Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Модератор: Общи модератори
- Toneloker
- ентусиаст
-
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
The7omahawk написа:Toneloker написа:sexpodmosta написа:Според мен няма какво толкова да се притесняват BMW от резултатите, защото зверски много хора приемат единичката за кола с предно. И за да не съм голословен: 80% от собствениците на BMW 1-ва серия си мислят, че колата е с предно задвижване
Защото никога не са спирали тракшана и ASC-то.
Какво значение има, след като така и така никога няма да го спрат? Хората, които наистина държат на задното и знаят преимуществата му така и така не биха се насочили към такъв тип кола.Нека правят и продават!
И айде да ми обясниш защо не биха се насочили? Или викаш само 30-ки щото частите са евтини.


- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Не се притеснявайте Баварците са го мислили мнооого преди да я пуснат тая количка няма да се изложат пак ще са сред отличниците .Ей го на и четох ,че ще правят и интериор за самолетите от които м/у впрочем са и тръгнали,така че не ги мислете тях ами си събирайте левчета и някой ден като поостаре тая машинка да и се радваме.



- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Toneloker написа:The7omahawk написа:Какво значение има, след като така и така никога няма да го спрат? Хората, които наистина държат на задното и знаят преимуществата му така и така не биха се насочили към такъв тип кола.Нека правят и продават!
И айде да ми обясниш защо не биха се насочили? Или викаш само 30-ки щото частите са евтини.
Защото хората, които държат на задното предаване рядко са хора, които изобщо се насочват към хеч.Или викаш, освен BMW 1 има стотици други хечове със задно и са предпочитана покупка? Малко не ми се връзва човек, търсещ малка и икономична кола да иска задно предаване, което няма да донесе особени преимущества в конкретния случай.
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Не виждам никакъв проблем колата да бъде малка, лека, хетчбег и със задно (1-серия нито е малка, нито е лека). Все пак говорим за >160 к.с. ако' и да е 3-цилиндров дизел, не за Izetta. Според мен единствената причина да предложат модел с предно е съкращаването на разходите, защото предното предаване е по-евтино за реализация. И защо да не го направят, като огромна част от потенциалните клиенти на тази кола, няма да им дреме кои за задвижващите колела. И на мен също не ми пука, просто няма да си я купя никога, щото аз на марки не робувам и специално в тоя клас - избор има голям и обикновенно на цени по-изгодни от BMW. Това не значи обаче, че модела няма да бъде успешен.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
sexpodmosta написа:Според мен няма какво толкова да се притесняват BMW от резултатите, защото зверски много хора приемат единичката за кола с предно. И за да не съм голословен: 80% от собствениците на BMW 1-ва серия си мислят, че колата е с предно задвижване
И до момента се намират разбирачи, които спорят с мен, че 1 серия е с предно.
А тази кола е в класа на опел корса, форд фиеста и т.н., какъв голф и астра набъркахте, там е 1 серия...
Never mistake motion for action...
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Няма лошо да сложат предно в така наречената си 0-серия.Става въпрос както каза колегата преди мен за коли от типа на Опел Корса и т.н.... там задното ще е излишно.И едва ли някой заклет фен на марката и още по-заклет на задното предаването ще си купи подобна кола за да си удоволетвори желанията за динамичен автомобил
Представям си такава кола с задно.... и то със 'сърце' на БМВ ..... бъдещия най-масов автомобил по драг пистити на България
Та няма само хондичките да са леки яяя 




Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Hydrogen Hybrid Concept – Серия 1 на водород с предно предаване
Последни информации гласят, че производителят от Мюнхен е в процес на разработка на хибрид, който има за главна цел да събере на едно място 4-цилиндров бензинов двигател, водородни горивни клетки, електрически мотор и акумулаторни батерии (по всяка вероятност литиево-йонни). ...
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
много симпатична количка, идеална за градски условия, НО ЗАЩО С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ 

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
yo. написа:много симпатична количка, идеална за градски условия, НО ЗАЩО С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ
Защото е ПО-ЕВТИНО за производство, а и за малки автомобили е далеч по-удачен вариант!
Още ли има хора, които не го разбират?

Не виждам какъв е проблема, ако BMW започнат да правят FWD автомобили - ще спомогне за продажбите им и за това, да влязат в още някой и друг сегмент.
Време за рев ще има, ако решат всичките им коли да са FWD, ама това не виждам как ще стане, така че споко.

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
acho.rs написа:Кво да плюем , тоя 3 цилиндров дизел ако е 161кс , ще ни прави смешни 70% колите от форума
Като дизайн , много повече ми харесва от 1чка хечбек ...
Не знам за вас,ама мене нема да ме прай смешен.
- tosheto28
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: ferrari
- Мечтае да кара: bmw
- Детайли за колата: Бегачка
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
От екологична гледна точка, идеята за 3-ри цилиндровото БМВ е много добра и то ако бъде хибрид 
А за конете няма спор, 100% бърза и удобна кола за града!

А за конете няма спор, 100% бърза и удобна кола за града!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
vanko_xe написа:acho.rs написа:Кво да плюем , тоя 3 цилиндров дизел ако е 161кс , ще ни прави смешни 70% колите от форума
Като дизайн , много повече ми харесва от 1чка хечбек ...
Не знам за вас,ама мене нема да ме прай смешен.
Браво на тебе . Но имай в предвид че 160кс дизел 2011-2012 година в 1000 кила кола си е сериозна хапка

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
Fear написа:Време за рев ще има, ако решат всичките им коли да са FWD, ама това не виждам как ще стане, така че споко.
И мене това ме притеснява

Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
BMW Megacity няма да бъде поредната скучна електрическа кола
Производителя официално потвърди, че ще пусне на пазара компактния модел Megacity Vehicle, посредством нова търговска марка в рамките на следващите пет години. Електромобила, описван като „ново превозно средство за градската мобилност”, ще се произвежда в Лайпциг. Наскоро BMW потвърди, че строи завод за производство на карбон заедно със своя съдружник SGL Automotive Carbon Fibers LLC в Мозес Лейк, Вашингтон.
Съоръжението, на практика ще осигурява нужните материали за бъдещите автомобили на BMW, като включва задължително Megacity. Новият завод ще струва около $100 мнл. и ще използва екологично чисти източници на енергия.
„Леката конструкция е основен елемент за устойчивата мобилност, като подобрява значително разхода на гориво и вредните емисии CO2. Това са двата основни елемента при стратегията на EfficientDynamics.”, коментира един от главните шефове на BMW, Фридрих Айхинер.
„С използването на CFRP елементи (въглеродни влакна с подсиелн полимер) в постройката на Megacity, ние правим една крачка напред в областта на устойчивата мобилност. За пръв път ще произвеждаме карбонови компоненти в големи количества на конкурентни цени. Това ще бъде от особено значение за предстоящите електрически коли.”
Производителя официално потвърди, че ще пусне на пазара компактния модел Megacity Vehicle, посредством нова търговска марка в рамките на следващите пет години. Електромобила, описван като „ново превозно средство за градската мобилност”, ще се произвежда в Лайпциг. Наскоро BMW потвърди, че строи завод за производство на карбон заедно със своя съдружник SGL Automotive Carbon Fibers LLC в Мозес Лейк, Вашингтон.
Съоръжението, на практика ще осигурява нужните материали за бъдещите автомобили на BMW, като включва задължително Megacity. Новият завод ще струва около $100 мнл. и ще използва екологично чисти източници на енергия.
„Леката конструкция е основен елемент за устойчивата мобилност, като подобрява значително разхода на гориво и вредните емисии CO2. Това са двата основни елемента при стратегията на EfficientDynamics.”, коментира един от главните шефове на BMW, Фридрих Айхинер.
„С използването на CFRP елементи (въглеродни влакна с подсиелн полимер) в постройката на Megacity, ние правим една крачка напред в областта на устойчивата мобилност. За пръв път ще произвеждаме карбонови компоненти в големи количества на конкурентни цени. Това ще бъде от особено значение за предстоящите електрически коли.”

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Бъдещето на BMW - предно задвижване с 3-цил. двигател.
acho.rs написа:vanko_xe написа:acho.rs написа:Кво да плюем , тоя 3 цилиндров дизел ако е 161кс , ще ни прави смешни 70% колите от форума
Като дизайн , много повече ми харесва от 1чка хечбек ...
Не знам за вас,ама мене нема да ме прай смешен.
Браво на тебе . Но имай в предвид че 160кс дизел 2011-2012 година в 1000 кила кола си е сериозна хапка
1000 кила друг път , то вече фиеста/корса/ поло са по 1100-1200 кг , колкото 1-чката не в класа на астра , новата астра е по-голяма от 3-та серия

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани