Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 16:32

Наистина... моля те... недей да казваш на никого, че това Мондео завива колкото Е46... нито, че имат каквото и да било друго общо... и едновременно с това говоря и за базирания на него Jag X Type... та и аз съм "чувал" това онова... наизуст не говоря :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Alexi » 23 Авг 2011, 16:34

ми като има завой завива .. това е семейна лимузина все пак .. каквото е и Е46 .. това че някой го е набедил за спортна кола е отделен въпрос :mhihi: само М3 е изключение тука ...


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от ms » 23 Авг 2011, 16:37

ти пък как сложи 3-та серия при лимузините хич не ми е ясно :kuku:
Изображение
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 16:37

:mhihi:

Това, че ти не си осъзнал наистина колко завиват двете коли е друг въпрос... И да... те доста коли по твоята логика завиват по пътя си... особено с ниска скорост, голям радиус, без газ и резки манерви :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А... и от опит... повярвай ми... Е46 завива много... дори и с просто М техник окачване... повече отколкото ти можеш да предположиш :winky:
Последна промяна DrivinGGoD на 23 Авг 2011, 16:49, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от K_Ilkov » 23 Авг 2011, 16:38

@ Alexi

бахти как затри цялата концепция на БМВ с един пост :mhihi:
успех :bowdown:

@ DrivingGod

Стига, че ей сега ше напише че Мондеото е на крачка от М3 :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от neonman » 23 Авг 2011, 16:58

Абе що някои Мод не отдели последните 3-4 страници в отделна тема ..... че тая много се омаза вече , че и от мн. хора :mhihi:
if your car isn't scary - it's just not fast enough!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e34 520i
Мечтае да кара: Машината на времето !
Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от dagger » 23 Авг 2011, 16:59

:lol: Истината е една ! Сега колегите инженери във БМВ ще се понапънат и ще напрявят и най- истинските возила с принудително пълнене. :mhihi: Но, съм 100 % сигурен, че е въпрос на една, две серии и атмосферките ще са отново в масово производство. Едва ли има начин да се произведе толкова здрав и сигурен мотор, но да излиза от завода надут на 1-1.5 bar.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от alx » 23 Авг 2011, 17:10

хайде сега от тук надолу- по темата моля.

:)
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 23 Авг 2011, 17:27

Идеята на колегата neonman от тази тема:

http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... &start=285

ми хареса и реших да отворя една темичка за американските и европейските спортисти :mrgreen:

Хайде да ги дискутираме тук :wave:
Si non confectus, non reficiat.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 17:30

Адаш, ако искаш по-добре премести мненията след моето на 16та страница в другата тема дето Заги е направил...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от acho.rs » 23 Авг 2011, 17:31

Не знам дали е по темата , но все пак да го кажа :

DrivinGGoD - човече , направо не мога да повярвам как изхаби толкова нерви и време , да се опитваш да отвориш очите на слепия :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 23 Авг 2011, 17:51

Не вярвам да се получи нещо смислено .
1 - прекалено малко хора са карали и евро и американски спортисти
2 - тия дето са в америка , не съм ги чул един път да предпочетат БМВ пред каквато и да било друга кола
3 - отдавне бе подсказано , че спора е напълно идентичен със - БМВ срещу Астра/Голф . Аз и за това по-горе писах , че е все едно да мериш ГТИ с 318ка , щото струват еднакво .
Или например - Шкода Супърб е по-добра от S класа , щото има повече място за краката на задния ред и със разликата в цената до супер Мерца , ще направиш Шкодата 1000 кс и интериор от кехлибар :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от steeN » 23 Авг 2011, 18:02

Alexi написа:ОФФ:не ме е срам ,щеше да е малко нагло в БМВ форум за това не съм го споменал .. мондеото е също толкова близо до Е46 примерно ,колкото мустанга до Е90 М3 - върви си ,завива си ,здрав е икономичен е произведен е в германия ,половината техники под капака са еднакви ,та така .. аз на марки не робувам вече ... и ако искам да ме забелязват бих си взел мустанг пред М3 - според мен е много маниашка кола след която всеки се обръща .. а М3 си е Е90 ,за тълпата няма разлика ...


mondeo не съм карал, но съм карал американския му полубрат fusion с 3.5 v6 доста километри. дори ми се наложи в един ден да го карам в сняг, дъжд, мъгла и слънце ;) доста тих и комфортен. на светофара прави масовите bmw-та смешни, но по завоите не е приятно да го мяташ на ляво на дясно дори при много културно каране. волана и спирачките са на светлинни години от интуитивната настроика на e90. също вътре се усеща доста ефтин. е90 върви като на релси в сравнение с него. сега може и да са го направили по твърдо mondeo-то в европа, но няма как да се сравни с е90. дори по-ефтини honda седят по-добре на пътя. прекалявате някой път :)

като се замисля на додж пръчките (примерно avenger) доста повече ми харесват от форд, ако говорим за коли със сходни цени. не знам как са ги нагласили ценово в българия.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 23 Авг 2011, 18:17

Ами и цените на американците в БГ не са толкова трагични - примерно камарото беше около 90-95 бона на последното автоизложение - а това си е спортна кола както и да го погледнеш. :yes:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 23 Авг 2011, 19:20

И според мен новия мустанг Бос 302 заслужава адмирации както и да го погледнеш. 2 сек по бърз от М3 на лагуна сека, 0-100 за 4.00 сек на някой тестове, готин външен вид, и специално за хейтърите на американски коли - В8 с 32 клапана и над 7500 рпм червена линия, и салон рекаро с който интериора се подобрява драстично. 20 000$ по евтин от М3 и по поносим за подръжка- и мен няма какво да ме накара да взема М3то.

Та като цяло спора ще е доста сложен тези които харесват америкън мъсъл доста трудно може да им се промени мнението. Но като цяло мисля ,че трябва да погледнем + и - във всички компоненти по-отделно. За мен едно от преимуществата на американците отпределено е в самите двигатели. Колегата горе изтъква като минус вал в блока, и два клапана, но това сваля теглото и размера на двигателя драстично сравнение със 4 клапана 2 вала и един куп сложни системи за променливо отваряне. Това ,че 7 литров американски мотор тежи и заема място колкото 3-4 литров европейски за мен е повече от достатъчно да предпочета архаичната технология и колкото и да не ми се ще да го пиша в този форум ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook