Последния тест на Аутобилд 7>S classe???
Модератор: Общи модератори
63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1025
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Binev_OuT написа:martoto написа:
Колега,за корупцията в Ауто билд няма какво да говорим.
Гледал съм,филм за репортерите на Аутобилд.
Тестваха точно тази последната С-класа...
Значи точно на този 'скандален' тест се оказа, че просто не са били пуснали дистроника. Та се наложи да изгонят главния редактор. А системата си работи много добре и е проверено хиляди пъти.
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Binev_OuT написа:Колега,за корупцията в Ауто билд няма какво да говорим.
Гледал съм,филм за репортерите на Аутобилд.
Тестваха точно тази последната С-класа....
Наистина има такъв случай но той не мисля, че е пример за корупция а по скоро за тотален гаф, с участието на репортер от AutoBild и MB. Искали са да демонстрират Distronic (нещо като Break Assistance с разширени възможности) пред доста журналисти и официални лица в Safety Hall на самият Daimler. И след като предишният ден човека на AutoBild е провел редица успешни тестове на открито и се е убедил в качествата на системата се оказало, че поради металната конструкция на сградата тя няма да работи. В крайна сметка са решили да проведат вече обявената демонстрация, като симулират системата, и шофьора (журналиста на AutoBild) всъщност спре колата без помощта на Distronic-а, след като мине през една дъска. Това е негово предложение и MB се съгласяват. На демонстрацията дъската не се усеща в колата (нали това е S-Class

Та както казах, това не ми прилича на пример за корупция. Aко бяха отложили демонстрацията пак всички щяха да се осъмнят, че системата работи в действителност. И са решили малко така, да минат по тънкият лед, ама не са успели. Не трябва да се пропуска, че човека на AutoBild предния ден е пробвал успешно Distronic в реални условия. С други думи трудна работа е това PR-а. А поведението на журналиста е разбираемо, защото в даденият случай нагласената работа не обявява директно предимство на автомобила пред конкурентен. По скоро са работели в екип, все пак нали и журналистическият хляб идва от автомобилните производители?
П.П. Накрая статията завършва с коментар, че от други медии са пробвали ситемата в близки до реалните условия и в крайна сметка са катастрофирали. На това Mercedes е отговорил, че Distronic не променя физиката и като караш бързо не може да спреш и това е


- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
mityo105 написа:Е мой приятел има новата Скласа и лично съм пробвал тая екстра с самостоятелното спиране!Бачка си перфектно всеки път!Колата е нещо страшно!Зимата на снега като и махнем блокажите и тръгне задницата, колана се стяга и седалката ме обгръща, подготвяйки ме за евентуалния удар!Абе на всеки му я пожелавам да я има!
Ами ..... добре

Щом я е купил,ще работи де ша иде.МБ все пак няма да пускат прецакани системи за сигурност.Няма нужда да ми поясняваш качествата на МБ.Просто репортера тогава не беше коректен със читателите си.Неможе да пишеш статия със гръмко заглавие,а предния ден да си размазал 2-3 С-класи.Но добре е че са го уволнили,сега и да закрият цялата медия май

Това си е мое обеждение неискам да убеждавам никой в него.


63 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани