Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа: като върнеш газта нищо друго не е както трябва - кожата евтина, копчетата гадни, оборудването бедно и недоизпипано. Седиш вътре и просто си мислиш, че трябва някакси да се прибереш, няма го приятното круизване, пътуването е некомфортно и изморително... И често споменаваш някой роднина на инженера измислил формата или материала на даден детайл, или причината да сложат дадено нещо не където трябва...
Ако на основата на Corvette-а например, добавим нещата споменати по-горе, той ще стане по-тежък, т.е. по-бавен, ще стане по-скъп и ще получим подобна на 458 кола, и избора става като между Gallardo и Italia...
Идеята, която се опитвам да вметна е, че американските коли са такива и трябва да са такива, но са сами в нишата си - никой имащ или карал Ferrari няма да се преориентира към Corvette, но обратното не е изключено ако има парите
Е това с копчетата и не сложено където трябва е малко пресилено, щото за Корвета и мустанга мога да ти кажа ,че е доста ергономичен, удобен и широк, и всичко си е на място, но проблема е ,че ако хвана един молив за 15 мин ще нарисувам по готин интериор и просто всичко изглежда наистина евтино и елементарно и квадратно. Но иначе като върна газта мога да се наслаждавам на забележително нисък разход за такава кола, 600 литра багажник, тарга покрив в базовата версия, супер здрав и надежден мотор и трансмисия с елементарна/евтина подръжка и красив външен вид и всичко това както казахме на цената на топ обурудвана 3та серия дизел.
А ако реша пак да натисна газта и не ми стига, имам изобилието от тунинг възможности и марки и потенцяла на американските мотори. Една категория в която са осезаемо пред европейците.
И последния път като бях в порше, опцията бял шев беше 1400евро, 3 парчета имитация на карбон бяха още 600, трансмисия 8000! и без да споменавам навигации и кожи.Така, че това да си заслужава всеки цент е малко пресилено за ЕУ колите. А на корвета за 3К ще му взема такъв кит с генерация и вал, че няма да ми се иска да пусна газта.
Просто всичко опира до пари в крайна сметка. Но не си прав, че който има Ферари, няма да се качи на Корвет. Щото Джей Лено има всякакви коли и от Ферари нагоре, но не веднъж е казвал ,че корветите са му едни от любимите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:ГТР-а въпреки, че ме кефи е в пъти по женствена кола от всяко едно ферари, дори калифорния.
мен също ме кефи и ако трябва да сме честни ГТР, заедно с мустанга, са единствените коли, от които имам лични впечатления
за мен лично би ми било любопитно да разбера, защо намираш кола, агресивна в дизайна си и правеща 500 коня, за женска
мен точно дизайнерските решения в 458 италия, Р8 и бокстерите ме карат да ги чувствам фимейл, може би ти имаш други критерии
и.. да.. при тези коли, не винаги всичко опира до пари, понякога просто те остават на втори план
много от притежателите на ГТР имат възможност да карат и други коли, но техния избор е продиктуван от функционалността, дизайна и страхотните му динамични постижения
тук между другото намирам още една допирна точка м/у колите и жените... а именно, че цената не е сертификат за качество
изчетох мненията на драйвинг и другите от "опозицията", искам да им кажа, че за първи път се получава дискусия, полезна за всички участващи, за което ги поздравявам

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:за мен лично би ми било любопитно да разбера, защо намираш кола, агресивна в дизайна си и правеща 500 коня, за женскa
Кое му е агресивното в дизайна


Тъпата и висока предница, дебелата и безформена задница, липсата на динамика в страничната линия


Тя си прилича на обикновено спортно купе, едно Е9Х М3 е в пъти по-красиво и динамично като визия...
Аз лично нищо агресивно и динамично не виждам, дори шапка им свалям как го засилват до триста това нещо

Аз харесвам красиви коли, хармонични, да излъчват динамика и сексапил... абе като жените


Последна промяна DrivinGGoD на 02 Фев 2012, 18:35, променена общо 3 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Тук таме си падам по някой злобни и ръбати коли като Gallardo-то и разни стари кошове, ама такива са изключение...

всеки път когато погледна ГТР-а си казвам, това е кола за мъже, не знам как го правят, наистина силуета не е на суперспортен автомобил, наистина предния капак е прекалено плосък за такава кола, но е факт
явно има доза от фактора Х

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:много от притежателите на ГТР имат възможност да карат и други коли, но техния избор е продиктуван от функционалността, дизайна и страхотните му динамични постижения
Добре де, според теб, на някой притежаващ Ferrari, Lamborghini или дори някаква подобно луда американска мускулеста кола, гърмяща и трещяща, ще му бъде ли интересно да се качи в GTR след това? Аз не мисля, поне аз не бих... ако ще и да вдига 300 за 9 секунди и след това да излита в космоса

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:много от притежателите на ГТР имат възможност да карат и други коли, но техния избор е продиктуван от функционалността, дизайна и страхотните му динамични постижения
Добре де, според теб, на някой притежаващ Ferrari, Lamborghini или дори някаква подобно луда американска мускулеста кола, гърмяща и трещяща, ще му бъде ли интересно да се качи в GTR след това? Аз не мисля, поне аз не бих... ако ще и да вдига 300 за 9 секунди и след това да излита в космоса
притежатели и притежатели има..
това е все едно да ме питаш дали смятам, че някой от притежателите на бмв 530 ще си купи е-класа 350..
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:това е все едно да ме питаш дали смятам, че някой от притежателите на бмв 530 ще си купи е-класа 350..
530i и E350 са много много близки коли и е само въпрос на вкус относно стила...
Докато GTR-а и Ferrari-тата нямат нищо, ама нищо общо... освен да кажем 0-100, 0-200, обиколка на ринга и подобни данни събиращи се в някви дребни цифри разлика...
Това ми беше намека... все едно да имам 7-ца и да реша да я сменя с 3ка кабрио да я ползвам за същата цел и да очаквам същото...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Докато GTR-а и Ferrari-тата нямат нищо, ама нищо общо... освен да кажем 0-100, 0-200, обиколка на ринга и подобни данни събиращи се в някви дребни цифри разлика...
имат, малко или много са членове на един елитен клуб, който до голяма степен изравнява по-голяма част от останалите им характеристики.. и нещата опират до авторитет и харизматичност
примера ти с ферари е малко лош, защото хората, каращи ферари имат по-различен начин на мислене, но според мен за всички останали коли, изброени в тази тема, е валидно горното
No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:много от притежателите на ГТР имат възможност да карат и други коли, но техния избор е продиктуван от функционалността, дизайна и страхотните му динамични постижения
Добре де, според теб, на някой притежаващ Ferrari, Lamborghini или дори някаква подобно луда американска мускулеста кола, гърмяща и трещяща, ще му бъде ли интересно да се качи в GTR след това? Аз не мисля, поне аз не бих... ако ще и да вдига 300 за 9 секунди и след това да излита в космоса
http://www.tuning.bg/forum/memberlist.p ... le&u=14688

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:DrivinGGoD написа:Колкото и да ми харесва ZR1 например, колкото и да е бърз, емоционален и с добро управление и поведение, никога няма да го предпочета пред 458 Italia.
Колкото и да ме кефи RS4, въпреки че е с 4х4, че е по-практично и може би по-евтино от М3, то никога няма е моя избор в тази категория.
Въпреки, че GTR-a e по-евтин, също толкова бърз и по-практичен от 911 Turbo, никога няма да го предпочета. Дори и М3 бих предпочел пред коли като GTR-a, Mustang-а и т.н.
И въпреки сантименталните и субективни причини обуславящи по-горните неща, имам и един куп обективни стоящи зад преценката ми. И не говоря за последните страници на каталозите.
Много пъти сядайки в BMW съм си казвал "погледни сега това как е направено, как са помислили за мен от компанията, как са предвидили най-дребните детайли", как да не обичаш такава марка? Същото е и с Ferrari... имат си забележки, тук таме детайлчета дето могат и да са по-добри, но начина по който е изпипано цялото, начина, по който те кара да се чувстваш като седнеш в колата, като я подкараш е несравним с нищо, в което съм се качвал или карал до сега... и то е с много напред![]()
![]()
Е даде, ама това какво бих предпочел да взема, ако ми го дават без пари или за мене тия пари са все едно без пари е едно на ръка.(дай боже ) Като говорим за реалния свят обаче как вика Алекс, въпроса е като излеза със 100К на пазара какво мога да си взема.
И Ачи хубаво отвори темата за обезценяването и как едва ли не ферари на 1-2 год струва колкото мустанг и корвет. Ми и така да е...Дайде да си зададем въпроса защо става така, и защо в момента в мобилето има е60 М5ци по 40 и няколко хиляди лв. Че толко струва една Мазда от магазина. И защо въпреки тия цени колите си седят с месеци. Еми ето що: Щото никой не иска такива като излезат от гаранция. Щото цената и става като на мазда или мустанг ама текущите разходи, капризите и евентуалния ремонт си остават като за Ферари/М5.
Иначе останалото си е въпрос на вкус. Аз лично не съм фен на максимата "ем така, ем иначе" Щото може да се използват много добри матеряли дизайни и технологии за да се направи спортна кола и луксозна едновременно, но тя никога няма да е луксозна като 6 метра лимузина. И обратното могат да правят спортни седани, но те няма никога да са като "шаси с двигател и две седалки"
Така ,че приоритети. Ако искаш от всичко си плащаш подобаващо и се обръщаш към ЕУ-то. Ако не те интересува много интериора и рафинираноста си правиш другия избор.
Говорех за обезценяване на екзотики - ами някоИ дори си качват цената , разни Вет-ове и Вайпър си се сриват като БМВта , другите масъли пък хептем - сигурно Киа пази повече цена . ГТ-Ра хич не държи цена и той ...
Нещо се споменава че американите били по-бързи - КЪДЕ ? На КАКВО ? На ринга , дето плащат на някой психопат да завърти под 7,20 със рън флат сликове ?
- 458 Италия - абсолютно всички състезатели , пилоти , журналисти се изказаха недвусмислено за този автомобил - това говори достатъчно .
На драг къде го пепелянката ? Обикновено Турбо С ще го изкорми , а както вече казах идва и 991 . Ц63АМГ Купе с 487кс дали е по-бавно от Мустанг ГТ и Камаро СС ? Дали вдига по-малко син пушек от гумите или звучи по-меко ? Айде не се отплесвайте .
Ограничете се във - американското е по-евтино , белите шевове за 1400 евро не си струват парите .
Понеже темата много се разводни , пак да спомена многообразието което предлага Германия/Италия/Англия

Колкото до 3000 долара с които се вдигат 200-300 коня (няма такъв смях) ... ми 911 Турбо,ГТ-Р и МП4-12 можеш безплатно да ги засилиш със 100коня , само че вместо да си останат на двигателя като при масъл кар , те ще стигнат и до пътя

Колкото до това какво ще излезе еди си кога - ще говорим като излезе .
ПС:томахоук - Авентадора е толкова Ауди , колкото Енцото е Панда

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Оффф.... Ачи-разбирачи с неговите глупости пак.
Ц63 нито е по бавно нито по -лошо от камаро/мустанг ама струва двойно......
Незнам за чии коне стигат до асфалата ама З06 с приличен кит прави 0-200 мили за 26 сек атмосферно:
http://www.youtube.com/watch?v=5bU5yKVygKU
Ма хубаво де.....ясно ,че новото турбо ще е много добро, звънни само да ни повозиш като си го вземеш...
И да всички коли се обезценяват, особено този тип. Ама да станат 1/5 от оригиналната си цена след 5 год като М5ците не се сещам.
А ако ше намесваме някакви бутикови играчки като Могран и Вайсман........
Ше ти дам 10 американски марки за реплики и хот роди, дето за 200К$ ше ти построят нещо със съотношението кс/кг на пистов мотор и ексклузивноста на летяща чиния.
Ц63 нито е по бавно нито по -лошо от камаро/мустанг ама струва двойно......
Незнам за чии коне стигат до асфалата ама З06 с приличен кит прави 0-200 мили за 26 сек атмосферно:
http://www.youtube.com/watch?v=5bU5yKVygKU
Ма хубаво де.....ясно ,че новото турбо ще е много добро, звънни само да ни повозиш като си го вземеш...
И да всички коли се обезценяват, особено този тип. Ама да станат 1/5 от оригиналната си цена след 5 год като М5ците не се сещам.
А ако ше намесваме някакви бутикови играчки като Могран и Вайсман........
Ше ти дам 10 американски марки за реплики и хот роди, дето за 200К$ ше ти построят нещо със съотношението кс/кг на пистов мотор и ексклузивноста на летяща чиния.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
А ако ше намесваме някакви бутикови играчки като Могран и Вайсман........
Ше ти дам 10 американски марки за реплики и хот роди, дето за 200К$ ше ти построят нещо със съотношението кс/кг на пистов мотор и ексклузивноста на летяща чиния.
- и сигурно ще покрие норми за безопасност , рециклиране , еко-норми и най-вече - 100 000 км гаранция

Ма хубаво де.....ясно ,че новото турбо ще е много добро, звънни само да ни повозиш като си го вземеш...
- не говори така , че ще си помисли някой че със ЗР1 се развяваш

И да всички коли се обезценяват, особено този тип. Ама да станат 1/5 от оригиналната си цена след 5 год като М5ците не се сещам.
- Викаш Кадилак ЦТС-В като чукне 7-8 години и му спрат платформата , ще е по-скъп от М5

Ц63 нито е по бавно нито по -лошо от камаро/мустанг ама струва двойно......
и за това предложих да се ограничите в - по-евтино е американското ...
Незнам за чии коне стигат до асфалата ама З06 с приличен кит прави 0-200 мили за 26 сек атмосферно:
- http://www.youtube.com/watch?v=1-xAY63i8Ww атмосферно БМВ 5 литра

С подобни "мътни" клипове не знам какво се доказва .
Съжалявам , но в случая глупостите са от тебе .
ПС:ачи ми викат САМО девойките - ако се бориш за такава - продължавай
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:А ако ше намесваме някакви бутикови играчки като Могран и Вайсман........
Ше ти дам 10 американски марки за реплики и хот роди, дето за 200К$ ше ти построят нещо със съотношението кс/кг на пистов мотор и ексклузивноста на летяща чиния.
- и сигурно ще покрие норми за безопасност , рециклиране , еко-норми и най-вече - 100 000 км гаранцияМа хубаво де.....ясно ,че новото турбо ще е много добро, звънни само да ни повозиш като си го вземеш...
- не говори така , че ще си помисли някой че със ЗР1 се развявашИ да всички коли се обезценяват, особено този тип. Ама да станат 1/5 от оригиналната си цена след 5 год като М5ците не се сещам.
- Викаш Кадилак ЦТС-В като чукне 7-8 години и му спрат платформата , ще е по-скъп от М5
Ц63 нито е по бавно нито по -лошо от камаро/мустанг ама струва двойно......
и за това предложих да се ограничите в - по-евтино е американското ...Незнам за чии коне стигат до асфалата ама З06 с приличен кит прави 0-200 мили за 26 сек атмосферно:
- http://www.youtube.com/watch?v=1-xAY63i8Ww атмосферно БМВ 5 литра![]()
С подобни "мътни" клипове не знам какво се доказва .
Съжалявам , но в случая глупостите са от тебе .
ПС:ачи ми викат САМО девойките - ако се бориш за такава - продължавай
Е да, ама разликата с клипа на Денис е ,че като отидеш в тунигн компанията Lingenfelter ти дават официално замерени такива стойности, даже и те качват в таква кола.
А иначе Морган и ТВР особено покриват всички норми и имат 100К гаранция



А, да новите ТВР-и дето мислят да ги вадят имат гаранция на мотора само....ама той е от корвет.
Иначе не се развявам с ЗР1, ама повярвай ми ше си взема ползван корвет/мустанг много преди ти да си вземеш новото 911 турбо...ама да не отплесваме натам.
ПС: Много девойки около тебе бе



When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Иначе не се развявам с ЗР1, ама повярвай ми ше си взема ползван корвет/мустанг много преди ти да си вземеш новото 911 турбо...ама да не отплесваме натам.
- е та за човек каращ Х5 и Х3 , кво го бъркат да отдели пари колко за джанти на тия коли и да си купи мустанг . . . Макар че пееш от доста време че ще взимаш масъл , ама хайде да не си ги мерим ... че току виж си купил Мустанг ГТ и някоя Е30ка за хептем малко пари те направил за смях

Е да, ама разликата с клипа на Денис е ,че като отидеш в тунигн компанията Lingenfelter ти дават официално замерени такива стойности, даже и те качват в таква кола.
- ех мечти , ех мечти .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Иначе не се развявам с ЗР1, ама повярвай ми ше си взема ползван корвет/мустанг много преди ти да си вземеш новото 911 турбо...ама да не отплесваме натам.
- е та за човек каращ Х5 и Х3 , кво го бъркат да отдели пари колко за джанти на тия коли и да си купи мустанг . . . Макар че пееш от доста време че ще взимаш масъл , ама хайде да не си ги мерим ... че току виж си купил Мустанг ГТ и някоя Е30ка за хептем малко пари те направил за смяхЕ да, ама разликата с клипа на Денис е ,че като отидеш в тунигн компанията Lingenfelter ти дават официално замерени такива стойности, даже и те качват в таква кола.
- ех мечти , ех мечти .
Е да само дето по мойта улица тука в планината, като падна снега Х3ката затъна... та за мъсъла незнам...
Иначе на тоя с е30 само евала мога да му кажа, поне няма да е ме е бил лънчконтрол/ПДК му.
А иначе викай мечти колко искаш, в сайтовете си ги има качени времената.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани