X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Модератор: Общи модератори
75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
alx,
смисъл в Х5 М има и то огромен. Не знам, как е в САЩ, но в Европа има огромна маса от клиенти, за които спортен СУВ е единствена алтернатива за семейно возило. Хора, които са на средна възраст, имат доста добър доход, поне една истинска спортна кола в гаража и поне една малка градска резачка!
Как ще накараш такъв човек свикнал да пътува с 250+км/ч по нерестрикнатите магистрали на Европа да се качи на спортен комби модел от високия клас? Как ще му обясниш, че трябва да свиква да се гърчи на по-малък вътрешен обем? Как ще му обясниш, че детските столчета ще трябва да ги слага с риск от травма на възрастния му вече кръст? Как ще му обясниш, че жената ще трябва да свиква да седи по-ниско до земята и да се тревожи за сигурността на децата си на път до училище (защото жените по дефолт искат да са на високо)... Къде да си сложи велосипедите, бордовете, ските и всичкия багаж? Може на покрива, ОБАЧЕ довиждане висока скорост, защото макса на подобни стойки е 160-180км/ч!
Та в общи линии, това са само основните предимства на един спортен СУВ. Купувача на подобна кола, няма да прояви интерес към никакъв тунинг на семейната си кола; той просто си я иска бърза в сток вариант и да не се занимава с глупости. Тука отпада тотално СРТ8, като някаква конкуренция на Х5М... Да не говорим, че СРТ8 в Европа не е никак евтин автомобил, за това, което предлага!!! Прибави към картината и тоталната абдикация на GM Europe от продажба и сервиз на техни автомобили в Европа (след началото на кризата) и дори вноса от щатите, може да се превърне в кошмар...
Х5 М е истинско инжинерно постижение и никой не може да го отрече. Като динамика и пътно поведение, не намирам почти никаква разлика между него и спортен седан, колкото и странно да е това. Дори на някои известни писти в Европа, времената му са доста, ама доста интересни, повярвай...
На ускорение е доказано по-бърз от Кайен Турбо/S, единствено отстъпва на хендлинг и времена на писта. Следващия Кайен чука на вратата, но поради проблемите със "зелените" Турбо версията ще бъде отново с 500 к.с., което означава, че ще се чака Турбо С... До тогава Х5 М ще разполага с кит от 600 к.с., който почти 100% сигирно ще бъде на разположение за ретрофит и отново този СУВ е на върха!
Държа да подчертая много дебело, че аз лично също не бих дал личните си пари за такава кола, пред един бърз "вагон", но го отдавам единствено на различните си цели и нужди. Нищо повече, нито по-малко. Но това не пречи да гледаме обективно на фактите...
смисъл в Х5 М има и то огромен. Не знам, как е в САЩ, но в Европа има огромна маса от клиенти, за които спортен СУВ е единствена алтернатива за семейно возило. Хора, които са на средна възраст, имат доста добър доход, поне една истинска спортна кола в гаража и поне една малка градска резачка!
Как ще накараш такъв човек свикнал да пътува с 250+км/ч по нерестрикнатите магистрали на Европа да се качи на спортен комби модел от високия клас? Как ще му обясниш, че трябва да свиква да се гърчи на по-малък вътрешен обем? Как ще му обясниш, че детските столчета ще трябва да ги слага с риск от травма на възрастния му вече кръст? Как ще му обясниш, че жената ще трябва да свиква да седи по-ниско до земята и да се тревожи за сигурността на децата си на път до училище (защото жените по дефолт искат да са на високо)... Къде да си сложи велосипедите, бордовете, ските и всичкия багаж? Може на покрива, ОБАЧЕ довиждане висока скорост, защото макса на подобни стойки е 160-180км/ч!

Та в общи линии, това са само основните предимства на един спортен СУВ. Купувача на подобна кола, няма да прояви интерес към никакъв тунинг на семейната си кола; той просто си я иска бърза в сток вариант и да не се занимава с глупости. Тука отпада тотално СРТ8, като някаква конкуренция на Х5М... Да не говорим, че СРТ8 в Европа не е никак евтин автомобил, за това, което предлага!!! Прибави към картината и тоталната абдикация на GM Europe от продажба и сервиз на техни автомобили в Европа (след началото на кризата) и дори вноса от щатите, може да се превърне в кошмар...

Х5 М е истинско инжинерно постижение и никой не може да го отрече. Като динамика и пътно поведение, не намирам почти никаква разлика между него и спортен седан, колкото и странно да е това. Дори на някои известни писти в Европа, времената му са доста, ама доста интересни, повярвай...


На ускорение е доказано по-бърз от Кайен Турбо/S, единствено отстъпва на хендлинг и времена на писта. Следващия Кайен чука на вратата, но поради проблемите със "зелените" Турбо версията ще бъде отново с 500 к.с., което означава, че ще се чака Турбо С... До тогава Х5 М ще разполага с кит от 600 к.с., който почти 100% сигирно ще бъде на разположение за ретрофит и отново този СУВ е на върха!
Държа да подчертая много дебело, че аз лично също не бих дал личните си пари за такава кола, пред един бърз "вагон", но го отдавам единствено на различните си цели и нужди. Нищо повече, нито по-малко. Но това не пречи да гледаме обективно на фактите...

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Flat 6 написа:
На ускорение е доказано по-бърз от Кайен Турбо/S, единствено отстъпва на хендлинг и времена на писта. Следващия Кайен чука на вратата, но поради проблемите със "зелените" Турбо версията ще бъде отново с 500 к.с., което означава, че ще се чака Турбо С... До тогава Х5 М ще разполага с кит от 600 к.с., който почти 100% сигирно ще бъде на разположение за ретрофит и отново този СУВ е на върха!
Малко противоречив отговор, защото Кайен ТурбоС не е с по-добър хендлинг от Х5/6м , поне според официалните тестове.
А това, за семеен автомобил.... Малко в повече ми идва. Все пак всеки нормален човек не би возил семейството си (още повече бебе със столче) в 600 коньов автомобил.
Х5/6м е престиж и груба сила. Просто БМВ искаха да покажат възможностите си в СУВ сегмента и го направиха по един великолепен начин.
И все пак в нормалните версии на Х5/6 има прекрасни и динамични мотори, които са идеални за целта , която описа в поста си - да се возиш от високо, бързо и сигурно. М версията е демонстрация на мускули, което лично на мен ми допада. Още повече в разпространяващата се мода СУВ това си е един премиум автомобил, с който няма да останеш незабелязан.
И наистина новия Кайен ще излезе скоро, Турбо С варианта малко по късно , а и от Мерц ми се струва че ще набутат 65амг мотора в някой джип (мл или гл) и тогава ще е интересно как ще се представят Хм моделите....
А относно кит-а - в последно време М моделите на БМВ си изкарват целия производствен цикъл с един мотор... дано да има лек ъпгрейд като едно време (е30,е34,е36) или една ЦСЛ версия с 300 кила по-лека

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Flat 6 написа:alx,
смисъл в Х5 М има и то огромен. Не знам, как е в САЩ, но в Европа има огромна маса от клиенти, за които спортен СУВ е единствена алтернатива за семейно возило. Хора, които са на средна възраст, имат доста добър доход, поне една истинска спортна кола в гаража и поне една малка градска резачка!
Как ще накараш такъв човек свикнал да пътува с 250+км/ч по нерестрикнатите магистрали на Европа да се качи на спортен комби модел от високия клас? Как ще му обясниш, че трябва да свиква да се гърчи на по-малък вътрешен обем? Как ще му обясниш, че детските столчета ще трябва да ги слага с риск от травма на възрастния му вече кръст? Как ще му обясниш, че жената ще трябва да свиква да седи по-ниско до земята и да се тревожи за сигурността на децата си на път до училище (защото жените по дефолт искат да са на високо)... Къде да си сложи велосипедите, бордовете, ските и всичкия багаж? Може на покрива, ОБАЧЕ довиждане висока скорост, защото макса на подобни стойки е 160-180км/ч!![]()
Колега моля те прочети си още веднъж това написаното и кажи вярваш ли си.
Първо повярвай ми дори и в Европа хората които имат една спортна една малка кола и пари за Х6 М не са такава огромна маса. Второ нерестриктираните магистрали са предимно в Германия да не кажа само там. И аз макара и да не съм карал много по тях това което съм забелязъл ,че семейните автомобили обикновенно се движат с около 180. с 250 преминават разни маняци с поршета М6ци и т.н. И най вече вярваш ли си ,че някой ще си сложи ските, борда, велосипеда, семейството и песа и ще тръгне дори и на хубавите немски пътища с 250+. А разхода на тоя 3 тона камйон(с все багажа и семейството) при това челно съпротивление при 250 имаш ли представа колко е? Той ако пътува с 180 ще стигне по бързо отколкото с 250 и да спира през 150км да го пълни, да не говорим ,че със самолет ще му излезе по евтино.
А това с гърченето на вътрешния обем- моля те качи се на задните седалки на Х6 особено ако си по висок както съм аз и после ще си поговорим за гърчене. Жената може да си кара децата и да седи на високо и в 3.0д двигател. Ама и тя сигурно ги кара с 250 до училище. А пък и те европейските жени не държат толкова да гледат от високо като скумрий през очила на заварчик от черен джип като нашите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
BMW_RIDER написа:
Колега моля те прочети си още веднъж това написаното и кажи вярваш ли си.
Първо повярвай ми дори и в Европа хората които имат една спортна една малка кола и пари за Х6 М не са такава огромна маса. Второ нерестриктираните магистрали са предимно в Германия да не кажа само там. И аз макара и да не съм карал много по тях това което съм забелязъл ,че семейните автомобили обикновенно се движат с около 180. с 250 преминават разни маняци с поршета М6ци и т.н. И най вече вярваш ли си ,че някой ще си сложи ските, борда, велосипеда, семейството и песа и ще тръгне дори и на хубавите немски пътища с 250+. А разхода на тоя 3 тона камйон(с все багажа и семейството) при това челно съпротивление при 250 имаш ли представа колко е? Той ако пътува с 180 ще стигне по бързо отколкото с 250 и да спира през 150км да го пълни, да не говорим ,че със самолет ще му излезе по евтино.
А това с гърченето на вътрешния обем- моля те качи се на задните седалки на Х6 особено ако си по висок както съм аз и после ще си поговорим за гърчене. Жената може да си кара децата и да седи на високо и в 3.0д двигател. Ама и тя сигурно ги кара с 250 до училище. А пък и те европейските жени не държат толкова да гледат от високо като скумрий през очила на заварчик от черен джип като нашите.
Колега,
никъде не съм написал, че смисъла на Х5М е да возиш семейството си с 270! Нали сме интелигентни хора тук; нека да четеме внимателно...

Навсякъде извън недоразумението България, повечето коне са еквивалент на повече сигурност при пътуване - лесно изпреварваш, лесно се измъкваш от напечени ситуации, лесно спираш и т.н. Да пътуваш в един 3xd с 230км/ч поставяйки го почти на лимита е едно, а съвсем друго, когато имаш 550 коня. Сега се надявам, да е малко по-ясно...
Казваш само Германия има условия за бързо придвижване, но на мен лично ми се е случвало в една Италия да се движа зад полицейска кола по магистралата с 230 км/ч в продължение на 30 мин. След като не ми обърнаха внимание, значи очевидно има и други места...

И накрая една тема за размисъл: замислял ли си се, кой и най-вече ЗАЩО е измислил една екстра наречена "премахване на обозначение за модел"?

Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Flat 6 написа:alx,
смисъл в Х5 М има и то огромен.
...спортен СУВ е единствена алтернатива за семейно возило...
...поне една истинска спортна кола в гаража и поне една малка градска резачка!...
свикнал да пътува с 250+км/ч.... че детските столчета...
това ти го написа.. не аз... мисля, че просто не ти е ясен манталитета на автомобилните фенове с пари...
Като динамика и пътно поведение, не намирам почти никаква разлика между него и спортен седан, колкото и странно да е това. Дори на някои известни писти в Европа, времената му са доста, ама доста интересни, повярвай...![]()
![]()
интересно. аз пък мисля, че нямат нищо общо. нито на пътя, нито на писта. казва ти го човек дето му се е пробвал... мисля, че ако имаше възможност да засилиш един х5/6м .. и да го сравниш примерно с едно рс6... щеше да си ревизираш мнението

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Интересно. А аз мисля, че чат-пат цигарки Кент и бонбонки тик-так се консумират и отвъд големия гьол...
Освен това мисля, че конкретно към Х5 М си подходил с голяма доза предрасъдъци...
"да бях пробвал"... хммм...

Освен това мисля, че конкретно към Х5 М си подходил с голяма доза предрасъдъци...

"да бях пробвал"... хммм...

Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
kriso85 написа: И наистина новия Кайен ще излезе скоро, Турбо С варианта малко по късно , а и от Мерц ми се струва че ще набутат 65амг мотора в някой джип (мл или гл) и тогава ще е интересно как ще се представят Хм моделите....
никой няма да купи 12 цилиндров МЛ или още повече ГЛ (той дори няма АМГ версия, по цял свят хората си возят децата на даскало с него, тука модерни бизнесмени мутреят) мерцедес няма да искат да развалят престижа на този мотор в с/цл заради автобусното производство, а и цената ше е доста дебела като за жипка
тва с велосипедите и децата е нонсенс
както в българия, така и по света такива яки (мощни) джипове ги пазаруват или некви олигарси или някои от актьорската/спортната гилдия
мениджъра на високо ниво ше вземе 3ка дизел и със спестените от гориво кинти ше прати децата в кембридж (ако наистина искате да представите купувача на х5 като грижовен родител)
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
мениджъра на високо ниво ше вземе 3ка дизел и със спестените от гориво кинти ше прати децата в кембридж (ако наистина искате да представите купувача на х5 като грижовен родител)
Представяш ли си

Не знам какво сте тръгнали да дискутирате кой ще си вземе тези коли - пределно ясно е че пазара е широко отворен за подобни скъпи играчки и е ФАКТ , че БМВ направиха най-бързите и най-назлобените СУВ,САВ и тн . Вече някой да ми носи вода , през девет планини в деста , смисъла е никакъв - Х6М нямам никаква конкуренция , нито като динамика,нито като визия - и да ИМА съперници , но няма конкуренция

Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
тва е твоето виждане по въпроса, но не и абсолютната истина =))
No bling at the Ring
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
А бе не знам тука още колко лукуми ще разтегнете, но е факт че в доста държави
има доста хора, с доста пари, които си купуват доста скъпи неща, само щото са доста
добре изглеждащи, точно като X6М. Така че не ги мислете

има доста хора, с доста пари, които си купуват доста скъпи неща, само щото са доста
добре изглеждащи, точно като X6М. Така че не ги мислете




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: X6 M 0-60mph 4.3s
zAcK написа::shock:![]()
![]()
Сега пак ще се появи някой и ще каже, че Е30 е по-добрия автомобил, че и по-красивия![]()
Гаранция.
Е30 е по-добрият автомобил. И не се заяждам. ;е
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
Re: X6 M 0-60mph 4.3s + Х5 М
Едно такова X6 М спира на нашия паркинг направо уникален звук вади само като мине покрай мен и ваздуха ми спира егати силата













75 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани