BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Nickelback написа:Междинна газ ли чух- 0:52
Женката каза за F10 - "Big step forward", пък ние нека си говорим
Не знам но на 1:37 http://www.youtube.com/watch?v=vwPsViTuIK4 със сигурност имаме междинна газ
Всички SMG-та и DCT-та си подават междинна газ при връщане на предавка


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: BMW M5 - 2012 г.
ИлХиТо написа:П.С. Надявам се съм се справил с превода.
Интересува ли те къде не си се справил?

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M5 - 2012 г.
raduslaf написа:...Интересува ли те къде не си се справил?
Да

Малко "wallpapers" на BMW M5 F10













Всички "тапети"
BMW M5 F10 INDIVIDUAL FROZEN BLACK





Източник: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588913
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
Не извади ли някой 200 000 лв. да го купи тоя звяр ? Леле как искам да го видя на следващия събор !
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M5 - 2012 г.
За добро утро да му запалим гумите на това ново ///М5






Цялата галерия и още информация
Още техническа информация на за BMW M5 F10







Цялата галерия и още информация
Още техническа информация на за BMW M5 F10
Re: BMW M5 - 2012 г.
аз този уйкенд съм канен да карам. ще се отчета със впечатления до колкото мога да ги събера от 10-тина обиколки на писта 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M5 - 2012 г.
raduslaf написа:Засега звукът се очертава като слабото място на тая кола.Не мога да разбера защо просто не го направят по-готин
Явно наистина звукът е слабото място на този автомобил, защото попаднах на ето това:
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588968
където пише следното:
"2012 M5 Uses BMW Active Sound Design To Enhance Cabin Sound
The new M5 reproduces the car's engine sound via the in-car audio system. In other word, if you're sitting inside the car you not only hear the engine coming from outside, but also an audio track of the engine based on throttle input, speed, and engine revs...."
или с думи прости - използват стереото за да облагородят звука и да надъхват пилота/водача.
Очевидно от M Gmbh са взели под внимание поста на колегата raduslaf и са внесли корекции в саунда на ДВГ-то, и то какви само

alx написа:аз този уйкенд съм канен да карам. ще се отчета със впечатления
След като го покараш, сподели истина ли е това!
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:аз този уйкенд съм канен да карам. ще се отчета със впечатления до колкото мога да ги събера от 10-тина обиколки на писта
Гледам оживял си след тестовете та сподели впечатления?

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:аз този уйкенд съм канен да карам. ще се отчета със впечатления до колкото мога да ги събера от 10-тина обиколки на писта
Ф10 М5 ли? Дай и снимки ако можеш

Si non confectus, non reficiat.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
алх,айде бе човек!форума е пред инфаркт!!!
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
До къде го докарахме
BMW да синтезират двигателен звук изкуствено и то на V-8 агрегат
нещо много се извратиха работите
уникална изглежда колата ама 




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M5 - 2012
Сутринта успях да покарам. По малко от колкото исках, но поне добих представа. Колата която беше на разположение се водеше прототип- кандидат за продукция и много от нещата в нея или ги нямаше или не бяха във финалния им вид (особено по интериора)... Но мисля, че ходовата част беше 1:1 с кандидата за продукция (така поне ни казаха). Интересното беше, че не мисля, че визуално колата е готова защото имаше още елементи на камуфлаж а и имаше допитване за какво мислиме за определени рисунки които бяха... По- различни. Та не съм сигурен, че колата ще е както сме я виждали на снимките и клиповете. А може и да е била друга кола (не демо-кандидат за продукция е инжинерно муле) защото ни бЯха казали че може да снимаме и аз си носих апарата дори но като влязохме ни казаха че не може да снимаме и ни взеха апаратите и телефоните.
Колата която карах беше със пилот къп гуми които явно няма да са на фабричните коли, но мнението ни беше търсено основно за динамика на окачването та предполагам затова са сложили тези гуми защото изострят усещането.
Колата е много мощна, но не мисля че електрониката е съвсем готова защото имаше доста неравен празен ход и сериозен турбо лаг които правеше техничното каране трудно. На ускорение първите 3 предавки за безсмислени а след това колата вървеше на дъги според настронието на шпера ... И така до към 80-100 мили. Аз лично я усетих като 600-700 коня... Не знам колко е била. Не ни казаха нищо за мощноста й. Сигурно така с тези гуми е под 4 сек до 100. Дцт-то беше перфектно, но ми се стори че си има свой ритъм и ако се опиташ много бързо да поискаш предавки не помни какво си поискал а просто те игнорира- не знам как да го напиша. А може да трябва да й се свикне, но имаше момени когато му викам 2 надолу а то... си бърка в носа. Айде ако две са му били много да ми даде една надолу. Напомни ми на куцото смг...
Окачването ми хареса. Много. Ем така ем... Емково. Колата се накланя в завоите, но точно колкото трябва. Усещането на волана е в стил е39 м5 което ми е едно от любимите. Аз лично предпочетох най- тежкия режим но повечето хора им хареса средното усилие на волана. Има 3 режима.
спирачките ги усетих същите като на е60 м5 напълнено със хубава състезателна течност.
За звука. Тиха. Отвътре, отвънка... Все тиха. Като двигателя е натоварен го има звука на мъсъл кар, но като цяло е тиха и не достатъчно басова. Като се замисля- нищо особено.
За сравнение имаше на разположение е63 амг и м5-цата ми се стори по- слаба във ниските и средните и същата във високите. Сега, без хронометър няма как да знам, но твка я усетих. Мерцедеса също така се опитва да си намери мястото като спираш рязко от високи скорости докато бмв-то беше по- посадено.... Но разликите за първи път са минимални. Никога амг и м не са били толкова близо като усещане.
Та цялостното ми впечатление е че колата не е готова още и все още наместват по- дребните неща.
Колата която карах беше със пилот къп гуми които явно няма да са на фабричните коли, но мнението ни беше търсено основно за динамика на окачването та предполагам затова са сложили тези гуми защото изострят усещането.
Колата е много мощна, но не мисля че електрониката е съвсем готова защото имаше доста неравен празен ход и сериозен турбо лаг които правеше техничното каране трудно. На ускорение първите 3 предавки за безсмислени а след това колата вървеше на дъги според настронието на шпера ... И така до към 80-100 мили. Аз лично я усетих като 600-700 коня... Не знам колко е била. Не ни казаха нищо за мощноста й. Сигурно така с тези гуми е под 4 сек до 100. Дцт-то беше перфектно, но ми се стори че си има свой ритъм и ако се опиташ много бързо да поискаш предавки не помни какво си поискал а просто те игнорира- не знам как да го напиша. А може да трябва да й се свикне, но имаше момени когато му викам 2 надолу а то... си бърка в носа. Айде ако две са му били много да ми даде една надолу. Напомни ми на куцото смг...
Окачването ми хареса. Много. Ем така ем... Емково. Колата се накланя в завоите, но точно колкото трябва. Усещането на волана е в стил е39 м5 което ми е едно от любимите. Аз лично предпочетох най- тежкия режим но повечето хора им хареса средното усилие на волана. Има 3 режима.
спирачките ги усетих същите като на е60 м5 напълнено със хубава състезателна течност.
За звука. Тиха. Отвътре, отвънка... Все тиха. Като двигателя е натоварен го има звука на мъсъл кар, но като цяло е тиха и не достатъчно басова. Като се замисля- нищо особено.
За сравнение имаше на разположение е63 амг и м5-цата ми се стори по- слаба във ниските и средните и същата във високите. Сега, без хронометър няма как да знам, но твка я усетих. Мерцедеса също така се опитва да си намери мястото като спираш рязко от високи скорости докато бмв-то беше по- посадено.... Но разликите за първи път са минимални. Никога амг и м не са били толкова близо като усещане.
Та цялостното ми впечатление е че колата не е готова още и все още наместват по- дребните неща.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: BMW M5 - 2012 г.
Колата е уникална който може да си я позволи няма да сгреши . 

- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: BMW M5 - 2012 г.
Карал си - карал си
почнеш ли да сравняваш - извън сайдера си брат !!!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани