V10 и KERS в новата M5?
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V10 и KERS в новата M5?
Бимбо написа:Така е колегапросто показах как кола с приблизително 500к.с със задно може да направи със 7-секунди по добра обиколка от ГТ-Р
Щом си мислиш , че това време е релана мярка - твой си проблем . Това е все едно да се сложи компресор на ГТ3 РС и после да се обсъжда какво време е дало . И пак - задното за писта може би е по-добро (макар и спорно) но за всекидневните условия , за мокро , което вие силно пренебрегвате AWD е безспорно по-добрия вариант.Да не забравяме , че над 1/3 от всички БМВта (за 2008) са със Xdrive - какво по-добро доказателство ?
Re: V10 и KERS в новата M5?
Точно пък на мокро не ти е проблем задното,не знам колко трябва да ти е мозъка,че да кара6 така на мокро,че да се претрепеш(освен ако не го искаш).Единствено на сняг,според мен,има реална полза от 4х4.

- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: V10 и KERS в новата M5?
ачо.рс.Май нещо не си ми фен и сигурно много те дразня.Извинявай исках само да дам пример по случай на спора за задвижването.Нали се сещаш,че говорим за спортни коли а не за 535д и не говорим за ежедневието а това според мен е мерило защото колата на клипа е на пет години а колите за които ти говориш са върха на технологии и си помислих че мога да ти покажа че мощността няма значение има ли добро управление
.Това е форум и затова си пишем за да обменяме мнения а не да се заяждаме! 


- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: V10 и KERS в новата M5?
А и искам да ти обясня някои неща.Първо бмв хдрайв е кола за пенсионери,в смисал толкова е сигурна че дори е предвидима,в 75%от случайте на некомпетентност на управляващия в дадена ситуация тя винаги ще ти помогне да се върнеш на пътя за отрицарелно време.С батко ми карахме 330хдрайв на тест до Троян и да ти кажа не,че се пиша шофер но нещата които правих с тази кола бяха на границите на физичното,а колата за секунда не се поколеба за "секунда" да направи всичко необходимо да не се убиеме, винаги перфектна ето за това има голям пазарен дял от прдажбите на бмв защото е сигурна и създава комфорт заради перфектното управление,което има.Незнам дали си се докосвал до поне една от тия коли за дето пишеш но мнението ти е много неуместно.Спортна кола с АВД е все едно да сложиш на детска количка през зимата вериги.Споко не те нервирам
само казвам,че при всичките тия диференцияли и блокажи на састезателните коли Авд-то е безсмислено направо ще убие автомобилния спорт.А ежедневието е друга работа,незнам какво караш но май не е БМВ ,защото хора които карат БМВ и са имали една зима зад волна му никога през живота си няма да се качат на АВД или 4х4 бади сигурен ако ме рзбираш.А пък и сас сигурност никога не си се качвал на Бояна пред музея в четвъртак.Там няма коли АВД,4х4
ако отново ме разбираш 



Последна промяна Бимбо на 04 Окт 2009, 0:09, променена общо 2 пъти
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: V10 и KERS в новата M5?
ако така ще изглежда новата петица значи отново разочарование
Re: V10 и KERS в новата M5?
еб*ти смеха е в таа тема
половината сте инжинери, математици, физици, проектанти, дизайнери и инвеститори във Ф1
останалата половина са с връзки в БМВ Моторшпорт ГмбХ и достъп до секретните папки... да не забравяме и хората с М5-ци, които като валне и си пълнят джапанките с урина, щот има по-голяма вероятност да се завъртят от колкото ачо с неговото рс 



Re: V10 и KERS в новата M5?
alX3m написа:еб*ти смеха е в таа темаполовината сте инжинери, математици, физици, проектанти, дизайнери и инвеститори във Ф1
останалата половина са с връзки в БМВ Моторшпорт ГмбХ и достъп до секретните папки... да не забравяме и хората с М5-ци, които като валне и си пълнят джапанките с урина, щот има по-голяма вероятност да се завъртят от колкото ачо с неговото рс


“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: V10 и KERS в новата M5?
Мерси за подигравателния тон
и намеците готини са мноого без майтап
просто спорехме за задвижването и се олях поне аз лично 



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V10 и KERS в новата M5?
alX3m написа:еб*ти смеха е в таа темаполовината сте инжинери, математици, физици, проектанти, дизайнери и инвеститори във Ф1
останалата половина са с връзки в БМВ Моторшпорт ГмбХ и достъп до секретните папки... да не забравяме и хората с М5-ци, които като валне и си пълнят джапанките с урина, щот има по-голяма вероятност да се завъртят от колкото ачо с неговото рс
Темаат утиде на заеби страна , подхванахме АВД срещу задно и тн . За задно и мокро ще си позволя само да цитирам една медия и мнението и за СЛ 65 АМГ Блак Сериис - "поведение на мокро? - по-добре си намерете по-евтин начин за самоубиване "

Самата тема не знам какъв и е смисъла , като (уж) имаше изявление , че ще си бъде 4,4 битурбото ?
ПС:относно убииството на спорт със АВД - да убиха ВРЦ шампионата а сега ЛАМБО със техните боклуци съсипват и стриитлигъл спортистите

- Бимбо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: V10 и KERS в новата M5?
Приятел виж тунинг.бг.Тма има тема за М5.Така е ще е 4.4 но нали темата е дали ще има керс или е само спекулация а и мощността е интересна тема там пише "555-612"пряк саперник на Ауди а и ако е последното,като мощност ще е най силната.
Re: V10 и KERS в новата M5?
Те и в тунинга са инжинери, но предимно във ВАГ, даже си имат отделна тема "новини от ВАГ". Ачо там е курифей залагам си профила!!! 

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V10 и KERS в новата M5?
acho.rs написа:alX3m написа:еб*ти смеха е в таа темаполовината сте инжинери, математици, физици, проектанти, дизайнери и инвеститори във Ф1
останалата половина са с връзки в БМВ Моторшпорт ГмбХ и достъп до секретните папки... да не забравяме и хората с М5-ци, които като валне и си пълнят джапанките с урина, щот има по-голяма вероятност да се завъртят от колкото ачо с неговото рс
Темаат утиде на заеби страна , подхванахме АВД срещу задно и тн . За задно и мокро ще си позволя само да цитирам една медия и мнението и за СЛ 65 АМГ Блак Сериис - "поведение на мокро? - по-добре си намерете по-евтин начин за самоубиване "Нямам РС , за сега искам Е39 530и , ма нямам кинти .
Самата тема не знам какъв и е смисъла , като (уж) имаше изявление , че ще си бъде 4,4 битурбото ?
ПС:относно убииството на спорт със АВД - да убиха ВРЦ шампионата а сега ЛАМБО със техните боклуци съсипват и стриитлигъл спортистите
Адаш прави разлика между ВРЦ където карат по чакъл сняг пръст и др. със супер олекотени коли и олекотени кардани и краш бокс трансмисий и други, и серийните коли 4х4 със тежките им автоматици и купета и електронни 4х4 системи.
А Ауди с техните боклуци съсипаха марката Ламбо, зад емблемата на разярения бик и италянската страст сложиха някакво 4х4 с електронно управление и разни други тракшъни и половин тон отгоре. Говориме за Ламбо истинските Ламбо за мен са Кънташ , Диабло ГТ, Миура и др.
А това ,че съсипват стрийтлигъл спортистите вобще незнам откаде го измисли:
Ето как е наравно със старата М5 при това на дъжд
http://www.youtube.com/watch?v=leFSPRvWvqI
Ето как пада от три пъти по евтина кола:
http://www.youtube.com/watch?v=6nSenMmq ... L&index=13
Единствено си прав , че М3 ЦСЛ не е база за сравнение първо защото не е сток и най вече заради полусликовете които на такава дълга писта са разлика от 8 сек. Иначе и аз подкрепям колегите ,че е най-доброто БМВ през последните 10 год.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V10 и KERS в новата M5?
alX3m написа:Те и в тунинга са инжинери, но предимно във ВАГ, даже си имат отделна тема "новини от ВАГ". Ачо там е курифей залагам си профила!!!


Доста си ограничен за да видиш , че се опитвам да гледам реално на нещата а не да си викам Е30 фор лайф , другото 4х4 боклуци . Ако имаш да ми кажеш нещо , давай на ЛС и не разваляай и без това развалената тема

Нито 10цил , нито КЕРС мисля , че ще има . Разхода на високоборотния V10 е в небесата а КЕРС има ефект единствено на писта . Може би нещо като брейк енерджи риковъри , но чак КЕРС едва ли . Не че БМВ не извадиха V12 biturbo , но след като вече имат един спортен 4,4 biturbo едва ли ще разработват друг .
Колега БМВ райдер - хващай ми иронията баце

Re: V10 и KERS в новата M5?
Според твоя реален поглед над нещата, БМВ трябва да сложат Хдрайф в новата М5, щот е екстра на мокро... да сложат 3 литровия битурбо, щот е най-разработен или даже дизел, щот с тоа разход си е еб....... да я направят 2.5 тона, щот тва е най-важната традиция, която трябва да се спазва - новата по-тежка от старата... също така нови технологии и други измишльотини от ф1 да не се слагат, щот обикновения фен е прекалено прост, за да разбере къде биха имали приложение и ефект... и накрая би се насрал от кеф, ако добавят още три кръгчета на емблемата!!! Също така според твоята реалност Денис нямаше да има шанс да запише вчера най-добро време НА МОКРООО и да стане днес 3-ти срещу 4х4-та с 500+ кс ...
пп е30 фор лайф
пп е30 фор лайф

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: V10 и KERS в новата M5?
alX3m написа:
Ok-да видим дали новото М5 няма да е по-тежко и да харчи по-малко.Ще видим и дали ще има КЕРС , а защо изобщо си мислиш,че корените на КЕРС са във Ф1 не знам ! Разхода не е решаващ в този клас но дори Феррари се хвалят колко по-икономична им е 458 Италията.3л турбо няма да го има във М5 , но след 3-4 годиники ще му се радваш във следващото поколение М3


А по-горе имаше сравнение на старото Галардо със М5 и Z06-наистина ускоряваше сравнително бавно Ламбото , но времето му на Ринга беше под 7,50 , така че и дума не може да става за сравнение . ЛП560-4 , което е актулано в момента няма официално времен на Нордшлифе,но гледам че при сравнение на няколко големи медии дава равни на ГТ-Р а нисана в момента е еталон за бързина.За Корвета не е хубаво да говорим , защото струва колкото М3 а мноооого по-бърз , на каквото и да е .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани