Ей тва БМВ 316 - 102 к.с.

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.09.2004

Ей тва БМВ 316 - 102 к.с.

Мнение от BMW3 » 15 Сеп 2004, 22:55

Дали си заслужава човек да си вземе едно такова животинче 1994г.?
Не е ли малко слаб този двигател?
Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 15 Сеп 2004, 23:29

Зависи за какво го искаш....Ако обичаш да правиш ластици по улиците и да се доказваш,не става.Но ако караш повече и редовно,е идеален вариант-икономична е.От начало като взех мойта 316,сравнявайки я с предишното ми ауди-80,1.8,карбуратор кейхин-2/75коня/,направо летеше.100 коня все пак не са малко.Ама се усеща по джоба-аудито на газ с 10 лв минавах 150 км,бмв-то с 10 лв бензин-70 км.Оптималния вариант според мен е 1.8 винтил.Дава 1-2л повече,ама е 50 процента по-мощна.Ако колата е изгодна, технически добре и не я е карал мърляч,хвърляй се,ще имаш основата.После дори и да искаш нещо по-мощно,додаваш към 500лв и я сменяш с 1.8и ес.Има и нещо друго-качих се в друга 1.6,вървеше по-добре.Тогава смених туй-онуй-горивен филтър,свещи,махнах катализатора и тн-колата осезаемо дръпна и в момента бие доста мотори 1.8,които не са сменяли консумативи незнайно от кога и притежателите им се чудят дори защо ли е така :D

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Сеп 2004, 8:20

малко повече от +500 лв. е IS-ката, но ако не си пилот колата е добра , щом е 101-2 коня значи е с М43 -мотор по- добър от м40, а тея 2 кона отгоре сещаш ли се какво те прават в данака :lol: , ако я направиш 100 к.с. с катализатор ще плащаш 20-тина лв. иначе 120-тина
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.09.2004

Мнение от BMW3 » 16 Сеп 2004, 9:23

Е, не съм от онези, които обичат да правят ластици по улиците, но определено държа като тръгна да изпреварвам - да е бързо и безпроблемно както за мен, така и за останалите участници в движението. Как е поведението на колата с 4+1 човека?
А относно данъка - мерси за съвета, нещо ще измисля в общината ... в случай че се сдобия с такъв дзверо :D

П.П. Между другото, как е поведението на колата в зимни условия? Стабилна ли е? Досега съм сменил 2 коли все с предно предаване и зимата не съм имал никакви проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 16 Сеп 2004, 10:42

колата има сила да изпреварваш спокойно(обаче забрави за малко по рисковани изпреварвания)

при 4+1 при равно няма да имаш проблеми ,но в момента където има баир и ти искаш да караш с над 120 става малко лошо(няма сили колата)

за зимата трябва малко да смениш някой навици от предното...и няма да имаш проблем.....(прилични гуми обаче са задължителни)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.09.2004

Мнение от BMW3 » 16 Сеп 2004, 19:21

Това, което съм чувал за БМВ е, че подръжката е скандално скъпа и здравата реже по джоба. Някой правел ли е статистика колко отпуска на година от не/семейния бюджет за БМВ-то си? Определено всеки по своему и за определени неща инвестира в колата, но много ще съм благодарен за тази информация, защото подръжката е единственото нещо, което ме притеснява за да съм напълно готов да кажа - "БМВ ще Е!" ... а много ми се иска :)

П.П. Понеже възнамерявам да се сдобия с 316-ка след '93, ще се радвам на мненията Ви и за другите модели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 16 Сеп 2004, 19:29

за подръжка ще кажа че зависи как я караш....от 2 години карам 318и 93,трябва да ти кажа че отначало я скапвах(незнаех как да я карам) и чак сега се появи резултата(тракащи повдигачи и нов съединител) трябва да спомена че преди това бащата я кара 2 години и освен от боклуци в бензина други извънредни ремонти не съм правил...

колкото до 316 ката,виж ако си копувам нова кола ще е най-малко 318ис,харчи малко повече от 316ката ама върви доста повече(на извънградско харчат еднакво) и задължително с клима....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

по темата

Мнение от Pin2 » 17 Сеп 2004, 14:57

Имах такова и да ти кажа, слабо е . Трудно си носи купето, камоли ако се накачори силна бригада от мошни юнаци :) Разликата в парите не е голяма и може да рискуваш на нещо по-силно.
Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 18 Сеп 2004, 7:28

316 наистина е слабо, баща ми има 318, и то е слабичко но е доста по-добре май... средния разход междуградски път е 8/100 (в град още не е карана достатъчно за да засече разхода но няма да е повече от 10/100 даже и тва му е много май...) 160км/ч си ги държи стабилно и направо спи на пътя, максилмалната скорост която може да поддържа е 200км/ч...(5 скорост на 5000 оборота) на 6000 изключва...
само че неговото има някви електронни защити които го спъват... при един "чип тунинг" ми се струва че ще набира доволно (щото в момента набира по бавно от мойто 316 е30)

моя съвет е да си вземеш възможно най-големия двигател който можеш да си позволиш... 320 примерно е съвсем друго нещо.... 6 цилиндъра.. :) 325тд пък хем може върви много, хем може да харчи малко... нищо че е дизел

пък 316 ако искаш да върви поне малко повечко се приготви за голям разход на безин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 18 Сеп 2004, 10:22

DEFLEPPARD написа:..... максилмалната скорост която може да поддържа е 200км/ч...(5 скорост на 5000 оборота) на 6000 изключва...
само че неговото има някви електронни защити които го спъват... при един "чип тунинг" ми се струва че ще набира доволно .....

тия смешки кой ти ги разправя, щото едва ли си ги видял лично

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 18 Сеп 2004, 16:53

май забраих да спомена че е поръчково? :oops: няма шибидах, няма пепелник, има климатик и оназ джаджа за аудио касети - които неща май не се слагат по дефаулт в 318 ?
германеца дето си го е купувал 94-а е бил някъв луд маняк... за 10 години дори не е палена цигара в тая кола... но под капака би трябвало да си е чиста 318и... знам ли?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.09.2004

Мнение от BMW3 » 18 Сеп 2004, 19:09

Начетох се с инфо/мнения за 1.6 102к.с. от какви ли не форуми. Точно тях не ги хвалят много много. Били тромави. Много ми е интересно тогава БМВ защо ги слагат чак до 1998г. Все някви плюсове трябва да има този 1.6 мотор. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 18 Сеп 2004, 19:35

ми виж сега всяка марка има и един малък двигател,който се брои за най-икономичния!!!!(точно това му е най-голямото предимство пред другите) .По каталог 1.6 при 90км харчи с литър по-малко от 1.8,градско 0.5 ,при 120 вече са почти равни....никой не ги хвали защото примерно от един 6 цилиндров получаваш толкова много ,че недостатъка му(по-голямия разход) остава на послдно място....

пс:това че една 318 има екстри не значи ,че е нещо кой знае какво,може човека който си я е взел от завода да си ги е поръчал допълнително.....а на пета с 200 и оборотомера с 5000.....единствения начин е да е сменян дифа...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 5.08.2004
Местоположение: София

Мнение от VARBAN » 18 Сеп 2004, 19:38

Въобще не се колебай.Това че е БМВ трябва да ти говори достатъчно.
И аз имах известни колебания отностно поддръжката.Говорех с много
хора на тази тема и писах във форума и отгорът е ясен.Частите не са значително по-скъпи от другите но качеството е значително.
Това дали ще си вземеш 1.6 или 1.8 зависи каква възможност имаш да го храниш. :wink:
Човек се учи докато е прост (Цицерон)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.09.2004

Мнение от BMW3 » 18 Сеп 2004, 20:01

Относно възможностите да го захранвам - не мисля че 12-14/100 ще ми създадът проблем(имах рено 1.7ми, което зимата ми лапаше по 13+ на 100 градско и тогава го карах всеки ден), т.к. си търся кола не за всеки ден или да ходя с нея на работа, а просто ей тъка, да си я имам и когато ми притрябва да е под ръка. Не търся бегачка, която да кърте асфалта, а нещо което да ми доставя удоволствие при нормално шофиране, 316-ка може ли да ми даде това?

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook