V10 и KERS в новата M5?
Модератор: Общи модератори
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: V10 и KERS в новата M5?
Тук обаче има яко филмирани типове, които е хубаво да вдигнат щорите и да видят реалността!
В условията на криза НИТО една автомобилна компания НЯМА да си позволи риска да прави нов двигател за кола, която има нищожен, сравнение с другите модели пазарен дял.И особено пък, когато говорим за скъп спортен двигател.BMW създадоха двигателят на Х5 М и Х6 М на базата на вече съществуващ V8, именно за да пестят средства, и именно него ще сложат в M5 - ЗАЩОТО Е НАЙ-ИЗГОДНО ИКОНОМИЧЕСКИ! Двигателят има по-висок въртящ момент от RS6, поддържан отново в огромен диапазон, мощността е близка ( да не говорим, че Audi винаги са има по-голяма мощност, спомнете си Е39 М5 и предното поколение RS6 ) така че той върши работа, в името на маркетинга може би биха направили малко пипане по електрониката ( което ако е афтърмаркет ще се нарече чипосване ) колкото да са наравно или малко отгоре на конете на RS6! Забравете всякакви V10 и V12 мечти, BMW не са имали спортна кола с V12 от времето на 850CSI, какво ви кара да мислите, че ще се захване сега точно да прави нов такъв?KERS дълбоко ме съмнява да има, но ще има други системи за пестене на енергия и екология, все пак върху това наблягат всички компании днес.
И да, alX3m, новата ще бъде по-тежка от старата! С увеличаването на еко нормите и нормите за сигурност, и повишаването на количеството екстри, които може да се наблъскат в една кола е тенденция ВСЯКА кола да става по-тежка от предната, изключение правят може би само спортните автомобили - въпреки, че F50 е по-леко от Enzo и Diablo е по-леко от Murcielago, но само с по 20-50kg.Ето ти само няколко примера от историята на BMW
BMW E28 M5 - 1,550 kg
BMW E34 M5 - 1,670 kg
BMW E39 M5 - 1,826 kg
BMW E60 M5 - 1,855 kg
BMW E30 M3 - 1200 kg
BMW E36 M3 - 1,460 kg
BMW E46 M3 - 1,549 kg
BMW E92 M3 - 1,680 kg
Та дали новата М5 ще бъде по-лека, м?
В условията на криза НИТО една автомобилна компания НЯМА да си позволи риска да прави нов двигател за кола, която има нищожен, сравнение с другите модели пазарен дял.И особено пък, когато говорим за скъп спортен двигател.BMW създадоха двигателят на Х5 М и Х6 М на базата на вече съществуващ V8, именно за да пестят средства, и именно него ще сложат в M5 - ЗАЩОТО Е НАЙ-ИЗГОДНО ИКОНОМИЧЕСКИ! Двигателят има по-висок въртящ момент от RS6, поддържан отново в огромен диапазон, мощността е близка ( да не говорим, че Audi винаги са има по-голяма мощност, спомнете си Е39 М5 и предното поколение RS6 ) така че той върши работа, в името на маркетинга може би биха направили малко пипане по електрониката ( което ако е афтърмаркет ще се нарече чипосване ) колкото да са наравно или малко отгоре на конете на RS6! Забравете всякакви V10 и V12 мечти, BMW не са имали спортна кола с V12 от времето на 850CSI, какво ви кара да мислите, че ще се захване сега точно да прави нов такъв?KERS дълбоко ме съмнява да има, но ще има други системи за пестене на енергия и екология, все пак върху това наблягат всички компании днес.
И да, alX3m, новата ще бъде по-тежка от старата! С увеличаването на еко нормите и нормите за сигурност, и повишаването на количеството екстри, които може да се наблъскат в една кола е тенденция ВСЯКА кола да става по-тежка от предната, изключение правят може би само спортните автомобили - въпреки, че F50 е по-леко от Enzo и Diablo е по-леко от Murcielago, но само с по 20-50kg.Ето ти само няколко примера от историята на BMW
BMW E28 M5 - 1,550 kg
BMW E34 M5 - 1,670 kg
BMW E39 M5 - 1,826 kg
BMW E60 M5 - 1,855 kg
BMW E30 M3 - 1200 kg
BMW E36 M3 - 1,460 kg
BMW E46 M3 - 1,549 kg
BMW E92 M3 - 1,680 kg
Та дали новата М5 ще бъде по-лека, м?
Re: V10 и KERS в новата M5?
Е го поредния икономист, финансист и брокер от уоустриит
щом вие сте казали - ТАКА ЩЕ Е, благодаря Ви, че дърпате щорите
След като всичко е изяснено и нагласихме двигателя на новата М5
дайте да видим с новото М6 какво ще БЪДЕ
п.п. само не ми стана ясно за корените на керс и защо теа глупаци от ф1 твърдят, че ще има положителен ефект в сериини автомобили след като ачо казва че е пълна глупост




п.п. само не ми стана ясно за корените на керс и защо теа глупаци от ф1 твърдят, че ще има положителен ефект в сериини автомобили след като ачо казва че е пълна глупост

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V10 и KERS в новата M5?
alX3m написа:Е го поредния икономист, финансист и брокер от уоустриитщом вие сте казали - ТАКА ЩЕ Е, благодаря Ви, че дърпате щорите
След като всичко е изяснено и нагласихме двигателя на новата М5
дайте да видим с новото М6 какво ще БЪДЕ
![]()
п.п. само не ми стана ясно за корените на керс и защо теа глупаци от ф1 твърдят, че ще има положителен ефект в сериини автомобили след като ачо казва че е пълна глупост
Ти нещо смислено можеш ли да кажеш , изобщо ??? След като ти не можеш да зацепиш какви са тенденциите днес , поне не се прави на смешник , макар да ти утива . The7omahawak обясни достатъчно ясно - какво повече искаш ?
ПС: КЕРС си мисля аз , че няма никакви ама никакви корени във формула едно . По-скоро е по обратния път - от хибридните автомобили (за ежедневието) към Ф1 (Brake energy recoveri май е доста близо до КЕРС) . И то какъв небивал успех пожъна тоя КЕРС във Ф1 , бегай мааани .
Re: V10 и KERS в новата M5?
Стига сте водели този спор
Ако не се лъжа преди седмица от компанията потвърдиха, че новото поколение М5 ще използва 4,4-литров би-турбо бензинов двигател с мощност 555 к.с.

- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: V10 и KERS в новата M5?
Колегата е прав ето прясна информация от 25 септември.http://blogs.edmunds.com/straightline/2 ... eries.htmlи невиждам защо трябва да се плюеме а не да обсаждаме.Относно керс,е хубаво да го видим в М5 защото все пак евентуално 65к.с за 8-сем секунди е добре в уличен стреет расе.
Сега разбирасе някой ще ме оплюе и нарече "та........к мооооого разбираш" и т.н,но толкова клипа с участието на М5 в улични гонки сам гледал и присъствал на няколко,че ми се иска да има нещо като НОС но постоянно за по 8-сем секунди.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани