обяснете ми
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
обяснете ми
тези съотношения при скоростите 1. Gang: 2,48
2. Gang: 1,48
3. Gang: 1,00
4. Gang: 0,73
2. Gang: 1,48
3. Gang: 1,00
4. Gang: 0,73
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
Ако говориш за предавателни числа, то по принцип предавателното число представлява съотношението на извършените обороти на коляновия вал към оборотите на кардана.Пример- Ако на първа предавка предавателното число ти е примерно 3,40 , това означава, че за 3,40 оборота на коляновия вал кардана ще ти извърши един пълен оборот.С по-високите предавки това число намалява, за да може примерно при БМВ да достигне 1.00 на 5-та предавка на по-старите 5-степенни скоростни кутии.Тогава на 1 оборот на коляновия вал карданът също извършва един оборот. Затова на тази предавка и казват още "директна".Надявам се да съм ти бил полезен.Ако съм сбъркал някъде моля да бъда поправен.
П.С - на каква скоростна кутия от каква кола са тези пред. числа които си дал ти???

П.С - на каква скоростна кутия от каква кола са тези пред. числа които си дал ти???
да. скоростната кутия е умножител на въртящ момент. най-простичко казано ако една кола има 200нм въртящ момент мерен на динамометър на гумите на 4та (1:1) , и предавките (примерно) са и:
1- 3.5
2. 2.5
3. 1.5
4. 1
5. 0.75
.... тогава на първа ще имаш 750 нм (3.5 * 200 - затова и се набира най-страшно)
на 2ра - 600нм, на 3та 300нм, на 4та 200нм и 150нм на 5та (затова и там набирането е най-слабо)
идеята е да се държи всяка предавка максимално дълго за да се възползваш от умножителя които ти дава повече въртящ момент (които най-просто казано умножен по оборотите дава конете), щото като си свършат оборотите и смениш едно нагоре ти пада въртящия момент и не се ускоряваш така добре...
някъде има тема писана за въртящ момент и коне... потърси...
1- 3.5
2. 2.5
3. 1.5
4. 1
5. 0.75
.... тогава на първа ще имаш 750 нм (3.5 * 200 - затова и се набира най-страшно)
на 2ра - 600нм, на 3та 300нм, на 4та 200нм и 150нм на 5та (затова и там набирането е най-слабо)
идеята е да се държи всяка предавка максимално дълго за да се възползваш от умножителя които ти дава повече въртящ момент (които най-просто казано умножен по оборотите дава конете), щото като си свършат оборотите и смениш едно нагоре ти пада въртящия момент и не се ускоряваш така добре...
някъде има тема писана за въртящ момент и коне... потърси...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани