BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
И тук неистини на воля , Поршетата правели 100 на 1ва , както повечето спорнит коли . Реално само ЛП640 прави 1 на 1ва ...
Съгласен , само дето тук тъкмо се самоубедиха , че колите са повече коне и дават по-добри времена от заводските
[quote]
- именно ама е много трудно да се сетят другите че турбо конете зависят силно от външанта температура и по-малко от надморската височина .И за да не стане така , че в Калифорния и ОАЕ турбо колите да са с 50 коня под заводските им дават 7-8% мощност отгоре които могат да се докарат в оптимални условия , като например бесен българин обдухващ кулера със азот
BMW_RIDER написа:И аз не се сещам за много коли дето правят 100 на първа, ама от спортните почти всичките минават 100 на втора, така ,че разлика между 0-60 мили и 0-100км заради превключване.....нещо няма смисъл.
Относно заводските времена - да наистина даже ги и подобряват, но на мощна кола на задно, особено пък ако е ръчка, в нормални условия да речем от светофар до светофар, почти никой неможе да бие заводските времена, да не говорим ,че при доса от собствениците времето се разминава доста.
Съгласен , само дето тук тъкмо се самоубедиха , че колите са повече коне и дават по-добри времена от заводските

Modulo написа:Определено Поршетата не правят 100 на първа. Нормално е М5 като повечето турбо коли да прави повече от написаните коне за да компенсира разни външни променливи като температура, надморска височина, замърсеност на въздушните филтри и т.н. Вейрона дава 1000 коня по стандартите на VAG - 40 градуса външна температура.
[quote]
- именно ама е много трудно да се сетят другите че турбо конете зависят силно от външанта температура и по-малко от надморската височина .И за да не стане така , че в Калифорния и ОАЕ турбо колите да са с 50 коня под заводските им дават 7-8% мощност отгоре които могат да се докарат в оптимални условия , като например бесен българин обдухващ кулера със азот

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:.. Има и друг момент- че особено за колите за които говориме ако колата не е 4x4 можеш просто да тръгнеш на втора.... няма особено значение.
Чак пък да няма значение


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:alx написа:.. Има и друг момент- че особено за колите за които говориме ако колата не е 4x4 можеш просто да тръгнеш на втора.... няма особено значение.
Чак пък да няма значениеЗа какво ги слагат тогава тия предавки
и лънч контроли и т.н.
Идеята е да приплъзнеш малко гумите за да тръгнеш добре от някакви обороти... Особно ако е турбинирана колата и трябват обороти... Докато ако е 4х4 и зацепи още в ниските и си на 2ра ... Може и да падне по лице.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Относно тръгването от 2ра-има го момента при силните мерцедеси.Факт е,че 5степенната кутия е здрава ,но пък бавна и затова се тръгва от 2ра-така и така колата си боксува.Бързите коли 4по4 ака ГТР и Порше имат 3 къси последователни скорости през около 40км,за да се възползват от повечето тракция и за по-добри резултати на писта
Re: BMW M5 - 2012 г.
О- абсолютно. Много автомати в мощни коли тръгват от втора. Моя сл65 винаги го прави ако не си във спортен режим. Разлика във времената до 100 няма дори със допотопния 5- степенен автомат. Просто до 100 определящия фактор е сцепление а не дали ще си на една предавка или ще смениш веднъж или дори два пъти.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: BMW M5 - 2012 г.
тръгването от 2ра се прави, за да се спести време от превключване на предавки
или за повече... от тази прекрасна френска друма тракцион
или за повече... от тази прекрасна френска друма тракцион

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Естествено, че при нормално каране силна кола няма нужда от 1ва, ама да ми казвате, че при нормално сцепление (не говоря за излъскания асфалт по софииските улици) няма голямо значение дали ще тръгваш от 1ва или от 2ра е безумие и няма нищо вярно в него... Да предположим, че нищо не разбирам и не съм карал... ама ако беше така нито една силна кола нямаше да има предавка с такова "късо" число като слаганите за "първа" 
Те хората смятат... и мислят... не четат само в интернет

Те хората смятат... и мислят... не четат само в интернет

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M5 - 2012 г.
Като караш кола 500 коня "нормално" сцепление до към 100- дори на подготвенеа писта- няма...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Не знам при вас какви са подготвените писти, ма аз дори тук на нормални пътища съм намирал нормално сцепление на 1ва в коли над 500 коня на задно... явно разбиранията са ни различни, може би и пистите и пътищата
Та там дето на мен ми се е струвало нормално с М5ци, SL-и и CL-и и тем подобни например съм си тръгвал с допустимо приплъзване на 1ва, без да си и помисля, че на втора ще е по-добре
Ма съм ламер... може да бъркам

Та там дето на мен ми се е струвало нормално с М5ци, SL-и и CL-и и тем подобни например съм си тръгвал с допустимо приплъзване на 1ва, без да си и помисля, че на втора ще е по-добре

Ма съм ламер... може да бъркам

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:Не знам при вас какви са подготвените писти, ма аз дори тук на нормални пътища съм намирал нормално сцепление на 1ва в коли над 500 коня на задно... явно разбиранията са ни различни, може би и пистите и пътищата![]()
Та там дето на мен ми се е струвало нормално с М5ци, SL-и и CL-и и тем подобни например съм си тръгвал с допустимо приплъзване на 1ва, без да си и помисля, че на втора ще е по-добре![]()
Ма съм ламер... може да бъркам
Според мен не можеш да караш - те карачите само на 2ра тръгват , нищо че спортните коли правят "100 км/ч на 1ва"

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
Най-вероятно си прав... ама съм млад и се уча от най-добрите... все един ден ще стане нещо от мен надявам се



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMW_RIDER написа:И аз не се сещам за много коли дето правят 100 на първа, ама от спортните почти всичките минават 100 на втора, така ,че разлика между 0-60 мили и 0-100км заради превключване.....нещо няма смисъл.
добре, че "няма"!


alx написа:Моя сл65 винаги го прави ако не си във спортен режим.
значи и Я карам сл65, ама дизелов, защото и моя "сл65" тръгва винаги от 2-ра, ако не съм на DS

темата беше за м5, май-май!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: BMW M5 - 2012 г.
според мен идеята на алх за тръгване от втора има доза истина, но извадено така от общия случай е трудно за смилане
аз го разбирам напълно, мислете за много мощна кола на задно, като за нормална кола на лед,
на коя скорост тръгвате, когато е заледено?
защо тия коли имат и първа тогава - ами, защото не можеш на всеки светофар да се напомпиш на 3000 оборота
аз го разбирам напълно, мислете за много мощна кола на задно, като за нормална кола на лед,
на коя скорост тръгвате, когато е заледено?
защо тия коли имат и първа тогава - ами, защото не можеш на всеки светофар да се напомпиш на 3000 оборота

No bling at the Ring
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:Най-вероятно си прав... ама съм млад и се уча от най-добрите... все един ден ще стане нещо от мен надявам се![]()
Не не, явно аз не мога да карам щом ти намираш тракшън до 100 като смачкаш газта на коли по 500 коня....

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: BMW M5 - 2012 г.
пуснете друга тема за тръгване и тн. или тази я заключвам

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани