Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 15 Фев 2012, 22:09

Гледам от ГТ Борда , нещо са полудели :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=G7vTcJqeAEo

Тук БМВ е мнооооого по-евтино :smoke:

ПС:на страницата на ГТ Борд може да се намерят огоромен брой хубави дръпки на гарантирано сток коли , дисциплина 50-250(300) км/ч .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 16 Фев 2012, 0:10

acho.rs написа:Гледам от ГТ Борда , нещо са полудели :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=G7vTcJqeAEo

Тук БМВ е мнооооого по-евтино :smoke:

ПС:на страницата на ГТ Борд може да се намерят огоромен брой хубави дръпки на гарантирано сток коли , дисциплина 50-250(300) км/ч .


мда...

http://www.youtube.com/watch?v=A6y49yrI ... re=related
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 16 Фев 2012, 0:57

Тва дето си го пуснал е интересно , но все пак е обикновена улична гонка без ясно начало и край . ГТ Борд са много напред . Драгтаймс (руснаците) също . Даже имаше нещо като съравнование - рашъните ги отрепаха , но бяха предимно тунинговани коли.

ПС: Още един клип на тия с кадилака и М5цата
http://www.youtube.com/watch?v=SM3EMUTM ... re=related

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 16 Фев 2012, 14:31

След излизането на 911 мисля,че тая тема губи смисъл поне докато новия вайпър и корвет не излязат.
Проста справка при тестове провеждани от американци:
1.Новото 911 Карера С Пдк-0-402м 11,8-118,4 терминална 80-0 -190 фута,0,99г максимално претоварване,74,1 мили слалом.Нормални гуми Пирели,железни спирачки .цена в БГ около 200000лв
2.Корвет ЗО6 там ултраспецификацията 0-402 11,9, 123,5 80-0 -199 фута,1,06 максимално претоварване,74,1 слалом.Семисликове,карбонови спирачки,каробонови части от Зр1.Цена в БГ-нормалният е около 200,така че вероятно 250
3.Нисан Гтр 2012 за Европа 550кс --0-402 11,2 125 80-0 197,0,97 претоварване ,75 слалом.Неговите си гуми,нормални спирачки
Цена в БГ 180 с Рекаро седалките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 16 Фев 2012, 18:49

OPASNO LUD написа:След излизането на 911 мисля,че тая тема губи смисъл поне докато новия вайпър и корвет не излязат.
Проста справка при тестове провеждани от американци:
1.Новото 911 Карера С Пдк-0-402м 11,8-118,4 терминална 80-0 -190 фута,0,99г максимално претоварване,74,1 мили слалом.Нормални гуми Пирели,железни спирачки .цена в БГ около 200000лв
2.Корвет ЗО6 там ултраспецификацията 0-402 11,9, 123,5 80-0 -199 фута,1,06 максимално претоварване,74,1 слалом.Семисликове,карбонови спирачки,каробонови части от Зр1.Цена в БГ-нормалният е около 200,така че вероятно 250
3.Нисан Гтр 2012 за Европа 550кс --0-402 11,2 125 80-0 197,0,97 претоварване ,75 слалом.Неговите си гуми,нормални спирачки
Цена в БГ 180 с Рекаро седалките




И естествено трябва да повярваме на първите цифри пейстнати от сайт.

Сериозно ли мислиш ,че 400 кс кола с 400нм(911) ше бие таква с 505 кс и 650 нм(з06) при еднакво тегло? Дето биеше първата генерация 997 турбо.
Действително поршето има много преимущество на старта, но от летящ дори обикновенния корвет ше го озори.

и тия 250К за з06.........Българските цени не са показателни за американските коли. з06 на няколко години е под 60К евро в Германия.

Смисъл, темата си върви чудесно, а дискусията обективно, докато не почнеме да слагаме клипчета и данни на случаен принцип.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 16 Фев 2012, 20:05

да не вземат да се окажат консервативни тия числа, че ...

camaro zl1

$54,995

1/4-mile (from a rolling start) 12.1 sec at 119 mph 12.0 sec at 119 mph
Top speed 180 mph 184 mph
Max lateral grip 1.0 g 1.0 g

http://www.camaroscotty.com/tag/zl1-14-mile-times/
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 16 Фев 2012, 20:20

Нищо не е консервативно при хамериканците
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 31820e.pdf
Обяснението за ниската терминална е във високата надморска височина от 432м хаха.Иначе ,че завива завива и цената за Щатите е ниска,въпросът е ,че мен това не ме топли тъй като тука тая кола няма да е поф 130хиляди лв.Въпросът е ,че за живея на 600м хаха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 16 Фев 2012, 20:22

OPASNO LUD написа:След излизането на 911 мисля,че тая тема губи смисъл поне докато новия вайпър и корвет не излязат.
Проста справка при тестове провеждани от американци:
1.Новото 911 Карера С Пдк-0-402м 11,8-118,4 терминална 80-0 -190 фута,0,99г максимално претоварване,74,1 мили слалом.Нормални гуми Пирели,железни спирачки .цена в БГ около 200000лв
2.Корвет ЗО6 там ултраспецификацията 0-402 11,9, 123,5 80-0 -199 фута,1,06 максимално претоварване,74,1 слалом.Семисликове,карбонови спирачки,каробонови части от Зр1.Цена в БГ-нормалният е около 200,така че вероятно 250
3.Нисан Гтр 2012 за Европа 550кс --0-402 11,2 125 80-0 197,0,97 претоварване ,75 слалом.Неговите си гуми,нормални спирачки
Цена в БГ 180 с Рекаро седалките

Аз също мисля , че новото Турбо , ще разбие всичко като излезе (тия месеци) , но Карера С НИКОГА :idea: не може да даде по-добро време от ГТ-Р на 400м . При обективни критерии това е невъзможно .
Сериозно ли мислиш ,че 400 кс кола с 400нм(911) ше бие таква с 505 кс и 650 нм(з06) при еднакво тегло?

на 400 метра може и да го бие , защото едното е със супер бърза трансмисия + л. контрол , докато другото е с ръчни скорости и много тяга на задните гуми - при старт е много вероятно да буксува ... но З06 си прави 200км/ч за 11,9 сек ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Modulo » 16 Фев 2012, 21:02

acho.rs написа:Аз също мисля , че новото Турбо , ще разбие всичко като излезе (тия месеци) , но Карера С НИКОГА :idea: не може да даде по-добро време от ГТ-Р на 400м . При обективни критерии това е невъзможно .


За съжаление, новото Турбо излиза чак пролет/лято 2013 като преди края на лятото едва ли ще има доставени коли на клиенти. Но появи ли се...game over за следващите няколко години.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 16 Фев 2012, 21:08

пред новото 911 турбо нисан биха си замълчали според мен

края на производствения живот на ГТР е 2014

единствената възможност е.. преди края на модела да пуснат някаква по-рошава версия

иначе се говори за R36, но нищо конкретно и достоверно
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 17 Фев 2012, 3:43

OPASNO LUD написа:Нищо не е консервативно при хамериканците
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 31820e.pdf
Обяснението за ниската терминална е във високата надморска височина от 432м хаха.Иначе ,че завива завива и цената за Щатите е ниска,въпросът е ,че мен това не ме топли тъй като тука тая кола няма да е поф 130хиляди лв.Въпросът е ,че за живея на 600м хаха


добро пдф-че. честно казано очаквах по-добри числа.
само една поправка, 4440 фута са доста повече от 432 метра ;) 1300 метра някъде и 7 градуса. тия в някой планински курорт ли са тествали хаха?

едно нещо не схващам, защото турбото ще е на по-голяма далавера от компресора при тия условия.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 17 Фев 2012, 4:50

steeN написа:
OPASNO LUD написа:Нищо не е консервативно при хамериканците
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 31820e.pdf
Обяснението за ниската терминална е във високата надморска височина от 432м хаха.Иначе ,че завива завива и цената за Щатите е ниска,въпросът е ,че мен това не ме топли тъй като тука тая кола няма да е поф 130хиляди лв.Въпросът е ,че за живея на 600м хаха


добро пдф-че. честно казано очаквах по-добри числа.
само една поправка, 4440 фута са доста повече от 432 метра ;) 1300 метра някъде и 7 градуса. тия в някой планински курорт ли са тествали хаха?

едно нещо не схващам, защото турбото ще е на по-голяма далавера от компресора при тия условия.


Защото турбото надува докато си стигне налягането и уейст гейт-а започне да изпуска. Демек - колкото трябва- толкова... Ако трябва ще се върти по- бързо но до определена надморска височина ще успее да компенсира по- ниското налягане от височината с повече обороти за да постигне зададеното налягане.

Компресора от своя страна свива в някакво съотношение в зависимост от оборотите. Примерно 50%. Такъв компресор при морско ниво ще направи 14.7 паунда на квадратен инч (psi) + 7.35 = 22.05 psi бууст. При 4400 фута налягането е 12.7 psi (от таблици за атм. налягане и височина) + 50% свиване от компресора = 12.7 + 6.35 = 19.05 psi. На 4400 фута надморска височина този компресор губи 3 psi бууст.
алекс
трабант 601с
разни други возила

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 17 Фев 2012, 11:50

Ето ви малко повод за размисъл по тема дето я дъвкахме, относно това какво общо имат М5 и GTR, какви са двете коли и къде са силни... Няма да кажа нищо, но мнението ми до голяма степен се припокрива с това на Крис, с малко изключение :winky:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8jLbyNloCg
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 17 Фев 2012, 13:53

alx

Всъщност атмосферното налягане зависи не само от височината ,а и от температурата.Прост пример-на -2 градуса на 602м, в момента ми показва 102кпаскала,като стандартно на морското ниво са 101 при 20 градуса.Така,че на 1300 на 7 градуса няма да е по-ниско от 95-96,което би трябвало да се компенсира от ниската температура на интейка.Нали не смяташ сериозно,че тая кола ще върви повече на 30-35 градуса през лятото,дори и на ниско.Принципно в книжките на всички европейски коли пише,че над 1500 м има загуба на мощност,до там има механизми за корекции,просто на американските Екутата им са още от миналия век

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 17 Фев 2012, 14:15

Компенсацията от температурата (и влажноста) може да я пренебрегнеш защото и двете коли се "възползват" от нея като дърпат напред центровката на запалването. При всяко положение обаче компресора прави по- малко налягане от зададеното на тази надморска височина. Това е общо известен факт за динамометрите в градове над околко 300 метра надморска височина. Колите там са по- слаби.


За управлението- мога отговорно да ти заявя, че управлнието на един примитивен в8 в корвета зр1 е точно толкова напред с материала колкото и на един гтр. Не изпадай в общо-приета заблуда.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook