Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Alex 320i Cabrio написа:Сичкото туй е мноу хубаво, ма тежи ужасно и усещането на геврека не е същото, като на Е60. Сору, ама ми стои като АМГ. За звука - ти сериозно ли, или така си говориш? За разлика от всичките тук съм я карал на път, писта и магистрала. Точно звукът вътре е пълен ташак...
И пак се връщаме на разговора, който водих преди един леко заобиколен с прахоляк хотел до Букурещ с едни момци за философия и бла бла.. Не срещнах разбиране, няма да стане и тук. Въпреки, че съм се зарекъл да не влизам в подобни перипетии:
Според теб след толкова брилянтни М автомобила, толкова години новаторски технологии, не малко количество финанси зад брандовете в категорията BMW AG, толкова инжинери, толкова история ... дали аджаба не могат да направят колата да гърми и трещи, волана да е същия "като на Е60" ... Светът се променя пичове. Днешният собственик на F10 M5 не му трябва кола, която да има Akrapovic генерация, че като си ходи от офиса да го чуе цялата мах'ла, трябва му комфорт, по-голем резервоар, по-обезшумен автомобил и максимално подходяща кола за ежедневна употреба. Тази кола трябва да влиза в еко-норми, защото иначе ще му отрежат главата за данъци и еко-такси. Сигурно и преди нас се е сещал някой да и напраска ебати звука .. ама не става, защото трябва да се съобразят с милион други неща. Не можете ли да разберете, че колите ни (нас като потребители и BMW като производител) се правят да паснат на булшинството от бъдещите купувачи, за да бъдат продадени. За да се отговори на всички прищевки от рода на седалки, обезшумяване, стерео, безопасност и т.н. това са килограми. Ами разбира се, че ще стои тежка - ЗАЩОТО Е ТЕЖКА! Сравни комфортна на Е30 М3 с този на F10 M5 - няма нищо общо. И преди да ме разкъсат хард-кор заклетите фанатици - не сме определящата гласна буква в изречнието ние (феновете). Ние сме капка в морето. Това, което иска света, булшинството купувачи (US/бялото EU/China) това излиза накрая от конвейра. Перфектен автомобил НИКОГА няма да има. Това търси днешния клиент на F10 M5 - това има на пазара. Защо няма F11 M5? Защото няма пазар! За мен колата е брилянтна. И да напълно сериозен съм. Ще ти дам пример - първите няколко дни на задачката, над която работя в момента карах F30 335i към хотела на Sport+ до ограничител, за да и изпаткат гърнетата ... на четвъртия ден ми дремеше дали паткат, но определено се радвах, че има Comfort режим и 8 предавки автомат, че тихо и кротко да отида да си легна. Не мисля да пиша повече по темата, ако съм създал грешни емоции след поста. Извинявам се. Апропо ключовете на F10 M5 са на един метър от леглото ми, колата е долу пред хотела. Ако искате да снимам нещо кажете ..
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Снимки , клипове за каквото имаше време и желание 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа:...
Всичко което си написал е супер и си прав, но не можеше ли тези коли, които са за "евридей кар" да бъдат "M Performance" линията, пък "М" да са тези които "гърмят, трещят и друсат"?
Нека има едно 550 M Performance (или каквито и да са цифрите, просто най-силната версия преди М) която да е точно возеща приятно кола с осем степенен автомат, с тиха генерация, която като настъпиш веднъж седмично става "спортна кола"

На коне много близо да расовата М, но по "узаптена" от към окачване, генерация, трансмисия и т.н.
И да има класическа "М-ка" която да си бъде гърмяща, трещяща и друсаща на 100%


- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
!?!?Turturelo написа:булшинството
Моите уважения към един от най-добрите български авто журналисти, но:
Господа журналисти, на вас най не ви отива да пишете неграмотно на български!
Освен ако не се подиграваш на повечето БМВ клиенти (понеже си я написал два пъти) - "булшинство"= "булшит + повечето", идея си нямам откъде я знаеш думата...
Отделно че думата "болшинство" е русизъм. Има си хубави български думи като "мнозинство", "повечето", "по-голямата част", "голямата част" и т.н.
Извинявам се за офтопика.
Touring & windsurf club
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Georgieff написа:!?!?Turturelo написа:булшинството
Моите уважения към един от най-добрите български авто журналисти, но:
Господа журналисти, на вас най не ви отива да пишете неграмотно на български!
Освен ако не се подиграваш на повечето БМВ клиенти (понеже си я написал два пъти) - "булшинство"= "булшит + повечето", идея си нямам откъде я знаеш думата...
Отделно че думата "болшинство" е русизъм. Има си хубави български думи като "мнозинство", "повечето", "по-голямата част", "голямата част" и т.н.
Извинявам се за офтопика.
Нека да не издребняваме за една буква


Колкото до М5цата съм съгласен, че е страхотен автомобил като комплекс от много качества - много по-комплексен от Е60... каквато същност е целта на такава кола, както Влади подробно описа по-рано. Хард колите трябва да са в сферата на купето и олекотената версия на М3...
Все пак обаче при зараждането на М Performance гамата би трябвало М5 да е малко по-хард, а М550 примерно да е тази комплексна и многолика кола... Защото в момента например М550 е наточена малко повече от М спорт пакета кола и то основно от към двигател

Та истината е някъде по средата... аз съм хардкор фен и смятам, че за такива като мен (но с повече пари



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа: много верни неща
просто за мен, тази кола е твърде далеч от филосфията на М5 както аз си я представям ... По същия начин по който стандартното Е39 също не ми допада много като М5... В моят мъничък мозък, М5 се асоциира със стегнато шаси, мноого оборотен мотор, страхотен звук и поврътливост не присъща за размерите... Е28, Е34 и Е60 ги имат всичките тези качества, Е39/Ф10 не...
П.П. Ще бъде страхотен автомобил от БМВ Премиум Селекшън след 3 години

Power is Nothing Without Insanity
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
владо, разбирам какво си написал.
но така както ги виждам нещата - бмв се опитва да направят мерцедес, мерцедес правят бмв а ягуар правят бмв в мерцедес. баси как се промени всичко.
аз мога съвсем отговорно да ти заявя, че по спортно усещане предпочитам да карам един битурбо е63 амг пред новото ф10 м5. до там ги докарахме нещата. ем съм карал ф10 м5 която силно подозирам имаше някакъв трак пакет. това е спекулация разбира се.
та... за другите хора не мога да говоря, но аз ако съм някакъв критерии за м5-фанатик (щото за последните 11 години все съм ги взимал първите дето за идвали тука) тази година ще пропусна. това не знам кво означава, но определено загубиха един клиент. другите ми авери тука около бостън също се ослушват и не знам някой да я е поръчал докато 2005-та по това време вече бяхме готови, ухилени като тикви и нащракали опциите в каталога. сигурен съм че пак има хора които си чакат новите коли, но тези клиенти не са предишните клиенти. това също не знам какво означава. това което знам обаче е че за е39 и е60 по това време вече имаше наддаване (търгове) за първите бройки над дилърската цена (примерно $20-30к). за ф10 не съм видял такива. може да е критерии някакъв- може и да не е.
света се променя. ние също. на бмв фокуса мисля, че също се променя и то не в посока която ми харесва. но както ти каза- капка в морето сме тия дето харесваме по-чепатите коли за всеки ден.
но така както ги виждам нещата - бмв се опитва да направят мерцедес, мерцедес правят бмв а ягуар правят бмв в мерцедес. баси как се промени всичко.
аз мога съвсем отговорно да ти заявя, че по спортно усещане предпочитам да карам един битурбо е63 амг пред новото ф10 м5. до там ги докарахме нещата. ем съм карал ф10 м5 която силно подозирам имаше някакъв трак пакет. това е спекулация разбира се.
та... за другите хора не мога да говоря, но аз ако съм някакъв критерии за м5-фанатик (щото за последните 11 години все съм ги взимал първите дето за идвали тука) тази година ще пропусна. това не знам кво означава, но определено загубиха един клиент. другите ми авери тука около бостън също се ослушват и не знам някой да я е поръчал докато 2005-та по това време вече бяхме готови, ухилени като тикви и нащракали опциите в каталога. сигурен съм че пак има хора които си чакат новите коли, но тези клиенти не са предишните клиенти. това също не знам какво означава. това което знам обаче е че за е39 и е60 по това време вече имаше наддаване (търгове) за първите бройки над дилърската цена (примерно $20-30к). за ф10 не съм видял такива. може да е критерии някакъв- може и да не е.
света се променя. ние също. на бмв фокуса мисля, че също се променя и то не в посока която ми харесва. но както ти каза- капка в морето сме тия дето харесваме по-чепатите коли за всеки ден.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Определено нещо се случва с BMW през последните години. Дори и посланието на рекламите им коренно се промени. Ако американците продължават така мисля, че ще им вземат много клиенти. На всичкото отгоре вече изгубиха cool статуса (остана им само asshole статуса хаха) и той вече се държи от Audi. Не мога да повярвам, че аз го пиша това.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
alx написа: сигурен съм че пак има хора които си чакат новите коли, но тези клиенти не са предишните клиенти. това също не знам какво означава.
предишните клиенти просто са напреднали във възрастта, а и икономическата конюктура кара БМВ да нехае като цяло за.. старите клиенти, защото новите са много по-лесни за прелъстяване
дори и от страна на дилъра е така, за него е много по-лесно да изпълни прищявките на човек, купуващ за първи път БМВ, от колкото на някой, който купува поредното си такова
купувачът губи от всякъде, дори и от полученото за парите си, тъй като когато купуваш втората кола от дадена марка съвсем логично е да искаш отстъпка от цената за лоялността си
мерцедес е по-голяма структура и при нея този процес на нехаенето към старите клиенти е по-тромав
това не е само при премиум марките, от 2008ма година до сега рено за европа са загубили по техни данни 200 000 лоялни клиенти.. това по техни данни, а в действителност може и числата да са по-големи
и въпреки това продажбите продължават да растат, просто марки като рено продават на хора, които до сега са карали рикши, бмв на хора, които са карали рено.. и така нагоре по веригата
флийт клиентите си оставят лоялни, но и те, както старите клиенти, не са апетитни и не се полагат усилия за тях (защо? защото флийтовете, както и лоялния клиент иска по-добра цена, защото имат основание за това, клиента купуващ за първи път - не)
No bling at the Ring
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
acho.rs написа:Снимки , клипове за каквото имаше време и желание
за съжаление съм с некво кепаво HTC и видео-тата са отвратителни.. Не си нося GoPro-то на тур-а, защото нямам време да закачам микрофони и дори да карам толкова много. Ще наснимам .. въпроса ми беше по-скоро, ако някой го интересува определен детайл или нещо подобно, защото колата е в мен, от утре става статичен експонат ..
Bavarcho написа:....
Ти си много близо до истината по мое мнение и виждам доста логика в мнението ти. Това, което наблюдавам е, че всяка марка (не само BMW) при днешните икономически условия се старае да експлоатира максимално емоционалната стойност на притежаваните брандове и да ги обърне във финансов дивидент. Няма да разгръщам формулата защо - би следвало да ни е ясна. В интерес на истината в момента накъдето и да се обърнеш, не само в авто-бизнеса има точния продукт за всеки клиент и всеки ценови сегмент. Това според мен е пренасищане на пазара с цел борба за всеки долар/евро/тенге .. И също знам за още доста неща, които ще докажат думите ми до няколко години. За добро или лошо .. това иска пазара. Не играеш ли водещ на хорото, бъркаш стъпките. И това се опитва да направи BMW - да е водеща фигура. Все пак тези М5-ци би следвало да имат tax-disc на предното стъкло и да можеш да я извадиш в Щатите покривайки евро норми. И ред други неща .. Приветствам M3 GTS, но както виждате са малко автомобилите с подобен пазар.
Georgieff написа:....
Благодаря за корекцията. Грешката е моя. Никога не съм твърдял, че съм изключително грамотен. Не се бях и замислял откъде идва думата, въпреки че говоря и руски език. Ако се разровиш във всичките букви изписани в този форум, сигурно ще намериш още пропуски. Благодаря и за титлата "един от най-добрите ..", но за съжаление (и мое лично щастие) не съм журналист. И винаги съм се разграничавал от гилдията, уверявам те и тя не е безгрешна. Аз съм просто един ентусиаст, който по стечение на обстоятелствата има сходни интереси с едно британско издание/предаване и едно друго телевизионно предаване в миналото. Правил съм го от чист ентусиазъм. Продължавам да го правя само и единствено за собствено удовлетворение. Не вземам заплата за това си начинание от няколко години насам, напоследък колкото и да ми липсва, не ми остава време да карам автомобили и да пиша за тях. Моята основна професия е инструктор в BMW Driver Training или BMW Driving Experience (както напоследък се нарича).
DrivinGGoD написа:...Вече определено смятам, че М6 би трябвало да е поне малко по-брутална, шумна, мощна, твърда и груба от М5... все пак е върховия спортен модел на гамата..
... и не продаваема ..

Alex 320i Cabrio написа:....
Вече бях започнал да се чудя дали въобще говорим за една и съща кола, докато не описа М5 автомобила. Ако някой чете писаното в тази тема ще си каже - тия BMW са откачили и са направили ебати кочината. Край с философия, традиции ... пълен кош, а колата си е брилянтна.. И думите ти, че секънд-хенд ще е добра сделка го потвърждават. Проблемът е, че след V10 би следвало да има надграждане.. Би следвало следващото поколение да е по-бърза, по-икономична, по-комфортна, но същевременно да изчисти недостатъците на предишните и не на последно място да се пасне на еко/световни норми и то не към днешна дата, а в период от 10 години напред в бъдещето. V10 така или иначе има проблеми - изпилен до край за мас-продукция и напълно мъртъв под 4500 оборота. Не искам да влизаме в спор и за звука, защото колкото и да сте критични към звука на F10 M5, съжалявам но E60 по 5000 оборота е звучи като Honda Civic. SMG също има нужда от свикване - чудесна е за каране на DriveLogic 19, но на фул-автомат е далеч от приятна в задръствания. И разхода на гориво ... и вредните емисии... Затова читаво Е60 М5 на 5 години струва 50 000 лв, при стартова цена 200 000лв като излезе. В същото време 330d е паднало наполовина, вместо 4 пъти ..
alx написа:....
steeN написа:....
Не знам .. в цялата работа има доста голяма доза лично мнение. Както каза самите ние се променяме. Преди 25 години се возих на R5 Turbo и не можех да повярвам, че това може да е кола, а не космически кораб. Преди 20 години карах за първи път E30 325i Cabrio и за мен бе най-бързата кола на света. Последно помня като карах Z4M и слязох отегчен.. Винаги ще искаме и искаме.. Ще се помъча да намеря неофициално "официални" данни за поръчките на F10 M5 до момента и сравнение с E34/E39/E60 .. не знам дали ще успея, но мисля че имам правилния жокер, за да видим дали си прав. По мое мнение от доста време насам BMW не е това, което средностатистическия ентусиаст тук търси в марката. Много по-култивирана и дизайн ориентирана е, от колкото ние самите смятаме. Ако кажеш (особено в България) BMW - младите хора все още си представят задно предаване, пушещи гуми и "с вратите" по светофарите, което от много години изобщо не е това. BMW в момента се кара от адвокати, музиканти, архитекти, доктори ... млади хора Social climber-и.
BadAngel написа:....
не си много прав. BMW (като всеки автомобилен бранд) се стреми да завземе колкото се може повече пазарен дял. Затова Ferrari правят 4х4 с багажник, Bentley джипка, Porsche Boxter 200 коня и Cayereg Diesel, за да продължат да съществуват и да се развиват. Mercedes имат като цяло най-много лоялни клиенти в премиум сегмента, защото имат и най-високата средна възраст на клиенти, а от там и лоялни. Ако се загледаш в новите им автомобили и тепърва излизащите се целят в по-млади и млади клиенти, за да си увеличат продажбите. Audi се мъчи да краде и от двата острова. Всички го правят. Не го приемайте толкова присърце. Инвестират се милиарди в качествено обслужване на настоящи клиенти и ухажване на потенциални. Друг е въпроса дали Чиприян от Тимишоара му дреме за глобалната политика на фирмата майка и как трябва да предложи резервен автомобил на клиент на сервиза, при положение, че няма такъв и го интересува да прегъне две огледала по гаранция, за да купи мамалига на малкия Чиприян. При толкова огромен концерн е много сложно да правим подобни категорични заключения. Познавам няколко човека от BMW Classic и знам с колко любов и внимание работят на ретро автомобилите на марката и колко са доволни собствениците. (Даже съм нагласил един сертификат за автентичност на един наш общ приятел, който ми разби сърцето наскоро с желанието си да излезе от ретро-клуба, но това е друга тема - знам кой ще се сети за това). И това с отстъпката е толкова грешна заблуда витаеща сред клиентите въобще на всеки автомобилен бранд. Купил съм си нова кола, трябва да ме носят на ръце и на всяка следваща трябва да ми дадат повече. Нима като ходим в Билла да си купуваме кашкавал "На дядо" да искаме отстъпка? Или след 3 камиона изяден кашкавал да го купуваме на 20% от цената му? Не мисля. Същото е и при автомобилите. Маржовете са различни, но и инвестициите са различни. Определено BMW инвестира адски много време и усилия в удовлетворяване на желанията на клиентите си. По дяволите има call center да се обадиш, за да питаш дали аджаба продават хризантеми някъде около теб или да питаш къде са най-готините пици в града, в който отиваш. Това по мое мнение го имат Vertu, Maybach и BMW... може и да не съм запознат и да бъркам, но си е тотално премиум услуга и то за клиенти на всичко от 1 до X - 2 години безплатно и после е 100 евро на година. Ако трябва да изброявам примери няма да има утре JoyDrive Tour в Арад.
Обратно по темата, която в момента се диктува от 3-ма човека, карали автомобила и то смея да твърдя определено недостатъчно време и от останалите, видели, дочули, попрочели и естествено доверието подхвана посоката към тотален негативизъм, което е тъжно, защото определено колата е феноменална. Срам ме е да си постна снимката след днешния ден с M5 насам/натам - тотално идиотски ухилен до уши. Аз определено все по-рядко намирам автомобили, които да извадят тази усмивка на лицете. Сашо DrivingGod ми чу гласа преди няколко дни по телефона след като и запалих задните гуми на една пистичка. Всъщност имам чувството, че говорим за GT3RS в случая.. Все пак никой от М девизията, никога не се е стремял да прави брутални, шумни, хард-кор автомобили, особено за М5.. Ако изключим E92 M3 GTS и E46 CSL - до тук се изчерпват?! Сигурен съм, че след време, ако всеки седне и има възможността да остане сам с мислите си и колата в правилната атмосфера ще я оцени по достойнство. F10 M5 е страхотен, истински, брутален в много отношения, но култивиран в много други автомобил за мен. Истинско М5.
ps. съжалявам, че се включих в темата и наистина мисля да не пиша повече, защото всеки има право на мнение, а и това е целта на този (и всички останали) форуми. Моето просто е друго и не искам да убеждавам никого в моета гледна точка. Аз пожелавам на всеки едно F10 M5 - пък ако ще и да не го харесвате

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
По-добре да има диалог между хора, които са карали колата! Било то и само трима от форума. Вместо излишни подмятания, спорове и мерене на.....
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
бмв имат от всичко, това е така.. но за съвременния човек, това означава и че нямат от нищо
бмв нито са суперспортни, нито суперлуксозни, нито скъпи, нито достъпни
за човек от долната част от покупателната верига, това е примамливо, защото той вижда нещата по хиперболизиран начин
но редовния клиент на БМВ вижда нещата по друг начин, той иска от марката да поеме някакъв твърд път и той да му допада (някои искат БМВ да са по-агресивни, други по-луксозни примерно)
и в даден момент те се уморяват да следват философията, която БМВ налага
и отиват при друг, а БМВ не може да ги задържи, защото инвестицията не си струва
клиентът с първата покупка има изглед да стане един ден лоялен, така че си струва да се инвестира в него
БМВ не продават на всяка цена, те имат идеален разчет всяка една продажба колко струва и по статистически метод изключват продажбите, който са по-скъпи от търговския марж (не само на колата, а на всички БМВ услуги в експоатационния цикъл на автомобила), така се дефинира и самия продукт
там, където съм писал БМВ можеш да сложиш всяка една марка, това е основната философия дори и на китайците
а за кашкавала и отстъпките, бъди сигурен, че в момента, в който някоя марка кашкавал предложи отстъпка за повторна покупка.. всички останали ще започнат да го правят.. така както всички автомобилни марки правят 4х4, дизели и комбита
и ако човек тегли чертата, преди години имахме социализъм на изкуствено дишане, сега вече имаме такъв, който се саморегулира
а, да.. рено 5 турбо и до ден днешен спира дъха на автомобилния ентусиаст,
но това не дава никакво отражение във файловете на счетоводния отдел,
за това и вече няма такива коли
бмв нито са суперспортни, нито суперлуксозни, нито скъпи, нито достъпни
за човек от долната част от покупателната верига, това е примамливо, защото той вижда нещата по хиперболизиран начин
но редовния клиент на БМВ вижда нещата по друг начин, той иска от марката да поеме някакъв твърд път и той да му допада (някои искат БМВ да са по-агресивни, други по-луксозни примерно)
и в даден момент те се уморяват да следват философията, която БМВ налага
и отиват при друг, а БМВ не може да ги задържи, защото инвестицията не си струва
клиентът с първата покупка има изглед да стане един ден лоялен, така че си струва да се инвестира в него
БМВ не продават на всяка цена, те имат идеален разчет всяка една продажба колко струва и по статистически метод изключват продажбите, който са по-скъпи от търговския марж (не само на колата, а на всички БМВ услуги в експоатационния цикъл на автомобила), така се дефинира и самия продукт
там, където съм писал БМВ можеш да сложиш всяка една марка, това е основната философия дори и на китайците
а за кашкавала и отстъпките, бъди сигурен, че в момента, в който някоя марка кашкавал предложи отстъпка за повторна покупка.. всички останали ще започнат да го правят.. така както всички автомобилни марки правят 4х4, дизели и комбита
и ако човек тегли чертата, преди години имахме социализъм на изкуствено дишане, сега вече имаме такъв, който се саморегулира

а, да.. рено 5 турбо и до ден днешен спира дъха на автомобилния ентусиаст,
но това не дава никакво отражение във файловете на счетоводния отдел,
за това и вече няма такива коли
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа:...
О да със сигурност отдавна не си представям пушешти гуми, хулигански изпълнения по улиците. Отдавна не карам така и защото вече не съм на този акъл, а и защото ще ми е прекалено скъпо и нездравословно където съм. Имам впечатления от 3тите серии без М3 и просто се усеща как философията на марката бавно се променя. Колата сигурно е извънземна... спор няма. Междо другото клиентите на БМВ винаги са си били от същите същите съсловия, които описа, не мисля че това се е променило. Просто преди бяха по-бунтарска марка, сега са повече мейнстрийм. За новите БМВта няма да чуеш, че задната седалка е неудобна, че возят твърдо или че трудно се карат, защото са със задно предаване, нали? Не казвам, че искам новите да са пак така, но вече няма такива компромиси с цел кефа на шофьора, а всичко е много уравновесено и размито.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Много от хората писали тук имат право за много от нещата, които казват... и то не за друго, ами защото изразяват мнението си за развитието на света и ценностите в него
Не мисля, че някой някъде в темата е написал, че има нещо не както трябва в М5цата като автомобил. Не съм се и съмнявал, че колата ще е брилянтна, защото много отдавна BMW не са правили лоша кола (да не кажа, че подобни изключения са адски малко)... Въпроса в случая е, че цялата тема тръгна в посока, че автомобилния пазар се пренасища, както и всеки друг, топлата вода е открита преди мнооого време и днес всеки премиум концерн може да направи кола като М5 например... и го правят защото хората търсят такива коли. Вече пазара не търси определена характеристика/характер в дадена кола, а търси най-доброто съчетаващо тези характеристики с много други, защото стремежа към съвършената кола (която още не е, а и може би няма да бъде измислена никога) ги кара да вървят в един коловоз, с приблизително еднаква посока.
Днес да си купиш автомобил не означава да избираш между барбекю стек и шатобриян, или между боб и леща... а да избираш между една и съща, но различно подправена манджа
Едно време BMW бяха скалпела и емоциите, Mercedes бяха лукса и престижа... сега и двете марки предлагат и двете неща, но с различни "подправки"... Част от тези "подправки" си ги носят от миналото, но те са само есенцията, а не основното.
Аз, както и много други, по-емоционално приемащи автомобилния свят и усещанията свързани с един автомобил, търсим обратното - основно онези "подправки", които правят един автомобил по-специален от друг, пък останалите неща са без значение. Днес обаче не можем да живеем с такъв автомобил ежедневно, съответно нуждите ни изискват много повече от това, а именно коли като новото М5 и компания, хем носещи онези толкова важни "подправки", хем правещи пакета по-пълноценен. За наша радост, до ден днешен, както обичаната от нас марка, така и много други (също малко или много обичани поне от мен
) предлагат и от онези подправени с чили манджи, от които да ти настръхне козината... Та има за всекиго по нещо
Перфектни коли за ежедневната рутина, и други невероятни за моментите на чиста душевна наслада. F10 M5 просто дава най-доброто от двата свята и няма как да е различна и с един детайл, защото това е най-добрия начин да се съчетаят тези качества в един пакет...

Днес да си купиш автомобил не означава да избираш между барбекю стек и шатобриян, или между боб и леща... а да избираш между една и съща, но различно подправена манджа

Аз, както и много други, по-емоционално приемащи автомобилния свят и усещанията свързани с един автомобил, търсим обратното - основно онези "подправки", които правят един автомобил по-специален от друг, пък останалите неща са без значение. Днес обаче не можем да живеем с такъв автомобил ежедневно, съответно нуждите ни изискват много повече от това, а именно коли като новото М5 и компания, хем носещи онези толкова важни "подправки", хем правещи пакета по-пълноценен. За наша радост, до ден днешен, както обичаната от нас марка, така и много други (също малко или много обичани поне от мен



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа:DrivinGGoD написа:...Вече определено смятам, че М6 би трябвало да е поне малко по-брутална, шумна, мощна, твърда и груба от М5... все пак е върховия спортен модел на гамата..
... и не продаваема ..стига бе да не би Е24 да е бруталната М кола?
Защо? Какъв е проблема на същия мотор да му направят 600 коня (звучи много по-престижно като за спортно купе) и да я направят малко по-твърда, по-шумна, по-специална и впечатляваща? Не смятам, че това ще я направи по-скъпа или по-малко търсена...
Иначе Е24 М6 със сигурност не е най-бруталната М кола, тя също е имала същия мотор като М5, но това не пречи нещата да се променят с новите М6ци в положителна посока... Как Мерцедес успяват да си позволяват коли като SLS, SL 65AMG Black и т.н., а BMW не правят такива коли?
Turturelo написа:Сашо DrivingGod ми чу гласа преди няколко дни по телефона след като и запалих задните гуми на една пистичка.
Това наистина е така... позаваме се от мнооого време и рядко съм го чувал да говори толкова разпалено и превъзбудено за впечатленията и емоциите си от дадена кола... а смятам, че мога да му се доверя на 100%

Ето още нещо в подкрепа на казаното от Влади и на това, което написах по-горе - http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... leiMvdB84s
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани