Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 03 Фев 2012, 9:01

acho.rs написа:
ПС:томахоук - Авентадора е толкова Ауди , колкото Енцото е Панда ;)


Батка, аз в глупостите на онея чекиджии от Фау-Ве не се съмнявам, след като вътре в Бентлито ( БЕНТЛИ бе майка му да еба, БЕНТЛИ... ВРЪХ в автомобилостроенето ) са ти вкарали копчета като от ГОЛФ , Авентадора нямам и съмнения, че ще бъде ебати ауди-усещането- виж му централната конзола, ама си махни погледа от ракетната установка! Точно за тфа и Алекс ( ДРГ ) каза, че се губи малко от ексклузивността... И кел файда тогава от мега-утра експенсив шевове, екстри и путки майни на цена на суперчарджър за един з06 дето ще си пали гумите от тука до alx :mhihi: Аз за туй признавам най-вече Порше, Ферари и там ултимейт марките казах, че не ги пишеме изобщо в никакви сравнения.

А да пишеш за бутиковите Морган, ТВР и тн е тъпо, щото те ИЛИ ползват американски двигатели, или някакви V8 дето като поведение и тн. са мнооооооого по-близо до америка, отколкото до Ферари - аз например в N62 мотора ( тоя в аеро 8 ) виждам мн повече общи неща с корвет, отколкото с ф430. Да не говорим, че интериора е прост - като американски, ама яко напудрен - не, че във Вилнер като идеш не могат да ти покрия с кожа от еленси пишки и стрелките на индикатора за гориво на Вайпъра. От тея може би само Вайсман с с85/с65/с54 правят някакво изключение като поведение, щото са с мотори от пили :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Фев 2012, 9:09

Батка, аз в глупостите на онея чекиджии от Фау-Ве не се съмнявам, след като вътре в Бентлито ( БЕНТЛИ бе майка му да еба, БЕНТЛИ... ВРЪХ в автомобилостроенето ) са ти вкарали копчета като от ГОЛФ , Авентадора нямам и съмнения, че ще бъде ебати ауди-усещането- виж му централната конзола

Всъщност и в Макларън Ф1 имаше бутони от Астра , но това май не пречеше особено . Бентли - какво толкова е Бентли Континентал ? Търси някакви такива копчета в Мулсан ;)
Авентадор-а няма НИЩО ама НИЩО общо с Ауди , които сами по себеси са премиум производители .
Изображение
В тоя ред на мисли , Порше много повече са се излагали през историята си с разни мижави модели , а в днешно време и Панамера Дизел с директен мотор от Ауди и Кайен с платформа на ФВ Туарег ;)
И кел файда тогава от мега-утра експенсив шевове, екстри и путки майни на цена на суперчарджър за един з06 дето ще си пали гумите от тука до alx :mhihi:

- А ако турбинираш Ламбото - 1300-1500 кс + ексклузивност ;)
Същото и за М3 - Майнхарт ли предлагаха тунинг пакет до 730кс (0-300 за 24сек) за 24 000 евро :roll:
А тунинг пакетите за 911 Турбо няма да ми стигне 1 страница да ги изброя ... Американите посягат и на 458 Италия - ето ти един пример кво става с Италия Турбо - тук е срещу най-бързата серийна кола след Вейрон :
http://www.youtube.com/watch?v=Tlvo5hzWlyc
Та и за екзотики има пауър решения колкото искаш .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 03 Фев 2012, 9:41

acho.rs написа:Всъщност и в Макларън Ф1 имаше бутони от Астра , но това май не пречеше особено . Бентли - какво толкова е Бентли Континентал ? Търси някакви такива копчета в Мулсан ;)
Авентадор-а няма НИЩО ама НИЩО общо с Ауди , които сами по себеси са премиум производители .


В Макларън може да е имало всичко, ама освен това имаше злато в мотора и беше най-бързата кола на планетата. Да не говорим, че изобщо не ставаше въпрос за лукс при него.

Какво е Бентли Континентал ли? Кола с базова цена 170 000 евро. Пари, с които може да си вземеш GT-R и 730d, ако предпочиташ...

За мен в Авентадора има прекалено много Ауди като за 350 +++ хиляди евро...

acho.rs написа:В тоя ред на мисли , Порше много повече са се излагали през историята си с разни мижави модели , а в днешно време и Панамера Дизел с директен мотор от Ауди и Кайен с платформа на ФВ Туарег ;)
- А ако турбинираш Ламбото - 1300-1500 кс + ексклузивност ;)
Същото и за М3 - Майнхарт ли предлагаха тунинг пакет до 730кс (0-300 за 24сек) за 24 000 евро :roll:


Порше НИКОГА - повтарям, НИКОГА не са се излагали с 911. Каквито щат други модели да имат, Porsche = 911 в тази дискусия.
Турбиниране на Ламбо? Сякаш не знаеш, че са няма и 10 сигурно в света, и че надеждността клони към 0. Да не говорим, че за Мурсиелагото 1100 коня ( 1300 са със 117 октанов бензин ) струват 129 000$...И ще се трошат яко.В същия ред на мисли и пакета за М3 - 24 000 ЕВРО за 730кс за М3, викаш? Пакет от Лингенфелтер за Корвет ЛС2 ( 6л 400кс ) дего го засилва до 650 - 13 845 ДОЛАРА - http://www.lingenfelter.com/engine-pack ... vs2300-sup + много по-надежден от Ламбото.

Не ме разбирай грешно - не заклеймявам ЕУ производителите, даже на предна страница писах, че аз искам Вайсман с разпилен мотор въртящ се до почти 9000. С тая разлика, че за това трябва да си наистина червив с пари. През моята гледна точка, има прекалено малка вероятност да мога през живота си да дам повече от половин милион лева за автомобил за кеф. Но втора ръка Корвет върви 60-80 000 лв, и прощавай, но мисля, че някой ден бих могъл да си го позволя.

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 03 Фев 2012, 10:03

http://www.youtube.com/watch?v=V7Yvt5Tz-2c&feature=related

Тук най ме впечатлява как тръгва ферарито без да върти гуми..бах!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 03 Фев 2012, 17:40

acho.rs написа:Всъщност и в Макларън Ф1 имаше бутони от Астра


в макларена няма бутони от астра... но страничните огледала са от корадо... заедно със всичките им бутончета. задните светлини са от автобус.

а централната консола на авентадора ми напомня тая на панамерата.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Фев 2012, 20:52

За мен в Авентадора има прекалено много Ауди като за 350 +++ хиляди евро...

За 3ти път питам- кое в Авентадор ти напомяна на Ауди :roll:

Турбиниране на Ламбо? Сякаш не знаеш, че са няма и 10 сигурно в света, и че надеждността клони към 0. Да не говорим, че за Мурсиелагото 1100 коня ( 1300 са със 117 октанов бензин ) струват 129 000$...И ще се трошат яко.В същия ред на мисли и пакета за М3 - 24 000 ЕВРО за 730кс за М3, викаш? Пакет от Лингенфелтер за Корвет ЛС2 ( 6л 400кс ) дего го засилва до 650 - 13 845 ДОЛАРА - http://www.lingenfelter.com/engine-pack ... vs2300-sup + много по-надежден от Ламбото.

- нещо такова - само че е за М3 ГТС
Изображение

Не знам за 13 845 долара , но за +15 000 евро може да си направиш РС6цата 730 кс . Тунинг пакетите пък за РС3,ТТРС и Голф 2.0ТФСИ пък са хептем изгодни ...
Да си направиш S2ка или Е30ка 500 коня е оооще по-евтино и гарантира потресаващо усещане за скорост и мощност . Варианти за евтина мощност безброй , не знам защо се ограничавате до изброяване на американските опции , при положение че и джапанците са много силни в тази област .
Но втора ръка Корвет върви 60-80 000 лв, и прощавай, но мисля, че някой ден бих могъл да си го позволя.

- пожелавам ти го :yes:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 04 Фев 2012, 1:47

Американските и японските коли им липсва едно нещо и то е стил.Ако имаш пари си готов да платиш повечко за частица ексклузивност и удобство

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: 325is Motorsport International LE
Мечтае да кара: m50b32 :)
Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Ю.Г. » 08 Фев 2012, 14:59

Едно професионално и честно мнение точно по темата :
Шевролет Корвет Гранд Спорт срещу Порше 911
http://www.youtube.com/watch?v=24MFkUnpY6s&feature=g-all-u&context=G2944979FAAAAAAAAAAA

Само да добавя за тези , които не знаят английски :
1.Поршето е 2012г. модел ,Корвета е на 6 години модел(двигател-шаси)
2.Изображение
3.Базова цена на Корвет - $56 900 , базова цена на 911 -$97 300
4.Не ме упреквайте , че вземам страна - просто посочвам факти.Не съм пристрастен към Корвета , мисля че Поршето е по-добрата , сложна , ефикасна , балансирана , удобна и качествена кола от 2-те.

Когато имам време ще кажа и личното си впечатление от американските и европейските коли , бил съм собственик на Форд Мустанг ГТ 4.6л , Форд Таурус и в България на 2 БМВ-та . Не съм състезател , не карам суперкар-и по писти , не съм инжинер , техник и механик и ще си дам моето непрофесионално и непретенциозно мнение по темата , като любител на автомобилите.
That Which Does Not Kill Me , Makes Me Stronger!!!
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 08 Фев 2012, 16:49

Много силно се придържате към цената , щот знаете че тва е единственото реално предимство на американци - естествено на цената на качество на продукта .
Като е 56 000 долара (в Америка) - ами сравни го с Кайман 3.4 и тогава окончателно да се обоготвори образа на корвета :bowdown: (В конкретния случай обаче теста беше добър и относително безпристрастен .)
Малко ги гледайте по така и цените , щот макар да пише в рекламите - Мустанг за 18к долара , единствената опция извън САЩ да се сдобиеш с такова е да дадеш 60 000 ЕВРО за Мустанг ГТ :idea: :idea: :idea: И разликата с един Ц63 АМГ ПП купе (макар да не са сходни много) е около 12 евро който го сцепва по всички показатели ... и заради тва никой не ги купува тия масъли извън америка :yes:

Много се заговори и за ЗР1 и Вайпър СРТ10 - първия е 130 000+ евро , втория над 100 000 евро ... Май не са и толкова евтини . Едно ТТРС за много по-малко пари ще го направиш 2 пъти по-бързо и е 4х4 , та става и за хлъзгаво - тва по логиката на някои хора тук , го прави безкрайно по-добра кола и който си купува ЛП550-2 или 458 Италия или ЗР1 си дава парите на вятъра ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 08 Фев 2012, 17:13

acho.rs написа:Много силно се придържате към цената , щот знаете че тва е единственото реално предимство на американци - естествено на цената на качество на продукта .
Като е 56 000 долара (в Америка) - ами сравни го с Кайман 3.4 и тогава окончателно да се обоготвори образа на корвета :bowdown: (В конкретния случай обаче теста беше добър и относително безпристрастен .)
Малко ги гледайте по така и цените , щот макар да пише в рекламите - Мустанг за 18к долара , единствената опция извън САЩ да се сдобиеш с такова е да дадеш 60 000 ЕВРО за Мустанг ГТ :idea: :idea: :idea: И разликата с един Ц63 АМГ ПП купе (макар да не са сходни много) е около 12 евро който го сцепва по всички показатели ... и заради тва никой не ги купува тия масъли извън америка :yes:

Много се заговори и за ЗР1 и Вайпър СРТ10 - първия е 130 000+ евро , втория над 100 000 евро ... Май не са и толкова евтини . Едно ТТРС за много по-малко пари ще го направиш 2 пъти по-бързо и е 4х4 , та става и за хлъзгаво - тва по логиката на някои хора тук , го прави безкрайно по-добра кола и който си купува ЛП550-2 или 458 Италия или ЗР1 си дава парите на вятъра ...


Чисто нов мустанг ГТ е 40К евро в Германия с гаранция. По рано пуснах в темата шелби Гт500 за 50К евро на няма и година пак в гаранция.(цената на средно оборудвано Ц350) Незнам от де ги измъдри тия 60К евро. Само да не гледаме Българския пазар с мутренските автокъщи и дилъри ето искат да забогатеят от една кола. А ц 63 купе като го натовариш с някоя друга екстра далеч не е с 72к Евро ами по идва към 90К... Спри да слагаш базови цени на европейски коли, нали уж много разбираш от тях.

Относно качество на продукта - никъде не съм оспорвал ,че европейските премиум марки са по изпипани, с повече внимание към детайл и материали и разположение и фуги, уплътнения, шум и т.н. И като цялостен продукт може би са по добри, ако не гледаме цената разбира се.

Но освен цена американците предлагат и здрави мотори и трансмисии, страшен тунинг потенцял и изобилие от такива компании
Екзотични са тук в Европа, имат груб, но привлекателен и различен външен вид, и специфичен чар, звук и управление на който му харесва такъв.Така ,че не само цената.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 08 Фев 2012, 19:23

Mustang Boss 302 ли там как се водеше в немция ти е 60+ евро . За едногодишен ГТ500 е нормално да му е трагично ниска цената - все пак е Форд . След 3 години ще струва колкото дизелов Голф .
Възможност за тунинг предлагат почти всички европейски коли , не само спортисти , защото всичко живо мина на турбо . Единствено трудно се тунингова високооборотна пила ... трудно , но не невъзможно .
За БМВ М повер гледам че китовете по мотора са по около 15к евро ... колкото е и на АБТ/МТМ за РСките с които се вдигат по 150-200кс .
Екзотични са тук в Европа, имат груб, но привлекателен и различен външен вид, и специфичен чар, звук и управление на който му харесва такъв.Така ,че не само цената.

Така е . Преди няколко години Камаро , Мустанг и Челинджър претърпяха фрапантна промяна в дизайна и се превърнаха в много красиви коли ... защото последните 20 години приличаха на някаква пародия на тойота .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 08 Фев 2012, 19:47

acho.rs написа:Mustang Boss 302 ли там как се водеше в немция ти е 60+ евро . За едногодишен ГТ500 е нормално да му е трагично ниска цената - все пак е Форд . След 3 години ще струва колкото дизелов Голф .
Възможност за тунинг предлагат почти всички европейски коли , не само спортисти , защото всичко живо мина на турбо . Единствено трудно се тунингова високооборотна пила ... трудно , но не невъзможно .
За БМВ М повер гледам че китовете по мотора са по около 15к евро ... колкото е и на АБТ/МТМ за РСките с които се вдигат по 150-200кс .
Екзотични са тук в Европа, имат груб, но привлекателен и различен външен вид, и специфичен чар, звук и управление на който му харесва такъв.Така ,че не само цената.

Така е . Преди няколко години Камаро , Мустанг и Челинджър претърпяха фрапантна промяна в дизайна и се превърнаха в много красиви коли ... защото последните 20 години приличаха на някаква пародия на тойота .


Бос 302 , въобще не е нормален Мустанг ГТ и и на лагуна сека има време по бързо от Р8 и твърде близко до 911 гт3, така ,че доста ше озори ц 63(ако не е тая новата блек серия, която впрочем е уникална) М3 и и рс нещо си.

С малко повече от 15 К евро като влеза в Нелсън рейсинг ще си взема не кит, ми чисто нов мотор 1000Кс + целия от ковани и фрезовани части. А с още малко повече ще си взема такъв мотор ,че ще правя тир ластик на Вейрон. И преди да ми обясняваш мечти поне им влез в сайта.

Относно преди 20 години не само външния вид беше пародия при американците... тоест освен моторите не се сещам за нещо дето да не беше. Но последните 10 доста неща се промениха драстично а като гледам концепцийте и още неща ще се подобрят.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 08 Фев 2012, 21:14

Бос 302 , въобще не е нормален Мустанг ГТ и и на лагуна сека има време по бързо от Р8 и твърде близко до 911 гт3, така ,че доста ше озори ц 63(ако не е тая новата блек серия, която впрочем е уникална) М3 и и рс нещо си.

Тия времена на писта , нали знаеш как се правят и колко са условни .Щот европейците пък като тестват на писта му дават по-слаби времена на Бос-а .
И се уточнявай за кое Р8 говориш , щот от Р8 4.2 до Р8 ГТ разликата е космическа .Ти говориш за това с мотора на РС4 Б7 , което се кантари с М3 ...
За другото навярно си прав ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 3.12.2008

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BooKoo » 14 Фев 2012, 19:30

2012 Chevrolet Corvette ZR1

Готина статия, която, според мен, много добре обобщава повечето мнения в тази тема.

Корветът има доста новости, но за мен най-голямото му достойнство си остава невероятният му звук. Махаш един бушон и почва да събаря жълъдите от дърветата :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 15 Фев 2012, 10:58

Харесва ми... като че ли са пипнали и материалите - кожичка навсякъде, шевовете изглеждат правилни, алкантарата на волана ме кефи много, а спирачките, гумите и джантите още повече :twisted: ама копчетата и навигацията си остават като слагани след това :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook