Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тук си напълно прав и всеки е свободен да направи избора си възоснова на собствените си предпочитания и разбирания. Въпреки, че още не съм тръгнал да си купувам кола за 200 + хиляди съм напълно наясно, че няколко десети в ускоренията или няколко секунди на Ринга няма да ме накарат да предпочета нов GTR пред нова M3ка. Същото е и със супер колите - това, че един ZR1 е по-бърз от Italia или 599 GTB няма да ме накара да го предпочета пред Ferrari-то ако имам парите за второто. Кефя се на някой от американските мускули (колкото и малко да са те), но за мен биха били само по-евтин еквивалент на също толкова бързите, също толкова емоционални (за мен и повече), но изцяло изпипани супер коли от Европа.
А на пътя не се знае кой кого, нито пък търся да съм най-бързия на светофара или на Калояново. Бил съм по бърз по пътищата от много по-силни и потентни коли от моите, но пътищата не са за състезания, а за пистите и състезаниятата си има състезателни/пистови коли. Всичко друго е удоволствие, а за него трябва повече от 1 десета по-добро време.

А на пътя не се знае кой кого, нито пък търся да съм най-бързия на светофара или на Калояново. Бил съм по бърз по пътищата от много по-силни и потентни коли от моите, но пътищата не са за състезания, а за пистите и състезаниятата си има състезателни/пистови коли. Всичко друго е удоволствие, а за него трябва повече от 1 десета по-добро време.
The7omahawk написа:до тогава аз искам да цъкам с език на това как примерно напомпана М3ка раздава шамари на гт-р или да се кефя на прекрасните дизайнерски решения на Ферари от снимките.


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти


ако става въпрос не е толкова зле изпипан интериора колкото го изкарвате.
но разбирам ви гледната точка, и аз имах много предрасъдъци към американските коли, но нещата се променят.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Рено , Пежо ... Шеви Круз , Киа и много други коли на снимки изглеждат с много хубави интериори ... докато не видиш реално за какво става на въпрос . Но да речем че това не е най-важното при спортни автомобили .
ПС: хубави снимки си подбрал , но ето и една=две даващи малко по-ясна представа :


ПС: хубави снимки си подбрал , но ето и една=две даващи малко по-ясна представа :

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
камарото съм го виждал тук и това не е zl1 интериор, което си пуснал.
сигурно е ss. най-малкото волана не е този.
edit:
zl1 - http://www.chevrolet.com/camaro-zl1-spo ... interior_9
а и като гледам е най-ефтиния възможен "trim"
междо другото интериорите европейските шевита в ниския клас нямат нищо общо с тези тук.
направи ми впечатление, че пластмасите са възможно най-мизерните, а тук не са такива изобщо.
сигурно е ss. най-малкото волана не е този.
edit:
zl1 - http://www.chevrolet.com/camaro-zl1-spo ... interior_9
а и като гледам е най-ефтиния възможен "trim"
междо другото интериорите европейските шевита в ниския клас нямат нищо общо с тези тук.
направи ми впечатление, че пластмасите са възможно най-мизерните, а тук не са такива изобщо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
TECHNICAL SPECIFICATIONS:
Engine
Type 65-degree V12
Total displacement 6262 cc
Maximum power output 740 CV at 8500 rpm
Maximum torque 690 Nm at 6000 rpm
Dimensions and weight
Length 4618 mm
Width 1942 mm
Height 1273 mm
Dry weight* 1525 kg
Weight distribution 46% front, 54% rear
Weight-power ratio 2.1 kg/CV
Performance
Maximum speed over 340 km/h
0-100 km/h - 3.1 seconds
0-200 km/h - 8.5 seconds.
It also completes a lap of the Fiorano circuit in 1’23”, faster than any other Ferrari road car.
Fuel consumption and emissions (ECE + EUDC combined cycle)
Consumption** 15l/100 kmCO2** 350 g/km







Engine
Type 65-degree V12
Total displacement 6262 cc
Maximum power output 740 CV at 8500 rpm
Maximum torque 690 Nm at 6000 rpm
Dimensions and weight
Length 4618 mm
Width 1942 mm
Height 1273 mm
Dry weight* 1525 kg
Weight distribution 46% front, 54% rear
Weight-power ratio 2.1 kg/CV
Performance
Maximum speed over 340 km/h
0-100 km/h - 3.1 seconds
0-200 km/h - 8.5 seconds.
It also completes a lap of the Fiorano circuit in 1’23”, faster than any other Ferrari road car.
Fuel consumption and emissions (ECE + EUDC combined cycle)
Consumption** 15l/100 kmCO2** 350 g/km










Последна промяна DrivinGGoD на 29 Фев 2012, 17:19, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ако трябва да съм честен, първият път когато видях 599 бях много по-впечатлен...И защо по дяволите има оборотмер пред пътника
Не бе, шегата настрана - колата изглежда наистина добре. Предпочитам все още Авентадор, и нямам търпение да излезнат сравнения между тея двете добичета

Не бе, шегата настрана - колата изглежда наистина добре. Предпочитам все още Авентадор, и нямам търпение да излезнат сравнения между тея двете добичета

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
На мен колата ми харесва много, но също като теб имам някакви минимални резерви
Предполагам, че това се дължи на факта, че нещо много започнаха да си приличат колите в моделната гама на Ferrari, а и нещо съм резервирам към визията на задницата.
Страничната линия обаче и извивките и са божествени
Сигурен съм, че на живо колата ще изглежда брутално
И с тези характеристики
Оборотомера пред пасажера го има още при FF и е някакво ново решение, което мен ме кефи... все едно си навигатор
Btw. имайки предвид, че са сложили "Berlinetta" в заглавието, предполагам, че ще видим и открита версия, която надали ще е в толкова ограничена серия като SA Aperta на 599


Предполагам, че това се дължи на факта, че нещо много започнаха да си приличат колите в моделната гама на Ferrari, а и нещо съм резервирам към визията на задницата.
Страничната линия обаче и извивките и са божествени

Сигурен съм, че на живо колата ще изглежда брутално


Оборотомера пред пасажера го има още при FF и е някакво ново решение, което мен ме кефи... все едно си навигатор

Btw. имайки предвид, че са сложили "Berlinetta" в заглавието, предполагам, че ще видим и открита версия, която надали ще е в толкова ограничена серия като SA Aperta на 599


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ферарито е просто невероятно... Изключителна визия, просто надминаха себе си !



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ферари съм сигурен , че ще убият всяка конкуренция сред суперкар-овете , само единствената ми забележка е че дизайна но тоя ХИПЕР КАР ми преилича на (с риск да бъда оплют, заклеймен , напсуван и обявен за идиот тук от някой съфорумци
) фейслифт на Ферари ЕфЕф
, което го имам в предвид в негативен смисъл 



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
С по-големите модели , Ферари залага на по-класически вид . За това е и спорната решетка . Един вид препратки към славното минало . Заради това се различава коренно от Ламбо . Често казано външния вид на Ламбото повече ми харесва , но няма как - от началото на 7те те винаги са правили коли "от бъдещето" .
Ферари 620 ГТ - 740кс на задно - просто смазва всичко
Чакам с нетърпение да му чуя звука - предполагам до няколко месеца ще има такова в София .

Torque reaches a peak of 690 Nm, 80 per cent of which is already available at just 2,500 rpm, and which provides an unrelenting surge of acceleration all the way to the 8,700 rpm limit.
ПС: драйвингод - нещо не ти излизат снимките
Ферари 620 ГТ - 740кс на задно - просто смазва всичко


Torque reaches a peak of 690 Nm, 80 per cent of which is already available at just 2,500 rpm, and which provides an unrelenting surge of acceleration all the way to the 8,700 rpm limit.
ПС: драйвингод - нещо не ти излизат снимките

Последна промяна acho.rs на 29 Фев 2012, 22:00, променена общо 1 път
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Ферари 620 ГТ - 740кс на задно - просто смазва всичко![]()
абе няма да е като тази ама пак става http://www.vbox7.com/play:1f219ea876


Re: Американските VS Европейските спортисти
извинявам се, че се намесвам в тази своеобразна апотеоза към ферари, но.. колко струва тази кола?
No bling at the Ring
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:извинявам се, че се намесвам в тази своеобразна апотеоза към ферари, но.. колко струва тази кола?
Щом питаш - значи твърде много.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:извинявам се, че се намесвам в тази своеобразна апотеоза към ферари, но.. колко струва тази кола?
Колкото и Авентадор, приблизително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани