E60 M5 и Ауди RS6 plus

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

E60 M5 и Ауди RS6 plus

Мнение от alx » 23 Сеп 2004, 22:24

http://koti.mbnet.fi/rmx/m5/m5ttv_maxM5.wmv

м5 на магистралата е осезателно по-бързо от аудито... и двете настъпиха до дупка и бмв-то просто се отдалечи.. доста бързо при това... :driving:

файла е 18 мег...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 24 Сеп 2004, 14:27

;-)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 24 Сеп 2004, 16:42

Бива си я тая М5!
:bowdown: BMW E60 ///|/|5
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 24 Сеп 2004, 18:18

:yes: :yes: :yes:
what a helluva ride

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 24 Сеп 2004, 18:39

Прекрасен автомобил е М5! Може би му е малко повече електрониката по скоростите, но мотора звучи абсолютно като Ф1 :shock: А това на на магистралата направо не е истина - битурбо Ауди-то все едно спираше. :bowdown:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 24 Сеп 2004, 19:02

:bcry: иска ми се да напиша нещо достойно за Аудито като покорен фен на марката, но главичката ми нищо не може да роди. :? Да направиш кола с чудесен двигател, да и сложиш емблема RS..... и да и сложиш 5 скорости автомат - не го разбирам.

Whatever.... ще изчакам по-добри времена (надявам се) когато ще излезне новата S6 с двигател достоен конкурент на аватара ми: V10 5.0l FSI 500 коня, директно от Ламбо Галардо. Остава само голямата ми молба към Ауди, която споменавам в молитвите ми всяка вечер, да и сложат DSG скоростна кутия - иначе пак ще ви гледаме регистрационните номера отдалечаващи се от носовете ни.

btw, наистина ли има все още някой тук, който да взима RS6 дори RS6 Plus за конкуренция на М5??? Ходете гонете вятъра с Е55 АМГ, не закачайте старите комбита..... thanks.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 24 Сеп 2004, 19:06

Е55 хммммм това е любимата ми кола на мен :oops: и да са горе долу на кантар Е55 и М5 - Е55 много лесно може да се направи доста по бързо - просто тунинг-а е много лесен онова си е звяр ... М5 е по скоро за каране само таз кутия малко ме притеснява нооо
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 21.02.2004
Местоположение: у селото...
Пол: Мъж
Кара: скутЕрЕ!
Мечтае да кара: Перлини :))))

Мнение от moto » 25 Сеп 2004, 10:27

ММММММ тва ме изкефи максималноооо!Как само се отдалечава тая М5ца а!???Просто е нещо невероятно!
Камикадзе-е добре де М5цата неможе ли и тя да се тунингова,след кат АМГто може?Не съм разбирач за тва питам!А и М5 двигатела няма ли по-голям капацитет?
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 25 Сеп 2004, 10:36

KAMIKADZE написа:Е55 много лесно може да се направи доста по бързо - просто тунинг-а е много лесен онова си е звяр ...

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 25 Сеп 2004, 18:04

М5 мда може още макс 50-60 коня сигурно атмосферка но цената ще е поне 3-4к евро иначе гаранция ще има компресор кит без разреждане + 100 коня на колелетата 6-7к евро ...
всичко друго ще е цифра не че това не е
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 27 Сеп 2004, 9:33

ДЕ да го разбирах този немски :oops:
Който е в час би ли ми превел каква беше целта на Влизането в завоя :?:
М-ката тръгна с вратите на пред а Аудито си мина все едно се кара с 50 :?
И в крайна сметка какъв е извода от цялата работа :?:
Кое е по добро или какви са плюсовете и минусите на двете коли :?:
Иначе видеото е стойностно за гледане :arrow: НЯКОЛКО пъти :lol: :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 27 Сеп 2004, 12:42

Аудито е лишено от всякакво спортно чувство.... Единственият му плюс е комфорта и перфектната изработка в купето.
За завоя: Аудито има нещо, което е монтирано за момента единствено и само на този модел, една система разработена от Ямаха. 4те амонтесьори са вързани по диагонал и когато колата влиза в десен завой автоматично се напомпва за части от секундата преден ляв амонтесьор и заден десен не му се позволява да се разтегля. Респективно точно обратното се получава и при ляв завой. На "практика" е почти невъзможно колата да се наклони.... Ето филмче.

БМВто има определено преднина: струва 14к Евро по-малко и предлага всичко на куп!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 27 Сеп 2004, 14:49

на всяка фабрична турбо/ компресор кола (рс6, е55) могат елементарно лесно да се сложат още 25% коне без да се рискува нищо. резултата е сериозно увеличаване на конете и въртящия момент.

от друга страна, при нивото на конкуренцията, нормалните коли за да не отстъпват на тези със компресорите, са доста "наточени" фабрично (бмв м). от там и слагането на повече коне обикновено изисква подмяна на входящ тракт, изохдящ тракт, разпределителни валове, полиране на глави и развъртане до по-високи обороти. да, ама на тези елементи вече е обърнато внимание от хора които доста ги разбират нещата (м-инжинерите). от там и понататъшното подобряване е трудно, скъпо и ползата е малка.

та мисълта ми е че новото м5 - със тия 8250 оборота двигател и входящ и изходящ тракт приличащи на бижута.. има много малко "още" във него... дори за е39 м5 които е доста "нормален" в сравнение със е60 м5 имаше доста малко допълнителни коне във тунинговането- около 35 на задните гуми ако не се прибягва до компресор. а проблема със компресора е че тези двигатели за измислени като нормални двигатели и за това са леки елементи, със висока компресия, не-ковани бутала и тн..- все минуси като тръгнеш да го турбинираш. не случайно за 5-те години на съществуване има 3-4 реално компресирани е39 м5-ци и всичките са единични бройки. до колкото знам никой за момента няма сериозен кит на пазара от които да са продадени 50тина бройки и да работи както подобава... от там и шанса да има кит за компресиране "за масите" е60 м5 е много малко вероятен...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 27 Сеп 2004, 15:03

на всяка фабрична турбо/ компресор кола (рс6, е55) могат елементарно лесно да се сложат още 25% коне без да се рискува нищо. резултата е сериозно увеличаване на конете и въртящия момент.


25% отгоре на една RS6 си е вече към stage 3, та и +... Когато имах честта да отскоча до Б&Б тъкмо бяха довършили поръчката на някакъв шейх, която веше 700 коня и 900Нм - толкова позволявала скоростната кутия дори след подобрения и по нея.

Идеята ми е че това са все пак доста повече от нормалните пари, които някой би дал за тунинг и предполагам, че нещата ще са доста напънати по двигателя :roll:

Въпросният тунинг не е листнат като оферта в уеб страницата им...
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 27 Сеп 2004, 16:23

alx повечко са М5 с компресори но да все пак са малко най-сполучливи мисля че са на http://www.discovery-automotive.com/
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook