1985 г.– новата М6 вдига летвата: ускорението от 0 до 100 км/ч трае само 4,6 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Без ограничител скорост от 320 км/ч+ не би била проблем.
Тези динамични показатели М6 дължи на същия алуминиев (маса от само 240 кг) V10 двигател с работен обем 4999 куб. см, вграждан и в М5. Максималната му мощност от 507 к.с. при 7750/мин продължава традицията М-моделите на BMW да разчитат на повече от 100 к.с. от един литър работен обем. Максималният въртящ момент от 520 Nm се достига при 6100/мин, като 450 Nm са на разположение на водача още при 3500/мин.
Укротяването на цялата тази мощ е поверено на огромни спирачни дискове, които заковават автомобила от 100 км/ч за 36 метра и от 200 км/ч за 140 м – еквивалентно на натоварване от 1,3g.
“Мозъкът”, координиращ електрониката на двигателя, е най-сложната подобна система, създавана някога. MS S65 координира всички функции чрез три 32-битови процесора, извършващи над 200 млн. операции в секунда от над 50 постъпващи сигнала.
Подобно на M5 и M6 разчита на трета генерация 7-степенна Sequential Manual Gearbox (SMG) с Drivelogic.
Новото BMW M6 е екипирано с Power бутон (вграден за пръв път в М5). В нормални условия автомобилът използва 400 к.с., но при натискането на бутона водачът впряга всичките 507 “коня”.
Контролът на всички функции и системи в автомобила е поверен на MDrive Manager. MDrive позволява на водача да задада специфични настройки на Power бутона, скоростната SMG кутия, DSC, EDC (Electronic Damper Control) и Head-up Display.
Както стандартната 6-а серия и М6 “ляга” върху хибридна конструкция, изработена от алуминий, пластмаса и SMC (Sheet Moulding Compound), която смес гарантира ниската маса, но едновременно с това и изключително висока здравина. Освен това покривът е изработен от карбон подобно на M3 CSL, с което се спестяват още 5 кг и така общата маса на автомобила е 1710 кг.
В продажба новото M6 ще влезе към края на 2005 г.
Източник: BMW & Speed Press
Подобно на предшественика си – легендарния M635CSi от 1985 г.– новата М6 вдига летвата: ускорението от 0 до 100 км/ч трае само 4,6 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Без ограничител скорост от 320 км/ч+ не би била проблем.
Тези динамични показатели М6 дължи на същия алуминиев (маса от само 240 кг) V10 двигател с работен обем 4999 куб. см, вграждан и в М5. Максималната му мощност от 507 к.с. при 7750/мин продължава традицията М-моделите на BMW да разчитат на повече от 100 к.с. от един литър работен обем. Максималният въртящ момент от 520 Nm се достига при 6100/мин, като 450 Nm са на разположение на водача още при 3500/мин.
Укротяването на цялата тази мощ е поверено на огромни спирачни дискове, които заковават автомобила от 100 км/ч за 36 метра и от 200 км/ч за 140 м – еквивалентно на натоварване от 1,3g.
“Мозъкът”, координиращ електрониката на двигателя, е най-сложната подобна система, създавана някога. MS S65 координира всички функции чрез три 32-битови процесора, извършващи над 200 млн. операции в секунда от над 50 постъпващи сигнала.
Подобно на M5 и M6 разчита на трета генерация 7-степенна Sequential Manual Gearbox (SMG) с Drivelogic.
Новото BMW M6 е екипирано с Power бутон (вграден за пръв път в М5). В нормални условия автомобилът използва 400 к.с., но при натискането на бутона водачът впряга всичките 507 “коня”.
Контролът на всички функции и системи в автомобила е поверен на MDrive Manager. MDrive позволява на водача да задада специфични настройки на Power бутона, скоростната SMG кутия, DSC, EDC (Electronic Damper Control) и Head-up Display.
Както стандартната 6-а серия и М6 “ляга” върху хибридна конструкция, изработена от алуминий, пластмаса и SMC (Sheet Moulding Compound), която смес гарантира ниската маса, но едновременно с това и изключително висока здравина. Освен това покривът е изработен от карбон подобно на M3 CSL, с което се спестяват още 5 кг и така общата маса на автомобила е 1710 кг.
В продажба новото M6 ще влезе към края на 2005 г.
Източник: BMW & Speed Press
Да караш Peugeot е страст!
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани