Ей тва БМВ 316 - 102 к.с.
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ей тва БМВ 316 - 102 к.с.
Дали си заслужава човек да си вземе едно такова животинче 1994г.?
Не е ли малко слаб този двигател?
Мерси предварително.
Не е ли малко слаб този двигател?
Мерси предварително.
Зависи за какво го искаш....Ако обичаш да правиш ластици по улиците и да се доказваш,не става.Но ако караш повече и редовно,е идеален вариант-икономична е.От начало като взех мойта 316,сравнявайки я с предишното ми ауди-80,1.8,карбуратор кейхин-2/75коня/,направо летеше.100 коня все пак не са малко.Ама се усеща по джоба-аудито на газ с 10 лв минавах 150 км,бмв-то с 10 лв бензин-70 км.Оптималния вариант според мен е 1.8 винтил.Дава 1-2л повече,ама е 50 процента по-мощна.Ако колата е изгодна, технически добре и не я е карал мърляч,хвърляй се,ще имаш основата.После дори и да искаш нещо по-мощно,додаваш към 500лв и я сменяш с 1.8и ес.Има и нещо друго-качих се в друга 1.6,вървеше по-добре.Тогава смених туй-онуй-горивен филтър,свещи,махнах катализатора и тн-колата осезаемо дръпна и в момента бие доста мотори 1.8,които не са сменяли консумативи незнайно от кога и притежателите им се чудят дори защо ли е така 

Е, не съм от онези, които обичат да правят ластици по улиците, но определено държа като тръгна да изпреварвам - да е бързо и безпроблемно както за мен, така и за останалите участници в движението. Как е поведението на колата с 4+1 човека?
А относно данъка - мерси за съвета, нещо ще измисля в общината ... в случай че се сдобия с такъв дзверо
П.П. Между другото, как е поведението на колата в зимни условия? Стабилна ли е? Досега съм сменил 2 коли все с предно предаване и зимата не съм имал никакви проблеми.
А относно данъка - мерси за съвета, нещо ще измисля в общината ... в случай че се сдобия с такъв дзверо

П.П. Между другото, как е поведението на колата в зимни условия? Стабилна ли е? Досега съм сменил 2 коли все с предно предаване и зимата не съм имал никакви проблеми.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
колата има сила да изпреварваш спокойно(обаче забрави за малко по рисковани изпреварвания)
при 4+1 при равно няма да имаш проблеми ,но в момента където има баир и ти искаш да караш с над 120 става малко лошо(няма сили колата)
за зимата трябва малко да смениш някой навици от предното...и няма да имаш проблем.....(прилични гуми обаче са задължителни)
при 4+1 при равно няма да имаш проблеми ,но в момента където има баир и ти искаш да караш с над 120 става малко лошо(няма сили колата)
за зимата трябва малко да смениш някой навици от предното...и няма да имаш проблем.....(прилични гуми обаче са задължителни)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Това, което съм чувал за БМВ е, че подръжката е скандално скъпа и здравата реже по джоба. Някой правел ли е статистика колко отпуска на година от не/семейния бюджет за БМВ-то си? Определено всеки по своему и за определени неща инвестира в колата, но много ще съм благодарен за тази информация, защото подръжката е единственото нещо, което ме притеснява за да съм напълно готов да кажа - "БМВ ще Е!" ... а много ми се иска
П.П. Понеже възнамерявам да се сдобия с 316-ка след '93, ще се радвам на мненията Ви и за другите модели.

П.П. Понеже възнамерявам да се сдобия с 316-ка след '93, ще се радвам на мненията Ви и за другите модели.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
за подръжка ще кажа че зависи как я караш....от 2 години карам 318и 93,трябва да ти кажа че отначало я скапвах(незнаех как да я карам) и чак сега се появи резултата(тракащи повдигачи и нов съединител) трябва да спомена че преди това бащата я кара 2 години и освен от боклуци в бензина други извънредни ремонти не съм правил...
колкото до 316 ката,виж ако си копувам нова кола ще е най-малко 318ис,харчи малко повече от 316ката ама върви доста повече(на извънградско харчат еднакво) и задължително с клима....
колкото до 316 ката,виж ако си копувам нова кола ще е най-малко 318ис,харчи малко повече от 316ката ама върви доста повече(на извънградско харчат еднакво) и задължително с клима....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
по темата
Имах такова и да ти кажа, слабо е . Трудно си носи купето, камоли ако се накачори силна бригада от мошни юнаци
Разликата в парите не е голяма и може да рискуваш на нещо по-силно.

Приятелите идват и си отиват, а враговете се натрупват.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
316 наистина е слабо, баща ми има 318, и то е слабичко но е доста по-добре май... средния разход междуградски път е 8/100 (в град още не е карана достатъчно за да засече разхода но няма да е повече от 10/100 даже и тва му е много май...) 160км/ч си ги държи стабилно и направо спи на пътя, максилмалната скорост която може да поддържа е 200км/ч...(5 скорост на 5000 оборота) на 6000 изключва...
само че неговото има някви електронни защити които го спъват... при един "чип тунинг" ми се струва че ще набира доволно (щото в момента набира по бавно от мойто 316 е30)
моя съвет е да си вземеш възможно най-големия двигател който можеш да си позволиш... 320 примерно е съвсем друго нещо.... 6 цилиндъра..
325тд пък хем може върви много, хем може да харчи малко... нищо че е дизел
пък 316 ако искаш да върви поне малко повечко се приготви за голям разход на безин
само че неговото има някви електронни защити които го спъват... при един "чип тунинг" ми се струва че ще набира доволно (щото в момента набира по бавно от мойто 316 е30)
моя съвет е да си вземеш възможно най-големия двигател който можеш да си позволиш... 320 примерно е съвсем друго нещо.... 6 цилиндъра..

пък 316 ако искаш да върви поне малко повечко се приготви за голям разход на безин
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
DEFLEPPARD написа:..... максилмалната скорост която може да поддържа е 200км/ч...(5 скорост на 5000 оборота) на 6000 изключва...
само че неговото има някви електронни защити които го спъват... при един "чип тунинг" ми се струва че ще набира доволно .....
тия смешки кой ти ги разправя, щото едва ли си ги видял лично
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
май забраих да спомена че е поръчково?
няма шибидах, няма пепелник, има климатик и оназ джаджа за аудио касети - които неща май не се слагат по дефаулт в 318 ?
германеца дето си го е купувал 94-а е бил някъв луд маняк... за 10 години дори не е палена цигара в тая кола... но под капака би трябвало да си е чиста 318и... знам ли?

германеца дето си го е купувал 94-а е бил някъв луд маняк... за 10 години дори не е палена цигара в тая кола... но под капака би трябвало да си е чиста 318и... знам ли?
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ми виж сега всяка марка има и един малък двигател,който се брои за най-икономичния!!!!(точно това му е най-голямото предимство пред другите) .По каталог 1.6 при 90км харчи с литър по-малко от 1.8,градско 0.5 ,при 120 вече са почти равни....никой не ги хвали защото примерно от един 6 цилиндров получаваш толкова много ,че недостатъка му(по-голямия разход) остава на послдно място....
пс:това че една 318 има екстри не значи ,че е нещо кой знае какво,може човека който си я е взел от завода да си ги е поръчал допълнително.....а на пета с 200 и оборотомера с 5000.....единствения начин е да е сменян дифа...
пс:това че една 318 има екстри не значи ,че е нещо кой знае какво,може човека който си я е взел от завода да си ги е поръчал допълнително.....а на пета с 200 и оборотомера с 5000.....единствения начин е да е сменян дифа...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Въобще не се колебай.Това че е БМВ трябва да ти говори достатъчно.
И аз имах известни колебания отностно поддръжката.Говорех с много
хора на тази тема и писах във форума и отгорът е ясен.Частите не са значително по-скъпи от другите но качеството е значително.
Това дали ще си вземеш 1.6 или 1.8 зависи каква възможност имаш да го храниш.
И аз имах известни колебания отностно поддръжката.Говорех с много
хора на тази тема и писах във форума и отгорът е ясен.Частите не са значително по-скъпи от другите но качеството е значително.
Това дали ще си вземеш 1.6 или 1.8 зависи каква възможност имаш да го храниш.

Човек се учи докато е прост (Цицерон)
Относно възможностите да го захранвам - не мисля че 12-14/100 ще ми създадът проблем(имах рено 1.7ми, което зимата ми лапаше по 13+ на 100 градско и тогава го карах всеки ден), т.к. си търся кола не за всеки ден или да ходя с нея на работа, а просто ей тъка, да си я имам и когато ми притрябва да е под ръка. Не търся бегачка, която да кърте асфалта, а нещо което да ми доставя удоволствие при нормално шофиране, 316-ка може ли да ми даде това?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани