i-Drive и боравенето с нея
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
i-Drive и боравенето с нея
В събота по чанъл 4 попаднах на Ди Озбърнс, не знам дали беше ново или повторение на старо такова но Ози Озбърн си беше взел за рожденния си ден едно 745 Li черничко, много хубаво.
Направи ми впечатление че през цялото предаване той се бъзикаше с i-Drive системата постоянно я псуваше и говореше как нищо не разбира.
Интересно ми е някой от вас като е карал любимата ни марка с i-Drive система да сподели впечатления относно боравенето с нея. И на други места съм чел че и-драйва била много комплицирана и да караш и едновременно с това да се бъзикаш с нея било невъзможно
Направи ми впечатление че през цялото предаване той се бъзикаше с i-Drive системата постоянно я псуваше и говореше как нищо не разбира.
Интересно ми е някой от вас като е карал любимата ни марка с i-Drive система да сподели впечатления относно боравенето с нея. И на други места съм чел че и-драйва била много комплицирана и да караш и едновременно с това да се бъзикаш с нея било невъзможно
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
и-драйв е падението на бмв. бавно, пипкаво досадно и неинтуитивно за "обикновените" хора които не прекарват по 8 часа пред компютър.
най-обидното е че е просто въпрос на ергономика на софтуера (други фирми имат и-драйв-подобие което е много добро). ще го оправят, но за момента е неприятно.
да не говориме че във по-високите модели системата е вргадена така че дори не може да не си я поръчаш...
най-обидното е че е просто въпрос на ергономика на софтуера (други фирми имат и-драйв-подобие което е много добро). ще го оправят, но за момента е неприятно.
да не говориме че във по-високите модели системата е вргадена така че дори не може да не си я поръчаш...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
хм и интересно и много странно, защо не си сменят програмистите, то вярно че в Германия има сериозен недостиг на програмисти та кой знае кого са наели да им пише софтуера
Много благодаря за информацията
Много благодаря за информацията
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
мисля че системата като замисъл е много добра но прекалено сложна за обикновения шофьор. Доколкото съм чувал щяла да я направят доста по опростена да я направят за следващите модели.
Но не е нормално да си отвличаш вниманието с нещо толкова сложно..колкото и полезно да е. На майка ми и трябваха 2-3 месеца да я науча да борави с прост борд-компютър с 5-6 бутона пък какво остава за такова нещо...
Но не е нормално да си отвличаш вниманието с нещо толкова сложно..колкото и полезно да е. На майка ми и трябваха 2-3 месеца да я науча да борави с прост борд-компютър с 5-6 бутона пък какво остава за такова нещо...
Първата версия на iDrive беше наистина гадна.. Втората е доста по-интуитивна и не мисля, че затруднява някого ... че е бавна .. бавничка е малко..
Най-големият минус според мен е, че за да направиш това, което искаш трябва да поглеждаш от време на време към дисплея. За разлика от бъзикането на стереото в нормална кола примерно, там има под менюта и отнема доста повече внимание, което се сещате, че не е много желателно поради опасност от краш-бум-бенг...

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Туртурело какво се изчервяваш, да не си я правил ти?
Доколкото знам аз при Ауди системата е подобна но доста по лесна за работа..

Доколкото знам аз при Ауди системата е подобна но доста по лесна за работа..

В седмицата например ми трябваше малко повечко време,за да я разуча.Принципът е на менюта и подменюта,но ако човек не работи много с компютър-сещате се.
Докато в петицата е по-опростена и както казва Туртурело-по-интуативна.
Но съгласете се-целта оправдава средствата.Иначе щеше да има уреди колоко в пътнически самолет.
Докато в петицата е по-опростена и както казва Туртурело-по-интуативна.
Но съгласете се-целта оправдава средствата.Иначе щеше да има уреди колоко в пътнически самолет.
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз нещата така ги виждам. Имаш бутони за стереото, имаш бутони за климатика. Всичко дето мога да го правя в моето Е36, мога да го направя без iDrive - само с копчета. Емблемите и позициите им са почти същите, така че ако се кача за първи път няма да умра от жега, и ще си намеря нещо да слушам. На волана също има копчета за управление на силата на звука, ЦД-то, каналите на радиото, телефона етц.
Ако искаш да гледаш ТВ и да настроиш басите на 5тия говорител от ляво - те ти iDrive, бъзикай се цял ден с него. Ама аз тва няма да седна да го правя на светофара, и ако го направя в движение, без значение дали ще е през iDrive или без него, все е разсейващо. Няма жизнено-важна функция, която да не може да се контролира без iDrive. Прочетете редактора на CAR какво каза след 20,000 км в 740д за електронния интерфейс, както и за колата като цяло, и пак ще си говорим. Мисля че беше в Майския брой.
Ако искаш да гледаш ТВ и да настроиш басите на 5тия говорител от ляво - те ти iDrive, бъзикай се цял ден с него. Ама аз тва няма да седна да го правя на светофара, и ако го направя в движение, без значение дали ще е през iDrive или без него, все е разсейващо. Няма жизнено-важна функция, която да не може да се контролира без iDrive. Прочетете редактора на CAR какво каза след 20,000 км в 740д за електронния интерфейс, както и за колата като цяло, и пак ще си говорим. Мисля че беше в Майския брой.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Turturelo написа:kay написа:Няма жизнено-важна функция, която да не може да се контролира без iDrive.
Има - да излезе на дисплея DSC Deactivated!!!
Тук си прав! :mha:
Макар че то и (!) светва на таблото като го излючиш напълно, така че може и без иДриве да се живее

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани