Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Заеби ти тая бавна, некачествена и грозна италианска бангия... Друго си е новия ViperЩе струва колкото Авенсис, ще върви повече от всичко, ще е по-качествен от всичко и ще е по-маняшки от всичко
![]()
Иначе като цяло много ми харесва Viper-a, тарикатска кола с дух и емоция... ако ги нямаше повечето коли в този сегмент на пазара дори бих си купил
Е за някой работи позна



Ама се прай малка грешка като се сравняват току що излезли ЕУ суперколи с американци на 6 год. З06 корвет примерно беше изваден като конкурент на Ф430 и на първото поколение 997 турбо и галардо, и тях си ги пердашеше откъм динамични характеристики отвсякъде.
За 458 италия новите турбота и т.н. дайте да изчакаме новия вайпър и новото поколение корвети.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз 1-во се сещам за позьорщината (може би заради масовия клиент на тази марка
). Но за да не изглежда, че не харесвам италианските супер коли и съм заклет фен на янките автоматично правя сравнение на позьорското във Ферари с агресивното в Ламборгини 


Последна промяна In_Memoriam на 01 Фев 2012, 11:33, променена общо 1 път

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:DrivinGGoD написа:Заеби ти тая бавна, некачествена и грозна италианска бангия... Друго си е новия ViperЩе струва колкото Авенсис, ще върви повече от всичко, ще е по-качествен от всичко и ще е по-маняшки от всичко
![]()
Иначе като цяло много ми харесва Viper-a, тарикатска кола с дух и емоция... ако ги нямаше повечето коли в този сегмент на пазара дори бих си купил
Е за някой работи позна. Качеството го дъвкахме - ако разбираш качество като подбор на матеряли, дизайн, рафинираност - нещата са безспорни, но ако рабираш качество като здравина и надежност, италянците не са много за хвалене нито откъм коли нито откъм мотоциклети. Доколкото си спомням май известни бройки 458 италия се само-запалиха
. Както и да е никой неможе да отрече на колата ,че е страхотна, но ако трябваше да избирам крещяща екзотика - Авентадор моля,
![]()
Ама се прай малка грешка като се сравняват току що излезли ЕУ суперколи с американци на 6 год. З06 корвет примерно беше изваден като конкурент на Ф430 и на първото поколение 997 турбо и галардо, и тях си ги пердашеше откъм динамични характеристики отвсякъде.
За 458 италия новите турбота и т.н. дайте да изчакаме новия вайпър и новото поколение корвети.
Все още сравняваме и гледаме различни неща в колите... Аз ако искам драг/пистова бегачка няма да си купя нито една от споменатите коли, поне не като сток кола... Ако пък гледаме улиците и пътищата, то тия 1-2 десети при динамиката или няколко секунди на пистата нямат никакво значение... ама никакво

Viper-a ми е една от любимите коли през годините, кефи ме недодялаността му, грубия му характер, мъжкарската природа... определено се възхищавам на качествата и на ZR1 например... ама аз лично преди тях бих избрал доста коли, и все европейски... но пък за екзотика за без пари стават


In_Memoriam написа:Аз 1-во се сещам за позьорщината (може би заради масовия клиент на тази марка). Но за да не изглежда, че не харесвам италианските супер коли и съм заклет фен на янките автоматично правя сравнение на позьорското във Ферари с агресивното в Ламборгини
Защо, какъв е масовия клиент на Ferrari? Имат едни от най-големите и силни фен клубове в света, един от много интересните клиентски пистови шампионати, сериозни изисквания към клиентите си... на мен това ми говори за елитарност, престиж и истински ентусиазъм у купувачите...
Това, че у нас всичко е изкривено, не значи, че и по света собствениците на такива коли ги имат само, за да ги спрат пред луксозните заведения и да позират с тях и техните ключове на масата...
Ламборгини например, по твоята логика е също толкова позьорска, да не говорим, че и повече с крещящите си цветове и фрапантния дизайн... Просто са конструирани по друг начин, имат едни преимущества и недостатъци, а Ferrari други

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:In_Memoriam написа:Аз 1-во се сещам за позьорщината (може би заради масовия клиент на тази марка). Но за да не изглежда, че не харесвам италианските супер коли и съм заклет фен на янките автоматично правя сравнение на позьорското във Ферари с агресивното в Ламборгини
Ламборгини например, по твоята логика е също толкова позьорска, да не говорим, че и повече с крещящите си цветове и фрапантния дизайн... Просто са конструирани по друг начин, имат едни преимущества и недостатъци, а Ferrari други
"Крещящите цветове" обикновено са черен или сив мат, а "фрапантния дизайн" се състои от ромбовидни и трапецовидни форми - дизайн, който изглежда копиран от извънземна цивилизация... седейки вътре и гледайки централната конзола, километража, оборотомера, имаш чувството, че не се намираш в автомобил, а в F 117-a


Последна промяна In_Memoriam на 01 Фев 2012, 12:49, променена общо 1 път

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не знам какви Ламбота гледаш, ама техния цвят принципно е оранжевия, както и жълтото... та тия матове "обикновено" къде ги видя не знам
Напоследък забелязвам бялото да се намесва с Валентино Балбони и Перформанте например.
Интериора на тези коли за мен е едновременно най-големия им плюс и най-големия минус - всичко е Audi вътре, което е гаранция за качество, но пък и води до липса на индивидуалност, което за такава кола е много важно...
Що се отнася до Ferrari и техните цветови комбинации - най-голям процент е червено с бежова кожа, като напоследък са модерни и белите коли с червена/кафява кожа, малко по-рядко жълти коли с черно, тук таме се срещат и тъмно и светло сини екстериори (основно при California и FF). Всичко останало като розово и т.н., които спомена са разни изчанчени клиентски комбинации, които са много редки...
Та гледал съм доста, видял съм доста и от двете компании
знам това онова за качествата им, особеностите им и публиката им 

Интериора на тези коли за мен е едновременно най-големия им плюс и най-големия минус - всичко е Audi вътре, което е гаранция за качество, но пък и води до липса на индивидуалност, което за такава кола е много важно...
Що се отнася до Ferrari и техните цветови комбинации - най-голям процент е червено с бежова кожа, като напоследък са модерни и белите коли с червена/кафява кожа, малко по-рядко жълти коли с черно, тук таме се срещат и тъмно и светло сини екстериори (основно при California и FF). Всичко останало като розово и т.н., които спомена са разни изчанчени клиентски комбинации, които са много редки...
Та гледал съм доста, видял съм доста и от двете компании


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Ако пък гледаме улиците и пътищата, то тия 1-2 десети при динамиката или няколко секунди на пистата нямат никакво значение... ама никакво![]()
Viper-a ми е една от любимите коли през годините, кефи ме недодялаността му, грубия му характер, мъжкарската природа... определено се възхищавам на качествата и на ZR1 например... ама аз лично преди тях бих избрал доста коли, и все европейски... но пък за екзотика за без пари ставатжалко, че надали ще намерят място някога в писмото до Дядо Коледа
Да, за улицата съм напълно съгласен. Реално ако сме с две коли на задно по 500 кси мойта прави 0-100 за 3.8 сек а твойта за 4сек по каталог, на нашия асфалт между светорарите и двамата ше сме на 100 след 5 сек +..
А иначе за екзотиките, кой не би избрал екзотика ако му плащаха като на Джей-зи. То тогава и вайпър и ферари ше си взема.
Но иначе няма как да се отрече ,че е това животно 560кс с гаранция на 20К км:

Струва колкото една добре оборудвна 3-та серия дизел от камора......, а като изключиме бензина и подръжката му е по евтина.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Безспорно е, че по отношението цена/ексклузивност/динамика американските "бегачки" са ненадминати, но все пак тук гледаме качествата като абсолютна стойност.
Ако искам евтина брутална, недодялана кола на задно с много мощ и дух, без да задълбаваме в детайли, мисля, че май нямат еквивалент
Просто нито една от тях не е толкова добра да живееш всеки ден с нея както с М3, нито пък могат да се борят с ексклузивността и вниманието към шофьора, което предлагат Porsche, Ferrari, Lamborghini и т.н. дори и да са няколко десети по-бързи от тях.
Европейците правят колите си така, че всеки път като седнеш в колата си да си казваш - "ей, мамка му, тия и за това са помислили, и с това ми правят гъдел, и онова е пипнато както трябва".
Американците правят нещата както им дойде - скорстните кутии са трудни, окачванията в повечето случаи са с недостатъци, интериорите и оборудването са под всякаква критика, внимание към детайлите отсъства напълно. Иначе - да, безспорно са маняшки и будят детето у всеки, вече ги докараха и бързи не само направо, но това е строго профилирана категория и трябва да търсиш точно и само това,а в днешния свят трябва да имаш много, за да искаш толкова малко
Ако искам евтина брутална, недодялана кола на задно с много мощ и дух, без да задълбаваме в детайли, мисля, че май нямат еквивалент

Просто нито една от тях не е толкова добра да живееш всеки ден с нея както с М3, нито пък могат да се борят с ексклузивността и вниманието към шофьора, което предлагат Porsche, Ferrari, Lamborghini и т.н. дори и да са няколко десети по-бързи от тях.
Европейците правят колите си така, че всеки път като седнеш в колата си да си казваш - "ей, мамка му, тия и за това са помислили, и с това ми правят гъдел, и онова е пипнато както трябва".
Американците правят нещата както им дойде - скорстните кутии са трудни, окачванията в повечето случаи са с недостатъци, интериорите и оборудването са под всякаква критика, внимание към детайлите отсъства напълно. Иначе - да, безспорно са маняшки и будят детето у всеки, вече ги докараха и бързи не само направо, но това е строго профилирана категория и трябва да търсиш точно и само това,а в днешния свят трябва да имаш много, за да искаш толкова малко

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
изчакайте още 1-2 поколения и ще видите какво ще стане с интериорите на американските коли, било то екзотики или не.
аз си мисля, че този на viper ще е голям скок напред. да видим дали правилно усещам тенденциите
аз си мисля, че този на viper ще е голям скок напред. да видим дали правилно усещам тенденциите

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
Нали Алфа Ромео имат пръст в новия Вайпър или бъркам? Някакви жабари бяха във всеки случай. Ако не бъркам ще е интересно... 

Si non confectus, non reficiat.
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Просто нито една от тях не е толкова добра да живееш всеки ден с нея както с М3
аз ако трябва да избирам пред м3 и цтс-в за всекиднвена кола- бмв-то няма никакъв шанс...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Малко сравняваш кон с кокошка, щото добрия CTS-V (генерецията от 2010та година) е с има няма 5 години по-нов като концепция от М3ката... и то преимуществата му са в задвижването, не знам как е като управление, поведение и интериор на живо. С първата генерация на Кадилака (която е истинската конкуренция на М3 във всяко отношение) няма въобще кво да я сравняваме...
Друг е въпроса, че новата М3ка няма да е с V-8
, та от гледна точка на моторизация не се знае дали няма новия CTS наистина да е по-добрия избор, както и C63 и RS4, ако и тях не ги осакатят. Ще поживеем - ще видим...
Друг е въпроса, че новата М3ка няма да е с V-8

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Малко сравняваш кон с кокошка, щото добрия CTS-V (генерецията от 2010та година) е с има няма 5 години по-нов като концепция от М3ката... и то преимуществата му са в задвижването, не знам как е като управление, поведение и интериор на живо. С първата генерация на Кадилака (която е истинската конкуренция на М3 във всяко отношение) няма въобще кво да я сравняваме...
Друг е въпроса, че новата М3ка няма да е с V-8, та от гледна точка на моторизация не се знае дали няма новия CTS наистина да е по-добрия избор, както и C63 и RS4, ако и тях не ги осакатят. Ще поживеем - ще видим...
кон за кокошка? мисля, че сравнението ми е коректно- сравнявам ги като влеза сега днеска в дилъра- какво мога да си купя за $75к...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:DrivinGGoD написа:Малко сравняваш кон с кокошка, щото добрия CTS-V (генерецията от 2010та година) е с има няма 5 години по-нов като концепция от М3ката... и то преимуществата му са в задвижването, не знам как е като управление, поведение и интериор на живо. С първата генерация на Кадилака (която е истинската конкуренция на М3 във всяко отношение) няма въобще кво да я сравняваме...
Друг е въпроса, че новата М3ка няма да е с V-8, та от гледна точка на моторизация не се знае дали няма новия CTS наистина да е по-добрия избор, както и C63 и RS4, ако и тях не ги осакатят. Ще поживеем - ще видим...
кон за кокошка? мисля, че сравнението ми е коректно- сравнявам ги като влеза сега днеска в дилъра- какво мога да си купя за $75к...
Нормално е към края на жизнения цикъл на един модел да е на кантар с конкуренцията, но за мен основното преимущество на американските коли е, че предлагат повече, за по-малко пари. Тази тук е прекалено скъпа за американска кола, разбирай го както искаш. Дори не бях гледал цените им 75к $ няма как да дам за няква американска кола, при все, че уж има някви страшни мултимедиини функции вътре, дето сигурно освен че са направени фешън не са нищо повече. Иначе е силна, безспорно, няма конкуренция на нашия пазар.
Ама да не излезе, че М5цата при вас ще е с 10-20к$ по-скъпа само, че тогава всичко приключва за Кадилака

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Всъщност, сега загледах характеристиките - CTS-V е с 4см по-къс от М5 и с 30 по-голям от М3... та защо въобще го сравняваме с М3
И е 556 коня... та той изцяло си е в класа на М5цата...
Game Over
Иначе - да, по-евтин е, и е лъскав, точно по американски
ама с М5 в едно изречение, звучи смешно 

Game Over






Иначе - да, по-евтин е, и е лъскав, точно по американски


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
ф10 не съм я смятал- мисля, че ще дойде към $110к с полезните опции. колкото и е60-цата беше
2013 цтс-в ще е 650 коня и 650 паунда въртящ момент и ще е $80к
2013 цтс-в ще е 650 коня и 650 паунда въртящ момент и ще е $80к
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани