Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:...
Та такива мисли - Коли, хубави коли, специални коли, супер коли.....
Драйвинг, мойте уважения, не знам на какви точно модели принадлежат тия ключове от първата снимка, но тоя на Ферарито изглежда най-евтин... Тук детайлът им е убягнал на италиянците

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Nickelback написа:DrivinGGoD написа:...
Та такива мисли - Коли, хубави коли, специални коли, супер коли.....
Драйвинг, мойте уважения, не знам на какви точно модели принадлежат тия ключове от първата снимка, но тоя на Ферарито изглежда най-евтин... Тук детайлът им е убягнал на италиянците
На такъв модел, от годините дето на другите две ключовете няма да са по-читави

На Aston Martin като затъркаш ключа отдолу излиза Volvo... На Corvette-a сигурно Chevrolet излиза, ма то същото като Aveo... та то същото... ако така ще съдим за нещата

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:
И викаш бързите коли са с турбо мотор и 4х4? Трябва очевидно да се свържеш с доста състезателни отбори по света, дори и с F1![]()
ммда, когато всички аргументи в защита на атм моторите се изчерпат идва ред на Ф1... винаги така приключва този спор
как мислиш, колега, ако можеха да слагат турбо мотори на булидите във Ф1, колко от отборите щяха да се придържат към атм мотори, въртящи се до 18 000 оборота?
и колко от тях биха си сложили 5 литрови принудително пълнени мотори?
а колко би била разликата в стойностите на двете компанировки?
всъщност това ме навежда и на още една мисъл, когато спират аргументираните мнения се продължава с персонализираните - какво значение има за теб дали алх има макларън и дали аз съм виждал ферари? дали мога да си го позволя и дали мога да го карам? защо ги споменаваш тези неща, с какво обогатяват темата?
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
"Що да си дам парите за BMW "тройка", като и ГоУфУ е толко бръз и върши същата работа, па струва два пъти по-малко".
Тва е движещата сила на тази тема . Дори разликата между Гоуф и 3ка е много по-малка , от колкото между Ферари/Ламбо и Корвет/Вайпър ...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:да не говорим, че дори и с този супер-дупер мотор ферари не успяват да настигнат астън мартин, които имат 750 коня от атм в12 (най-мощния бутален атм мотор, вграждан в кола)
Напиши в Гугъл - Weineck Cobra - после ще си говорим за най-мощния атм мотор в кола.
Относно последното ферари - уникално е , няма как да си изкривя душата. Само да имаше версия с красивата ръчка с голямата топка и каналите за скорости, която да отличава карачите от поп певците и футболистите. Няма значение те скоро и копчето за тракшън ше махнат, как вика Ачката те 99 % от потребителите няма да искат такава опция.
Относно последните няколко поста в темата мисля ,че пак отплеснахме.... в случая Драйвинга според мене не е прав с това Алх промит мозък , БадАнгела не се качвал в нищо.. Предполагам ти и особено Ачката имате повече опит от Джереми Кларксън? И въпреки ,че според мен опита е най-важен в случая, като цяло се познаваме през компютъра и няма как да знаеме в действителност нито кой кво е карал нито какво има. Така ,че предлагам това, както и случайните клипове на улични гонки от нета да ги оставим...
А да се върнем на темата - спомням си преди време как всички упрекваха американските коли ,че немогли да завиват а всъщност това е най важното. После изведнъж американските коли много взеха да завиват, и изведнъж се оказа ,че това били заради пилоти камикадже и не било важно, а сега проблема е че интериора им бил гаден. И като оправят интериора какв ше е проблема?
Относно цената Алх го написа по рано представете си какво могат да направят американците за 400К$. Всъщност няма нужда да си го предстаяте - вижте просто кадилак сикстиий и сиен. Едното е кола с 750кс атмосферно от в12 над 10 години преди ферарито което излиза вмомента, другото е свръх луксозна и ексклузивна кола с 1000кс....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Напиши в Гугъл - Weineck Cobra - после ще си говорим за най-мощния атм мотор в кола.
я виж ти, не бях виждал нищо за тази кола
само 15 бройки.. V8, 13 литров мотор и 1100 коня, интересно
значи астъна е най-мощния атм 12 цилиндров мотор
американците нямат нужда от скъпи коли, за да покажат какво могат,
тяхната индустрия като цяло е достатъчно развита, за да си позволят да имплементират хай-тек неща в коли.. които минават за евтини, развитата индустрия означава и голям опит, което означава много и ниска себестойност на всичко това
нямат проблем да сложат изпускателни тръби от титан в кола като корвета,
те нямат проблем да оптимизират архитектурата на някой мотор до такава степен, че да не се налага промяна в технологията, а в същото време производителността да е еквивалентна със съвременните му конкуренти (прословутия 2-клапанов мотор)
докато европейците не могат да си позволят използването на авангардни технологии и материали в евридейки, заради голямата им себестойност.. и правят ефекта УАУ при екзотиките
http://www.youtube.com/watch?v=ty8sXXdDFX8
след това клипче всеки сам може да си направи изводите за развитието на американското автомобилостроене.. 1969!
и сега един вайпър, просто за всеки случай, ако някой понечи да каже, че американците разбират само от драгове
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UK2ZmDz7eo
просто информативно, АЦР-х е 110к долара
и пак просто информативно, това е официалното време на енцо
Ferrari Enzo 7:25.21 167 '02 660 / 1365
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:ммда, когато всички аргументи в защита на атм моторите се изчерпат идва ред на Ф1... винаги така приключва този спор
Аз да питам, ти карал ли си коли със съизмерима мощност в атмосферен и турбо вариант? Ей така да видиш каква е разликата, кое ще ти хареса повече, дори и да не гледаме кое е по-бързо.
Иначе примера със състезателните отбори по-скоро беше насочен към туристическите шампионати с базирани на улични коли бегачки - дори Porsche дето са най-силни с Turbo-то никъде не го слагат за бегачка

Примери колкото искаш - McLaren MP4-12C и Ferrari 458 Italia например... поразгледай нета - много близки като динамика, но коренно различни като поведение и усещане, чуй мнението на хората, които са ги карали


BadAngel написа:а колко би била разликата в стойностите на двете компанировки?
И не е панировка, а компановка - принципно различни са тия думи


BadAngel написа:всъщност това ме навежда и на още една мисъл, когато спират аргументираните мнения се продължава с персонализираните - какво значение има за теб дали алх има макларън и дали аз съм виждал ферари? дали мога да си го позволя и дали мога да го карам? защо ги споменаваш тези неща, с какво обогатяват темата?
Аз мога да те зарина с аргументи за мноооого още неща, които са ме довели до тази ми позиция, но в тази тема това няма никакъв смисъл, защото никой няма да го вземе предвид. Нито пък смятам за нужно да ти обяснявам какви познания имам и от къде, нито на базата на какви коли си правя преценките. Както каза BMW Rider-a тук сме форумни герои дето не се знае кой-какво

Иначе ALX го споменах така, щото е съм чувал, че има близки контакти с McLaren F1, който имайки предвид характеристиките си и космическата цена, би трябвало да попадне точно в онази група надценени коли, дето предвид скъпата си поддръжка, части и екзотичност и би трябвало да се купува само за гаражна вещ, пък съм чувал за доста такива почупени по пистите. Мога да дам и още толкова примери с F40ки и съвременни Ferrari-та дето ги скъсват по пистите собствениците им и то само за кеф, а не да надбягват разни опитващи да се докажат плебеи с американски мускули, живеещи на принципа "глей колко ми е евтина колата, пък колко много може".
Теб няма да обсъждам - то е ясно, че още си млад и зелен и ще се научиш, ще натрупаш опит. И ще спреш да сравняваш Golf с 3er...
По-рано в темата Алекс Кабриото спомена как минава разни бързи коли по ринга. И неговия Golf ли е по-добър от всичките коли, които минава на пистата? Не смятам, че той го мисли за такъв

Иначе, да, ако Американците оправят интериорите си и още някой дребни детайли определено ще са много много силна конкуренция на европейските супер коли и избора ще остане само въпрос на вкус.
Мен ме кефи това на американските и италианските супер коли - като хората са - носят характер и душа, и като всеки човек имат разни кусури дет' още от самото начало никой не ги гледа, защото цялото е повече от сумата на частите.
Както казах по-рано в темата, а и в скромното текстче от линка - разликата е само в инвестираното внимание - към машината и потребителя и.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Иначе, да, ако Американците оправят интериорите си и още някой дребни детайли определено ще са много много силна конкуренция на европейските супер коли и избора ще остане само въпрос на вкус.
BMW_RIDER написа:А да се върнем на темата - спомням си преди време как всички упрекваха американските коли ,че немогли да завиват а всъщност това е най важното. После изведнъж американските коли много взеха да завиват, и изведнъж се оказа ,че това били заради пилоти камикадже и не било важно, а сега проблема е че интериора им бил гаден. И като оправят интериора какв ше е проблема?
та.. и аз чакам с нетърпение следващия кусур

No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
дават се пари за да се демонстрира платежоспособност. почти никой не притежава скъпа екзотика за да я кара както подобава защото цената да я караш сериозно е глупаво безумна. пак- говоря като принцип без значение за самата сума.
За съжаление това е цялата истина! Колкото и да са бързи и хубави тези коли, те са предимно за богати батковци дето демонстрират статус. Нищо повече 99% даже не могат да ги карат на поне 70%. Това е същото като фешън марките - Луй Витон какво показва? Ми една нищо и глупава си чанта дето започва от 1к лева, има ли други чанти пак толкова хубави - да, по евтини - да...но Луй-то е статус. Виж ме ти аз мога да дам примерно 1к за чанта...(демек разполагам) 99% от света е болен от грандомания, показ на средства и т.н.
Има няколко страна на монетата и всички ние гледаме от долу и си викаме леле аз ако имах пари щях да си купя еди ква си кола и щях да е карам на умирачка всеки път...да ама не, защото тогава човек реализира какво може да изгуби и някак си адреналина от карането става много малък фактор в живота му...
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:мне. предполагам пита защото за тия пари ($400к) за другите не знам, но аз лично (със няколко "колеги" и техните компании) за около година бих направил по-динамична, по бърза, и изобщо по-"всичко" (може би с изключение на външен дизайн които така или иначе е субективен) кола.
Убеден съм. Ама няма да е Ферари. И като го казвам това нямам предвид гъзарията, която си споменал, а култовия статус, легендата, която стои зад това име. Ако имам право на единствен избор коя кола да притежавам... ще е някое от черните кончета. Въпреки че има коли, които са по-"всичко" от тях.
В тоя ред на мисли, искам виртуално да стисна ръката на DrivinGGoD за написаното тук:
DrivinGGoD написа:Та такива мисли - Коли, хубави коли, специални коли, супер коли.....
Много си близо до моето разбиране за колите, много.
BadAngel написа:ммда, когато всички аргументи в защита на атм моторите се изчерпат идва ред на Ф1... винаги така приключва този спор
А защо е нужно да го има този спор изобщо? И двете си имат предимства. И двата типа мотори са слагани в легендарни коли, превърнали се в икони. Щеше ли McLaren F1 да е повече легенда, ако беше турбо?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: Американските VS Европейските спортисти
Feanor написа:А защо е нужно да го има този спор изобщо? И двете си имат предимства. И двата типа мотори са слагани в легендарни коли, превърнали се в икони. Щеше ли McLaren F1 да е повече легенда, ако беше турбо?
колко би бил легенда би ми било трудно да кажа
но със сигурност щеше да е по-евтин
No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:Feanor написа:А защо е нужно да го има този спор изобщо? И двете си имат предимства. И двата типа мотори са слагани в легендарни коли, превърнали се в икони. Щеше ли McLaren F1 да е повече легенда, ако беше турбо?
колко би бил легенда би ми било трудно да кажа
но със сигурност щеше да е по-евтин
не мисля. мкларена е това което е защото просто беше най-бързото нещо за времето си. с в12 или 4 в редица с голямо турбо- мисля, че щеше да е все тая. пример е ф40- малък в8 насвирен с две турбини..
такива коли можеш да ги познаеш по това дали им върви цената нагоре - мкларена беше $970к нов, сега хубавите екземпляри са по 1.5 милиона. ф40 бяха $400к нови, запазени сега са по $600к. та.. процентно оценяването им е еднакво горе долу

култовия статус на една кола е амалгама на няколко неща - начална цена (трябва да е скъпа), бройки произведени (трябва да са малко), динамика (трябва да цепи всичко наред), визия (трябва да не изглежда като нищо друго на пътя) и това е.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Разликата между тези коли и днешните такива е, че днес ги има повече, щото е по-лесно да бъдат направени
Тогава F40 и след това McLaren F1 бяха на върха, и бяха сами там по времето си... останалите едва стигаха подножието. Та така лесно станаха легенди с качества непознавани до това време.
Днес създаването на такава кола, която да получи статус вечна класика след 20тина години е много по-трудно (от гледна точка на култ, статус или както искате го наречете). Трябва да е много различна от другите, да са много малко произведени и да е много скъпа... Един ден такива коли ще са може би SA Aperta, Reventon, някоя от версиите на Veyron-а, Aston One-77, Hennessey Venom GT, GT3 RS 4.0 и такива някви
Коли като М3 CSL и GTS/CRT също ще станат такива, макар и не на толкова високо ниво
Та, до къде стигнахме - не, че американските коли са по-добри, бързи или нещо "по-" от европейските както се твърдеше до сега, ами просто са по-достъпни във всяко отношение
Щото с едно 458 или 599 GTO ще си бърз колкото с един Corvette ZR1, но ако последния го изчеластриш и го направиш да си го прибираш в чанта от пистата, отиваш и си вадиш резервния, дето си го купил с парите съставляващи половината от цената на GTO-то...
И ще питам, човек дето сигурно е чувал как е - alx, ти от кое би слязъл по-задоволен, кое би те предизвиквало повече, кое би те накарало да се почувстваш по-специален и би се чувствал по-добре на пистата, така емоционално просто, без да гониш да минаваш някого - с McLaren F1 или Viper ACR? Не говорим за състезания тук нали, та става въпрос за улични коли, колкото тези двете могат да са такива... И ако не мислим ако ги ударим какво става...
Аз знам отговора, ама така за протокола...
Та всичко е въпрос на личностни виждания и възможности. Аз лично в момента имам кола, каквато мога да си позволя и ако се счупи ще е проблем, но това не ме спира да и давам газ и на пистата. Така ще е и ако имам пропорционално нагоре възможности та да мога да си позволя 599 GTO и ако си го купя ще му давам газ точно толкова колкото и на сегашната ми кола, щом съм решил да си го купя, то е за това
Та малко в противоречие се вкарвате, щото преди ми говорехте как 10-15 и нагоре % не са проблем, пък сега тия дето имали пари да си купя такива коли се притеснявали да не ги счупят. Не, просто са малко тези, които хем са моторспорт фенове, хем могат да карат, хем имат парите да си купуват разни такива. Аз се сещам за няколко българи дето карат по цяла европа по разни писти (основно) с коли като GT3 RS и F430 Scuderia... Пък съм чувал за още много като тях из широкия свят и то с много по-скъпи коли. Един от тях май пише и в темата.
Не колите са надценени - тези дето са ги счупили щот са им давали газ и после е станало тъпо (от сантиментална или финансова страна) са се надценили, че могат да си го позволят (ментално и финансово).
Ако не съм се изразил правилно да уточня в цифри -
-имам 50 000 доход и кола за 15 000 и и давам газ на пистата и не ми пука и да стане нещо ще я правим или ще я сменяме. и излизам на пистата с ясно познаване на този риск.
-имам 500 000 доход и кола за 150 000 и ще и давам газ също толкова и няма да ми пука ако стане нещо и ще я правя или сменя. пак знам за риска.
-ако обаче имам 50 000 и кола за толкова съм се надценил и ако стане беля лошо
-същото и ако имам 500 000 и карам кола за толкова значи пак съм се надценил и ще ми пука - факт.
Последните два сценария са тъпи и са глупаво решение, тогава значи или не сте си преценили покупката или трябва да я пазите много, щото ако и се случи нещо, нямате как да си купите друга.
Не колите са надценени - за всеки влак си има пътници - едни имат възможност да си купят евтина но бърза кола, за да не я мислят. Други имат възможност да си купят скъпа, приблизително толкова бърза, но и по-екзотична, по-пипната, по-завършена кола, и пак да не я мислят
Хората се надценяват.
Докато съм в първата група ако искам подобна кола, ще карам американска кола... като скоча в горната ще карам Ferrari... И и с двете ще съм на пистата
и ще давам газ колкото може, щото тия коли са за това. Само разните там ретро динозаври (разбирай изчезнали редки готини коли) са за избата (разбирай покрити в специално отделение на гаража със специален климат и грижи). Там ще сложа F40 и McLaren F1.
Пак мислех кратко да пиша, то кво се случи

Тогава F40 и след това McLaren F1 бяха на върха, и бяха сами там по времето си... останалите едва стигаха подножието. Та така лесно станаха легенди с качества непознавани до това време.
Днес създаването на такава кола, която да получи статус вечна класика след 20тина години е много по-трудно (от гледна точка на култ, статус или както искате го наречете). Трябва да е много различна от другите, да са много малко произведени и да е много скъпа... Един ден такива коли ще са може би SA Aperta, Reventon, някоя от версиите на Veyron-а, Aston One-77, Hennessey Venom GT, GT3 RS 4.0 и такива някви

Коли като М3 CSL и GTS/CRT също ще станат такива, макар и не на толкова високо ниво

Та, до къде стигнахме - не, че американските коли са по-добри, бързи или нещо "по-" от европейските както се твърдеше до сега, ами просто са по-достъпни във всяко отношение

Щото с едно 458 или 599 GTO ще си бърз колкото с един Corvette ZR1, но ако последния го изчеластриш и го направиш да си го прибираш в чанта от пистата, отиваш и си вадиш резервния, дето си го купил с парите съставляващи половината от цената на GTO-то...
И ще питам, човек дето сигурно е чувал как е - alx, ти от кое би слязъл по-задоволен, кое би те предизвиквало повече, кое би те накарало да се почувстваш по-специален и би се чувствал по-добре на пистата, така емоционално просто, без да гониш да минаваш някого - с McLaren F1 или Viper ACR? Не говорим за състезания тук нали, та става въпрос за улични коли, колкото тези двете могат да са такива... И ако не мислим ако ги ударим какво става...
Аз знам отговора, ама така за протокола...
Та всичко е въпрос на личностни виждания и възможности. Аз лично в момента имам кола, каквато мога да си позволя и ако се счупи ще е проблем, но това не ме спира да и давам газ и на пистата. Така ще е и ако имам пропорционално нагоре възможности та да мога да си позволя 599 GTO и ако си го купя ще му давам газ точно толкова колкото и на сегашната ми кола, щом съм решил да си го купя, то е за това

Та малко в противоречие се вкарвате, щото преди ми говорехте как 10-15 и нагоре % не са проблем, пък сега тия дето имали пари да си купя такива коли се притеснявали да не ги счупят. Не, просто са малко тези, които хем са моторспорт фенове, хем могат да карат, хем имат парите да си купуват разни такива. Аз се сещам за няколко българи дето карат по цяла европа по разни писти (основно) с коли като GT3 RS и F430 Scuderia... Пък съм чувал за още много като тях из широкия свят и то с много по-скъпи коли. Един от тях май пише и в темата.
Не колите са надценени - тези дето са ги счупили щот са им давали газ и после е станало тъпо (от сантиментална или финансова страна) са се надценили, че могат да си го позволят (ментално и финансово).
Ако не съм се изразил правилно да уточня в цифри -
-имам 50 000 доход и кола за 15 000 и и давам газ на пистата и не ми пука и да стане нещо ще я правим или ще я сменяме. и излизам на пистата с ясно познаване на този риск.
-имам 500 000 доход и кола за 150 000 и ще и давам газ също толкова и няма да ми пука ако стане нещо и ще я правя или сменя. пак знам за риска.
-ако обаче имам 50 000 и кола за толкова съм се надценил и ако стане беля лошо
-същото и ако имам 500 000 и карам кола за толкова значи пак съм се надценил и ще ми пука - факт.
Последните два сценария са тъпи и са глупаво решение, тогава значи или не сте си преценили покупката или трябва да я пазите много, щото ако и се случи нещо, нямате как да си купите друга.
Не колите са надценени - за всеки влак си има пътници - едни имат възможност да си купят евтина но бърза кола, за да не я мислят. Други имат възможност да си купят скъпа, приблизително толкова бърза, но и по-екзотична, по-пипната, по-завършена кола, и пак да не я мислят

Докато съм в първата група ако искам подобна кола, ще карам американска кола... като скоча в горната ще карам Ferrari... И и с двете ще съм на пистата


Пак мислех кратко да пиша, то кво се случи

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Та, до къде стигнахме - не, че американските коли са по-добри, бързи или нещо "по-" от европейските както се твърдеше до сега, ами просто са по-достъпни във всяко отношение
е как да не са по-бързи или по-добри... все едно сега почваме темата.
колко големи седана бяха по-бързи от CTS-V преди излизането на M5 (то и сега не е ясно дали е по-бързо) ?
колко малки седана са по-бързи на ринга от ZL1 или ще бъдат от GT500 ?
колко коли са по-бързи на ринга от viper acr ("меката" на европейските коли) ? или не той пилота е самоубиец и за това го направи това време със доста стара кола с малко променени предавателни числа...
имаше ли нещо по-бързо от ZR1 версията на C6 когато излезе ?
има много истина в това, че ако вземат да направят кола за $400К някоя от големите американски компании, не в космоса ще я изстрелят, а ми сигурно ще може и да пътува във времето

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани