Даунсайзинг - реални ползи
Модератор: Общи модератори
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Даунсайзинг - релни ползи
larbi написа:.... Аз предлагам да се махнат всички ограничения за скоростта, а то който си няма акъл в главата и трезва преценка за съобразена скорост то той и сега си ходи при Свети Петър.
Съгласен, ама почти...
Строят всички магистрали- ама ги правят качествено... Махат ограничението по тях, но НЕ като в Германия дето ограничения няма по принцип, но се налагат такива на определени участъци при нужда- при нас да е БЕЗ никакви ограничения, независимо от участъка и ситуацията... На ВСИЧКИ други пътища да има зверски глоби за превишена скорост- примерно 100лв. за ВСЕКИ км./ч. над ограничението... Но пък да НЯМА идиотски знаци 40 останали след ремонт- да са съобразени с условията...
И предвиждам следното;
Първата година ОГРОМЕН брой загинали по магистралите и още повече шофьори олекнали с по 2-3000лв. за превишена скорост... През следващите години нещата се оправят...
Аз съм навит- хем олигофрените ще се изтрепят по пътищата, хем пари ще влязат в държавата, хем аз ще си карам спокойно по пътищата

Да, ама не- това няма как да стане не тук, а никъде...
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Даунсайзинг - релни ползи
Ами то това е целта - да се изчисти от псевдо рейсъри които бъркат пътищата с писта
Защо да не си караш с 270 км/ч ако е хубав, широк , равен, сух и достатъчно дълъг участъка от пътя по който караш? И защо да се страхуваш докато караш с 50 км/ч на път със остри завой, но разбираш ли пенчо моториста е решил, че неговата кола е номер 1 и той е мега добър рейсър и кара с 120 км/ч насреща?

Последна промяна Larbi на 26 Мар 2011, 20:12, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Даунсайзинг - релни ползи
larbi написа:Ами то това е целта - да се изчисти от псевдо рейсъри които бъркат пътищата с пистаЗащо да не си караш с 270 км/ч ако е хубав, широк , равен, сух и достатъчно дълъг участъка от пътя по който караш?
Aко е с 3 ленти + авариина защо не, ама де такава магистрала тука


- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Даунсайзинг - релни ползи
_65536_kb_sec_ написа:larbi написа:Ами то това е целта - да се изчисти от псевдо рейсъри които бъркат пътищата с пистаЗащо да не си караш с 270 км/ч ако е хубав, широк , равен, сух и достатъчно дълъг участъка от пътя по който караш?
Aко е с 3 ленти + авариина защо не, ама де такава магистрала тука
Еми да де - нали говорим да ги направят както си требе тия пусти Аутобани

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Даунсайзинг - релни ползи
larbi написа:_65536_kb_sec_ написа:larbi написа:Ами то това е целта - да се изчисти от псевдо рейсъри които бъркат пътищата с пистаЗащо да не си караш с 270 км/ч ако е хубав, широк , равен, сух и достатъчно дълъг участъка от пътя по който караш?
Aко е с 3 ленти + авариина защо не, ама де такава магистрала тука
Еми да де - нали говорим да ги направят както си требе тия пусти Аутобани
Дали ще доживеем, за да ги видим


- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Даунсайзинг - релни ползи
_65536_kb_sec_ написа:Дали ще доживеем, за да ги видим
Дано да доживеем защото както виждаш всичко се прави през куп за грош.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Даунсайзинг - релни ползи
larbi написа:... Аутобани...
тая дума за нашите магистрали хич не я използвай- ако не си ходил до Немция и не си виждал к'во е туй чудо Аутобан и има ли той почва у нас те разбирам за грешката... Нашите "магистрали" се надявам един ден да си отговарят на името- хубава настилка, маркировка както си му е реда, да не се появяват езерца като завали малко... Повече не искам...
Уфффф, къде се отклонихме... По темата:
От малък мотор полза има само в града, особено със Старт-Стоп система... Но същият тоя мотор извън града гълта повече от сравним по мощност, но по-голям по обем мотор... Аз лично полза от това намаляване на обемите не виждам, освен ако не гонят няк'ви изисквания към екологията- не са чак толкова икономични тея мотори, но пък са по-сложни

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Даунсайзинг - релни ползи
Заглавие: Даунсайзинг - релни ползи
Колега не те критикувам
Просто самите тестове са безумни. Германия не е цяла Европа нали? Факт навсякъде из Европата масово е 110 - 130 ограничението (поне така чувам, не пътувам по Европата). То е измислено само и единствено да озаптява мъжете да не си мерят п*шките, опс моторите/колите.
Махнат ли ограниченията навсякъде, както и знаците, може да очакваме препълнени болници и гробища. За жалост ще има и много невинни, в тях, които си карат с 90 км/ч или с ограничението измислено от "тъпите" държавници, които така несправедливо не ви дават да се пребиете на някой остър завой.
А до колегата, който питаше кой кара с 90 по първокласните пътища. Аз!
Ако видиш тъмносиньо е34 с един тупан вътре, по извън града, каращ по прав първокласен път точно с 90 км/ч, да знаеш че съм аз.
Имам си автопилот и го ползвам.
Колата ми няма стикери ама си личи, че кенефа е форумска кола
И последно, но не на последно място - Спазвайте ЗдВП. Той е създаден за вашата безопасност. А не по прищявка на някой дебелогъз чичо
Относно малкия мотор. Да в града 1.2 Фабия 10/2009г. харчи 8/100, ама като пуснеш климатика и става олеле 12-14/100. Дали 1 компресор няма да подобри нещата
Извод --> Малък кенеф дизел за в града да харчи 5/100. Голям кенеф извън града 8-9/100 да харчи и да върви.
Личните ми наблюдения от колите, които карам в и извън града. Опел зафира 2.2 автомат 9.3-9.6 /100 смесен разход за пробег от 90 000км (май никога не е зануляван и не искам да пипам, че шефката може да ореве орталъка), Сеат Толедо 2004г. 265 000 реални км. 7.5-8-5/100 извън града 10.5-15/100 в града. Шкода Румстер 10/2009 1.6/16V 7.5-8.5/100 извън града, 10.5-14/100 в града, за фабията съм писал по-горе. Тойота Терсел 1.5 автомат 04.1991г. 10-11/100 в града, извън градско не смея да я изкарвам
и накрая БМВ е34 2.5 тдс 12/1995г. автомат --> 13/100 в града, 7.5/100 извън града (тук сме с малкото уточнение, че не е ясно мотора в какво състояние е, но скоро ще мине през основен ремонт и ще засека пак)
До тук става ясно, че няма голяма разлика дали си с 1.2 или 2.2 разхода се колебае между 7 и 9 извън града (важи и за фабиите). Явно има картел нещо
acho.rs написа:Zubcho написа:Интересно ми е само , при сега въведените ограничения на скоростта в цял сват, какъв е смисълът от тези тестове? Къде в Европа и света, освен в Германия можеш да караш със 180 и да ги подържаш дълго време? Изобщо тези тестове май са само за такива като Ачо (без лоши чувства колега![]()
) където само четат и сравняват различните марки. Нямам намерение да се заяждам или нещо подобно. Просто тези тестове ми се виждат безумни на фона на цените на горивото и цялостната картинка в световен мащаб.
Ако искам да стигна по-бързо ще хвана самолетаСъс сигурност така ще изпреваря Ачо, който ще напъва автомобила си по аутобана
В крайна сметка карането с такава скорост по нашите пътища ще доведе само и единствено до спешното отделение или до някоя погребална агенция. Особено по частта на магистралата София-Пловдив, където са правени само кръпки и за 20години е станало като цигански юрган
Всички се сещате за какво говоря нали?
Поздрави и темата е интересна от научна гледна точка, но от към практична май няма голям смисъл
И.А.
Колега за 9ти път в тая тема казвам , че СЪМ ПОСОЧИЛ И СРЕДЕН НОРМИРАН РАЗХОД ПРИ ТЕСТ , НЕ САМО ПРИ 180 км/
Аз освен да чета и сравнявам , също и карам и да речем , тва че съм чел и сравнявал , ме е накарало да си избера точно този мотор М52Б25 , пред 1.8Т .
Немците си бичат по аутобана с 180 редовно , също и хората които минават през Германия , а те не са малко .
Без лоши чувства ама преди да ме критикуваш , прочети какво точно съм написал
Колега не те критикувам


Махнат ли ограниченията навсякъде, както и знаците, може да очакваме препълнени болници и гробища. За жалост ще има и много невинни, в тях, които си карат с 90 км/ч или с ограничението измислено от "тъпите" държавници, които така несправедливо не ви дават да се пребиете на някой остър завой.
А до колегата, който питаше кой кара с 90 по първокласните пътища. Аз!

Ако видиш тъмносиньо е34 с един тупан вътре, по извън града, каращ по прав първокласен път точно с 90 км/ч, да знаеш че съм аз.

Колата ми няма стикери ама си личи, че кенефа е форумска кола

И последно, но не на последно място - Спазвайте ЗдВП. Той е създаден за вашата безопасност. А не по прищявка на някой дебелогъз чичо

Относно малкия мотор. Да в града 1.2 Фабия 10/2009г. харчи 8/100, ама като пуснеш климатика и става олеле 12-14/100. Дали 1 компресор няма да подобри нещата

Извод --> Малък кенеф дизел за в града да харчи 5/100. Голям кенеф извън града 8-9/100 да харчи и да върви.
Личните ми наблюдения от колите, които карам в и извън града. Опел зафира 2.2 автомат 9.3-9.6 /100 смесен разход за пробег от 90 000км (май никога не е зануляван и не искам да пипам, че шефката може да ореве орталъка), Сеат Толедо 2004г. 265 000 реални км. 7.5-8-5/100 извън града 10.5-15/100 в града. Шкода Румстер 10/2009 1.6/16V 7.5-8.5/100 извън града, 10.5-14/100 в града, за фабията съм писал по-горе. Тойота Терсел 1.5 автомат 04.1991г. 10-11/100 в града, извън градско не смея да я изкарвам

До тук става ясно, че няма голяма разлика дали си с 1.2 или 2.2 разхода се колебае между 7 и 9 извън града (важи и за фабиите). Явно има картел нещо

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Даунсайзинг - релни ползи
ms написа:larbi написа:... Аутобани...
тая дума за нашите магистрали хич не я използвай- ако не си ходил до Немция и не си виждал к'во е туй чудо Аутобан и има ли той почва у нас те разбирам за грешката... Нашите "магистрали" се надявам един ден да си отговарят на името- хубава настилка, маркировка както си му е реда, да не се появяват езерца като завали малко... Повече не искам...
Ами бил съм в Англия и съм виждал истински магистрали да. Също така съм виждал, че повечето там изобщо не карат с 70 мили в час а много повече.
Относно този даунсайзинг поправете ме ако греша , но няма ли нещо общо с затоплянето, СО2 и екологичните изисквания ? Инъче къв е смисъла - само по-ниски данъци ли ?

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - релни ползи
Пичуе , айде да не бистрим ограниченията тука , а само даунсайзинга
Зъбчо -

Зъбчо -

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Даунсайзинг - релни ползи
acho.rs написа:Пичуе , айде да не бистрим ограниченията тука , а само даунсайзинга![]()
Зъбчо -
Готово! Аз съм за 3.0 матор атмосферен щот тези чекии 1.6-1.8 с това турбо, я изкарат 200 000 я не. Поне така мисля аз.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Даунсайзинг - релни ползи
Zubcho написа:Готово! Аз съм за 3.0 матор атмосферен щот тези чекии 1.6-1.8 с това турбо, я изкарат 200 000 я не. Поне така мисля аз.
Спокойно- ще изкара мотора 200 000км.... Виж, дали духалката ще издържи и 100-120 000 е съвсем друг въпрос

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - релни ползи
acho.rs написа:БМВ 523и Туринг Автоматик 3000кк 204кс,270НМ - 16,7л при 180км/ч;тестов среден-9,5л
Пасат Вариант 1.8ТФСИ ДСГ 1800кк 160кс,250НМ - 15,6л при 180км/ч;тестов среден-8,4л
а защо не сравниш ябълки с ябълки?
новия 2 литров турбо мотор със стария 2.8, 540i със 535i и подобни, но само на бмв
или атмосферен на пасат с турбо на пасат. според мен резултата ще доста по-различен в града и при нормални скорости (130-140 км/ч).
твойте сравнения показват, че bmw правят по-добри коли, което не е някаква изненада

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Даунсайзинг - релни ползи
steeN написа:acho.rs написа:БМВ 523и Туринг Автоматик 3000кк 204кс,270НМ - 16,7л при 180км/ч;тестов среден-9,5л
Пасат Вариант 1.8ТФСИ ДСГ 1800кк 160кс,250НМ - 15,6л при 180км/ч;тестов среден-8,4л
а защо не сравниш ябълки с ябълки?
новия 2 литров турбо мотор със стария 2.8, 540i със 535i и подобни, но само на бмв
или атмосферен на пасат с турбо на пасат. според мен резултата ще доста по-различен в града и при нормални скорости (130-140 км/ч).
твойте сравнения показват, че bmw правят по-добри коли, което не е някаква изненада
1.8Т и 1.8ТФСИ дълго време бяха основни бензинови мотори на ВАГ и отделно са си разработка на Ауди , тъй че не ги брой за ФВ ... Общо из темата съм дал 10ина примери , има и БМВ-Мерцедес , БМВ-АУДИ(Туарег)
И казах също , че нямам достатъчно инфо за всички модели , но гледам и никой не пише . Тези дни ще изровя камарата със АМСи и ще напиша още доста цифри .
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Даунсайзинг - релни ползи
не мога да намеря достоверни данни за 535i и 540i, но това би било добро сравнение.
еднакви купета, еднакви коне (306) ... едното май го има само в щатите другото в европа, знам ли вече 100 хиляди модела изкараха.
еднакви купета, еднакви коне (306) ... едното май го има само в щатите другото в европа, знам ли вече 100 хиляди модела изкараха.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани