Бяла треска в Пловдив или новата М3
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Прави си Жорка...ама как да пуснеш Z06 при 911 Турбо и F430 Scuderia...Ми ще го изпапкат като гладни вълци прясно печено...По-лесно е да се бориш с легенда която не ти е в категорията...И като я натупаш после елате ме вижте...Ма с М3то ще се прибера от Ринг-а без да съм се изморил...а с Вет-а ще се отърва от камъните в бъбреците и ще хвана хемороиди...Има коли за всичко...а Вет-а е кола за последователи,хора които са закърмени с мъсълкарите,с мачовските автомобили,още дъвчат тютюн и карат пикапи в ранчотата си...нито може да се бори по традиции,качества,технологии и динамика с грандовете от Италия,Щутгарт и света,нито с по-малките универсални бойци...бори се сам със себеси и с коли като Viper-a(който според мен е много манияшки автомобил ама пак...) на който дори не сложиха и контрол на стабилността...Така че нека си карат пласмасарката хАмериканците...пък ние простите европейци ще се мъчим със сложните и "софт" немски и италиянски "псевдо" суперавтомобили...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Много ще ми бъде интересно да видя физиономийте на тези които говорят за икономии от 7 литров мотор
,тогава когато се осведомят за разхода на гориво на новата ///М-ка
Досега всичките предишни поколения бяха първенци по отношение на разход на гориво, никога не са били лакомници ... А за икономичните американски 7 литрови автомобили сме чували и чели
Георги Пенчев



Георги Пенчев
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Penchev написа:Много ще ми бъде интересно да видя физиономийте на тези които говорят за икономии от 7 литров мотор,тогава когато се осведомят за разхода на гориво на новата ///М-ка
Досега всичките предишни поколения бяха първенци по отношение на разход на гориво, никога не са били лакомници ... А за икономичните американски 7 литрови автомобили сме чували и чели
![]()
Георги Пенчев
Виж сега, това да сравняваш два спортни двигателя по икономия е все едно да сравняваш 2ма футболисти по интелект

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
WeiSTD написа:Penchev написа:Много ще ми бъде интересно да видя физиономийте на тези които говорят за икономии от 7 литров мотор,тогава когато се осведомят за разхода на гориво на новата ///М-ка
Досега всичките предишни поколения бяха първенци по отношение на разход на гориво, никога не са били лакомници ... А за икономичните американски 7 литрови автомобили сме чували и чели
![]()
Георги Пенчев
Виж сега, това да сравняваш два спортни двигателя по икономия е все едно да сравняваш 2ма футболисти по интелект
Сашо , това го кажи на тези,които заговориха за икономичния 7-литров двигател и за лакомия 8 цилиндров БМВ аналог



Георги Пенчев
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Penchev написа:WeiSTD написа:Penchev написа:Много ще ми бъде интересно да видя физиономийте на тези които говорят за икономии от 7 литров мотор,тогава когато се осведомят за разхода на гориво на новата ///М-ка
Досега всичките предишни поколения бяха първенци по отношение на разход на гориво, никога не са били лакомници ... А за икономичните американски 7 литрови автомобили сме чували и чели
![]()
Георги Пенчев
Виж сега, това да сравняваш два спортни двигателя по икономия е все едно да сравняваш 2ма футболисти по интелект
Сашо , това го кажи на тези,които заговориха за икономичния 7-литров двигател и за лакомия 8 цилиндров БМВ аналог![]()
![]()
![]()
Георги Пенчев
Знам, че много ги разбирате, но Корветът е по-икономичен от Е92 М3... Факт.
А на Драйвинг Год-а - 997 Турбо на писта си говори само срещу Корвет, Ламбото трябва да е 640 Суперлегера, че да има шанс... Ама нали от всичко знаем, та затова...
Последно, новото М3 е пълен ташак като ///М-кола - нищо, ама нищо общо с оригиналната концепцията за ///М. Справка - ЕВО, Кар и тн.т. Новата 135и може би се доближава до оригинала. Но да ми слагате Е92 ///М3 с Е30 М3 под един покрив - дебела и разплута ГТ кола с такава създадена с една единствена мисъл да побеждава - просто не става.
Факт е, че БМВ се целят в 911 с М3-то, ма има още много да се пробват...
Power is Nothing Without Insanity
По твоята логика и Лада-та върши работа при придвижване от точка А до точка Б защо си купуваме BMW-та тогава?Мога да ти дам още хиляди такива примери свързани с бита и т.н.Всички тези неща са вършили работа,и може още да вършат,но света се развива и за това и те трябва да се променят...Както казах който го гризе носталгия си купува един екземпляр от "старата школа" и се кефи...Аз също не по-малко се кефя на работещите и сурови машини от едно време без нищо друго освен "fun" в графата със серииното оборудване,но имам ли възможност винаги бих се сдобил и с развит до съвършенство автомобил от последно поколение...
Като казвам, че върши работа имам предвид, че това е ВАЛИДНО за нуждите на един спортен автомобил


Ей тука според бъркаш напълно...Корвета е всичко друго но не и комплексен автомобил...Да кажеш че е комплексна М5 Комби примерно бих го приел...ама да кажеш че двуврат,двуместен спортен автомобил,с височината на малко детенце е универсален Rolling Eyes
За съчетанието между динамиката и цената съм съгласен...Звука е относителен...аз ЗИЛ-ове съм слушал бая и ми е писнало...Външния вид също не е по вкуса ми но това е относително...Пригодността за тунинг също е приоритет на доста малка част от купувачите на автомобили за 200 000+ лв....А за серчизирането съм сигурен че местата където то може да бъде направено в Европа са толкова малко че ще създадат не малко проблеми на собствениците...
Отново ти повтарям - комплексен на фона на спортните автомобили! Нали все пак за тях говориме, а не за М5 Туринг??? А е комплексен, защото има приличен комфорт, добра видимост във всички посоки, удобни седалки в които съм пътувал без никаква умора стотици километри, място за краката за разлика от недомислената средна конзола на "практичния" Е39 примерно, която може да разтроши капачките на всеки над 1.80 (като мен, но това е друга тема)


За тунинг - ако в Европа тази кола струва 200к лева, то в САЩ е 70к долара. Та какво пречи тази кола да се кара с американските номера? Пазара на тунинг части за Вет е препълнен и то на чудни цени - дали защото няма кой да ги купува?
За сервизирането - ти сам каза, че двигателя бил архаичен


Тъй като гроздето е високо обаче е по-лесно да се сравнява с кола която е съвсем различна...
За това съм съгласен, че двете коли са различен клас, но такава стана дискусията... Вета се цели в 997 Турбо, Галардо, Ф430... и го прави повече от добре, когато става дума за перформънс...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Alex 320i Cabrio написа:А на Драйвинг Год-а - 997 Турбо на писта си говори само срещу Корвет, Ламбото трябва да е 640 Суперлегера, че да има шанс... Ама нали от всичко знаем, та затова...
Никъде не съм визирал Lamborghini Murcielago LP640 в спор с Corvette-a...Написах F430 Scuderia и предполагам че доста американеца ще се затрудни и с Challenge и 599Fiorano...Ама нали всичко знаем,та затова ги написах тези...Мисля си все пак и че Ламботата няма лесно да се дадат въпреки че не са ми любими...Аз не съм всеки ден на пистите и не карам през ден коли за над 200 000 ама съм чувал че F430 e най-доброто правено досега от кончетата(май Джереми така се изказа),а леката версия още "по-"...Не е пред мен броя на българския Top Gear за да цитирам какво написаха в теста на о-в Ман на най-бързите коли на 2007 за М3то...Но ще ви покажа какво заключи Джереми след като кара Z06: "It's not the most sophisticated hadling car in the world...The Ferrari worths this much because it works on the road and it works on the track,this (the Vette) only works on a track...You can use it on the road,legaly,but you just wouldnt want to..."и тук той си извади списъка...мисля че това е достатъчно...:
http://youtube.com/watch?v=iFtOKvRDsIg
Ето и мнението на Тиф за М3...слушайте внимателно...:
http://youtube.com/watch?v=YODPHqY7mM4
Ето малко и за бавните италиянци:
http://youtube.com/watch?v=dO3JrJlOPI8
Ама аз не разбирам...за това се доверявам на тези лаици от разни ТВ шоута...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Flat 6 написа:По твоята логика и Лада-та върши работа при придвижване от точка А до точка Б защо си купуваме BMW-та тогава?Мога да ти дам още хиляди такива примери свързани с бита и т.н.Всички тези неща са вършили работа,и може още да вършат,но света се развива и за това и те трябва да се променят...Както казах който го гризе носталгия си купува един екземпляр от "старата школа" и се кефи...Аз също не по-малко се кефя на работещите и сурови машини от едно време без нищо друго освен "fun" в графата със серииното оборудване,но имам ли възможност винаги бих се сдобил и с развит до съвършенство автомобил от последно поколение...
Като казвам, че върши работа имам предвид, че това е ВАЛИДНО за нуждите на един спортен автомобилИ това много добре го разбираш, но май се правиш на разсейан...? Щом тази кола тръгва, спира, ЗАВИВА и предлага доста добър комфорт за СПОРТЕН автомобил и по-добре или наравно се представя в сравнение с много по-спортни автомобили от М3, значи това НАИСТИНА ВЪРШИ РАБОТА
...
Ей тука според бъркаш напълно...Корвета е всичко друго но не и комплексен автомобил...Да кажеш че е комплексна М5 Комби примерно бих го приел...ама да кажеш че двуврат,двуместен спортен автомобил,с височината на малко детенце е универсален Rolling Eyes
За съчетанието между динамиката и цената съм съгласен...Звука е относителен...аз ЗИЛ-ове съм слушал бая и ми е писнало...Външния вид също не е по вкуса ми но това е относително...Пригодността за тунинг също е приоритет на доста малка част от купувачите на автомобили за 200 000+ лв....А за серчизирането съм сигурен че местата където то може да бъде направено в Европа са толкова малко че ще създадат не малко проблеми на собствениците...
Отново ти повтарям - комплексен на фона на спортните автомобили! Нали все пак за тях говориме, а не за М5 Туринг??? А е комплексен, защото има приличен комфорт, добра видимост във всички посоки, удобни седалки в които съм пътувал без никаква умора стотици километри, място за краката за разлика от недомислената средна конзола на "практичния" Е39 примерно, която може да разтроши капачките на всеки над 1.80 (като мен, но това е друга тема)Освен това имаш багажник съпоставим с целия европейски среден клас
![]()
За тунинг - ако в Европа тази кола струва 200к лева, то в САЩ е 70к долара. Та какво пречи тази кола да се кара с американските номера? Пазара на тунинг части за Вет е препълнен и то на чудни цени - дали защото няма кой да ги купува?
За сервизирането - ти сам каза, че двигателя бил архаиченТа какъв е проблема да се поддържа от всеки средно грамотен монтьор в Европа? Или ако не ти се занимава - сервизи в Европа бол
Тъй като гроздето е високо обаче е по-лесно да се сравнява с кола която е съвсем различна...
За това съм съгласен, че двете коли са различен клас, но такава стана дискусията... Вета се цели в 997 Турбо, Галардо, Ф430... и го прави повече от добре, когато става дума за перформънс...
За всичко което си написал отговора се намира в поста ми отгоре...и най-вече в теста на Top Gear...или ти разбираш повече...Нито има добър комфорт,нито добра видимост,нито е кой знае колко удобен...колкото до багажника...мисля че от него няма смисъл защото едва ли двама човека ще имат толкова багаж...а картофи надали ще караме с Корвета...Колкото до тунинга...за база по-скоро бих се доверил на 997 Турбо

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

DrivinGGoD написа:За всичко което си написал отговора се намира в поста ми отгоре...и най-вече в теста на Top Gear...или ти разбираш повече...
Приятелю, аз Топ гиър го гледам, по същия начин по който и Женени с деца...


Иначе пиша това, което съм проверил и видял лично! При теб дали е така?

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Flat 6 написа:Иначе пиша това, което съм проверил и видял лично! При теб дали е така?
Приятелю,аз пък вчера покарах малко F430ката ,и понеже ми писна реших да се поразнообразя малко и днеска се возя с един Z06 понеже е добър за всеки ден а кончето друса и му е малък багажника...Ма мисля утре да си взема едно Турбо че е 4х4 а иде зима и тия леки задници не моем ги карам...А па може и М3чица да си купим че некви електрични работи имало там дето връщали газта да не се увъртим у некоя преспа...Ма ше видиме,вие нали сте ги карали,оплюхте М3ката,кое ще ме посъветвате да си купя?







Или да се върна в реалния живот и да си карам Е30ката с леката задница и течащия таван...
DrivinGGoD написа:Аз не съм всеки ден на пистите и не карам през ден коли за над 200 000
Ама аз не разбирам...за това се доверявам на тези лаици от разни ТВ шоута...
Аз мисля повече да не пиша по темата че досега беше интересна...ама отива на зле...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

DrivinGGoD написа:Ма ше видиме,вие нали сте ги карали,оплюхте М3ката,кое ще ме посъветвате да си купя?
Или да се върна в реалния живот и да си карам Е30ката с леката задница и течащия таван...
Аз мисля повече да не пиша по темата че досега беше интересна...ама отива на зле...
Аз съм последният човек, който може да каже лоша дума за М3. Това е прекрасна кола, която има собствен чар и последователи... Но винаги съм бил противник на омаловажаването с лека ръка на чужд труд, без дори да е подплътено с разумни факти... Затова и прописах в темата...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Flat 6 написа:Аз съм последният човек, който може да каже лоша дума за М3. Това е прекрасна кола, която има собствен чар и последователи... Но винаги съм бил противник на омаловажаването с лека ръка на чужд труд, без дори да е подплътено с разумни факти... Затова и прописах в темата...
Мисля че изложих достатъчно факти в подкрепа на твърдението ми че Корвета е прост автомобил,който е единствено брутално бърз...И имайки предвид че дори не влиза в класа на М3,въпреки че е доста по-бърз винаги бих предпочел за тези пари да имам много добър комплексен автомобил,като М3,а не проста машина създадена само за писта...Ничии труд не съм омаловажавал,хората са си решили да го направят прост,изостанал от технологиите,и са го направили,направили са кола която струва на половината на F430 примерно и е приблизително толкова бърза...но само това...тя си остава проста...евтиното си е евтино...няма пълно щастие...като не можеш да си позволиш Ferrari а искаш да си толкова бърз си купуваш Корвет,но това не те прави собственик на Ferrari...нито ти позволява да се мериш в неговата категория...
А ние тук много добре знаем че сме светлинни години от обективно,основано на личен опит и преценки(базирани на професионалното опознаване на някой от тези продукти)мнение и можем само да мечтаем за това...Хората които притежават или имат достъп до такива автомобили са или прекалено богати и след като са гледали по телевизията "10те най-привлекателни автомобила" са решили да си купят някой от тях,или са истински фенове или професионалисти занимаващи се с марката или автомобилите като цяло и дори не подозират за подобни "разбирачески" форуми като нашия в които се обсъждат няпълно непознати за простолюдието въпроси...Така че ние тук не правим нищо друго освен да си чешаме езиците докато хората работят върху колите за които ние мечтаем...пък дай боже някой ден и ние да се докоснем до поне малък процент от тяхната работа...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Сашо това което говориш не е изцяло право.
Дотук ако трябва да чета само коментари то Флат 6 и лондонския Алекс са по-прави.
Няма друга кола която за 200к да я вземеш от магазина и тя да е конкурента на 911 турбо и всички подобни супер коли. Това е едно ГОЛЯМО постижение!
М3-ката все повече клони към ГТ кат. няма лошо от двете може би бих избрал М3-ката, но това не я прави по добрата кола а по практичната.
Дотук ако трябва да чета само коментари то Флат 6 и лондонския Алекс са по-прави.
Няма друга кола която за 200к да я вземеш от магазина и тя да е конкурента на 911 турбо и всички подобни супер коли. Това е едно ГОЛЯМО постижение!
М3-ката все повече клони към ГТ кат. няма лошо от двете може би бих избрал М3-ката, но това не я прави по добрата кола а по практичната.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
GaD написа:Няма друга кола която за 200к да я вземеш от магазина и тя да е конкурента на 911 турбо и всички подобни супер коли. Това е едно ГОЛЯМО постижение!
Аз никъде не съм отрекъл че не е бърза или че не е постижение да я направят конкуретноспособна на утвърдени суперколи...Просто твърдя че е проста кола...много проста кола...а аз не харесвам такива коли...това е кола която почти без изменения фигурира в автомобилния свят от повече от 20 години...нима М3 не се измени от тогава?Нима осем цилидровите Ferrari-та не се измениха от тогава?Това ме дразни...това че тази кола е взета от миналото и я сложиха при суперавтомобилите и вижте ква кола направихме...тук съм много по-склонен да приема Ford GT примерно защото е пипнат отвсякъде...нищо че е Ford!!!От друга страна пък Mustang-а е същата простотия като Корвета...твърд заден мост...много обем...малко коне...и евтини материяли...ми тва не е хубава кола...или аз съм извратен...според мен в една кола трябва да има много технологии...или поне толкова колкото позволява времето...а тези технологии идват от моторспорта...за това и автомобилни компании с традиции в моторспорта произвеждат и добри спортни автомобили...за това BMW са ненадминати двигателостроители,затова Ferrari са ненадминати по пистите,затова Subaru са номер едно в планината...а къде в тази картинка е Chevrolet?Наскар?Там където и да заварим волана в едно положение няма да сбъркаме?Ето за това не мога да приема този автомобил като пълноправен суперкар...той няма основа на която да сложи качествата си,няма традиции в това отношение...Както казах няколко пъти...ДА,бърз е,много бърз,ама само толкова...много време ще мине и много вода ще изтече докато настигне великаните...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани