Връщане към 4 цилиндъра?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 15 Юли 2005, 21:51

абе незнам,но в новия БГ Ауто Билд,БМВ 330 пада от ауди а4 3.2 и МБ350,но гледах Мотовизия по ДСФ сравнение между 320Д,ПАССАТ 2.0тди и АУДИ А42.0 ТДИ и накрая нареждането беше както ви ги изброих.Тфа 320Д е животно на тест пистата на всеки завои пали гуми :bowdown:
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Юли 2005, 21:56

изостава щот не е в обороти при тез скорости и предавки :mhihi: аз затова от 60 до 100 съм на 2ра-3та ,от 80 до 120 пак съм на 3та ,към 140-150 може и пак да съм на 3та ако искам :mhihi: мотора М50 е чудесен ,но не е за всеки :mhihi: на ниски обороти е спокоен плавен и икономичен ,радва с липсата на вибрации,има добър запас от въртящ момент .. от 3500к нагоре става пъргав и силен ,не се задъхва над 5к както повечето много по еластични от него мотори :mhihi:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 15 Юли 2005, 22:15

Нещо всички бъркате.. и говорите за няк'фи 4цилиндрови дето се задъхвали в 5000-5500.. такива има.. голф 1.8 ми и подобни дето са по 90 коня... ама, качете се в някоя 2.0 16В 150 коня да видим как се задъхва в 5000 или 5500 или в 6000 даааа АМА НЕ!
ПОДЧЕРАТАВАМ, абсолютен фен съм на 6така.. но при 2 литра единствения + е звук'а!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Юли 2005, 22:17

C S L написа:....В тези дисциплини 2.0 6-in-line доста изостава
М/у другото и новия 4cyl 2000cc не се слави с добра еласти4ност заради далгите му скорости. :(


А сега си престави еластичния 6-та с тези предавки :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 15 Юли 2005, 22:41

SlipKnoT написа:но при 2 литра единствения + е звук'а!

Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно :roll:
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 15 Юли 2005, 22:51

Impasse написа:
SlipKnoT написа:но при 2 литра единствения + е звук'а!

Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно :roll:

щом си казал А, казвай и Б, аргументи плииз ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 15 Юли 2005, 23:02

Aurora написа:Impasse написа:
SlipKnoT написа:
но при 2 литра единствения + е звук'а!


Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно

щом си казал А, казвай и Б, аргументи плииз



Лично мое мнение :arrow: погледни малко назад в темата :evil: Иначе по-подробно справка учебници по механика,двигатели вътрешно горене и разни там подобни източници :winky:
Пък и без тва това ще си остане вечният спор при БМВ феновете :roll: Темата е безкрайна,всеки си решава 8)
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 15 Юли 2005, 23:27

Impasse написа:...

аз съм от начало в тази тема ако не си забелязал. също така съм учил устройството на ДВГ,
да си дойдем на думата:
за баланса: 4ка има уравновесяващи валове, което я прави също така много тиха.
за ресурса: дали си сигурен че ресурсът е повече, само това, че те харчат повече при един и същ режим на каране говори, че 6-ци имат по големи механични загуби, а тези загуби е нищо друго освен търкането на металични части една о друга и производство на топлина, повече търкане никак не води до по-малко износване.
за други преимущества на 4ка пред 6ак при обем 2 литра съм казал в началото.
Ако не е така производители трябва да продолжат да правят 6ак два литра, а те не са глупави, направили са си сметка.
Какво остава? само имоции на приверженците и да.. звука не трябва да забравим. така че човека горе съвсем е сериозен и прав в крайна сметка и не го обиждай с подобни изказвания.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 16 Юли 2005, 0:10

Impasse написа:
SlipKnoT написа:но при 2 литра единствения + е звук'а!

Ееее,не че пренебредвам 4те цилиндъра,ама подобно изказване е доста несериозно :roll:


Да го кажа така (знам, че караш Е36 320 купе) :arrow: всеки автомобил произвеждан заедно с е36 (от 91ва нататък) и тежащ колкото нея с 4 цилиндъра 16клапана 150 коня.. ще дава по малък разход и ще върви повече от твоята кола! И за да разбереш за какво говоря.. и, че не са ми "несериозни" изказванията можеш да погледнеш характеристики на такива автомобили.. аз си направих труда и се убедих! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 16 Юли 2005, 0:19

Някъде съм чел, че оптимален обем на един цилиндър за автомобилен ДВГ е бил някъде между 400-500 мл, и това е било е пряко свързано с работната частота на въртене на коляновия вал: по голяма частота :arrow: по малък обем и обратното.

Намаляване на обема под оптималния е водило до увеличаване на специфичните, по обем, механични загуби, и намаляване на термично КПД, заради по бързо изстиване на заряда във цилиндъра, което се дължи на по-голямо съотношение: площта на стените към обема на цилиндъра.

Така че направете си сметка. ;)
Последна промяна Aurora на 16 Юли 2005, 0:38, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 16 Юли 2005, 0:38

Виж,не съм решил да споря или да те убеждавам :idea: За пореден пък казвам,че всеки си има своята истина в живота(за това лично аз избрах шестимата в редица :mhihi: ).За разхода съм съгласен,спор няма,за вървенето,ако сравняваме с Е36 ис,навсякъде по данни 320ката върви повече.Така...ако ги сравнявам с други коли 2.0 4 цилиндъра двигател има доста от тях ,които вървят повече и харчат по-малко :idea: НО въпреки всичко,за мен един двигател (или кола респективно) не е само колко върви и колко гори,ако ме разбираш (тук изключвам прословутия звук на шестака).Технически погледнато 6 цилиндровия двигател е по-лесен за обслужване,с по-голяма продължителност на живота,т.е. по-безпроблемен,въпреки минусите които има,което пък е незменно,понеже няма как да получиш нещо без да дадеш :arrow: закон просто ;) Реално положението е такова,че аз се примирявам с неговите негативи,за сметка на +те му.Това е 8)
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 16 Юли 2005, 0:42

ти си волен да си мислиш каквото искаш просто не квалифицирай изказвания на другите че били несериозни, щот не са споделяли твоите чувства, това е несериозно в случая.

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 16 Юли 2005, 0:48

Приателю разбери и мен.. не съм си и помислял да умаловажавам 6така.. напраотив.. ОБИЧАМ ГО.., но не и във версия с 2 литра обем!
Ти говориш за е36.., но погледни е46 примерно.. М44 е със 143коня, а пак има по добри показатели.. както някой беше написал по горе..
Това е, че всеки си има право на вкус.. и нямаше смисъл в тази тема да се казват такива остри реплики.. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 16 Юли 2005, 1:29

SlipKnoT написа:Приателю разбери и мен.. не съм си и помислял да умаловажавам 6така.. напраотив.. ОБИЧАМ ГО.., но не и във версия с 2 литра обем!

аз също го обичам много, мисля да си сложа М54 3.0 вместо М44 2.0

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 16 Юли 2005, 2:22

Безсмислен спор правите с 4 или 6 те са го измислили ония тъпите инжинери,но се убеждавам,че новите шестаци в редица не се отличават по нищо от старите,а стават по по зле и в повечето тестове другите две добри марки с 6-ци ни бият,а и с тоя БЕНЗ 2 лева слагаме по един V12-так и по една газожа за 3 бона и пускаме чалгата на 6 и сме на кеф :mhihi:
ТДС - Турбо Див Селянин

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook