F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
acho.rs написа:То само Ферари и Ламбо останаха на атмосферки и за последните не съм сигурен, още колко ще се дърпат от 4.0 V8 bi-turbo на Ауди .
Мерцедес вече погребаха атмосферния си суперспортист СЛС, задокеанските хардлайнър вече и те минават всички на даунсайзинг, че даже и 4 цилиндров турбо-мустанг пускат, Кадилак вече са 2.0Т и 3.0Т , Ауди са ясни , Ягуар до колкото някой го грее за тях ... Е БМВ не са Ферари и не могат да си позволят да са встрани от всички. А до къде стига практичността на атмосферни мотори в тежки коли , показва Ферари ФФ дето до 200 км/ч не може да настигне Е63 AMG S
До 200, ама от 0. Ако тръгнат от 60 или от 100(както си караш по пътя по принцип)и гонят до 200...трудна работа. Турбото си има голямо предимство още от ниските.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Без да знам какво имаш предвид точно и защо, ще си позволя да се опитам да отгатна. Защото е турбо, а не атмосферка ли?
Не само, въобще БМВ като цяло започва да обезсмисля това, което се влагаше до скоро зад буквата М. Май единият диференциал остана да отличава М колите от останалите. 5-та серия е единственият постоянен прогрес, 3-тата за мен тотално е обезличена. За дизайн говоря предимно.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
acho.rs написа:То само Ферари и Ламбо останаха на атмосферки и за последните не съм сигурен, още колко ще се дърпат от 4.0 V8 bi-turbo
Отпиши и Ferrari..
Пак да кажа ... Светът се променя!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Да, появи се потвърждение, че наследника на 458 ще е с турбо . V12 цилиндровите обаче , поне още 7-8 години ще са атмосферни .
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Мммм .. не мисля, че могат да си позволят подобен период. Времето ще покаже.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Точно те могат защото все пак са Ферари. В смисъл, който и да ги купува, дреме му колко ще гори и че някакво си Ламборгини(Волксваген с камуфлаж)щяло да дава по-нисък разход при същия или дори по-голям вървеж. Ферари си е Ферари.
Ама стига сте разводнявали темата с тия кончета. Дайте нещо ново за модела, който вълнува всички ни. Верни ли са тия неща за жокерите и конските сили? Останаха някакви си месец-два докато дебютира, а още толкова неизвестни имаме.
Ама стига сте разводнявали темата с тия кончета. Дайте нещо ново за модела, който вълнува всички ни. Верни ли са тия неща за жокерите и конските сили? Останаха някакви си месец-два докато дебютира, а още толкова неизвестни имаме.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
И ти бъркаш .. и то много...
А по темата .. мога да ти кажа всичко, но нямам намерения да го направя точно тук в публичното пространство, достатъчно неща чувам от себе си в устите на други хора
При положение, че няма никъде до момента нито инфо за точните коне, нито за Nm, нито за технологията по охлювите, нито данните за ускорение, нито за генерацията, нито къде има карбон по колата, нито за спирачките .. Мога да ти кажа, че е много по-бързо от Е9х. Мен лично ми харесва повече като управление от Е9х. Изглежда потресаващо. Има повече варианти от досегашните. Има два варианта на скоростната кутия. Теглото му е по-малко от на Е9х и картера му трябва да го пазиш от удари. Мисля, че е достатъчно. 
А по темата .. мога да ти кажа всичко, но нямам намерения да го направя точно тук в публичното пространство, достатъчно неща чувам от себе си в устите на други хора


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:Мисля, че е достатъчно.
Тц... кога го пускат в продажба ме интересува ххехе
може и на тайно да ми кажеш

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Хайде да видим... Аз предполагам 430-440 коня и 580-600 нютон метра.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
steeN написа:Хайде да видим... Аз предполагам 430-440 коня и 580-600 нютон метра.
Хм, за да е "много по-бързо", според мен числата ще са по-големи...

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:Turturelo написа:Мисля, че е достатъчно.
Тц... кога го пускат в продажба ме интересува ххехе
може и на тайно да ми кажеш
Март ..

@Fear - не е задължително .. виж E60 vs. F10 M5
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:Март ..![]()
@Fear - не е задължително .. виж E60 vs. F10 M5
Така е, но нали и за F10 има данни, че конете са му повечко, отколкото са обявили от Мюнхен.

Честно казано, едва ли е чак толкова важно. Важното е, че новото М3/М4 ще е поредния невероятен автомобил, а ние простосмъртните само ще си въздишаме тук...

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Fear написа:Turturelo написа:Март ..![]()
@Fear - не е задължително .. виж E60 vs. F10 M5
Така е, но нали и за F10 има данни, че конете са му повечко, отколкото са обявили от Мюнхен.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
512.5к.с. на колелата, нали? Колко к.с. се получават на вала, като се сметнат загубите?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Fear написа:512.5к.с. на колелата, нали? Колко к.с. се получават на вала, като се сметнат загубите?
никой не знае принцино умовете из нета твърдят, че загубите са между 10% и 20% ама колко точно са ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани