E60 M5 и Ауди RS6 plus
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E60 M5 и Ауди RS6 plus
http://koti.mbnet.fi/rmx/m5/m5ttv_maxM5.wmv
м5 на магистралата е осезателно по-бързо от аудито... и двете настъпиха до дупка и бмв-то просто се отдалечи.. доста бързо при това...
файла е 18 мег...
м5 на магистралата е осезателно по-бързо от аудито... и двете настъпиха до дупка и бмв-то просто се отдалечи.. доста бързо при това...

файла е 18 мег...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Прекрасен автомобил е М5! Може би му е малко повече електрониката по скоростите, но мотора звучи абсолютно като Ф1
А това на на магистралата направо не е истина - битурбо Ауди-то все едно спираше. 


Never mistake motion for action...


Whatever.... ще изчакам по-добри времена (надявам се) когато ще излезне новата S6 с двигател достоен конкурент на аватара ми: V10 5.0l FSI 500 коня, директно от Ламбо Галардо. Остава само голямата ми молба към Ауди, която споменавам в молитвите ми всяка вечер, да и сложат DSG скоростна кутия - иначе пак ще ви гледаме регистрационните номера отдалечаващи се от носовете ни.
btw, наистина ли има все още някой тук, който да взима RS6 дори RS6 Plus за конкуренция на М5??? Ходете гонете вятъра с Е55 АМГ, не закачайте старите комбита..... thanks.
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
ММММММ тва ме изкефи максималноооо!Как само се отдалечава тая М5ца а!???Просто е нещо невероятно!
Камикадзе-е добре де М5цата неможе ли и тя да се тунингова,след кат АМГто може?Не съм разбирач за тва питам!А и М5 двигатела няма ли по-голям капацитет?
Камикадзе-е добре де М5цата неможе ли и тя да се тунингова,след кат АМГто може?Не съм разбирач за тва питам!А и М5 двигатела няма ли по-голям капацитет?
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
ДЕ да го разбирах този немски
Който е в час би ли ми превел каква беше целта на Влизането в завоя
М-ката тръгна с вратите на пред а Аудито си мина все едно се кара с 50
И в крайна сметка какъв е извода от цялата работа
Кое е по добро или какви са плюсовете и минусите на двете коли
Иначе видеото е стойностно за гледане
НЯКОЛКО пъти


Който е в час би ли ми превел каква беше целта на Влизането в завоя

М-ката тръгна с вратите на пред а Аудито си мина все едно се кара с 50

И в крайна сметка какъв е извода от цялата работа

Кое е по добро или какви са плюсовете и минусите на двете коли

Иначе видеото е стойностно за гледане



Аудито е лишено от всякакво спортно чувство.... Единственият му плюс е комфорта и перфектната изработка в купето.
За завоя: Аудито има нещо, което е монтирано за момента единствено и само на този модел, една система разработена от Ямаха. 4те амонтесьори са вързани по диагонал и когато колата влиза в десен завой автоматично се напомпва за части от секундата преден ляв амонтесьор и заден десен не му се позволява да се разтегля. Респективно точно обратното се получава и при ляв завой. На "практика" е почти невъзможно колата да се наклони.... Ето филмче.
БМВто има определено преднина: струва 14к Евро по-малко и предлага всичко на куп!
За завоя: Аудито има нещо, което е монтирано за момента единствено и само на този модел, една система разработена от Ямаха. 4те амонтесьори са вързани по диагонал и когато колата влиза в десен завой автоматично се напомпва за части от секундата преден ляв амонтесьор и заден десен не му се позволява да се разтегля. Респективно точно обратното се получава и при ляв завой. На "практика" е почти невъзможно колата да се наклони.... Ето филмче.
БМВто има определено преднина: струва 14к Евро по-малко и предлага всичко на куп!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
на всяка фабрична турбо/ компресор кола (рс6, е55) могат елементарно лесно да се сложат още 25% коне без да се рискува нищо. резултата е сериозно увеличаване на конете и въртящия момент.
от друга страна, при нивото на конкуренцията, нормалните коли за да не отстъпват на тези със компресорите, са доста "наточени" фабрично (бмв м). от там и слагането на повече коне обикновено изисква подмяна на входящ тракт, изохдящ тракт, разпределителни валове, полиране на глави и развъртане до по-високи обороти. да, ама на тези елементи вече е обърнато внимание от хора които доста ги разбират нещата (м-инжинерите). от там и понататъшното подобряване е трудно, скъпо и ползата е малка.
та мисълта ми е че новото м5 - със тия 8250 оборота двигател и входящ и изходящ тракт приличащи на бижута.. има много малко "още" във него... дори за е39 м5 които е доста "нормален" в сравнение със е60 м5 имаше доста малко допълнителни коне във тунинговането- около 35 на задните гуми ако не се прибягва до компресор. а проблема със компресора е че тези двигатели за измислени като нормални двигатели и за това са леки елементи, със висока компресия, не-ковани бутала и тн..- все минуси като тръгнеш да го турбинираш. не случайно за 5-те години на съществуване има 3-4 реално компресирани е39 м5-ци и всичките са единични бройки. до колкото знам никой за момента няма сериозен кит на пазара от които да са продадени 50тина бройки и да работи както подобава... от там и шанса да има кит за компресиране "за масите" е60 м5 е много малко вероятен...
от друга страна, при нивото на конкуренцията, нормалните коли за да не отстъпват на тези със компресорите, са доста "наточени" фабрично (бмв м). от там и слагането на повече коне обикновено изисква подмяна на входящ тракт, изохдящ тракт, разпределителни валове, полиране на глави и развъртане до по-високи обороти. да, ама на тези елементи вече е обърнато внимание от хора които доста ги разбират нещата (м-инжинерите). от там и понататъшното подобряване е трудно, скъпо и ползата е малка.
та мисълта ми е че новото м5 - със тия 8250 оборота двигател и входящ и изходящ тракт приличащи на бижута.. има много малко "още" във него... дори за е39 м5 които е доста "нормален" в сравнение със е60 м5 имаше доста малко допълнителни коне във тунинговането- около 35 на задните гуми ако не се прибягва до компресор. а проблема със компресора е че тези двигатели за измислени като нормални двигатели и за това са леки елементи, със висока компресия, не-ковани бутала и тн..- все минуси като тръгнеш да го турбинираш. не случайно за 5-те години на съществуване има 3-4 реално компресирани е39 м5-ци и всичките са единични бройки. до колкото знам никой за момента няма сериозен кит на пазара от които да са продадени 50тина бройки и да работи както подобава... от там и шанса да има кит за компресиране "за масите" е60 м5 е много малко вероятен...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
на всяка фабрична турбо/ компресор кола (рс6, е55) могат елементарно лесно да се сложат още 25% коне без да се рискува нищо. резултата е сериозно увеличаване на конете и въртящия момент.
25% отгоре на една RS6 си е вече към stage 3, та и +... Когато имах честта да отскоча до Б&Б тъкмо бяха довършили поръчката на някакъв шейх, която веше 700 коня и 900Нм - толкова позволявала скоростната кутия дори след подобрения и по нея.
Идеята ми е че това са все пак доста повече от нормалните пари, които някой би дал за тунинг и предполагам, че нещата ще са доста напънати по двигателя

Въпросният тунинг не е листнат като оферта в уеб страницата им...
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
alx повечко са М5 с компресори но да все пак са малко най-сполучливи мисля че са на http://www.discovery-automotive.com/
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани