Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
абе незнам,но в новия БГ Ауто Билд,БМВ 330 пада от ауди а4 3.2 и МБ350,но гледах Мотовизия по ДСФ сравнение между 320Д,ПАССАТ 2.0тди и АУДИ А42.0 ТДИ и накрая нареждането беше както ви ги изброих.Тфа 320Д е животно на тест пистата на всеки завои пали гуми 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
изостава щот не е в обороти при тез скорости и предавки
аз затова от 60 до 100 съм на 2ра-3та ,от 80 до 120 пак съм на 3та ,към 140-150 може и пак да съм на 3та ако искам
мотора М50 е чудесен ,но не е за всеки
на ниски обороти е спокоен плавен и икономичен ,радва с липсата на вибрации,има добър запас от въртящ момент .. от 3500к нагоре става пъргав и силен ,не се задъхва над 5к както повечето много по еластични от него мотори 




- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Нещо всички бъркате.. и говорите за няк'фи 4цилиндрови дето се задъхвали в 5000-5500.. такива има.. голф 1.8 ми и подобни дето са по 90 коня... ама, качете се в някоя 2.0 16В 150 коня да видим как се задъхва в 5000 или 5500 или в 6000 даааа АМА НЕ!
ПОДЧЕРАТАВАМ, абсолютен фен съм на 6така.. но при 2 литра единствения + е звук'а!
ПОДЧЕРАТАВАМ, абсолютен фен съм на 6така.. но при 2 литра единствения + е звук'а!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
C S L написа:....В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости.![]()
А сега си престави еластичния 6-та с тези предавки



Aurora написа:Impasse написа:
SlipKnoT написа:
но при 2 литра единствения + е звук'а!
Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно
щом си казал А, казвай и Б, аргументи плииз
Лично мое мнение



Пък и без тва това ще си остане вечният спор при БМВ феновете


One passion,one car,one life...
Impasse написа:...
аз съм от начало в тази тема ако не си забелязал. също така съм учил устройството на ДВГ,
да си дойдем на думата:
за баланса: 4ка има уравновесяващи валове, което я прави също така много тиха.
за ресурса: дали си сигурен че ресурсът е повече, само това, че те харчат повече при един и същ режим на каране говори, че 6-ци имат по големи механични загуби, а тези загуби е нищо друго освен търкането на металични части една о друга и производство на топлина, повече търкане никак не води до по-малко износване.
за други преимущества на 4ка пред 6ак при обем 2 литра съм казал в началото.
Ако не е така производители трябва да продолжат да правят 6ак два литра, а те не са глупави, направили са си сметка.
Какво остава? само имоции на приверженците и да.. звука не трябва да забравим. така че човека горе съвсем е сериозен и прав в крайна сметка и не го обиждай с подобни изказвания.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Impasse написа:SlipKnoT написа:но при 2 литра единствения + е звук'а!
Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно
Да го кажа така (знам, че караш Е36 320 купе)


Някъде съм чел, че оптимален обем на един цилиндър за автомобилен ДВГ е бил някъде между 400-500 мл, и това е било е пряко свързано с работната частота на въртене на коляновия вал: по голяма частота
по малък обем и обратното.
Намаляване на обема под оптималния е водило до увеличаване на специфичните, по обем, механични загуби, и намаляване на термично КПД, заради по бързо изстиване на заряда във цилиндъра, което се дължи на по-голямо съотношение: площта на стените към обема на цилиндъра.
Така че направете си сметка.

Намаляване на обема под оптималния е водило до увеличаване на специфичните, по обем, механични загуби, и намаляване на термично КПД, заради по бързо изстиване на заряда във цилиндъра, което се дължи на по-голямо съотношение: площта на стените към обема на цилиндъра.
Така че направете си сметка.

Последна промяна Aurora на 16 Юли 2005, 0:38, променена общо 1 път
Виж,не съм решил да споря или да те убеждавам
За пореден пък казвам,че всеки си има своята истина в живота(за това лично аз избрах шестимата в редица
).За разхода съм съгласен,спор няма,за вървенето,ако сравняваме с Е36 ис,навсякъде по данни 320ката върви повече.Така...ако ги сравнявам с други коли 2.0 4 цилиндъра двигател има доста от тях ,които вървят повече и харчат по-малко
НО въпреки всичко,за мен един двигател (или кола респективно) не е само колко върви и колко гори,ако ме разбираш (тук изключвам прословутия звук на шестака).Технически погледнато 6 цилиндровия двигател е по-лесен за обслужване,с по-голяма продължителност на живота,т.е. по-безпроблемен,въпреки минусите които има,което пък е незменно,понеже няма как да получиш нещо без да дадеш
закон просто
Реално положението е такова,че аз се примирявам с неговите негативи,за сметка на +те му.Това е 






One passion,one car,one life...
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Приателю разбери и мен.. не съм си и помислял да умаловажавам 6така.. напраотив.. ОБИЧАМ ГО.., но не и във версия с 2 литра обем!
Ти говориш за е36.., но погледни е46 примерно.. М44 е със 143коня, а пак има по добри показатели.. както някой беше написал по горе..
Това е, че всеки си има право на вкус.. и нямаше смисъл в тази тема да се казват такива остри реплики..
Ти говориш за е36.., но погледни е46 примерно.. М44 е със 143коня, а пак има по добри показатели.. както някой беше написал по горе..
Това е, че всеки си има право на вкус.. и нямаше смисъл в тази тема да се казват такива остри реплики..

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Безсмислен спор правите с 4 или 6 те са го измислили ония тъпите инжинери,но се убеждавам,че новите шестаци в редица не се отличават по нищо от старите,а стават по по зле и в повечето тестове другите две добри марки с 6-ци ни бият,а и с тоя БЕНЗ 2 лева слагаме по един V12-так и по една газожа за 3 бона и пускаме чалгата на 6 и сме на кеф 

ТДС - Турбо Див Селянин
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани