Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Дизайна на Ламбо е както казах - извънземен, факт... Но на тази цена братята американци са приготвили това:
http://autoblog.bg/Dagger-GT-shte-predl ... d6789.html
http://autoblog.bg/Dagger-GT-shte-predl ... d6789.html

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти









Честно ви казвам насълзиха ми се очите от смях... ама наистина... обичам сравненията на картинки от дъвки турбо


Жестоки сте...
Ferrari антипатични, комплексарски, що сме се кланяли на 458... и това все от хора, дето надали някога са се доближавали до колите, за които говорят, камоли да са се качвали зад онова кръглото нещо





това само показва колко тесногръди сме българите и колко объркана е ценностната ни система и мирогледа
Няколко факта:
Цял свята се кланя на 458, почти същото беше и с F430... и то все хора, дето ги усещат колите. Дори и за сомалиичетата Ferrari е икона, заслужила този си имидж и затвърден особено с моделите през последното десетилетие. Ако покарате такава кола, ще разберете смисъла на думите ми.
Сравнявате коли с коренно различни концепции - такива с предно разположен мотор и задно предаване, с такива с централно разположен отзад мотор и задно/4х4.
Очаква се скоро заместник на 599

Дори и да изключим брилянтните 458 и 599, Галардото и Авентадора са коли, които по нищо не им отстъпват и винаги са ги кантарили - избора е въпрос на вкус и винаги е било така между двете компании...
Намесвате и GTR-а, който както казахме просто е бърз, не може да се гони с емоциите нито на американските нито на европейските коли, а в тази категория това е най-важното когато говорим за коли за пътя и улиците. Разбрахме се за ония десети и стотни дето ги гледате на последните страници в каталозите нали?
Щото колко от вас могат да карат коли от по 500+ коня така, че да усетят тези няколко десети и те да имат значение? Аз още съм малък и си признавам, че не мога

Та... Заключенията от темата до тук:




И тъй като всичко е въпрос на усещане, аз не съм жена да харесвам Вин Дизел, Брат Пит много ми допада, особено в компанията на кака Анджелина, но за компания не са ми фаворити... и тъй като не съм гей, в компанията на Борис Дали ми е най-приятно, щото е пич и купоните с него и с Коцето са страшни...
Та... живота ми е поп-фолк по италианската ривиера с 458 Spider





Последна промяна DrivinGGoD на 02 Фев 2012, 10:43, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:вайпъра е вин дизел, ламбото е брад пит или джони деп
а ферарито.. то е борис дали

БедГеле strikes again


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
K_Ilkov написа:БедГеле strikes again

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа: Само за протокола лоши ангеле, GTR-а тогава Николета Лозанова ли е![]()
![]()
якошиба нагъзаки е

не ми се сърди, ферарито наистина не го харесвам.. прав си, не съм имал възможност да карам такова, но съм го срещал из софия, а и съм го опознал сравнително детайлно по медийната информация
мен ме кефят по.. мъжки коли просто
458 италия, Р8 и лексус суперкара ми нежнеят, без значение колко конйе са и колко ви кефят вас
тоя довод, че цял свят се кланя на ферари и за това и ние трябва да го правим.. не знам, не ми се струва сериозен

хмм, за ламбото сте прави, цената му наистина не е тази, която съм писал, нямах представа
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:не ми се сърди, ферарито наистина не го харесвам.. прав си, не съм имал възможност да карам такова, но съм го срещал из софия, а и съм го опознал сравнително детайлно по медийната информация
мен ме кефят по.. мъжки коли просто
458 италия, Р8 и лексус суперкара ми нежнеят, без значение колко конйе са и колко ви кефят вас
А, аз няма какво да се сърдя, просто темата отдавна опря до вкуса, а не до реалните качества на дадени коли.
Просто не е редно да заклеймяваш кола/компания заради собствените си предрасъдъци и вкусове

А и ти гарантирам, че никъде освен у нас не приемат Ferrari за женска или нежна кола

Освен в дизайнерска насока по нечии разбирания, няма нищо женско в тях


BadAngel написа:тоя довод, че цял свят се кланя на ферари и за това и ние трябва да го правим.. не знам, не ми се струва сериозен![]()
Никой не те кара и ти да и се кланяш... просто идеята, че толкова много професионалисти в сферата са се изказали 100% положително за колата, трябва да ти говори, че тя наистина е добра
Както аз не съм отричал ничии качества до момента, колкото и да не ми харесват дадени коли и да имам основания за това, не е редно да го правите и вие, и то при положение, че нямате идея как стоят нещата в дълбочина.
В крайна сметка, в реалния свят, когато две коли са близо, последния определящ фактор, за това коя е по-добра е субективния вкус и желания. За това не е редно колите да се мерят на хартия, точно за това не е редно да се говорят азбучни истини и да се намесват цифри, точно за това харесвам Top Gear, защото са единствените (или поне едни от малкото), които кривват от утвърдените клиширани сравнения и дават личното си мнение и намесват пристрастията. Всеки разумен и мислещ човек, може да си направи сметка дали изтъкнатите от тях недостатъци са проблем за него и дали изразеното мнение съвпада с личната му гледна точка или не.
Аз харесвам много коли, признавам качествата им, но според моя мироглед, според моите приоритети и вкус избора ми се свежда до изолирането им като личен избор.
Колкото и да ми харесва ZR1 например, колкото и да е бърз, емоционален и с добро управление и поведение, никога няма да го предпочета пред 458 Italia.
Колкото и да ме кефи RS4, въпреки че е с 4х4, че е по-практично и може би по-евтино от М3, то никога няма е моя избор в тази категория.
Въпреки, че GTR-a e по-евтин, също толкова бърз и по-практичен от 911 Turbo, никога няма да го предпочета. Дори и М3 бих предпочел пред коли като GTR-a, Mustang-а и т.н.
И въпреки сантименталните и субективни причини обуславящи по-горните неща, имам и един куп обективни стоящи зад преценката ми. И не говоря за последните страници на каталозите.
Много пъти сядайки в BMW съм си казвал "погледни сега това как е направено, как са помислили за мен от компанията, как са предвидили най-дребните детайли", как да не обичаш такава марка? Същото е и с Ferrari... имат си забележки, тук таме детайлчета дето могат и да са по-добри, но начина по който е изпипано цялото, начина, по който те кара да се чувстваш като седнеш в колата, като я подкараш е несравним с нищо, в което съм се качвал или карал до сега... и то е с много напред


Американците се доближават до някъде до това, не се съобразяват с правила и граници, носят емоция, традиции и дух, но пък прекаляват със заобикалянето на детайлите. Напоследък добавиха още един детайл към колите си - скоростта не само по права линия, но все още всичко останало им куца... куца им толкова, че океана не е само географски обусловена разлика, но и пропаст деляща европейското внимание към детайлите от американското

Като се кача във Viper, Corvette или Mustang и дори Camaro-то дето съм влюбен в него като визия, трябва да ми затворят очите и да не ми дават да пипам нищо, щото всичко е отврат, сравнено дори с една обикновена 3-ка... какво да говорим за сериозни коли... На всичкото отгоре по-старите генерации на някой от тези коли бяха отвратителни като управление и поведение, новите уж били добри, не знам... та...
Кефят ме, но трябва да поработят над това, за да ме грабнат толкова колкото други са го правили. В днешно време един автомобил трябва да е комплексен, да е умно и сериозно направен, а не просто голям мотор с добро шаси и там останалите неща квито дойдат просто щото трябва да ги има...
Тва е като увисналите цици - всичко е налично ама нещо не е както трябва

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе има ли пари, поршета и ферарита ще се карят. Всичко друго е компромис.
ГТР-а въпреки, че ме кефи е в пъти по женствена кола от всяко едно ферари, дори калифорния.
БатАнгъл ги пише едни дето и той не си вярва сам на себе си...
ГТР-а въпреки, че ме кефи е в пъти по женствена кола от всяко едно ферари, дори калифорния.
БатАнгъл ги пише едни дето и той не си вярва сам на себе си...
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD, когато се говори за "Американските VS Европейските спортисти", последните неща, за които бих се хванал са интериорен дизайн и качество на използваните материали... Тъй като сравняваме суперколи, чиято основна характеристика е бързината, когато в определена ситуация един американски автомобил е по-бърз от конкурентен на него европейски, ти се хващаш за интериорен дизайн, качество на използваните материали и дрън дрън... Ами съжалявам, но говорим за "спортисти", а не за красота и лукс 


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Говорим за спортни и супер коли, а не за състезателни... такива за пътищата
И идеята на тези коли последно е да са по-бързи от конкуренцията на пистата или на драг стрипа
Просто с тези цифри се ловят такива дето гледат по цял ден каталозите и рекламите
Тези коли са бързи, за да те карат да се чувстваш готино, просто заради самото усещане, скъпи са щото носят емоция, страст, носят усмивки, карат те да се чувстваш специален.
99% от тези дето ги плащат тия коли никога няма да стигнат до тия 100% потенциал на колите, при който две подобни дават една-две десети разлика...
За тия времеви разлики има бегачки, има писти...
Иначе ние тука по форумите можем да ги сравняваме колкото искаме ама в реалния свят е друго

И идеята на тези коли последно е да са по-бързи от конкуренцията на пистата или на драг стрипа

Просто с тези цифри се ловят такива дето гледат по цял ден каталозите и рекламите

Тези коли са бързи, за да те карат да се чувстваш готино, просто заради самото усещане, скъпи са щото носят емоция, страст, носят усмивки, карат те да се чувстваш специален.
99% от тези дето ги плащат тия коли никога няма да стигнат до тия 100% потенциал на колите, при който две подобни дават една-две десети разлика...
За тия времеви разлики има бегачки, има писти...
Иначе ние тука по форумите можем да ги сравняваме колкото искаме ама в реалния свят е друго

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ако основната им идея не е да са бързи, каква е тогава ? Мисля, че всички обсъждани автомобили са едни от най-бързите заводски в света
Карбонови кокпитове, огромни спирачки, маса електроника ...


- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Иначе ние тука по форумите можем да ги сравняваме колкото искаме ама в реалния свят е друго
В реалния свят Борис Дали дрифти със своята Италия в кръг около GT-R-а на Николета така - http://www.youtube.com/watch?v=-DHq86W8 ... re=related
А Джони Деп бърза с Ламбото за кея, че му откраднаха Черната Перла

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
In_Memoriam написа:Ако основната им идея не е да са бързи, каква е тогава ? Мисля, че всички обсъждани автомобили са едни от най-бързите заводски в светаКарбонови кокпитове, огромни спирачки, маса електроника ...
Казах бързи на пистите и по състезанията

Така или иначе конкуренцията кара производителите да правят максимално близки конкурентни модели, та тук не говорим дали са бързи, а какви са разликите между тях - в случая са такива, че 99% от тук пишещите, а и въобще по света, не могат да хванат тази разлика, камоли да я оползорворят в реалния живот извън моторспорта

Тук разликата идва от това не колко, а как са бързи... как правят всичко...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Колкото и да ми харесва ZR1 например, колкото и да е бърз, емоционален и с добро управление и поведение, никога няма да го предпочета пред 458 Italia.
Колкото и да ме кефи RS4, въпреки че е с 4х4, че е по-практично и може би по-евтино от М3, то никога няма е моя избор в тази категория.
Въпреки, че GTR-a e по-евтин, също толкова бърз и по-практичен от 911 Turbo, никога няма да го предпочета. Дори и М3 бих предпочел пред коли като GTR-a, Mustang-а и т.н.
И въпреки сантименталните и субективни причини обуславящи по-горните неща, имам и един куп обективни стоящи зад преценката ми. И не говоря за последните страници на каталозите.
Много пъти сядайки в BMW съм си казвал "погледни сега това как е направено, как са помислили за мен от компанията, как са предвидили най-дребните детайли", как да не обичаш такава марка? Същото е и с Ferrari... имат си забележки, тук таме детайлчета дето могат и да са по-добри, но начина по който е изпипано цялото, начина, по който те кара да се чувстваш като седнеш в колата, като я подкараш е несравним с нищо, в което съм се качвал или карал до сега... и то е с много напред![]()
![]()
Е даде, ама това какво бих предпочел да взема, ако ми го дават без пари или за мене тия пари са все едно без пари е едно на ръка.(дай боже ) Като говорим за реалния свят обаче как вика Алекс, въпроса е като излеза със 100К на пазара какво мога да си взема.
И Ачи хубаво отвори темата за обезценяването и как едва ли не ферари на 1-2 год струва колкото мустанг и корвет. Ми и така да е...Дайде да си зададем въпроса защо става така, и защо в момента в мобилето има е60 М5ци по 40 и няколко хиляди лв. Че толко струва една Мазда от магазина. И защо въпреки тия цени колите си седят с месеци. Еми ето що: Щото никой не иска такива като излезат от гаранция. Щото цената и става като на мазда или мустанг ама текущите разходи, капризите и евентуалния ремонт си остават като за Ферари/М5.
Иначе останалото си е въпрос на вкус. Аз лично не съм фен на максимата "ем така, ем иначе" Щото може да се използват много добри матеряли дизайни и технологии за да се направи спортна кола и луксозна едновременно, но тя никога няма да е луксозна като 6 метра лимузина. И обратното могат да правят спортни седани, но те няма никога да са като "шаси с двигател и две седалки"
Така ,че приоритети. Ако искаш от всичко си плащаш подобаващо и се обръщаш към ЕУ-то. Ако не те интересува много интериора и рафинираноста си правиш другия избор.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Е даде, ама това какво бих предпочел да взема, ако ми го дават без пари или за мене тия пари са все едно без пари е едно на ръка.(дай боже ) Като говорим за реалния свят обаче как вика Алекс, въпроса е като излеза със 100К на пазара какво мога да си взема.
Въпроса с парите аз лично го изключвам, щото нееднократно се написа, че първо е факт, че американските коли и GTR-а са много по-евтини, но предлагат бързина колкото Ferrari, Porsche и т.н. Това никой, никога не го е оспорвал. Темата обаче тръгна още в началото в посока, че задокеанските коли не стига, че били евтини ами и били по-добри във всяко отношение и е безмислено да си даваш парите за друго. Пак опирайки до сравнението на каталожните дадености, тъй като доста малко хора от тук пишещите са се сблъскали с такива коли...
BMW_RIDER написа:Иначе останалото си е въпрос на вкус. Аз лично не съм фен на максимата "ем така, ем иначе" Щото може да се използват много добри матеряли дизайни и технологии за да се направи спортна кола и луксозна едновременно, но тя никога няма да е луксозна като 6 метра лимузина. И обратното могат да правят спортни седани, но те няма никога да са като "шаси с двигател и две седалки"
Така ,че приоритети. Ако искаш от всичко си плащаш подобаващо и се обръщаш към ЕУ-то. Ако не те интересува много интериора и рафинираноста си правиш другия избор.
Никой не говори за комфорт на лимузина, никой не се е опитвал да го постигне, а и не е било нужно в такива коли. Истината е обаче, че за разликата в парите Ferrari, Porsche и т.н. успяват да добавят още много неща, които да те карат да се чувстваш готино от колата си, без да жертват нищо


Щото с една Italia даваш газ, бърз си колкото каубоя с Corvette-а, но като върнеш газта започваш да забелязваш всичко около теб и то също продължава да ти доставя наслада... преди това си си избрал тип и цвета на кожата от 100 възможни, цвета на шевовете също от толкова опции, добавил си всичко, от което имаш нужда и хората са го направили ръчно за теб, така че като погледнеш всеки детайл да си кажеш "тия хора са се потрудили и заслужават това, което съм им платил"...
Докато с Corvette-а, ако си много добър карач си по-бърз от първия с няколко десети по планинския път, или по някоя писта дето си се отбил да се накефиш, и до там... като върнеш газта нищо друго не е както трябва - кожата евтина, копчетата гадни, оборудването бедно и недоизпипано. Седиш вътре и просто си мислиш, че трябва някакси да се прибереш, няма го приятното круизване, пътуването е некомфортно и изморително... И често споменаваш някой роднина на инженера измислил формата или материала на даден детайл, или причината да сложат дадено нещо не където трябва...
Ако на основата на Corvette-а например, добавим нещата споменати по-горе, той ще стане по-тежък, т.е. по-бавен, ще стане по-скъп и ще получим подобна на 458 кола, и избора става като между Gallardo и Italia...
Идеята, която се опитвам да вметна е, че американските коли са такива и трябва да са такива, но са сами в нишата си - никой имащ или карал Ferrari няма да се преориентира към Corvette, но обратното не е изключено ако има парите

Проста аритметика - имаш/искаш да дадеш малко пари за много бърза кола - американците предлагат много такива.
имаш/искаш да дадеш много пари за много бърза кола, но и да получиш много повече от само това - европейските производители те чакат в шоуримите си и няма да те накарат да съжаляваш за нито един евро цент, който дадеш, ако ще Corvette-а да те затвори с обиколка на ринга, защото ти не си състезател, а там и теб и този с Corvette-а ще ви затворят и такива с разни BMW-ца за половината пари

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани