Големите братя /// M6 Купе, Кабрио, Гран Купе
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
За керамичните спирачки, на мен ми е интересно да видя до каква степен са развили технологията, защото дълго време (години след първите компании прокарващи такива технологии) се "пазеха" от навлизането в тези води, защото въпреки едно-буталните системи с плаващи дискове имаха едни от най-"силните" спирачки в класа и Е63 М6-цата отнесе не малко суперлативи в това отношение... та сега би трябвало, като се прибегнали до тази стъпка, от това да има голяма полза.
Ще е интересна разликата между нормалните спирачки и BMW M Carbon Ceramic Brakes
Виждам(е) много повече отколкото предполагаш
и в буквалния и в преносния смисъл (и от аналитична и от практична гледна точка)... просто обожавам да те тровя
а ти сам си се омотаваш в глупости
щото си мислиш, че много виждаш и много си видял 
Ще е интересна разликата между нормалните спирачки и BMW M Carbon Ceramic Brakes

BadAngel написа:но ме нерви факта, че вие не ги виждате
Виждам(е) много повече отколкото предполагаш




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M),
Карбоновите спирачки- само на писта. Това да караш всекидневка с такива спирачки- развива невроза.
Аз лично мисля, че ако не ги риташ по няколко пъти в минутата здраво тия спирачки се усещат като на пълен тир. И спират толкова.
Аз лично мисля, че ако не ги риташ по няколко пъти в минутата здраво тия спирачки се усещат като на пълен тир. И спират толкова.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Принципно, преди време в разговор с г-н Albert Biermann разбрах, че причините до сега да не са вграждани многобутални апарати и такива дискове в сериините Мки са били точно разни такива недостатъци за ежедневна кола, а и неоправдано високите цени...
Та за това ми е интересно какво точно са направили, за да намалят/изолират тези недостатъци и да се решат да сложат такива джаджи на новите М коли. Ще е любопитно да се покарат коли с такива и с обикновени спирачки, за да се сравнят максимално точно и обективно
Та за това ми е интересно какво точно са направили, за да намалят/изолират тези недостатъци и да се решат да сложат такива джаджи на новите М коли. Ще е любопитно да се покарат коли с такива и с обикновени спирачки, за да се сравнят максимално точно и обективно

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M),
alx написа:Карбоновите спирачки- само на писта. Това да караш всекидневка с такива спирачки- развива невроза.
Аз лично мисля, че ако не ги риташ по няколко пъти в минутата здраво тия спирачки се усещат като на пълен тир. И спират толкова.
Сори Alx, ама тук си в голяма заблуда. Всеки ден ходя на работа с керамикa и колата спира без компромис от първия път. С какво го сравнявам? С най-добре спиращата кола с "обикновенни" спирачки... Говоря разбира се за последното поколение керамики, в случая Alcon. И е точно обратното на това, което казваш. Освен ако не се състезаваш на писта да печелиш купи, няма да сложиш керамика, защото колкото и да са яки, дисковете заминават и тогава плащаш десет ли, двайсет ли хиляди евро за комплект дискове. Отделно и накладките струват двойно при керамика. Ако си просто пистов ентусиаст това не е оправдано - по-добре редовно да сменяш метални дискове, които са по 400 евро парчето за едно 911 примерно.
От друга страна, при динамично шофиране на път, каквото и да правиш керамиката е почти вечна, а колата спира яко всеки път...независимо колко пъти се налага да спреш от 280 до 90

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M),
Modulo написа:alx написа:Карбоновите спирачки- само на писта. Това да караш всекидневка с такива спирачки- развива невроза.
Аз лично мисля, че ако не ги риташ по няколко пъти в минутата здраво тия спирачки се усещат като на пълен тир. И спират толкова.
Сори Alx, ама тук си в голяма заблуда. Всеки ден ходя на работа с керамикa и колата спира без компромис от първия път. С какво го сравнявам? С най-добре спиращата кола с "обикновенни" спирачки... Говоря разбира се за последното поколение керамики, в случая Alcon. И е точно обратното на това, което казваш. Освен ако не се състезаваш на писта да печелиш купи, няма да сложиш керамика, защото колкото и да са яки, дисковете заминават и тогава плащаш десет ли, двайсет ли хиляди евро за комплект дискове. Отделно и накладките струват двойно при керамика. Ако си просто пистов ентусиаст това не е оправдано - по-добре редовно да сменяш метални дискове, които са по 400 евро парчето за едно 911 примерно.
От друга страна, при динамично шофиране на път, каквото и да правиш керамиката е почти вечна, а колата спира яко всеки път...независимо колко пъти се налага да спреш от 280 до 90
Абе май Алекс говори за карбон, а ти за керамика....има разлика си мисля аз.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
тия неща, които ги говори алх могат съвсем спокойно да се случат и с конвенционални накладки и дискове.. ако са ШШпортни
ауди С8 има такива още от предишното си издание, скъпи са като опция, но наистина кеърлес като експоатация
ауди С8 има такива още от предишното си издание, скъпи са като опция, но наистина кеърлес като експоатация

No bling at the Ring
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
А ако има разлика между Carbon и Ceramic...Какво представляват Carbon-Ceramic на М6?
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Не знам керамични ли карбонови ли са. Моите конкретни впечатления са от 997 гт2 със пццб (жълтите спирачни апарати)... Това нещо нямаше спиране като са студени дисковете.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bloodnoon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 18.08.2007
- Местоположение: Varna
- Кара: вана
- Мечтае да кара: E46 M3 >:)
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Аз за разлика от повечето колеги, мисля да споделя малко мисли за дизайна, тъй като не съм силен в останалото. Признавам си още като излезе Ф13-ката нещо не ми допаднаха тези фарове ... обаче в последствие посвикнах и след като я видях на живо почнаха да ми харесват. След като видях първо М-пакета с предната броня най-вече си казах е това е Друго нещо, предницата се раздвижи доста, вече и на самата М-ка всичко си е на мястото хаспуси брони джанти, въпреки че както и други колеги сякаш М5цата повече ми допада, но вероятно защото свикнах да я гледам. Опеделено се отличават и двете от всичко останало на пътя, докато другите марки се отличават с фарчета стопчета по интересни, то и 5цата и 6цата се отличават като присъствие, като цялостна визия, естествено тук изпъква като по различна 6цата с този смачкания профил си е Уникат
Обаче държа да си споделя хейтването, което забелязах, едно единствено и дребно нещо, което немога да си обясня защо са решили да го сложат за първи път от е30/е34 насам (където обаче стои добре), а Именно емблемата М6 върху единия бъбрек.... Може би решение да се различава лесно и отпред М-ката спрямо м-пакетите, но опрелено не ми харесва изобщо, заприличва на табелките на останалите аудита, фолксвагени шкоди и т.н. .. от VW фамилията.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Вече има и базови цени за Германия - 123 600 Euro за Купето и 131 000 Euro за Кабриото...
Като навигацията е още 3 800Е, 20"ките са 2 000Е, Bang&Olufsen-а е 5 000Е, за спирачките цена още няма
Колкото до спирачките, като излезе колата ще ги видим, аз лично се съмнявам да има каквито и да било проблеми за ежедневното им ползване, нито пък с надеждността им...
Като навигацията е още 3 800Е, 20"ките са 2 000Е, Bang&Olufsen-а е 5 000Е, за спирачките цена още няма

Колкото до спирачките, като излезе колата ще ги видим, аз лично се съмнявам да има каквито и да било проблеми за ежедневното им ползване, нито пък с надеждността им...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Откакто направиха собствена карбонова фабрика в Щатите, все хубави неща предстоят, което ще се отрази и на теглото на автомобилите, а масовата употреба ще поевтини технологията. Естествено с това идва и лошата новина, че надуването на моторите е достиглано своя връх като обем, и ще се развива повече като ефективност и икономия. Едва ли ще видим серийн мотор с повече от 600 коня, което кято цяло е и напълно нормално.
Тъй като и аз скоро гледах филмчето и разбрах каква е "технологията" на керамично карбоновите дискове, предлагам да изгледате това интересно видео. http://www.youtube.com/watch?v=LrhVHA-3ZBU .
Накратко, керамичния диск е изграден от карбонови нишки (плат) слепени със специална химия, и обработени с висока температура. Което води до така приятния резултат на висока температурна издръжливост и ниско износване. Така че серийни керамични спирачки са едно чудесно начало
Тъй като и аз скоро гледах филмчето и разбрах каква е "технологията" на керамично карбоновите дискове, предлагам да изгледате това интересно видео. http://www.youtube.com/watch?v=LrhVHA-3ZBU .
Накратко, керамичния диск е изграден от карбонови нишки (плат) слепени със специална химия, и обработени с висока температура. Което води до така приятния резултат на висока температурна издръжливост и ниско износване. Така че серийни керамични спирачки са едно чудесно начало

bmw
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
AHTuBuPyC написа:Така че серийни керамични спирачки са едно чудесно начало
всъщност понеже като ги ритнеш няма никой и после захапват страшно- аз лично мисля, че са едно лошо начало с чудесен край

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Eто за това си говорим
goodbye CLS 
[предварителен изглед]




[предварителен изглед]


bmw
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
AHTuBuPyC написа:Естествено с това идва и лошата новина, че надуването на моторите е достиглано своя връх като обем, и ще се развива повече като ефективност и икономия. Едва ли ще видим серийн мотор с повече от 600 коня, което кято цяло е и напълно нормално.
аз мисля, че тепърва започва да се развива надуването в серийните коли... следващото m5 със сигурност ще е над 600 коня

следващото rs6 се очаква да е точно 600 ако не бъркам, че съм ги изтървал малко нещата напоследък. да не говорим за въртящите моменти, които постигат. тва дето horsepower wars били свършили, не го вярвам.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани