Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Наистина... моля те... недей да казваш на никого, че това Мондео завива колкото Е46... нито, че имат каквото и да било друго общо... и едновременно с това говоря и за базирания на него Jag X Type... та и аз съм "чувал" това онова... наизуст не говоря 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ми като има завой завива .. това е семейна лимузина все пак .. каквото е и Е46 .. това че някой го е набедил за спортна кола е отделен въпрос
само М3 е изключение тука ...

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ти пък как сложи 3-та серия при лимузините хич не ми е ясно 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Това, че ти не си осъзнал наистина колко завиват двете коли е друг въпрос... И да... те доста коли по твоята логика завиват по пътя си... особено с ниска скорост, голям радиус, без газ и резки манерви



А... и от опит... повярвай ми... Е46 завива много... дори и с просто М техник окачване... повече отколкото ти можеш да предположиш

Последна промяна DrivinGGoD на 23 Авг 2011, 16:49, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
@ Alexi
бахти как затри цялата концепция на БМВ с един пост
успех
@ DrivingGod
Стига, че ей сега ше напише че Мондеото е на крачка от М3
бахти как затри цялата концепция на БМВ с един пост

успех

@ DrivingGod
Стига, че ей сега ше напише че Мондеото е на крачка от М3


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Абе що някои Мод не отдели последните 3-4 страници в отделна тема ..... че тая много се омаза вече , че и от мн. хора 

if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW


Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
хайде сега от тук надолу- по темата моля.


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Американските VS Европейските спортисти
Идеята на колегата neonman от тази тема:
http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... &start=285
ми хареса и реших да отворя една темичка за американските и европейските спортисти
Хайде да ги дискутираме тук
http://store.bmwpower-bg.net/forums/vie ... &start=285
ми хареса и реших да отворя една темичка за американските и европейските спортисти

Хайде да ги дискутираме тук

Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Адаш, ако искаш по-добре премести мненията след моето на 16та страница в другата тема дето Заги е направил...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Не знам дали е по темата , но все пак да го кажа :
DrivinGGoD - човече , направо не мога да повярвам как изхаби толкова нерви и време , да се опитваш да отвориш очите на слепия
DrivinGGoD - човече , направо не мога да повярвам как изхаби толкова нерви и време , да се опитваш да отвориш очите на слепия

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не вярвам да се получи нещо смислено .
1 - прекалено малко хора са карали и евро и американски спортисти
2 - тия дето са в америка , не съм ги чул един път да предпочетат БМВ пред каквато и да било друга кола
3 - отдавне бе подсказано , че спора е напълно идентичен със - БМВ срещу Астра/Голф . Аз и за това по-горе писах , че е все едно да мериш ГТИ с 318ка , щото струват еднакво .
Или например - Шкода Супърб е по-добра от S класа , щото има повече място за краката на задния ред и със разликата в цената до супер Мерца , ще направиш Шкодата 1000 кс и интериор от кехлибар
1 - прекалено малко хора са карали и евро и американски спортисти
2 - тия дето са в америка , не съм ги чул един път да предпочетат БМВ пред каквато и да било друга кола
3 - отдавне бе подсказано , че спора е напълно идентичен със - БМВ срещу Астра/Голф . Аз и за това по-горе писах , че е все едно да мериш ГТИ с 318ка , щото струват еднакво .
Или например - Шкода Супърб е по-добра от S класа , щото има повече място за краката на задния ред и със разликата в цената до супер Мерца , ще направиш Шкодата 1000 кс и интериор от кехлибар

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alexi написа:ОФФ:не ме е срам ,щеше да е малко нагло в БМВ форум за това не съм го споменал .. мондеото е също толкова близо до Е46 примерно ,колкото мустанга до Е90 М3 - върви си ,завива си ,здрав е икономичен е произведен е в германия ,половината техники под капака са еднакви ,та така .. аз на марки не робувам вече ... и ако искам да ме забелязват бих си взел мустанг пред М3 - според мен е много маниашка кола след която всеки се обръща .. а М3 си е Е90 ,за тълпата няма разлика ...
mondeo не съм карал, но съм карал американския му полубрат fusion с 3.5 v6 доста километри. дори ми се наложи в един ден да го карам в сняг, дъжд, мъгла и слънце


като се замисля на додж пръчките (примерно avenger) доста повече ми харесват от форд, ако говорим за коли със сходни цени. не знам как са ги нагласили ценово в българия.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ами и цените на американците в БГ не са толкова трагични - примерно камарото беше около 90-95 бона на последното автоизложение - а това си е спортна кола както и да го погледнеш. 

Si non confectus, non reficiat.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
И според мен новия мустанг Бос 302 заслужава адмирации както и да го погледнеш. 2 сек по бърз от М3 на лагуна сека, 0-100 за 4.00 сек на някой тестове, готин външен вид, и специално за хейтърите на американски коли - В8 с 32 клапана и над 7500 рпм червена линия, и салон рекаро с който интериора се подобрява драстично. 20 000$ по евтин от М3 и по поносим за подръжка- и мен няма какво да ме накара да взема М3то.
Та като цяло спора ще е доста сложен тези които харесват америкън мъсъл доста трудно може да им се промени мнението. Но като цяло мисля ,че трябва да погледнем + и - във всички компоненти по-отделно. За мен едно от преимуществата на американците отпределено е в самите двигатели. Колегата горе изтъква като минус вал в блока, и два клапана, но това сваля теглото и размера на двигателя драстично сравнение със 4 клапана 2 вала и един куп сложни системи за променливо отваряне. Това ,че 7 литров американски мотор тежи и заема място колкото 3-4 литров европейски за мен е повече от достатъчно да предпочета архаичната технология и колкото и да не ми се ще да го пиша в този форум ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то.
Та като цяло спора ще е доста сложен тези които харесват америкън мъсъл доста трудно може да им се промени мнението. Но като цяло мисля ,че трябва да погледнем + и - във всички компоненти по-отделно. За мен едно от преимуществата на американците отпределено е в самите двигатели. Колегата горе изтъква като минус вал в блока, и два клапана, но това сваля теглото и размера на двигателя драстично сравнение със 4 клапана 2 вала и един куп сложни системи за променливо отваряне. Това ,че 7 литров американски мотор тежи и заема място колкото 3-4 литров европейски за мен е повече от достатъчно да предпочета архаичната технология и колкото и да не ми се ще да го пиша в този форум ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани