През 2010 на пазара ще се появи BMW M3 CSL
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
През 2010 на пазара ще се появи BMW M3 CSL

Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Информацията на колегата не е действителна, няма кой да си купи кола за толкова пари без климатик, стерео и т.н. Ето малко повече инфо от мен:
След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.
CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране.
В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг.
Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон.
Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система.
По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите.
Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час.
Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година.
По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.
CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране.
В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг.
Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон.
Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система.
По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите.
Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час.
Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година.
По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
::: vankata™ :::
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vankata™ написа:Информацията на колегата не е действителна, няма кой да си купи кола за толкова пари без климатик, стерео и т.н. Ето малко повече инфо от мен:
След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.
CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране.
В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг.
Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон.
Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система.
По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите.
Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час.
Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година.
По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
Е как без климатик ??? Карера ГТ има място за климатик , пък в БМВто няма . Вярно че в предния ЦСЛ нямаше , но си мисля ,че в бъдещия все ще измислят нещо да охлажда тестисите

- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
vankata™ написа:няма кой да си купи кола за толкова пари без климатик, стерео и т.н
Има всякакви луди хора


- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
да пуснат GTR направо то,тъй тъй няма да има екстри поне да остане седалката ,таблото и скорстния лост 

и все пак няма климатик налиvankata™ написа:Информацията на колегата не е действителна, няма кой да си купи кола за толкова пари без климатик, стерео и т.н. Ето малко повече инфо от мен:
След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.
CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране.
В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг.
Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон.
Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система.
По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите.
Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час.
Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година.
По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.

Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
ще може да се поръчва клима и т.н, както при Е46 М3 ЦСЛ....kamus11 написа:и все пак няма климатик налиvankata™ написа:Информацията на колегата не е действителна, няма кой да си купи кола за толкова пари без климатик, стерео и т.н. Ето малко повече инфо от мен:
След като новата серия E90 на BMW M3 беше показана през миналата година на автомобилния салон във Франкфурт, BMW маниаците останаха да чакат и версията CSL на този модел.
CSL е съкращение от Coupe, Sport, Lightweight, (Купе, Спорт, Суперлеко). Тези три букви характеризират най-спортните версии на Баварската фирма, които носят най-голямо удоволствие от шофиране.
В последно време изтекоха някои информации за новия CSL на М3, като стана ясно, че моделът ще бъде в продажба от началото на 2010 г. Новият M3 CSL ще наблегне на ниското тегло и поведението на пътя. Целта е да бъде намалено личното тегло на автомобила в сравнение с базисния М3 със 100 кг.
Това става с използването на още повече карбон и фибростъкло. От предната част на колата, през покрива до задния дифузьор не са жалени средства за да може карбоновите елементи да постигнат целта за ниско тегло. Това важи и за интериора, където централната конзола и вътрешните панели на вратите са от карбон.
Но това не е всичко, за да се намали теглото са жертвани дори радиото, навигационната система, подгряването на седалките и климатичната система.
По-лекото тегло няма да бъде единствената характеристика отличаваща CSL от стандартния M3. Мощността на двигателя ще бъде повишена с 50 к.с. и така ще достигне до впечатляващите за този клас 470 к.с. (350kW). Окачването ще бъде изцяло преработено, нови ще бъдат и джантите.
Според немският Auto Zeitung, автомобилът ще постигне около 7 минути и 45 секунди при Северната обиколка на Нюрбургринг. Очаква се ускорението от място до 100 км/час да е за около 4.5 секунди, а максималната скорост е 300 км/час.
Последната засега серия на BMW M3 CSL беше произведена в ограничена серия от 1400 автомобила за времето между 2002 и 2004 година.
По предварителни оценки цената на бъдещия BMW CSL M3 ще започва от около 90 000 евро.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
оплаквате се... като че ли цял живот сте карали коли с климатик 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
[steeN] написа:оплаквате се... като че ли цял живот сте карали коли с климатик
Е едно време имаше вентилаторчета на батрии за таблото много шукаритетно

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
само да вметна 4е и за скороста нещо сте се обаркали ми се струва,щот на Росен Коларов ///М-ката е правила 310,следователсно с 50 коня отгоре и малко по леко купе скороста на ЦСЛ трябва да е по висока 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани