Електрическото Mini вече е на тестове
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Електрическото Mini вече е на тестове
BMW обяви, че започва тестове на изцяло електрически автомобили. Системата, която немският гигант е разработил се различава от хибридните технологии по пълната си екологичност.
Напоследък се появиха доста негативни слухове, свързани с хибридните модели. Хибридите действително са способни на доста нисък разход, но това става с цената на дизайна и голяма част от вътрешното пространство. Нещо на пръв поглед дребно, но всъщност доста любопитно е, че Prius се прави единствено в Япония, а се продава по цял свят. Оказва се, че вредните емисии, отделени за транспортиране на чисто новите коли са достатъчно големи, за да минимизират плюсовете на модела. Това важи не само за Prius, но и за останалите хибридни автомобили на пазара. Второто поколение, с което Toyota вече са доста напред, ще предлага още повече източници на енергия (говори се за слънчеви панели на покрива). При чисто електрическото MINI трябва да се получи минимален разход на енергия, съчетан с минимални промени по серийния автомобил, за да не бъде той безумно скъп и неефективен. Тестовете ще продължат година и половина. И все пак електрическите автомобили все още изостават сериозно, както от хибридите, така и от чисто горивните. Близките 7-8 години трябва да променят това.
Напоследък се появиха доста негативни слухове, свързани с хибридните модели. Хибридите действително са способни на доста нисък разход, но това става с цената на дизайна и голяма част от вътрешното пространство. Нещо на пръв поглед дребно, но всъщност доста любопитно е, че Prius се прави единствено в Япония, а се продава по цял свят. Оказва се, че вредните емисии, отделени за транспортиране на чисто новите коли са достатъчно големи, за да минимизират плюсовете на модела. Това важи не само за Prius, но и за останалите хибридни автомобили на пазара. Второто поколение, с което Toyota вече са доста напред, ще предлага още повече източници на енергия (говори се за слънчеви панели на покрива). При чисто електрическото MINI трябва да се получи минимален разход на енергия, съчетан с минимални промени по серийния автомобил, за да не бъде той безумно скъп и неефективен. Тестовете ще продължат година и половина. И все пак електрическите автомобили все още изостават сериозно, както от хибридите, така и от чисто горивните. Близките 7-8 години трябва да променят това.

Идеята на чисто електрическите автомобили е много по-перспективна от на всякакви автомобили използващи двигатели с вътрешно горене. Електромотора е много по-ефективен от двигател с вътрешно горене, а вредни емисии както се сещате няма. Изграждането пък на инфраструктура за зареждане на батериите на тези коли пък е най-елементарното и евтино нещо за правене. Освен това, няма как да ни прецакват с лош ток
. Единственото, върху което трябва усилено да се работи е батериите - те трябва траят повече, да се зареждат по-бързо, да могат да се рециклират и т.н. Бях чул за някои много обещаващи разработки в тази област, които ако се реализират можем да очакваме едно много светло бъдеще за електромобилите. Така, че аз лично съм за с две ръце за електромобилите.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Pavlinius написа:Идеята на чисто електрическите автомобили е много по-перспективна от на всякакви автомобили използващи двигатели с вътрешно горене. Електромотора е много по-ефективен от двигател с вътрешно горене, а вредни емисии както се сещате няма. Изграждането пък на инфраструктура за зареждане на батериите на тези коли пък е най-елементарното и евтино нещо за правене. Освен това, няма как да ни прецакват с лош ток. Единственото, върху което трябва усилено да се работи е батериите - те трябва траят повече, да се зареждат по-бързо, да могат да се рециклират и т.н. Бях чул за някои много обещаващи разработки в тази област, които ако се реализират можем да очакваме едно много светло бъдеще за електромобилите. Така, че аз лично съм за с две ръце за електромобилите.
Още преди година , малката американска фирма , на има Тесла пусна предсериен модел на роудстър , който е на базата на Лотус Елис . Автомобила е напално елктрически , без допълнителен ДВГ , като резервоара се състои от 6-7000 малки батерии . Изключително впечатление ми направи перформанса на електричката (или поне това което са дали като видео и цифри) 0-100 км/ч 4,2 сек , 210 км/ч макс скорост (не е много де , но стига). Още по-впечатление ми направи пробега с едно зареждане - 400 км , като едно зареждане трае 2-3 часа и става директно от ел. мрежата



http://youtube.com/watch?v=bq3Rbc1gHUs
Защо , след като една малка фирма със мизерен бюджет създава напълно електрически спортен автомобил , един ГИГАНТ като БМВ , да не може . Доста е прокламирана теорията , че петролните босове налагат натиск върху развитието на зелените коли , но на мен ми се струва малко недостоверно .
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани