Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 01 Мар 2012, 16:11

Feanor написа:
BadAngel написа:извинявам се, че се намесвам в тази своеобразна апотеоза към ферари, но.. колко струва тази кола?

Щом питаш - значи твърде много. :mhihi:


мне. предполагам пита защото за тия пари ($400к) за другите не знам, но аз лично (със няколко "колеги" и техните компании) за около година бих направил по-динамична, по бърза, и изобщо по-"всичко" (може би с изключение на външен дизайн които така или иначе е субективен) кола. що не го направя? щото няма кой да купува. когато си купуваш ферари или ламбо 99% от клиентите го купуват чисто за гъзария а не за да го карат сериозно (виж по-долу за сериозното каране)

генерално казано- не говоря за себе си, но вие нали разбирате, че ако американците (гм/форд/крайслер) решат да направят кола за $400к ще я изстрелят в космоса?

правят евтини мощни коли защото такива си ги харесват в америка... а не защото не могат... а ги харесват щото американците са практични и като имаш сериозна кола - я настъпваш както подобава.

и като говориме за настъпването- не разбрахте, че говориме за коли в реалния свят платени с реални (лични). пари. на хартия всеки европейски супер спортист изглежда перфектно, но да живееш с него всеки ден в реалния свят е общо взето скъпа оферта която омръзва доста бързо. то дори на пистата го има тоя момент. ще дам пример - ходихме да се пързаляме тоя уикенд на лайм рок пистата. "пързаляме" защото на това студено време загряване на гуми няма и съответно няма и сцепление (ачко забеляза че зл1 е невротичен- това е причината- вир е във вирджиния и там също е студено). та... пред мене имаше един с едно ново гт3 рс и аз го събирам с ацр-а на правите, на завоите... на всякъде. а не трябва- поне на излизане от завоите. спираме. викам му - що така? вика ми- ми ... страх ме е да го 10/10вам щото всичко е много скъпо. (ем поршето е модуларно и е правено да го удряш и сменяш само определени неща). е*ем ти суперспортиста щом те е страх да го удариш. а човека не е като да не може да си го позволи. има 9 (девет!) поршета и чака 991 гт2 да излезе за да си го вземе. та не е като да не може.

та... тия ферарита, ламбота и тн... в гаража на пиадестал и през уйкенда да се пуснеш с тях по крайбрежната... или може би на приятелски трак дей. ама да ги караш като душманин- малко скъпо идва.

та.. ако ще се гледаме пред заведенията- кончетата и биковете са перфектни. одобрявам с две ръце. ама ако ще ядеш парченца гума и камъни по завоите по пистите или ще караш агресивно покрай океана- за*би...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 16:25

аз не виждам причина, да не можеш да идеш с шелби или вет пред заведения, където спират ламбо и ферари

всъщност дори и с трабант не виждам пречка, ако си си напълнил жабката с кинти, кой ще ти каже нещо?


хареса ми анализа на американския пазар и техните марки, съвсем съгласен съм :yes:

преди време форд направиха суперавтомобил - форд ГТ40, с начална цена 140к долара и това беше кола, която седеше до всеки един италиански спортист

за ферарито.. не искам да крия, винаги съм харесвал повече ламбо,
но тази кола.. ако наистина е 400к долара.. според мен е превалюирана
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 01 Мар 2012, 18:57

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
така го изкарахте все едно да кажа, че турските и китайски стоки са по хубави от марковите, защото са по евтини и вършат същата работа :kuku:
като немаш пари да караш и подържаш порше и ферари си взимаш масъл и готово(или гтр)
много ясно че цената на ферарито ще е $400к, помислете малко...тази кола ще е най-най-най :twisted: съответно и логично цената също трябва да е най

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 19:14

цената не е определяща за качествата на продукта

аз лично бих взел авентадора за тези пари, поне е 4х4 :ok:

подръжката не е въпрос на възможности, а начин на мислене

просто има хора.. доста такива, за които не е рационално да се харчат над определени суми за дадена кола
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 01 Мар 2012, 19:59

BadAngel написа:цената не е определяща за качествата на продукта

аз лично бих взел авентадора за тези пари, поне е 4х4 :ok:

подръжката не е въпрос на възможности, а начин на мислене

просто има хора.. доста такива, за които не е рационално да се харчат над определени суми за дадена кола

Доживяхме смислен пост от твоя страна :)
алх - защо винаги обръщаш спора на това , колко по-евтино е да караш вайпът от Ферари - да , по-евтино е ? Все едно някой голфаджия ми обяснява как чипосания му тръц бяга повече от моята 323ка(да не кажа, че тук дори разликата е малка) или как нов ГТИ е по-евтин от 116и , пък колко повече върви :mhihi:
И понеже много се разисква , че при европейските коли се плаща за маракта
- какво кара хората да дават пари за тази марка ? Защо не двата пари за някоя друга марка , а точно за Ферари или примерно БМВ в ниския клас ? Кое е изградило името на марката ?
Някакви случайни фактори предполагам .
Факта си е факт - наследника на 599 ГТБ е зверски бърз . . . песента му предполагам отново ще е около 130-135 децибела (колкото на излитащ самолет , само че по-пронизващо)
преди време форд направиха суперавтомобил - форд ГТ40, с начална цена 140к долара и това беше кола, която седеше до всеки един италиански спортист

- а тази кола защо беше 3 пъти по-скъпа от приблизително еднакво бързи коли - нима са се набутали хората които са я купили ? Аз не мисля така .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 01 Мар 2012, 20:24

acho.rs написа: алх - защо винаги обръщаш спора на това , колко по-евтино е да караш вайпът от Ферари - да , по-евтино е ? Все едно някой голфаджия ми обяснява как чипосания му тръц бяга повече от моята 323ка(да не кажа, че тук дори разликата е малка) или как нов ГТИ е по-евтин от 116и , пък колко повече върви :mhihi:
И понеже много се разисква , че при европейските коли се плаща за маракта
- какво кара хората да дават пари за тази марка ? Защо не двата пари за някоя друга марка , а точно за Ферари или примерно БМВ в ниския клас ? Кое е изградило името на марката ?
Някакви случайни фактори предполагам .
Факта си е факт - наследника на 599 ГТБ е зверски бърз . . . песента му предполагам отново ще е около 130-135 децибела (колкото на излитащ самолет , само че по-пронизващо)
преди време форд направиха суперавтомобил - форд ГТ40, с начална цена 140к долара и това беше кола, която седеше до всеки един италиански спортист

- а тази кола защо беше 3 пъти по-скъпа от приблизително еднакво бързи коли - нима са се набутали хората които са я купили ? Аз не мисля така .


обръщам спора защото е въпрос на принципи независимо колко си платежоспособен. пожелавам ти някои ден да го разбереш. защото не може една джанта да струва $7500. няма такава джанта просто независимо дали тези пари ги правиш за един ден. или един сет гуми за вейрон да струва $30к. и тая мисъл да ти е забита в главата всеки път като натиснеш газта на тия коли. затова един вид удоволствието и пълната употреба на един автомобил винаги опира до пари. ама не като количество а като принцип.

дават се пари за да се демонстрира платежоспособност. почти никой не притежава скъпа екзотика за да я кара както подобава защото цената да я караш сериозно е глупаво безумна. пак- говоря като принцип без значение за самата сума.

форд гт (гт 40 е друго животно) е кола която беше изкупена на мига защото е колекторска кола. нищо повече. струваше $150к. това беше преди 7 години. погледни колко струва сега... ;) една кола да не се обезцени първите 7 години е уникално постижение.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 01 Мар 2012, 20:32

Не съм казвал нищо против Форд ГТ - а тва за запазването на стойност , важи за всички екзотични коли - и не важи за масъли . Това няколко пъти го написах , че освен цена при покупка , хората гледат и запазването на стойност .
или един сет гуми за вейрон да струва $30к.

- хайде сега ми горовиш за гуми проектирани за 450 км/ч + . Колко струват гуми за Порше , Ламбо и Ферари - да не би Мишелин и Пирели да имат два стандарта - за американски и 18 пъти по-скъпи за европейски коли .
Твоя човек , който го си е взел строго трак кар Порше и не го кара на писта яко , защото е скъпо - ами надскочил се е при покупката .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 01 Мар 2012, 20:33

acho.rs написа:Твоя човек , който го си е взел строго трак кар Порше и не го кара на писта яко , защото е скъпо - ами надскочил се е при покупката .


нищо не си разбрал от това което се опитах да ти напиша....

остави...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 01 Мар 2012, 20:40

ivan83 написа:много ясно че цената на ферарито ще е $400к, помислете малко...тази кола ще е най-най-най :twisted: съответно и логично цената също трябва да е най


тези марки вече нямат смазващото конкурентно предимство да са първи, да правят определен тип коли, да имат много повече опит в състезанията. ако не могат да вкарват иновации, всичко което остава им е бранда и нещата избиват на позьорщина. най-забавното ще е ако и това ferrari ползва magnetic ride амортисьори (същата технология каквато има и в camaro zl1...)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 01 Мар 2012, 21:04

steeN написа:
ivan83 написа:много ясно че цената на ферарито ще е $400к, помислете малко...тази кола ще е най-най-най :twisted: съответно и логично цената също трябва да е най


тези марки вече нямат смазващото конкурентно предимство да са първи, да правят определен тип коли, да имат много повече опит в състезанията. ако не могат да вкарват иновации, всичко което остава им е бранда и нещата избиват на позьорщина. най-забавното ще е ако и това ferrari ползва magnetic ride амортисьори (същата технология каквато има и в camaro zl1...)

и според теб това позьорщина ли е?
колко трябва да струват атмосферни 730кс на задно с марката ферари, която сама по себе си говори за изклюителна класа, стил и КАЧЕСТВО доказани многократно във времето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от немо » 01 Мар 2012, 21:08

acho.rs написа:
- какво кара хората да дават пари за тази марка ? Защо не двата пари за някоя друга марка , а точно за Ферари или примерно БМВ в ниския клас ? Кое е изградило името на марката ?

А,сам го каза(написа)->дават пари за марката... не съм убеден,че едно Ферари за 400к е 4 пъти повече кола от един Вет за 100к....съвсем примерно!
Кое е изградило името на марката ли?Ами ексклузивността....да те поканят да си купиш Ферари(което не се продава на всеки),да спрат даден модел не щото е лош или стар,ами щото има вече твърде много продадени бройки(което е в разрез с разбирането за ексклузивност) ;)
Колкото по-недостъпно е едно нещо,толкова по-желано е....елементарно ;)
А в Европа има много голямо значение какво ти е потеклото....докато на други места може би обръщат по-голямо внимание на това какво можеш...... :winky:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 21:36

ivan83 написа:колко трябва да струват атмосферни 730кс на задно с марката ферари, която сама по себе си говори за изклюителна класа, стил и КАЧЕСТВО доказани многократно във времето


за какво качество говориш при ферари? това е смешно, кончетата са еталон за ненадеждност, спомни си колко проблеми имаше 599, спомни си колко 458ци се запалиха, ако се заровиш в нета можеш да прочетеш сълзливи постове на собственици колкото си искаш

а и това, че са избрали за новия си модел възможно най-скъпата архитектура си е проблем на ферари и си носят съответните рискове

защото вместо този атм в12 можеха да сложат не толкова ювелирен турбо мотор, който е по-евтин за производство и нямаше да се мъчат с 1 двигателен мост, когато конкуренцията им е 4х4

но това си е избор на ферари, аз не намирам причина да им свалям шапка, за това , че са тръгнали по по-трудния път и продукта им е космически скъп

напротив, аз симпатизирам на тези фирми, които успяват да намерят най-практичната форма на решение на проблемите си

искаш бърза кола? сложи и турбо мотор.

искаш бърза кола? сложи и катр пар катр

на ферари единствения им етикет в момента е "скъпа кола", не бърза, не комфортна, не надеждна.. дори според мен не и красива

и така..

за това между другото не харесвам помпозни марки като ферари и мазерати и симпатизирам на спартанци като вайпъра и гтр-а.. защото те са целенасочени
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 01 Мар 2012, 22:02

Офф... На мен ми писна да чета и пиша едни и същи неща в тая тема... Алекс е промит от американската култура мозък, дето е точно на принципа - "Що да си дам парите за BMW "тройка", като и ГоУфУ е толко бръз и върши същата работа, па струва два пъти по-малко".

Това за надценените, преоценените и недооценените коли сме го слушали доста... И то основно от човек (alx), който е бил "близо" до McLaren F1 дето струва колкото кв.Симеоново и F40 дето е стара и разгембена кола за същите пари :roll: А другия (BadAngel) дето стои зад такива твърдения пък не е бил и близо дори до повечето от колите, дето говори за тях, камоли да ги е пипал или карал :mrgreen:

Що ги мъчели с атмосферни мотори, на задно :kuku: Голяма мъка - 740 коня на задно и 3 сек до 100 и 8,5 до 200... цял живот на такива мъки да съм подложен :mrgreen: :smoke: :twisted:
Кой чул, недочул къде какво било, как било... хората си ги купуват и си ги карат... а кучетата си лаят :roll:

За американските коли не споря - емоционални са, носят си техните традиции и дух, бързи са, ама им липсва останалото дето прави едно Ferrari, Lambo и компания по-добри - гъделите, вниманието и т.н. Особено италианските супер коли не са машини - те са религия, начин на живот, светоглед... те са аксиома, те са канон... никой не се налага да доказва нещо за тях - те сами са го направили и в цял свят Ferrari е дефиницията за супер кола... вие си говорете каквото искате :mrgreen: :smoke:

А и продължавате да говорите за писти, бегачки, десети, кой кого натискал, затварял, изпреварвал и т.н. а то за тия коли тва няма никакво значение - хората дето си ги купуват ако искат да се състезават ще станат състезатели и ще си дават газ за резултати на състезателните коли... Ако не щат да стават състезатели и да се доказват на който и да било просто го правят за кеф, без десетите... ама явно за вас това понятие не съществува :mrgreen: И Alx все говори кой как къде застигал, другите говорят кой какви времена на коя писта бил правил, а докато не седне един и същ човек на две коли с еднакви гуми и при еднакви условия 'сичките тия приказки са хвърлени напразно върху клавиатурата...

Аз съм по-бърз на пистата от половината от тия сток коли дето ги говорим с М3 за 20 000лв. Това означава ли, че е по-добро :winky: :paranoid: :conf:

Та такива мисли - Коли, хубави коли, специални коли, супер коли.....
Последна промяна DrivinGGoD на 01 Мар 2012, 22:11, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 01 Мар 2012, 22:07

BadAngel написа:а и това, че са избрали за новия си модел възможно най-скъпата архитектура си е проблем на ферари и си носят съответните рискове

защото вместо този атм в12 можеха да сложат не толкова ювелирен турбо мотор, който е по-евтин за производство и нямаше да се мъчат с 1 двигателен мост, когато конкуренцията им е 4х4

но това си е избор на ферари, аз не намирам причина да им свалям шапка, за това , че са тръгнали по по-трудния път и продукта им е космически скъп

напротив, аз симпатизирам на тези фирми, които успяват да намерят най-практичната форма на решение на проблемите си

искаш бърза кола? сложи и турбо мотор.

искаш бърза кола? сложи и катр пар катр

на ферари единствения им етикет в момента е "скъпа кола", не бърза, не комфортна, не надеждна.. дори според мен не и красива

и така..

за това между другото не харесвам помпозни марки като ферари и мазерати и симпатизирам на спартанци като вайпъра и гтр-а.. защото те са целенасочени


Че ако гледаме кое скъпа архитектура GTR-а трябва да струва 1 000 000 така ли? Щото има по един кардан за всяко колело :nono: И кое и е скъпото на тази архитектура?

И викаш бързите коли са с турбо мотор и 4х4? Трябва очевидно да се свържеш с доста състезателни отбори по света, дори и с F1 :winky:

Tова последното най-хумористично ми дойде :clap:

Всъщност ти продължаваш да си говориш някви странни неща за архитектури, приложение, каране, плащане и т.н. а ти нямаш нищо общо с нито едно от тези действия :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 01 Мар 2012, 22:10

що ми ги размахваш пръст с тия 700 коня, това нито е нещо невиждано, нито пък струва $400к

да не говорим, че дори и с този супер-дупер мотор ферари не успяват да настигнат астън мартин, които имат 750 коня от атм в12 (най-мощния бутален атм мотор, вграждан в кола)


GT-R-а според мен ценово е много добре позициониран, не знам защо го намесваш в темата, тук говорим за ферари в момента

и карданите са по един на всеки две колела :yes:
Последна промяна BadAngel на 01 Мар 2012, 22:13, променена общо 2 пъти
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook