Стига с това "Оригинални от БМВ"!
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Стига с това "Оригинални от БМВ"!
Стига с това "Оригинални от БМВ"!
Хайде, моля, повече да НЕ употребяваме "Оригинални от БМВ"!
Поне да се научим да бъдем клиенти.
БМВ асемблира добри автомобили, но повечето части, които сменяме като консуматив са от външен доставчик, с когото работят по договор.
Полезно е да пишем кои са тези концерни-доставчици, защото те работят под различни търговски марки.
Мисля, че в тази тема е добре да дават мненията си разбирачи, които:
1.Сменят дадена част на по-нов автомобил, с която се предполага, че е излязъл от поточната линия.
Пример: кола на 15-20 хил. км. Карана зверски. За смяна накладки. Е ясно, че тия накладки са произведени и монтирани от Хер Германец.
2.В контакт са с основни доставчици, които са посочени на фирмения сайт на производителя.
Омръзна ми от хвалби "Ние сме единствен/основен/изключителен ... прочее глупости ...вносител". И като чукнеш на Dealers, България дори не излиза на картата на производителя.
Добър пример е Textar: http://www.textar.com/index.jsp?pageid=1017&lid=1.
Провокира ме мнение, което ми казаха от Вари:
"Спирчките Textar били по-добри от Pagid?!?
Те са от един концерн http://www.tmdfriction.com/index.jsp
И най дразнеши са Дару: "ами, оригинални са!"
Дано Камор не повтарят тази грешка!
Ако не ми кажат доставчика аз го приемам за премятане на клиента!
И дори Комисията за защита на конкуренцията е добре да сезираме!
Те значи конфискували олио от Метро, на което пишело "зехтин".
Защо: http://www.ktzp.bg/modules.php?name=Con ... age&pid=71
Подавайте им сигнали за части менте и с неясен произход на: http://www.ktzp.bg/modules.php?name=ConsProt
Вижте западните сервизи: "Работим със следните реномирани доставчици..."
БМВ нямаше да е толков добър автомобил, ако работеше без своите доставчици!
Моля, по-скоро обяснавайте, че разликата не е толкова в търговската марка, колкото в конкретния модел и предназначение на часта.
Хайде, моля, повече да НЕ употребяваме "Оригинални от БМВ"!
Поне да се научим да бъдем клиенти.
БМВ асемблира добри автомобили, но повечето части, които сменяме като консуматив са от външен доставчик, с когото работят по договор.
Полезно е да пишем кои са тези концерни-доставчици, защото те работят под различни търговски марки.
Мисля, че в тази тема е добре да дават мненията си разбирачи, които:
1.Сменят дадена част на по-нов автомобил, с която се предполага, че е излязъл от поточната линия.
Пример: кола на 15-20 хил. км. Карана зверски. За смяна накладки. Е ясно, че тия накладки са произведени и монтирани от Хер Германец.
2.В контакт са с основни доставчици, които са посочени на фирмения сайт на производителя.
Омръзна ми от хвалби "Ние сме единствен/основен/изключителен ... прочее глупости ...вносител". И като чукнеш на Dealers, България дори не излиза на картата на производителя.
Добър пример е Textar: http://www.textar.com/index.jsp?pageid=1017&lid=1.
Провокира ме мнение, което ми казаха от Вари:
"Спирчките Textar били по-добри от Pagid?!?

Те са от един концерн http://www.tmdfriction.com/index.jsp
И най дразнеши са Дару: "ами, оригинални са!"

Дано Камор не повтарят тази грешка!
Ако не ми кажат доставчика аз го приемам за премятане на клиента!
И дори Комисията за защита на конкуренцията е добре да сезираме!
Те значи конфискували олио от Метро, на което пишело "зехтин".
Защо: http://www.ktzp.bg/modules.php?name=Con ... age&pid=71
Подавайте им сигнали за части менте и с неясен произход на: http://www.ktzp.bg/modules.php?name=ConsProt
Вижте западните сервизи: "Работим със следните реномирани доставчици..."
БМВ нямаше да е толков добър автомобил, ако работеше без своите доставчици!
Моля, по-скоро обяснавайте, че разликата не е толкова в търговската марка, колкото в конкретния модел и предназначение на часта.
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
Частите идват с лепенка BMW Part Number ... bla bla bla Made in Germany ... кой ги доставя на BMW и как става това си е тяхна работа!
Ако не си Нострадамус няма как да разбереш кои са доставчиците при положение, че на частите пише BMW ...
Така, че си смятай преметнат - това е! Камор ще "повтаря тази грешка", защото друг начин няма! Поръчването на части тук става гледайки ЕТК и вадейки BMW Part Number ...
Ако не си Нострадамус няма как да разбереш кои са доставчиците при положение, че на частите пише BMW ...
Така, че си смятай преметнат - това е! Камор ще "повтаря тази грешка", защото друг начин няма! Поръчването на части тук става гледайки ЕТК и вадейки BMW Part Number ...
не е само бмв.. повечето масови производители на автомобили са така.
гледаш част# и "оригиналната" част която имаш на склад е произведена от определен доставчик които е случил в момента когато бмв са казали "направете ни х части" да е доставчика за момента.
"доставчик за момента" е динамично понятие- сменя се според кой произвежда най-евтино и качеството задоволява бмв.
пример: във света има 5-6 основни производителя на филтри за масло. отиваш във ауторизирания сервиз и искаш "оригинален филтър за бмв". и ти слагат... един от тези 5-6 филтри (а на него пише "бмв"). всичките са "оригинални". и всичките са ... различни като изработка и устройство.
така че.. оправия няма. идеята на "оригиналните" части е че са тествани от производителя и задоволяват критериите му.
с други думи- caveat emptor
гледаш част# и "оригиналната" част която имаш на склад е произведена от определен доставчик които е случил в момента когато бмв са казали "направете ни х части" да е доставчика за момента.
"доставчик за момента" е динамично понятие- сменя се според кой произвежда най-евтино и качеството задоволява бмв.
пример: във света има 5-6 основни производителя на филтри за масло. отиваш във ауторизирания сервиз и искаш "оригинален филтър за бмв". и ти слагат... един от тези 5-6 филтри (а на него пише "бмв"). всичките са "оригинални". и всичките са ... различни като изработка и устройство.
така че.. оправия няма. идеята на "оригиналните" части е че са тествани от производителя и задоволяват критериите му.
с други думи- caveat emptor
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
ОК.
ОК.
Конкретно: скоро сменях накладки и дискове.
Искате да кажете, че на тях самите (не на кутията) няма да пише Textar, a BMW
Или че на спирачните държачи няма да пише Ate
...
A, и най-вече, че част по ABS-а няма да е BOSH
Форд например ползва Motorcraft. И Motorkraft може да си вземеш както от Мото Пфое така и от магазина.
Конкретно: скоро сменях накладки и дискове.
Искате да кажете, че на тях самите (не на кутията) няма да пише Textar, a BMW



Или че на спирачните държачи няма да пише Ate

A, и най-вече, че част по ABS-а няма да е BOSH

Форд например ползва Motorcraft. И Motorkraft може да си вземеш както от Мото Пфое така и от магазина.
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Щом пристига в кутия или пакет с надпис БМВ, значи е оригинално. Това не значи непременно, че тази част е направена в БМВ завод. БМВ правят ламарини и двигатели, не маркучи, накладки, и масла. В повечето случаи продавача (дори да е оторизиран БМВ дилър или сервиз) си няма на идея кой точно е направил въпросната част. Но щом тя пристига от БМВ, значи си има съответните гаранции за качество и т.н. - това е "оригинална" част.
Напълно съм съгласен с всичко написано. Касетофони, телефони в колата и т.н. са продукт на други марки, но явно БМВ си плащат достатъчно, за да поставят своята марка там. И това ми допада!
Примерно някои от телефоните в Ауди са продукт на Нокиа, а на тях пише Ауди, или пък не на всички blaupunkt касетофони в по-старите бмв-та, пише тази марка...

човек се учи докато е жив...
Подкрепям изказването на 5етко 5етицата, защото често ми се задава този въпрос. Оригиналните неща ги внасят главно, основните вносители на автомобила в страната. От там и разликата в цените, било по-евтини (визирам случай с части за Пежо 106) било по-скъпи, случая с частите на БМВ, Ауди и т.н. вкл. Пежо въобще.
Особено що се касае за ауспуси, може би тук е добро мястото да се подчертае, че Оригинален ауспух за автомобил на пазара, извън официалния вносител - НЯМА! Има производство на BOSAL, WALKER, български АСПО, ТЕРЕМ и все в тоя дух. Това са части, произвеждани по целия свят за всички видове и марки автомобили и не са оригинални неща. Аналогично е с всички останали части, амортисьори, дискове, барабани, полуоски, биелети, шарнири, бутала, гарнитури, накладки, филтри иии... списъкът е дълъг.
Т.е. пазарувайки извън официалния вносител си купувате части произведени от цяла Европа, Турция, Гърция, Иран, Дубай, Китай, България и т.н. Оригиналните части! само при официалния вносител като Камор Ауто, Дару Кар, СФА, АМК, Юнитрейд - Х, Про Мобил, Мото Пфое и останалите.
Обикновено големи компании за произвостство на части доставят и произвеждат такива директно за производителите на автомобили. От там и марките като BREMBO, ATE, WALKER, MONROE, SKF, BOSCH, PIERBURG, TEXTAR и прочие. Но те както произвеждат за създаването на нов автомобил, така и произвеждат за подръжка на стари автомобили. Може би единствено разликата идва от цена на доставчик в БГ и от мястото на производство )Европа, Турция, Дубай) все със налични дъщерни заводи. Но в БГ никой не може (и не иска) да каже точно от къде са те. Оригинални
и толкова.
Особено що се касае за ауспуси, може би тук е добро мястото да се подчертае, че Оригинален ауспух за автомобил на пазара, извън официалния вносител - НЯМА! Има производство на BOSAL, WALKER, български АСПО, ТЕРЕМ и все в тоя дух. Това са части, произвеждани по целия свят за всички видове и марки автомобили и не са оригинални неща. Аналогично е с всички останали части, амортисьори, дискове, барабани, полуоски, биелети, шарнири, бутала, гарнитури, накладки, филтри иии... списъкът е дълъг.
Т.е. пазарувайки извън официалния вносител си купувате части произведени от цяла Европа, Турция, Гърция, Иран, Дубай, Китай, България и т.н. Оригиналните части! само при официалния вносител като Камор Ауто, Дару Кар, СФА, АМК, Юнитрейд - Х, Про Мобил, Мото Пфое и останалите.
Обикновено големи компании за произвостство на части доставят и произвеждат такива директно за производителите на автомобили. От там и марките като BREMBO, ATE, WALKER, MONROE, SKF, BOSCH, PIERBURG, TEXTAR и прочие. Но те както произвеждат за създаването на нов автомобил, така и произвеждат за подръжка на стари автомобили. Може би единствено разликата идва от цена на доставчик в БГ и от мястото на производство )Европа, Турция, Дубай) все със налични дъщерни заводи. Но в БГ никой не може (и не иска) да каже точно от къде са те. Оригинални

Да караш Peugeot е страст!
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
Ако смениш масло или накладки...
Ако смениш накладки (елементарна операция) в не-оторизиран сервиз ('щото не води до конструктивно изменение, нали) какво би било мнението на сервиза за гаранционен автомобил, при положение, че си сложил Textar?
Имат ли право да откажат по-нататъчно гаранционно обслужване
При положение, че на последния рутинен преглед са ти казали "Ела след ХХХ км, но ти си решил да запазиш дискове, ходова част и т.н. като подмениш накладките.
Имат ли право да откажат по-нататъчно гаранционно обслужване

Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
ами според сервиза...
случай:
на 3-тата година от 6 годишна гаранция против ръжда.
има ръждиви петна и се отива в сервиза:
серв. въпрос: кога сменяхте за последно масло?
отг. ми пред 2к км-тра и 1 месец
серв. при нас ли?
отг. не в кварталната масладжийница...
серв. ако бяхте дошли при нас, щяхме да видиме по-рано ръждата и щяхме да я оправиме гаранционно, а сега гаранцията отпада
п.с. това е действителен случай, пък ти си прецени за накладките:)
случай:
на 3-тата година от 6 годишна гаранция против ръжда.
има ръждиви петна и се отива в сервиза:
серв. въпрос: кога сменяхте за последно масло?
отг. ми пред 2к км-тра и 1 месец
серв. при нас ли?
отг. не в кварталната масладжийница...
серв. ако бяхте дошли при нас, щяхме да видиме по-рано ръждата и щяхме да я оправиме гаранционно, а сега гаранцията отпада
п.с. това е действителен случай, пък ти си прецени за накладките:)
<br>
br
br
Re: Ако смениш масло или накладки...
5етко 5етицата написа:Ако смениш накладки (елементарна операция) в не-оторизиран сервиз ('щото не води до конструктивно изменение, нали) какво би било мнението на сервиза за гаранционен автомобил, при положение, че си сложил Textar?
Имаш мобилен телефон закупен нов от Мтел, гаранционен, обаче ти спира да ти работи бутончето за цифрата 9, закарваш телефона в сервиз на Германос, подменят ти бутончето... Конструктивно не си променил нищо по телефона, ако ти изгори крайното стъпало или ти спре да работи бутончето за цифрата 5 и отидеш в Мтел в рамките на гаранцията дали ще важи тя? Същото е при автомобилите?!
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Re: Ако смениш масло или накладки...
Turturelo написа:5етко 5етицата написа:Ако смениш накладки (елементарна операция) в не-оторизиран сервиз ('щото не води до конструктивно изменение, нали) какво би било мнението на сервиза за гаранционен автомобил, при положение, че си сложил Textar?
Имаш мобилен телефон закупен нов от Мтел, гаранционен, обаче ти спира да ти работи бутончето за цифрата 9, закарваш телефона в сервиз на Германос, подменят ти бутончето... Конструктивно не си променил нищо по телефона, ако ти изгори крайното стъпало или ти спре да работи бутончето за цифрата 5 и отидеш в Мтел в рамките на гаранцията дали ще важи тя? Същото е при автомобилите?!
и при компютърните системи е така, като началник технически отдел всеки ден се занимавам с подобни казуси... при нас е по-лесно, защото отзад на кутията си има гаранционен стикер... на колата къде да го сложиш

- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 9.07.2004
София, бабам София...
Ако си в провинцията за всяка дребна работа в София ли ще идваш
В тази връзка точно днес (16 август 2004) кой обслужва ГАРАНЦИОННО марката в Б-я?
Приятел от Германия ми се оплака, че с новата 5 '04 има проблем с централното на прозорците. Като отвори един и всички слизт до долу и остават отворени. В Дару му казали, че не обслужват гаранционно, въпреки, че са посочени в книжката.


В тази връзка точно днес (16 август 2004) кой обслужва ГАРАНЦИОННО марката в Б-я?
Приятел от Германия ми се оплака, че с новата 5 '04 има проблем с централното на прозорците. Като отвори един и всички слизт до долу и остават отворени. В Дару му казали, че не обслужват гаранционно, въпреки, че са посочени в книжката.
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани