„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:До колегите които съпоставиха разхода - в ниските скорости бензина и дизела са близки по разход . След 150-180 км/ч разликата става много грозна - не може да си кривим душата .
Това е така... но на мен мисълта ми беше по-скоро, че ако искаш икономия и една бензинова кола със съпоставима динамика може да е икономична, но пък, според мен, при динамично шофиране са абсолютно несравними турбодизелите и атмосферните бензинови мотори... отново говоря за усещане и фън... както казах по-горе за мен така стоят нещата и с турбо бензиновите мотори... но, както се оказа, това си е въпрос на вкус и лични предпочитания... аз определено бих предпочел хубав атмосферен мотор с приличен работен обем и голям оборотен диапазон ако търся динамична кола, която да ми носи удоволствие от шофирането... имайки предвид, че това стои (или поне стоеше) зад идеологията на ///М подразделението си мисля, че е напълно в противовес с традициите да слагат М бадж на дизелова кола, въпреки, че още ми е трудно да се примиря с турбото при новите М коли...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alex 320i Cabrio написа:Вижте ся,
дизелът е хубаво нещо, ама в кораб...
тука почнахме да сравняваме ///М коли с дизели...
стандартно 535д е по-бързо от Е28 М5, по-икономично и по-издържливо... коя ли ще предпочета...
това е бате, Ауди Р8 ТДИ...![]()
Малко храна за размисъл...
Е46 М3 СМГ - София- Казанлък през Пловдив и след това Карлово. 1час и 55мин. 211км разстояние... Среден разход 9л/100км...
Дизел-шмизел
разхода на 100 км изминат пробег до голяма степен се компенсира
от високата първоначална цена на закупуване на тия модерни нови дизели
и от силно изразените експоатационни разходи
освен това, знаеш, че дизел маниаците супер много обичат да сравняват турбодизели
с атмосверни бензини и да констатират, че бензина умира

аз наистина бих предпочел битурбо 550 бензин вместо тритурбо 550 дизел, зная че
не всеки би споделил мнението ми, но съм длъжен да го кажа

No bling at the Ring
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Силните дизели имат само един проблем и той е теглото на самият агрегат.За това БМВ се оказаха от В8 дизел-нямат подходящия автомобил ,в който да го сложат и да запазят основното предимство на марката.Audi са много напред в технологията на големите блокове-всичко алуминий и уникално ниско тегло.4,2 новият мотор е брутален,изправен директно срещу 750хи разликата е маргинална в полза на бензина и то говорим за скорости след 160.Разхода е 5л на 100 надолу
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
И аз писах много за тази разлика между А8 4.2 ФСИ и 750их - разхода наистина е 3 литра надолу и ускорението и спирачния път са по-добри от на бумера . Според мен факторите за това са алуминиевото купе и 8 степенния ЗФ . 750их е със 6 степенна кутия и е 230кг по-тежко .
Също така А8 4.2 ФСИ е по-бърз и от А8 4.2 ТДИ с 800 НМ тяга
Също така А8 4.2 ФСИ е по-бърз и от А8 4.2 ТДИ с 800 НМ тяга

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
OPASNO LUD написа:всичко алуминий и уникално ниско тегло
това е такa за теглото, да. но кое е това на audi, което е от алуминии, а на bmw не е... не мисля, че има такова.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Цялото купе е алуминиево ! Днес само Ягуар и Ауди в А8 предлагат подобно нещо в лимозини . Де факто винаги А8 е била алуминиева и теглото и е било колкото на сходно обурудвано А6 .
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ягуара вкара и компресорен мотор с 500+ коня ,да му се ненадява човек 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Не знам къде ги гледате тези тегла, но 750Li xDrive е 140кг. само по-тежко от А8 L 4,2FSI...
Докато 740d е доста по-леко от еквивалента на Audi
Т.е. като сложат три-турбо мотора и xDrive, за да отговорят на 4,2TDI работата ще е една друга... нищо, че е 6 цилиндров и с по-малък обем...
И нали не мислите, че BMW не са направили цялото купе от алуминии, защото не могат? Въпрос на приоритети очевидно... факт е, че и те използват широко алуминии, но го съчетават със стомана... та... явно инженерите така са преценили и пак са докарали почти същото тегло
Докато 740d е доста по-леко от еквивалента на Audi

И нали не мислите, че BMW не са направили цялото купе от алуминии, защото не могат? Въпрос на приоритети очевидно... факт е, че и те използват широко алуминии, но го съчетават със стомана... та... явно инженерите така са преценили и пак са докарали почти същото тегло

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
не се знае ,от Ауди няма да спят през това време .. за момента може да се каже че конкуренцията не изостава даже новите модели на Ауди специално ми се видят доста по красиви от на БМВ .. за жалост ...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Това е въпрос на вкус, но за мен новите Аудита са страхотна излагация по отношение на дизайн... да не говорим за А8цата, която е една от най-гадните като линия коли, които някога са правили... направиха една красива муцуна и я "стречват" на всичките си коли... както и линията... както и задницата... абе... копи-пейст... а старата А8ца беше толкова хубава и вътре и вън... А7цата е същото недоразумение като дизайн като нашето GT... новата А6цата също не е най-красивата кола, която са правили... в това време новата 7ца е уникална отвсякъде, а F10 е може би една от най-красивите коли които са правили

Ама няма смисъл да се отклоняваме в посока субективни работи... темата е друга...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
alx написа:Яки дизели... Аз съм карал големия тди в стария туарег и големия дизел в гл на мерцедес... Бяха по- икономични от най- големите бензинови оферти в тия купета, но далеч не бяха икономични... Нито мисля, че бяха замисляни като такива... Виж в6 версиите са правени за икономии и са значително по- икономични от бензиновите си "еквиваленти"... Да не говориме че са много по- приятни за каране... Поне за мене
Алекс, струва ми се , че теб те влече към нютон-метрите просто... Дизели и грамадански в8-ци, правени в Щатите. Лошо няма де... Според мен обаче за спортните и суперспортните коли са по-подходящи високооборотните бензинови резачки. Вероятно е въпрос на вкус, което обяснява защо на пазара има, и такива, и онакива. Само че това не променя фактите, че дизелова кола с 400 коня по никой начин няма да е сравнима с Ф10 М5. Освен на външен вид де. Нали?

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
DrivinGGoD написа:Не знам къде ги гледате тези тегла, но 750Li xDrive е 140кг. само по-тежко от А8 L 4,2FSI...
Докато 740d е доста по-леко от еквивалента на AudiТ.е. като сложат три-турбо мотора и xDrive, за да отговорят на 4,2TDI работата ще е една друга... нищо, че е 6 цилиндров и с по-малък обем...
И нали не мислите, че BMW не са направили цялото купе от алуминии, защото не могат? Въпрос на приоритети очевидно... факт е, че и те използват широко алуминии, но го съчетават със стомана... та... явно инженерите така са преценили и пак са докарали почти същото тегло
Никой не е казвал подобно нещо- да , могат ако искат , както и могат да изкарат супер-кар , но реалността е че не го правят

На няколко места гледах разликата в теглото и 750их си е над 200кг по-тежка от А8 4.2 ФСИ , сега не знам за дългите бази и различните нива на оборудване , да не забравяме и че има 2 стандарта за мерене на теглото . При тестовете БМВто идва с по-тежко с 200+ а също и по-тежко със 100+ кг от еС 500 4матик . Много ми е чудно защо флагмана не получава 8 степенния автоматик , който вече и в 1чка може да се види

Оф пак се отклонихме много

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:На няколко места гледах разликата в теглото и 750их си е над 200кг по-тежка от А8 4.2 ФСИ , сега не знам за дългите бази и различните нива на оборудване , да не забравяме и че има 2 стандарта за мерене на теглото . При тестовете БМВто идва с по-тежко с 200+ а също и по-тежко със 100+ кг от еС 500 4матик .
По официалните данни от сайтовете разликата при дългите версии с тези мотори и 4х4 и двете е точно 145кг. Ако BMWто е на задно разликата е само 45

acho.rs написа:Много ми е чудно защо флагмана не получава 8 степенния автоматик , който вече и в 1чка може да се видиСъщо се чудя защо Ф10 е със интериора на Ф01 ... и защо всички казват , че 5цата е с по-комфортна возия от 7цата ....
8-степенния автомат за сега го има само в 760i...
Интериорите си приличат, да не говорим, че си е голямо предимство да сложиш по-класен интериор на кола от средния клас, при положение, че там пазара е по-голям...
А това за возията... не е баш така


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
DrivinGGoD написа:....
8-степенния автомат за сега го има само в 760i...
740d Xdrive и 7ActiveHybrid също са с 8степения ZF.
(740д със задно обаче си е 6ст.)
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Актив Хибрид е със вариатор 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани