BMW+Asia???
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
BMW+Asia???
Hah ,kakvi burni vremena
MG Rover napraiha Joint Venture sys "China Brilliance" ,i sega cheta
"And there also will be additional capacity through the joint venture with our Chinese partner"
Mda ,stava vypros tocno za BMW ,zaglavieto na statiqta syotvetno e:
Talk from The Top: BMW boss Panke sees major expansion in Asia
Linka
http://www.autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=index&content_code=05872947
Moq komentar:
Nikga ne bih si kupil VW vyv u$ ,ne zastoto ne me kefqt - a zastoto se pravqt samo i edinstveno vyv MEXICO (moze bi sys malki izklucneniq na Jetta Wagon i nekoi Pasati).
Predi da sybera 10-tina Sentra B14 vyv dvorU na serviza ,kategircno ne si i pomislqm da si kupq Nissan praven vyv ciganska fabrika na Reno vyv Mexico.
Dreme mi na men za globalnoto selu ,ma malko zeha da prekalqvat. Ot edno vreme sicki znaem elementarniq primer sys Viatnamskata liniq na Lada ,ako ti e delana na neq ladata - 10x po-zle ot Ruskoto. Tiq aziatci bez dostatycno vliqnie na radiacia (Iaponcite) ,sa okolo 1000 godini izostanali ot Zapada. Za tqh 1mm i 3mm sa ednakvi ,nali se e malko.
Iskrenno se nadqvam taz statiq da e mente ili vyv nai-losiq sluchai prosto nqkakva koncepciq koqto nikoga nema da se realizira. BMW e BMW zastoto e MADE IN GERMANY ,Audi e Audi zastoto e MADE IN GERMANY - sicko ostanalo e kompromis ,koito ako pravq po-dobre da hodq da si kupq edna chisto nova ,lyskava Zigula-Lada-Vaz-21043...
MG Rover napraiha Joint Venture sys "China Brilliance" ,i sega cheta
"And there also will be additional capacity through the joint venture with our Chinese partner"
Mda ,stava vypros tocno za BMW ,zaglavieto na statiqta syotvetno e:
Talk from The Top: BMW boss Panke sees major expansion in Asia
Linka
http://www.autoweek.com/cat_content.mv?port_code=autoweek&cat_code=carnews&loc_code=index&content_code=05872947
Moq komentar:
Nikga ne bih si kupil VW vyv u$ ,ne zastoto ne me kefqt - a zastoto se pravqt samo i edinstveno vyv MEXICO (moze bi sys malki izklucneniq na Jetta Wagon i nekoi Pasati).
Predi da sybera 10-tina Sentra B14 vyv dvorU na serviza ,kategircno ne si i pomislqm da si kupq Nissan praven vyv ciganska fabrika na Reno vyv Mexico.
Dreme mi na men za globalnoto selu ,ma malko zeha da prekalqvat. Ot edno vreme sicki znaem elementarniq primer sys Viatnamskata liniq na Lada ,ako ti e delana na neq ladata - 10x po-zle ot Ruskoto. Tiq aziatci bez dostatycno vliqnie na radiacia (Iaponcite) ,sa okolo 1000 godini izostanali ot Zapada. Za tqh 1mm i 3mm sa ednakvi ,nali se e malko.
Iskrenno se nadqvam taz statiq da e mente ili vyv nai-losiq sluchai prosto nqkakva koncepciq koqto nikoga nema da se realizira. BMW e BMW zastoto e MADE IN GERMANY ,Audi e Audi zastoto e MADE IN GERMANY - sicko ostanalo e kompromis ,koito ako pravq po-dobre da hodq da si kupq edna chisto nova ,lyskava Zigula-Lada-Vaz-21043...

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
towa ako mine kym grafa "tyjno no fakt" naistina shte e taka, naprawo bi bilo mnogo typo, naprawo ujasno.
kak moje nqkoi da si riskuwa awtoriteta taka?!
kak moje nqkoi da si riskuwa awtoriteta taka?!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Дрън, дрън...
голяма работа, че ще призвеждат БМВ-та в Азия. Пак са си БМВ. Немците контролират качеството, а и нито един двигател не е сглобяван вън от БМВ официалните фабрики. Ако всички етапи от производството се контролират от немци, то какъв е проблема?
Това е все едно да кажеш - не искам ДаруКар да ми ремонтират БМВ-то, ще го закарам в Германия...
голяма работа, че ще призвеждат БМВ-та в Азия. Пак са си БМВ. Немците контролират качеството, а и нито един двигател не е сглобяван вън от БМВ официалните фабрики. Ако всички етапи от производството се контролират от немци, то какъв е проблема?
Това е все едно да кажеш - не искам ДаруКар да ми ремонтират БМВ-то, ще го закарам в Германия...
- Osmicata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 14.10.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 220
spored men BMW pravi opit da zavladee neobjatnija kitajski pazar na velosipedi ...
)) naj veroyatno shte nakarat Chen Lee sam da gi sglobjava shte mu slojat edin dvg ot 3-ka
i shte vijdate noshtem letjashti kitajci razperili gumi nad orizishtata, lichnoaz ne vjarvam BMW da pravi fabrika tam vav vestnicie a da ne govorim v internet se pishat kakvi li ne gluposti no kaj znae, ekspanzijata na kompanijata se opredelja ot..... chichko parichko a vsichki znaem kolko aziatci ima v asia
ako vseki 100 000 -den si kupi po edno BMW tova si e seriozna brojka
tova v koeto sam siguren e obache che kakvoto i da pravjat njama da sasipjat image na markata za kachestvoto zashtoto otide li si toj otiva si i kompanijata ostava samo legendata ... ne go vjarvamtova




- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
нищо чудно статията да е вярна,но не виждам толкова голям проблем поради две причини:
1 специално в Япония от две - три години се забелязва нова мода на закупуване на европейски возила,въпреки,че с техните зверски мита итн. една "обикновена"(без много екстри,малък двигател) тройка стига до цената на добре оборудвана петица и въпреки това японците купуват като луди стари коли от германия,вместо нови японски(то не че аз бих постъпил иначе).въпросът е,че това е наистина голям пазар,който не е добре да се изпуска.
2.специално за турция(предполагам ще важи и за азия) знам,че колите,които се произвеждат там (фиат,опел,форд,тойота итн.) се правят само и единствено за вътрешния пазар,т.е. нямат право да изнест и една кола.и въпреки това двигателите си пристигат от германия.
затова не мисля,че ще е трагично,че BMW ще се прави в азия,стига да се произвежда сам за вътрешния пазар,защото това си е огромен доход.Феновете наистинското BMW ще си купуваме само от германия и толкоз.
не оставайте с погрешното впечатление,че подкрепям тенденциите към глобализация и минаването от качество към количество,но в момента това се диктува от пазара.това е.
1 специално в Япония от две - три години се забелязва нова мода на закупуване на европейски возила,въпреки,че с техните зверски мита итн. една "обикновена"(без много екстри,малък двигател) тройка стига до цената на добре оборудвана петица и въпреки това японците купуват като луди стари коли от германия,вместо нови японски(то не че аз бих постъпил иначе).въпросът е,че това е наистина голям пазар,който не е добре да се изпуска.
2.специално за турция(предполагам ще важи и за азия) знам,че колите,които се произвеждат там (фиат,опел,форд,тойота итн.) се правят само и единствено за вътрешния пазар,т.е. нямат право да изнест и една кола.и въпреки това двигателите си пристигат от германия.
затова не мисля,че ще е трагично,че BMW ще се прави в азия,стига да се произвежда сам за вътрешния пазар,защото това си е огромен доход.Феновете наистинското BMW ще си купуваме само от германия и толкоз.
не оставайте с погрешното впечатление,че подкрепям тенденциите към глобализация и минаването от качество към количество,но в момента това се диктува от пазара.това е.
- 20VTurboQuattro
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.12.2002
- Местоположение: USA
Vnos - Iznos
Dano tazi statia da se okaje samo slyx, no me sumniava malko kato gledam kak vurviat neshtata. Po printzip niama nishto losho Germanskite koli da stavat vse po-izvestni po sveta, no kogato kachestvoto im se razvali i tova se prevurne tzenata za populiarnosta, togava stava losho. Mnogo losho.
Kakto Lord-a kaza v nachaloto, nai-dobriat primer za "proval" e VW v USA. Kak mojaxa da reshat ot VW tochno v Mexico da si sglobiavat povecheto avtomobili? Kachestvoto na VW kolite v US spadna tolkova mnogo. I nai-loshoto e che yj sa praveni v Mexico za da sa po-evtini i dostupni, a realno tzenitie sa si dosta visoki v sravnenie s vsichko podobno v klasa na VW modelite. (govoria za Honda, Toyota, Nissan, Chevy, Saturn, Mazda, Huyndai)
Inache, ne sum sigyren ot kude tochno idvat dvigatelite na VW, nai-veroitno sa ot Germania, no problemite ne sa s dvigatelite - kyp drygi neshta se razvaliat po tezi koli koito pri drygi marki izdurjat 5 puti po dulgo. Sramno e chak. Germantzi kontrolirat kachestvoto i t.n., no ti kato imash stotitzi Mexikantzi da rukovodish ne mojesh na vseki da svetish i sledish kolko si izpipva rabotata. Xorata v Mexico koga sa pravili koli che da se staraiat tolkova? A i malko im plashtat. I nai-strogiat kachestven kontrol da slojish, s takiva rabotnitzi neshtata NIKOGA niama da sa sushtite. Kofti e kato gldesh edna tolkova izvestna marka idvashta ot Germany da se predstavia taka na US pazara. Dobre che amerikanskite koli NE sa po-dobre, naprotiv, mnogo sa zle, ta Amerikantzite si vzimat VW kato topul xliab i sa dovolni ot kachestvoto.
Tezi koito NE sa dovolni ot VW, davat extra $ i si vzimat Audi.
BMW ako ide v Kitai polojenieto shte e podobno - shte se prodavat "kitaiski" BMW koli s po-nisko kachestvo, yj po-dostupni, no samo v Azia shte se prodavat. Xorata tam shte sa dovolni i shte se prodavat lesno. Nali emblemata e "BMW" kakvo kato ne e ot Germany. Ot tzialata rabota Japontzite shte sa nai-dovolni. Texnite koli moje da ne sa Germanski mashini, no sa opredeleno PO-dobri po kachestvo ot edna nemska kola proizvedena v Kitai, Mexico, Vietnam, ili dori v USA. Japonetza NAI-NAKRAIA shte moje da e opasna konkyrentzia za BMW, na sobstveniat si kontinent.

Kakto Lord-a kaza v nachaloto, nai-dobriat primer za "proval" e VW v USA. Kak mojaxa da reshat ot VW tochno v Mexico da si sglobiavat povecheto avtomobili? Kachestvoto na VW kolite v US spadna tolkova mnogo. I nai-loshoto e che yj sa praveni v Mexico za da sa po-evtini i dostupni, a realno tzenitie sa si dosta visoki v sravnenie s vsichko podobno v klasa na VW modelite. (govoria za Honda, Toyota, Nissan, Chevy, Saturn, Mazda, Huyndai)
Inache, ne sum sigyren ot kude tochno idvat dvigatelite na VW, nai-veroitno sa ot Germania, no problemite ne sa s dvigatelite - kyp drygi neshta se razvaliat po tezi koli koito pri drygi marki izdurjat 5 puti po dulgo. Sramno e chak. Germantzi kontrolirat kachestvoto i t.n., no ti kato imash stotitzi Mexikantzi da rukovodish ne mojesh na vseki da svetish i sledish kolko si izpipva rabotata. Xorata v Mexico koga sa pravili koli che da se staraiat tolkova? A i malko im plashtat. I nai-strogiat kachestven kontrol da slojish, s takiva rabotnitzi neshtata NIKOGA niama da sa sushtite. Kofti e kato gldesh edna tolkova izvestna marka idvashta ot Germany da se predstavia taka na US pazara. Dobre che amerikanskite koli NE sa po-dobre, naprotiv, mnogo sa zle, ta Amerikantzite si vzimat VW kato topul xliab i sa dovolni ot kachestvoto.
Tezi koito NE sa dovolni ot VW, davat extra $ i si vzimat Audi.

BMW ako ide v Kitai polojenieto shte e podobno - shte se prodavat "kitaiski" BMW koli s po-nisko kachestvo, yj po-dostupni, no samo v Azia shte se prodavat. Xorata tam shte sa dovolni i shte se prodavat lesno. Nali emblemata e "BMW" kakvo kato ne e ot Germany. Ot tzialata rabota Japontzite shte sa nai-dovolni. Texnite koli moje da ne sa Germanski mashini, no sa opredeleno PO-dobri po kachestvo ot edna nemska kola proizvedena v Kitai, Mexico, Vietnam, ili dori v USA. Japonetza NAI-NAKRAIA shte moje da e opasna konkyrentzia za BMW, na sobstveniat si kontinent.

"According to Einstein the faster you go the longer you live." 

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
така значи....
Значи смятате че Китайското БМВ няма да е по-качествено от Германското? Може и да има основание в това, макар че от доста години имаме пример за БМВта произвеждани извън Германия: първо още от началото на 80-те БМВ имат завод в Южна Африка (не съм чел някой да се е оплаквал от тяхното качество), а от средата на 90-те имат завод и в САЩ (където се сглобяват Z3, наскоро заменен от Z4 и X5). Не съм чувал да има някакъв проблем и с американските БМВта. БМВ се сглобява и в Русия.
Сега следва и да си призная още нещо, което доскоро съм държал в тайна (е Спидерчо и някои други посветени знаеха, ама не са ме издавали) - и то е че преди около година по стечения на обстоятелствата бях в Инголщадт и се случи така че и посетих клавната квартира на четирите кръгчета, разгледах музея им, докоснах се до някои редки техни модели (което после като показвах снимките на Спидерчо беше една от причините да ме нарече хаджи-Андро, макар че това е само от негова гледна точка, а аз да стана истински хаджи (като хаджи Крум, BMW_POWER) - трябва да посетя Munich), да дори се записах и на заводската им обиколка (не се заблуждавайте, това беше шпионска мисия...
). Няколко неща ми направиха впечатление - първо не всичко се произвежда в основния им завод в Инголщадт, като едно от най-важните неща - двигателите в момента са изнесени в някакъв друг завод, който май дори не е в Германия - на заводската обиколка докато вървяхме по поточната линия на Ауди А3, кат' се започне от правите неогънати още ламарини, имаше едно място - вече колата готово, където става "женитбата" както го наричат - поставянето на двигателя - там екскурзовода ни каза нещо от сорта "ето тук преди години са се сгобявали двигателите, а сега ги получаваме наготово и само ги монтираме". Вярно че това е само една туристическа обиколка и едва ли ще показват основните си тайни, а допълнителен фактор е това че екскурзовода плямпаше на швабски (от който бъкел не разбирам, но с мен беше немец който що годе транслираше до английски), та може и нещо да съм недоразбрал. А специално за S/RS моделите споменаха че техните мотори (или само част от тях) се правили май в Англия в поделението Cosworth, което Ауди наскоро (тогава) били закупили... И една друга подробност:
Китай е един огромен пазар, които тепърва ще се отваря. И БМВ не са първите които имат апетит към него. Познайте кой също вече го прави - мда, АУДИ (вижте това тук). Означавали това "бягайте далеч от китайско Ауди А6"?
Информацията на Лорда обаче е вярна: в официалното списание "BMW Magazin" мисля че в броя 03/2002 имаше инфо за това че БМВ се канят да строят голям завод в Китай, където да се сглобяват автомобили - най-вероятно 5-ци. И все пак се съмнявам че няма да са на нивото, което се очаква от едно БМВ. И не мисля че сравнението с VW е удачно - все пак те са масови коли.
Сега следва и да си призная още нещо, което доскоро съм държал в тайна (е Спидерчо и някои други посветени знаеха, ама не са ме издавали) - и то е че преди около година по стечения на обстоятелствата бях в Инголщадт и се случи така че и посетих клавната квартира на четирите кръгчета, разгледах музея им, докоснах се до някои редки техни модели (което после като показвах снимките на Спидерчо беше една от причините да ме нарече хаджи-Андро, макар че това е само от негова гледна точка, а аз да стана истински хаджи (като хаджи Крум, BMW_POWER) - трябва да посетя Munich), да дори се записах и на заводската им обиколка (не се заблуждавайте, това беше шпионска мисия...

Китай е един огромен пазар, които тепърва ще се отваря. И БМВ не са първите които имат апетит към него. Познайте кой също вече го прави - мда, АУДИ (вижте това тук). Означавали това "бягайте далеч от китайско Ауди А6"?
Информацията на Лорда обаче е вярна: в официалното списание "BMW Magazin" мисля че в броя 03/2002 имаше инфо за това че БМВ се канят да строят голям завод в Китай, където да се сглобяват автомобили - най-вероятно 5-ци. И все пак се съмнявам че няма да са на нивото, което се очаква от едно БМВ. И не мисля че сравнението с VW е удачно - все пак те са масови коли.
- 20VTurboQuattro
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.12.2002
- Местоположение: USA
Moje
Nadiavam se da si prav i BMW, che i Audi, v Kitai da sa na nivo.
Za tova che Audi A6 se pravi tam chyx, no ne sum chyl nikakvi otzivi dosega kakvo my e kachestvoto. Moje da e dobro, moje da ne e. Neka mine vreme shte se chye. Az vutreshno se sumniavam che kitaitzite shte go izpipat taka kakto Germantzite go praviat. Ti kazvash che ne vsichko se pravi v Germania - viarno e...te Audi zavodi imat i iz Ungaria dokolkoto znam, plus oshte kyp drygi mesta iz Evropa. Ama edno e Evropa, drygo e Kitai. Niama misto za sravnenie v kachestvoto na rabotnata ruka. Ne sluchaino BMW i Mercedes praveni v US shte sa po dobri otkolkoto ako biaxa praveni v Mexico ili China. Traditzii v avtomobilostroeneto i izpipvane do detail....tova e istinata.
Btw, Amerikantzite oshte se ychat da praviat koli, taka che BMW triabva mnogo da sa gi stegnali s quality kontrola.
No govoeriki za Kitai neka vi kaja che sum se vozil v Kitaisko praveno Audi. E, ne tochno A6, a Audi 100 ... to dori i Audi ne beshe ama karai. Dosta otdavna niakakva Kitaiska firma e zakypila pravata vurxy stari modeli na Audi (90/100) i sega v momenta te se prozvejdat v Kitai. Imeto Audi e zameneno s neshto tiaxno, ne pomnia veche kak se proiznasiashe, no ne beshe Kitaisko ime. 4-te krugcheta sushto gi niama.(slava Bogu!) Slojili sa si tiaxna emblema i mnogo im se radvat na teia koli.
Az se xvanax za glavata kato vidiax chisto novo izglejdashto Audi 100, no maskirano bez emblemi, tochno kato moeto koeto e na 10 godini v US, da parkira pred xotela v Beijing. Suvsem novichko, oshte mi e pred ochite.
Okaza se po-kusno che firmata na koiato biaxme na poseshtenie imala 3 takiva Audi-ta za slyjebni koli. Niamashe kak i si izprosix edno dve zavoicheta okolo firmeniat komplex. GOLIAMO razocharovanie! :x Audi sa im dali tolkova spolychliva kola i te sa ia razvalili. Eto i problemite koito zabeliazax vednaga - mnogo po-shymna, mnogo po-neysuvurshenstvana, pocheti nikakvi extri v kypeto, tvirdi sedalki, evtini materiali otvutre i niakak si myden dvigatel. I sravnenie ne moje da stava s moeto staro US-variant Audi 100. A za Audi 200 ne mi se misli dori. Stana mi iasno che xorata koito sa pravili tazi kola tam sa pestili pari ot VSICHKO po kolata. No puk za smetka na tova tezi koli tam bili dosta po evtini v sravnenie s edno novo istinsko Audi A4 ili A6. Vsichko si ima tzena na tozi sviat.
Tova estestveno niama nishto obshto s temata "BMW v Asia". Spodeliam samo kakvi mi sa nabludeniata vurxy standartite za "xybava" kola na xorata tam i kolko biax iznenadan kato vidiax i karax Kitaiski variant na Audi 100. Sigyren sum che i BMW gi ima niakude pod drygo ime, makar i tova da sa stari modeli v segashno proizvodstvo. Edvali samo Audi shte si prodava starite modeli.
Za tova che Audi A6 se pravi tam chyx, no ne sum chyl nikakvi otzivi dosega kakvo my e kachestvoto. Moje da e dobro, moje da ne e. Neka mine vreme shte se chye. Az vutreshno se sumniavam che kitaitzite shte go izpipat taka kakto Germantzite go praviat. Ti kazvash che ne vsichko se pravi v Germania - viarno e...te Audi zavodi imat i iz Ungaria dokolkoto znam, plus oshte kyp drygi mesta iz Evropa. Ama edno e Evropa, drygo e Kitai. Niama misto za sravnenie v kachestvoto na rabotnata ruka. Ne sluchaino BMW i Mercedes praveni v US shte sa po dobri otkolkoto ako biaxa praveni v Mexico ili China. Traditzii v avtomobilostroeneto i izpipvane do detail....tova e istinata.
Btw, Amerikantzite oshte se ychat da praviat koli, taka che BMW triabva mnogo da sa gi stegnali s quality kontrola.

No govoeriki za Kitai neka vi kaja che sum se vozil v Kitaisko praveno Audi. E, ne tochno A6, a Audi 100 ... to dori i Audi ne beshe ama karai. Dosta otdavna niakakva Kitaiska firma e zakypila pravata vurxy stari modeli na Audi (90/100) i sega v momenta te se prozvejdat v Kitai. Imeto Audi e zameneno s neshto tiaxno, ne pomnia veche kak se proiznasiashe, no ne beshe Kitaisko ime. 4-te krugcheta sushto gi niama.(slava Bogu!) Slojili sa si tiaxna emblema i mnogo im se radvat na teia koli.
Az se xvanax za glavata kato vidiax chisto novo izglejdashto Audi 100, no maskirano bez emblemi, tochno kato moeto koeto e na 10 godini v US, da parkira pred xotela v Beijing. Suvsem novichko, oshte mi e pred ochite.

Tova estestveno niama nishto obshto s temata "BMW v Asia". Spodeliam samo kakvi mi sa nabludeniata vurxy standartite za "xybava" kola na xorata tam i kolko biax iznenadan kato vidiax i karax Kitaiski variant na Audi 100. Sigyren sum che i BMW gi ima niakude pod drygo ime, makar i tova da sa stari modeli v segashno proizvodstvo. Edvali samo Audi shte si prodava starite modeli.
"According to Einstein the faster you go the longer you live." 

- HITMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: 1.8TQ, C3204M, mk7.5 4M
Re: така значи....
Specialno AUDI-tata, koito se praviat v Kitai sa samo za tamoshno polzvane .. samo kitaici gi karat
A mezhu drugoto Mercedes shtiaha da sglobiavat koli v zavodite na ZAZ v Rusia


A mezhu drugoto Mercedes shtiaha da sglobiavat koli v zavodite na ZAZ v Rusia

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани