Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Ти изобщо гледа ли гонката ? При скоростта от която тръгваха Вайпър СРТ10 НИКОГА не може да се обвие в дим . Кви ги говориш не знам .
толкова ли е невъзможно за теб кола 500 коня да си запали гумите като и набиеш газта на 2ра?
казвам ти, че компресирания вайпър до 4та не можеше да хване пътя
а това се разиграва на бетон
гледай на вайпъра на асвалт, като на твоята е46ца на лед
иначе 1ва и 3та генерация вайпъри май са най-тегави, така че стийн е прав
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:ген 3 viper от 2003, защо го коментираме въобще
Ами то и Галардото е от 2003та



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
поне си направи домашната... модела е 2010. с друг двигаел, който е 70 коня повече от първата версия и силно олекотен. viper-е абсолютно същия от 2003 до 2006, след което го заменят с 4та генерация 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:steeN написа:ген 3 viper от 2003, защо го коментираме въобще
Ами то и Галардото е от 2003таКоментираме ги защото няма кво друго .
бадейнджъл съжалявам но повече няма да си говоря с тебе - безнадеждно е
ЛП570 излезе 2009та година.. може би 2010 даже
кажи ми бате какво така те отчайва?
факта, че не можеш да си представиш как вайпъра си пали гумите дори и при старт от скорост
е показателен за това колко такива коли си виждал

нека видим един старт м/у ацр и лп.. може да се окаже интересно

No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
ЛП 570 от 2003........ я сложи верно нормалното галардо от 2003 него и сток з06 го осира.
Кола 500кс на задните гуми не превърта като я настъпиш в движение.... да със 200 не го прави ама със 60 направо в кръг може да се завъртиш.
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
Кола 500кс на задните гуми не превърта като я настъпиш в движение.... да със 200 не го прави ама със 60 направо в кръг може да се завъртиш.
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:ЛП 570 от 2003........ я сложи верно нормалното галардо от 2003 него и сток з06 го осира.
Кола 500кс на задните гуми не превърта като я настъпиш в движение.... да със 200 не го прави ама със 60 направо в кръг може да се завъртиш.
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
Е поне един ламер се сети , че съм казал Галардо че е от 2003 , не че ЛП570-4 е от 2003та

На летящ З06 разтяга Галардо след 200 км/ч , от страт е ясно кой ще бие . Има обаче и Галардо на задно , дет от 50 км/ч си опъва и З06 и 458 Италия , СЛС , ГТ-Р , ЛП570-4 и ти и тн .
Не знам колко буксува Вайпър от 50 км/ч ама на въпросното клипче, очевадно колите си отпрашиха без каквато и да е след от гъсти кълбета дим . Ест това не ви пречи да се прайте на професори и да си смучете от пръстите кви ли не смешки .
И пич - по-хубаво да чета списания и да гледам реални данни за динамика на суперкари, отколкото да съм се качавал за 3 минути в една от всичките коли и да ръся простотии на кило в някой форум, прекланяйки се пред невероятната чест да съм седял няколко мига в пластик-фантастик

Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
- всъщност аз нямам книжка , нямам и кола и никога не съм се и качвал .На 14 години съм и само чакам някой капацитет от форума да ми налее акъл за автомобилите и да ми пробута неговата теория за наклон на ***...
Айде сега - бадейнджъл да обяснава за ГТ-Р как прави геройства , сашко да ни поясни как вайпъра е "най-бързата кола на света" бъмбъвконника да ни пусне клипчето с ЗРа дет дава 10ка на 400 метра и темата да си продължи в същия баламски стил

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Има обаче и Галардо на задно , дет от 50 км/ч си опъва и З06 и 458 Италия , СЛС , ГТ-Р , ЛП570-4 и ти и тн .
пиич, къде е матора на галардото.. а на вайпъра?
кажи ми така горе-долу на око кви коне трябват на кола със задно предаване и предноразположен мотор
за да си запали гумите в движение при 50 км/ч, просто ми е интересно как си ги представяш нещата
да не говорим, че при 50 км/ч вайпъра е още на първа

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:acho.rs написа:Има обаче и Галардо на задно , дет от 50 км/ч си опъва и З06 и 458 Италия , СЛС , ГТ-Р , ЛП570-4 и ти и тн .
пиич, къде е матора на галардото.. а на вайпъра?
кажи ми така горе-долу на око кви коне трябват на кола със задно предаване и предноразположен мотор
за да си запали гумите в движение при 50 км/ч, просто ми е интересно как си ги представяш нещата
да не говорим, че при 50 км/ч вайпъра е още на първа
Нали ти казах , че смятам диалога с тебе за изгубена кауза - що се обръщаш лично , с поредния тъп въпрос

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:
И пич - по-хубаво да чета списания и да гледам реални данни за динамика на суперкари, отколкото да съм се качавал за 3 минути в една от всичките коли и да ръся простотии на кило в някой форум, прекланяйки се пред невероятната чест да съм седял няколко мига в пластик-фантастик
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
- всъщност аз нямам книжка , нямам и кола и никога не съм се и качвал .На 14 години съм и само чакам някой капацитет от форума да ми налее акъл за автомобилите и да ми пробута неговата теория за наклон на ***...
Айде сега - бадейнджъл да обяснава за ГТ-Р как прави геройства , сашко да ни поясни как вайпъра е "най-бързата кола на света" бъмбъвконника да ни пусне клипчето с ЗРа дет дава 10ка на 400 метра и темата да си продължи в същия баламски стил
Ех сега недей да се засягаш..... може да са три минути може да са в сравнително малко коли по 500кс ама поне не е очи пълни, ръце празни....щото разбираш ли като се качиш дори и за 3минути нещата некакси стават съвсем различни.
А какво не баламски стил? Да обясняваме как ферари - еди кое си и ламбо име на някакъв бик дето след хирургическа намеса са най-добрия начин да си уголемиш кура(егото) правят о-100 за о.ооо1 стотна по бързо от пластмасова американска реднек бангия и имат много як интериор....... И дето ако не е ютюб няма дори да знаем как изглеждат?
да поживеем да видим живот и здраве като се качиш в нещо пластмасово или метално за 3 мин тогава да ти чуем мнението. Ама до тогава - галаро-малардо, АМЦ ауто билд топ гиър, от 0-100 за 3,2131251231 не превъртат му гумите видиш ли - дървен философ баце............и не, че има нещо лошо да имаш каквото и да е мнение на каквато и да е база, ама да си толкова сигурен в него

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:
И пич - по-хубаво да чета списания и да гледам реални данни за динамика на суперкари, отколкото да съм се качавал за 3 минути в една от всичките коли и да ръся простотии на кило в някой форум, прекланяйки се пред невероятната чест да съм седял няколко мига в пластик-фантастик
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
- всъщност аз нямам книжка , нямам и кола и никога не съм се и качвал .На 14 години съм и само чакам някой капацитет от форума да ми налее акъл за автомобилите и да ми пробута неговата теория за наклон на ***...
Айде сега - бадейнджъл да обяснава за ГТ-Р как прави геройства , сашко да ни поясни как вайпъра е "най-бързата кола на света" бъмбъвконника да ни пусне клипчето с ЗРа дет дава 10ка на 400 метра и темата да си продължи в същия баламски стил
Ех сега недей да се засягаш..... може да са три минути може да са в сравнително малко коли по 500кс ама поне не е очи пълни, ръце празни....щото разбираш ли като се качиш дори и за 3минути нещата некакси стават съвсем различни.
А какво не баламски стил? Да обясняваме как ферари - еди кое си и ламбо име на някакъв бик дето след хирургическа намеса са най-добрия начин да си уголемиш кура(егото) правят о-100 за о.ооо1 стотна по бързо от пластмасова американска реднек бангия и имат много як интериор....... И дето ако не е ютюб няма дори да знаем как изглеждат?
да поживеем да видим живот и здраве като се качиш в нещо пластмасово или метално за 3 мин тогава да ти чуем мнението. Ама до тогава - галаро-малардо, АМЦ ауто билд топ гиър, от 0-100 за 3,2131251231 не превъртат му гумите видиш ли - дървен философ баце............
Сега знаеш , че тия коли не съм ги гледал само в ютъп , знаеш че официалните тестове са си официални тестове ... знаеш че тва дет се мокриш от него далеч не е най-бързата , нито най-красивата , нито нищо - просто е най-евтиното .
Отделно говориш така , все едно си карал всички екзотики , пък ти само си ги гледал и по собствените си критерии с форумен драскач а малката разлика , че не си гледал и тия дето имат щастито да карат такива коли и да дадът що годе реална оцнека...
Но ти продължаваш да го отричаш и да се правиш на оригинален с некви глупости по мой адрес ... което съвсем не променя фактите около динамиката на автомобилите ... нито факта че безспорни лидери при лукс седаните са немци а при суперспортнистите са Италианци (с немски корени) .
Та за тва казвам , че спора е баламски - щот на черното се викя бяло , аз съм дървен философ а сашо(драйвингод) е форумен лаладжия , дет не е карал бърза кола

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Сега знаеш , че тия коли не съм ги гледал само в ютъп , знаеш че официалните тестове са си официални тестове ..



бате, седни в некоя кола, моля ти се

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:acho.rs написа:Сега знаеш , че тия коли не съм ги гледал само в ютъп , знаеш че официалните тестове са си официални тестове ..
![]()
![]()
![]()
бате, седни в некоя кола, моля ти се
Правя грешката да отговоря на твой пост , което само по себеси е загуба на време .
Освен че седя аз и карам всеки ден кола , БАЦЕ . И макар че не си споделил кво караш , си личи че е допотопен японски кенеф с 1,4 супер сила мотор . Та от тази ти височина , не ми се моли да "седна в някоя кола"

А последно сподели , че опита ти с БМВ е повече от мимолетен , тъй че кво правиш в тоя форум, освен да сереш , не знам

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:acho.rs написа:
И пич - по-хубаво да чета списания и да гледам реални данни за динамика на суперкари, отколкото да съм се качавал за 3 минути в една от всичките коли и да ръся простотии на кило в някой форум, прекланяйки се пред невероятната чест да съм седял няколко мига в пластик-фантастик
Ачи понекой път много си личи ,че само списания четеш.....
- всъщност аз нямам книжка , нямам и кола и никога не съм се и качвал .На 14 години съм и само чакам някой капацитет от форума да ми налее акъл за автомобилите и да ми пробута неговата теория за наклон на ***...
Айде сега - бадейнджъл да обяснава за ГТ-Р как прави геройства , сашко да ни поясни как вайпъра е "най-бързата кола на света" бъмбъвконника да ни пусне клипчето с ЗРа дет дава 10ка на 400 метра и темата да си продължи в същия баламски стил
Ех сега недей да се засягаш..... може да са три минути може да са в сравнително малко коли по 500кс ама поне не е очи пълни, ръце празни....щото разбираш ли като се качиш дори и за 3минути нещата некакси стават съвсем различни.
А какво не баламски стил? Да обясняваме как ферари - еди кое си и ламбо име на някакъв бик дето след хирургическа намеса са най-добрия начин да си уголемиш кура(егото) правят о-100 за о.ооо1 стотна по бързо от пластмасова американска реднек бангия и имат много як интериор....... И дето ако не е ютюб няма дори да знаем как изглеждат?
да поживеем да видим живот и здраве като се качиш в нещо пластмасово или метално за 3 мин тогава да ти чуем мнението. Ама до тогава - галаро-малардо, АМЦ ауто билд топ гиър, от 0-100 за 3,2131251231 не превъртат му гумите видиш ли - дървен философ баце............
Сега знаеш , че тия коли не съм ги гледал само в ютъп , знаеш че официалните тестове са си официални тестове ... знаеш че тва дет се мокриш от него далеч не е най-бързата , нито най-красивата , нито нищо - просто е най-евтиното .
Отделно говориш така , все едно си карал всички екзотики , пък ти само си ги гледал и по собствените си критерии с форумен драскач а малката разлика , че не си гледал и тия дето имат щастито да карат такива коли и да дадът що годе реална оцнека...
Но ти продължаваш да го отричаш и да се правиш на оригинален с некви глупости по мой адрес ... което съвсем не променя фактите около динамиката на автомобилите ... нито факта че безспорни лидери при лукс седаните са немци а при суперспортнистите са Италианци (с немски корени) .
Та за тва казвам , че спора е баламски - щот на черното се викя бяло , аз съм дървен философ а сашо(драйвингод) е форумен лаладжия , дет не е карал бърза кола
Виж ся както вика Стоичката.... знам ,че това дето се мокря от него, нито е най-бързата нито най-мощната нито най-красивата кола..нито ако бях рок звезда с по 50 млн на година бих го погледнал.....ама съм си аз и то ме кефи заради определени му качества, и много ме кефи като някой с малко, просто и евтино бърка в гъза на "големите" дори и с недостатъци...
И не викам на черно бяло, и не отричам качествата на немците, затова и карам немски коли и то не лоши, и ако реша ,че това ми е приоритет ще карам и най-най немксите коли......ама освен динамика на цифри и външен вид има и друго....
а сашо(драйвинггод) ме боли $&% ако ще и совалка да е карал, както ме боли дали сашо(алх)е българският Джей Лено или детето фантазьор на съседа...просто с единия по ни съвпадат мненията...
толко за колите, тая тема е обречена от 5та страница.... или от заглавието - мъсъл карс или много им се кефиш или грам не им се кефиш

И пак ти казвам нищо лично..ще се радвам да изпиеме по бира, ама не обичам като някой е супер уверен в нещо в което не е чак толкова компетентен.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Правя грешката да отговоря на твой пост , което само по себеси е загуба на време .
Освен че седя аз и карам всеки ден кола , БАЦЕ . И макар че не си споделил кво караш , си личи че е допотопен японски кенеф с 1,4 супер сила мотор . Та от тази ти височина , не ми се моли да "седна в някоя кола"![]()
А последно сподели , че опита ти с БМВ е повече от мимолетен , тъй че кво правиш в тоя форум, освен да сереш , не знам
и аз мислех да не ти отговарям, но се прежалих
не карам японска кола, защо я прокрадваш тази идея постоянно не мога да разбера
нямам никакви аспирации към японското автомобилостроене
така, както се прекланям пред вайпъра и вета, го правя и пред гтр-а, окей?
така ги чувствам нещата и това е моето мнение, което съм изградил с течение на времето
бмв имат добри модели, но това не означава, че всички техни модели са добри
истинския автомобилен фен може да го види това и ако ти си нормален човек ще можеш да проведеш и нормална дискусия на тази тема, БАЦЕ
в тая цялата история забележи, че никой не те окачествява по никакъв начин, ти си единствения, който обеснява кой кво кара, кво работи и кво яде, всички останали се интересуват само и единствено от дискусията, без излишни клюки, помисли по този въпрос

No bling at the Ring
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Американските VS Европейските спортисти
темата е интересна та нея превръщайте в тема на лични нападки тези неща на ЛС 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани