Уникален звук от трицилиндровите мотори
Модератор: Общи модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
А бе Ачо, спри се
Както Алекс беше казал преди, нужна ти е почивка!!!
Какво лошо има, че подсветката на т.нар. LED е с LED-иве(във всичките й варианти).
Спри се момче. Вярно, четеш от тук и от там, ама спри се. Направо разсипа форума от твоите умности.
Все едно само ти разбираш от коли, телевизори и т.н. Дори ми се струва, че е точно обратното.
И издребняваш като някой кокошкар, и се заяждаш като третокласник. Спри се, ей
Капацитет

P.S. Ползвам плазма 50ST50
мани ги тия LED-ове


Какво лошо има, че подсветката на т.нар. LED е с LED-иве(във всичките й варианти).
Спри се момче. Вярно, четеш от тук и от там, ама спри се. Направо разсипа форума от твоите умности.
Все едно само ти разбираш от коли, телевизори и т.н. Дори ми се струва, че е точно обратното.
И издребняваш като някой кокошкар, и се заяждаш като третокласник. Спри се, ей



Капацитет



P.S. Ползвам плазма 50ST50



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Turturelo написа:Замислял ли си се в крайна сметка, че BMW е малка (за световните мащаби и конкурентите си) компания произвеждаща леки автомобили!!! И в следствие да доброто си управление се е разширила с брандове като MINI и Rolls Royce, скоро и BMW i. Произвежда и мотоциклети и в следствие на успеха си придобива и Husqvarna. Има собственост и над още няколко неактивни бранда. НО Audi е собственост на VAG - VW, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Porsche, Bugatti. Мотоциклети Ducatti и отделно MAN, Scania и товарното подразделение на VW. BMW имат 100 000+ служители, VW имат 500 000+. Lexus LFA е невероятен автомобил с главозамайваща цена и крайно рядък поради току що споменатата причина И е собственост на Toyota за известно време най-големия автомобилен производител в света и производителя създал 200 милиона автомобила!!! Собственик на няколко бранда и то не с по 1500 автомобила годишно като Rolls Royce. Апропо знаете коя е фирмата печелеща най-много от всеки произведен автомобил и то не е BMW.. Отделно забелязъл ли си кога Land/Range Rover се появиха с новия и наистина чудесен модел Evoque? След като ги купиха Tata. Произвеждаха 5 модела от като свят светува, следваха традициите си, не правеха драматични промени, нямаха пари за развитие и я докараха до индийците..
Или обобщено - имай търпение. Ще видиш интересни автомобили в скоро време и от BMW.
Чета темата от самото и начало, но мисля, че това, така казано, както и останалите неща написани от него би трябвало да изчерпат въпроса

На всички ни са ясни и двете гледни точки, и както пак Turturelo бе написал в една друга тема - важно е една компания да покрива печеливши ниши и да прави конкурентни продукти за тях, за да има пари и за произведения насочени към феновете

На мен лично 3-цилиндровите мотори са по-фенски от 4-цилиндровите, защото покрай историята на компанията спокойно можем да ги определим като малък шестак, както е и в действителност - същата технология, но на половина


В крайна сметка всеки един от феновете тук иска духа на М3 CSL в нормалните коли, а това го няма дори и в Е46 328i, независимо, че са на една база... Наистина ако се замислите за Е36, Е39, Е90, Е60... всички тези коли са супер безлични в базовите си версии... Легендарните Е30ки не стават за нищо ако не се намесите и не ги осъвремените като хората, в Е46 има 316i и 318i




Дори ако погледнем в днешната гама на компанията има много повече гъдели за феновете от когато и да било преди - М Performance линията предлага безброй начини за персонализиране на колата ви в динамично отношение, предлагат се спирачки, окачвания, генерации, почти състезателни седалки и волани, а на всичкото отгоре има и опции за силови пакети


И в крайна сметка проблем няма - да, и аз мечтая за много от старите модели на BMW и един ден искам да имам всеки един от тях в гаража си, но днешната гама е такава каквато трябва да бъде, от най-малките до най-големите модели. Имаме най-звършената 5ца на всички времена, най-модерната и най-красивата 3ка правена до сега, 7цата е еталон за перфекционизъм, а Х-овете пребиха всичко налично от конкуренцията






Аз съм доволен и не съм и помислял, че изоставаме...
Да, липсва ми някой готин атмосферен 6так, 8мак или 10так, иска ми се да имаме звука на някой от AMG-тата и кола за конкурент на прехваления GT-R и в отговор на коли като тези на Ferrari и Porsche, но партньорството с Akrapovic и плановете за супер кола оправят и двете... та - намерил съм си доста модели от актуалните дето да ми носят усмивка, пазя в сърцето си (дай боже скоро и в гаража си




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
^ Браво. Те това имах точно предвид. Че те черпим сок
:*
Пропускаш активно две неща, които продължавам упорито да повтарям:
1) възможността за избор към клиентите - има за всеки по нещо и няма нужда да бягат към други брандове при положение, че купувача няма "неговата си кола" с бяло-син пропелер на капака, защото повече може и да не се върне. Това е целта и на всяка компания.
2) в гамата ни, от като свят светува винаги е имало малки масови мотори и винаги е имало емблематични двигатели и модели. ВИНАГИ Е БИЛО ТАКА! И това продължава да е така. Ти се хващаш за три-цииндровите мотори, които имат повече мощност, по-добър разход, по-голям комфорт, по-малко вредни емисии от каквото се сетиш назад във времето благодарение на иноваторство и технологии. Ти говориш за автомобили като Е30 325i, забравяш Е30 315. Говориш за масовите двигатели в F30 и F10, забравяш отново Е34 518i. Както казва един наш (с DrivingGod) приятел - рядко така да ме грабне кола... Разгледай всяко моделно поколение в годините назад и ще откриеш, че ВИНАГИ е имало малки и големи мотори. Негодуваш срещу F30 и F10, но пропускаш, че има 335i и 550i - те са всичко друго, но не и масови автомобили. И звука, и духа са там уверявам те! И е абсолютно абсурдно да правиш изказвания от рода на "нашата марка губи индивидуалността си и някой от основните ценности". Кажи какви ценности има в Е30 316i и Е34 518i? Сашо е дал много добър пример за Е46 М3 CSL и E46 318i и E46 328i. За Бога дори E46 M3 е на километри като звук и поведение от E46 M3 CSL. Между другото ново М6 е също на километри и от Е63 М6 и то в добрата посока. Автомобилът няма и нищо общо с F10 M5. Много по-директна, много по-сериозна машина е като усещане.
Как 'па разбра, че съм фен на дизелите и откъде установи, че няма даунзайзинг при тях? Е30 няма 4 цилиндров дизел, Е36 има един 4 цил и два 6 цил., Е46 има две версии 4 цил и една 6 цил .. сам си продължи стълбичката и развитието. Говориш за традиции, история и ценности, но или не познаваш историята или не гледаш реално на нея.. Ако не знаеш 1983-та година BMW има модел Е30 316 Ecotronic и този модел се предлага 7 години. Естествено, че има даунзайзинг и при дизелите. Сам спомена 525d от 6 стана 4 цилиндъра. Скоро ще има и 3 цилиндров дизел и то в икономична и доста по-агресивна версия. Ако седнеш в прототипа и се повозиш на цялостната конфигурация около този 3 цилиндров дизел ти гарантирам, че ще трябва да чистим седалката след теб.
И това, че напоследък карам дизели го правя основно по няколко причини:
- карам два пъти повече километри годишно от колегата с не-BMW-то на газ с личния си автомобил и то за 7-те месеца в годината, в които съм в страната
- споменах и по-рано не си купих RS4 Avant V8 4.2 или Е61 М5 (айде там и заради задното и непрестанното бродене в зимните месеци) не защото не мога да го храня, а защото не мога да го продам бързо в България след като му хвърля 150 000 км или трябва да го продам на безценица въпреки педантичното обслужване, с което винаги третирам автомобилите си. Писне ли ми искам следващата и то веднага, а не да виси и да си губя времето да я продавам. Такъв ми е характера.
- преди последните две дизелови автомобили, карах бензини с горе долу същия километраж годишно
- откровено казано не ми пука много много какво карам като личен автомобил стига да ми върши работа, защото покрай работата си имам достъп до доста по-интересни и бързи автомобили и си вземам дозата "автомобилизъм" от там. Кара ми се М5 с 300 - карам, кара ми се М3 на писта - карам, пързаля ми се 335i - пързалям, пътува ми се 1000+ км с 740d - пътувам и това е BMW + доволно голямо количество екзотики, които съм карал през живота си и продължавам да карам при всеки удобен момент..

acho.rs написа:swh_bmw написа:Turturelo написа:acho.rs написа:...
...
хващам се на бас че сега Ачо ще ти направи забележка относно LED'a
Хехе . Нарочно зачекнах за ЛЕД-а , защото "ЛЕД телевизорите" са също рекламен трик като даунсайзинга , само че доста по-груб и по-ефективен . ЛЕД ТВ-ата дет им викат са толкова ЛЕД-тв , колкото Е46 е електрическа кола , заради електрическите си фарове![]()
Туртулеро - знаем че си прав , вярно е че който не се развива го купуват или фалира , но нали заради това някои производители си имат хардкор фенове , защото държат на определени ценности , които ги отличават от масите . Аз не руптая че ще има и3 с 3 цилиндров мотор - това е количка следваща най-новите тенденции и е нормално БМВ , след като преди години изби рибата с МИНИ , сега да търси нова ниша (ако можеше и отново да бъде с друга емблема , но уви) .
Само, че да внедриш масови 3 цилиндрови двигатели в емблематичната за БМВ , 3та серияВ Е60/Е90 се вграждаха най-добрите бензинови двигатели в света , но пък оформлението на интериора и салона беше огромна крачка встрани . Сега с Ф30/Ф10 това е оправено , но пък двигателите са тип ВАГ . Защо най-характерната черта на баварците - редовия шестак , е оставен само за топ версиите ?
И адаптирането към пазара , може да се тълкува по различни начини . БТВ например , започнаха като една приятна телевизия и с течение на времето се адаптираха към масовите клиенти - саирджииски новини,турски сериали в най-гледаното време , 35% от ефира - реклами , премахване на хубавите "американски сериали" поради липста на възвращаемост и тн и тн . Останаха им 1-2 хубави предавания , но това не значи че не се разбозиха мощно . Аз може спокойно да си подминавам Ферхундето в прайм-тайма (3 цилиндровия мотор в 3та серия) само че факта че го има това нещо, ме дразни ... Мисля, че се разбра аналогията .Според мен, неговият проблем с фирмата БМВ, на която е доста голям фен, не е свързан с 3-цилиндрови двигатели и даунсайзинг, а по-скоро с липсата на емблематични автомобили, които хем се харесват на феновете и на мнозинството от хората, хем постигат пазарен успех
Горе-долу си прав . Нашата марка губи индивидуалността си и някои от основните ценности - неща заради които съм и фен .
Влади Кулев едва ли ме разбира , защо хем от една страна за него не съм клиент на Ф30 , хем той е фен на дизелите а там даунсайзинга не ги засяга , защото почти не се променя характера на мотора .
Пропускаш активно две неща, които продължавам упорито да повтарям:
1) възможността за избор към клиентите - има за всеки по нещо и няма нужда да бягат към други брандове при положение, че купувача няма "неговата си кола" с бяло-син пропелер на капака, защото повече може и да не се върне. Това е целта и на всяка компания.
2) в гамата ни, от като свят светува винаги е имало малки масови мотори и винаги е имало емблематични двигатели и модели. ВИНАГИ Е БИЛО ТАКА! И това продължава да е така. Ти се хващаш за три-цииндровите мотори, които имат повече мощност, по-добър разход, по-голям комфорт, по-малко вредни емисии от каквото се сетиш назад във времето благодарение на иноваторство и технологии. Ти говориш за автомобили като Е30 325i, забравяш Е30 315. Говориш за масовите двигатели в F30 и F10, забравяш отново Е34 518i. Както казва един наш (с DrivingGod) приятел - рядко така да ме грабне кола... Разгледай всяко моделно поколение в годините назад и ще откриеш, че ВИНАГИ е имало малки и големи мотори. Негодуваш срещу F30 и F10, но пропускаш, че има 335i и 550i - те са всичко друго, но не и масови автомобили. И звука, и духа са там уверявам те! И е абсолютно абсурдно да правиш изказвания от рода на "нашата марка губи индивидуалността си и някой от основните ценности". Кажи какви ценности има в Е30 316i и Е34 518i? Сашо е дал много добър пример за Е46 М3 CSL и E46 318i и E46 328i. За Бога дори E46 M3 е на километри като звук и поведение от E46 M3 CSL. Между другото ново М6 е също на километри и от Е63 М6 и то в добрата посока. Автомобилът няма и нищо общо с F10 M5. Много по-директна, много по-сериозна машина е като усещане.
Как 'па разбра, че съм фен на дизелите и откъде установи, че няма даунзайзинг при тях? Е30 няма 4 цилиндров дизел, Е36 има един 4 цил и два 6 цил., Е46 има две версии 4 цил и една 6 цил .. сам си продължи стълбичката и развитието. Говориш за традиции, история и ценности, но или не познаваш историята или не гледаш реално на нея.. Ако не знаеш 1983-та година BMW има модел Е30 316 Ecotronic и този модел се предлага 7 години. Естествено, че има даунзайзинг и при дизелите. Сам спомена 525d от 6 стана 4 цилиндъра. Скоро ще има и 3 цилиндров дизел и то в икономична и доста по-агресивна версия. Ако седнеш в прототипа и се повозиш на цялостната конфигурация около този 3 цилиндров дизел ти гарантирам, че ще трябва да чистим седалката след теб.
И това, че напоследък карам дизели го правя основно по няколко причини:
- карам два пъти повече километри годишно от колегата с не-BMW-то на газ с личния си автомобил и то за 7-те месеца в годината, в които съм в страната
- споменах и по-рано не си купих RS4 Avant V8 4.2 или Е61 М5 (айде там и заради задното и непрестанното бродене в зимните месеци) не защото не мога да го храня, а защото не мога да го продам бързо в България след като му хвърля 150 000 км или трябва да го продам на безценица въпреки педантичното обслужване, с което винаги третирам автомобилите си. Писне ли ми искам следващата и то веднага, а не да виси и да си губя времето да я продавам. Такъв ми е характера.
- преди последните две дизелови автомобили, карах бензини с горе долу същия километраж годишно
- откровено казано не ми пука много много какво карам като личен автомобил стига да ми върши работа, защото покрай работата си имам достъп до доста по-интересни и бързи автомобили и си вземам дозата "автомобилизъм" от там. Кара ми се М5 с 300 - карам, кара ми се М3 на писта - карам, пързаля ми се 335i - пързалям, пътува ми се 1000+ км с 740d - пътувам и това е BMW + доволно голямо количество екзотики, които съм карал през живота си и продължавам да карам при всеки удобен момент..
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Туртурело,
Трудно е да се промени мнението на предубеден човек.
И тъй като дискусията отново захвана старата песен на нов глас, ще си позволя препратка към аналогична тема, в която ясно се вижда защо е безпредметно да спориш за ползата и смисъла от прогреса в автомобилостроенето:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=150
Трудно е да се промени мнението на предубеден човек.
И тъй като дискусията отново захвана старата песен на нов глас, ще си позволя препратка към аналогична тема, в която ясно се вижда защо е безпредметно да спориш за ползата и смисъла от прогреса в автомобилостроенето:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=150
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Отдавна не съм писал, но това с трите цилиндъра ме изкарва от равновесие. Звучи ужасно според мен, подобно на Вартбург с по-хубаво гърне. Не е вярно това, че трябва за всеки да има кола със синьо-бял пропелер. Все едно да трябва за всеки да има Ролс. Размива се марката така, принизява се и се опошлява, но уви нищо не може да се направи когато маркетингът е цар.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
На мене също не ми харесва тоя пърпорещия звук но явно има доста народ къде го кефи тая хай тек иновация от двйсе и първото хилядолетие.Само времето ще покаже кой прав кой крив но аз залагам на това че БМВ ще трябва да си обновят гамата атмосферни мотори пак с нови атмосферни ако искат да си запазят феновете.Също числото 3 /три/ няма да донесе очаквания душевен мир поне на тоя етап от развитието на автомобилостроенето.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Гарантирам ви, че три цилиндровия мотор, ще има голям успех в близко бъдеще. Най старата фирма за производство на двигатели Deutz, която е основана още 1865г. , а те отдавна правят и трицилиндрови двигатели поставяни на всевъзможни машини, който работят безотказно докато има здрава ламарина по тях и накрая отиват за скрап без повреда..... Петрола свършва друга алтернатива за гориво на буталния двигател за сега в такива големи количества спрямо петрола няма, а и КПД-то на този двигател е всеизвестно, че е ниско, а и станаха прекалено сложни и скъпи за поддръжка. Така, че този двигател на БМВ, ще е прелюдия за преминаване към електрическо за движване, и се гответе за електромотор, който издава по готин звук. 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
nedbmw написа:Гарантирам ви, че три цилиндровия мотор, ще има голям успех в близко бъдеще. Най старата фирма за производство на двигатели Deutz, която е основана още 1865г. , а те отдавна правят и трицилиндрови двигатели поставяни на всевъзможни машини, който работят безотказно докато има здрава ламарина по тях и накрая отиват за скрап без повреда..... Петрола свършва друга алтернатива за гориво на буталния двигател за сега в такива големи количества спрямо петрола няма, а и КПД-то на този двигател е всеизвестно, че е ниско, а и станаха прекалено сложни и скъпи за поддръжка. Така, че този двигател на БМВ, ще е прелюдия за преминаване към електрическо за движване, и се гответе за електромотор, който издава по готин звук.
Колега ти мислиш ли че БМВ не знаят как от 1865г дойц правят 3 цилиндрови мотори ? Това обаче не им пречи да си произвеждат 6 8 10 12 цилиндрови мотори от по "калпавите" многоцилиндрови версии.Ако 6 таците и нагоре бяха такъв технически провал едва ли щяха да имат такъв дял в двигателостроенето в момента.Освен това е почти безсмислено да се сравняват по тоя начин различни по предназначение двигатели щото накрая ще стигнем до извода че най убавия мотор е дизел 650сс един цилиндър въздушно охлаждане двутактов и без турбо.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Не мисля , че троиката е най хубавия мотор но в близко бъдеще се очакват лоши дни изобщо за всички бутални двигатели, така че се настройвайте за нещо друго. А относно това, кой е най добре балансирания двигател относно кинематиката му мога да те посъветвам да прочетеш малко теория на двигателите с вътрешно горене от някой учебник и ще видиш, че най добър вариант за бутален двигател е шест цилиндровия веобразен. Това съм го учил още в техникума и съм правил даже курсов проект за това. Те американците, които все си правят колите с веобразни шестаци не са по прости. Това, че БМВ си ги прави редови това си е тяхна работа, така са решили така са направили.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
За V -шестак съм напълно съгласен даже чисто субективно звучи и се държи по добре от L-шестак.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- D.Stanev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i Touring
- Мечтае да кара: Мазерати
- Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Освен всичко друго изброено по-горе има един много съществен фактор - практичност, ако към него добавим и по-ниските производствени разходи нещата идват на фокус. Тук ставаше въпрос преди всичко за звукът от тези трицилиндрови мотори.
Иначе 6 цилиндровият редовак е едно от най-уместните решения, особено ако става въпрос за дизел и скоро няма да го видим в историята. Дори при огромните обеми на двигателя (над 15 литра) шестакът остава предпочитан, именно в редова конфигурация.
Иначе 6 цилиндровият редовак е едно от най-уместните решения, особено ако става въпрос за дизел и скоро няма да го видим в историята. Дори при огромните обеми на двигателя (над 15 литра) шестакът остава предпочитан, именно в редова конфигурация.
BMW Crash master
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Това за V-oбразния 6-цилиндров мотор не го казвайте на никого, че ще ви се смеят

Няма по-добре естествено балансиран мотор от редовия 6-цилиндров
е... може би само V-образния 12-цилиндров 


Няма по-добре естествено балансиран мотор от редовия 6-цилиндров


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Станаха ясни разбирачите, противници на i3 мотора
Дори някои не осъзнават, че ако това за V6 беше вярно i3 трябваше да е съвършена конфигурация 


- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори
Абе виждам, че има скептици (лаици) относно, кой е по добре балансиран мотор: редовите или ве образните двигатели няма значение от цилиндрите стига да са четни, щото един колега тука иска да види и трицилиндров веобразен двигател
Значи аз с формули няма да ви доказвам, щото тия неща съм ги забравил, но за това пък, който иска да чете има всякаква литература по въпроса. Та, които не вярва може да провери, като сравни работата на двата вида двигатели с еднакъв брой цилиндри, като изключва по един цилиндър. Бас хващам, че лаик няма да познае по нищо, че работата на веобразния двигател се е нарушила освен по загубата на мощност, но за редовия това правило, не важи. Веднага ще се наруши видимо работата му па макар и шестцилиндров. Видимо разбирайте тресене и вибрации.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори


Та, V6 моторите са доста далеч от перфектната равномерност на работа, камоли пък когато говорим за естествен баланс

И от кога изключването на цилиндри и работата след това свидетелства за добър баланс? Един мотор трябва да е добре балансиран когато работи изправно, а не когато нарушим работата му





В интерес на истината има много изписано по форума по темата баланс на двигатели и как различните конструкции влиаят на това, можеш да научиш нещо и тук, защото явно не си внимавал много в училище, поне да наваксаш попуснатото

V6 конфигурацията се използва главно за пестене на място и до някъде на тегло... с нищо друго не превъзхожда редовите мотори... Ето малко, но изчерпателно и лесно смилаемо инфо по въпроса:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... m#Inline-6
Не бързай да категоризираш хора, които не познаваш, защото не знаеш с какви познания стоят срещу теб

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани