Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 31 Окт 2011, 15:37

acho.rs написа:Някой да каже нещо за клипчето на Камаро ЗЛ :roll:


ти ся да не очакваш разбор... Мноу добре завива... Като имаш на предвид, че това е всекидневна кола, според мен стои добре. При тези скорости, много коли имат усещането, като гледаш на видео, че плуват... отлично постижение според мен...
Power is Nothing Without Insanity

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 01 Ное 2011, 21:23

Alex 320i Cabrio написа:
acho.rs написа:Някой да каже нещо за клипчето на Камаро ЗЛ :roll:


ти ся да не очакваш разбор... Мноу добре завива... Като имаш на предвид, че това е всекидневна кола, според мен стои добре. При тези скорости, много коли имат усещането, като гледаш на видео, че плуват... отлично постижение според мен...


мда. ама ще стъпва на парите на един з06... а на писта з06 са направо недосегаеми при простосмъртните пилоти... та камарото според мене си е стриктно за булевардни пушеци... :angel:
алекс
трабант 601с
разни други возила

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 02 Ное 2011, 13:06

alx написа:
Alex 320i Cabrio написа:
acho.rs написа:Някой да каже нещо за клипчето на Камаро ЗЛ :roll:


ти ся да не очакваш разбор... Мноу добре завива... Като имаш на предвид, че това е всекидневна кола, според мен стои добре. При тези скорости, много коли имат усещането, като гледаш на видео, че плуват... отлично постижение според мен...


мда. ама ще стъпва на парите на един з06... а на писта з06 са направо недосегаеми при простосмъртните пилоти... та камарото според мене си е стриктно за булевардни пушеци... :angel:


ако е на парите на З06, става малко сложно, но според мен, тази кола ще е конкуренция на М3...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 02 Ное 2011, 13:52

Докато излезе на пазара ЗЛ ще са спрели Е90/92/93 М3 и ще се чака новото .
Нито Камаро нито Челинджър или Мустанг са преки конкуретни на М3 . Едните са ламерски спортни купета , другото е спортист на базата на масов средностатистически автомобил който се предлага и като седан/комби с 2 литрови двигателчета . Какво общо има една Е90ка със 5 метрово Камаро или Челинджър ?
На мен конкуренти на масълите ми се струват само Порше 911 и ГТ-Р :roll:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 03 Ное 2011, 14:36

acho.rs написа:Докато излезе на пазара ЗЛ ще са спрели Е90/92/93 М3 и ще се чака новото .
Нито Камаро нито Челинджър или Мустанг са преки конкуретни на М3 . Едните са ламерски спортни купета , другото е спортист на базата на масов средностатистически автомобил който се предлага и като седан/комби с 2 литрови двигателчета . Какво общо има една Е90ка със 5 метрово Камаро или Челинджър ?
На мен конкуренти на масълите ми се струват само Порше 911 и ГТ-Р :roll:


не са просто защото никой не крос-шопва камаро/мустанг със м3 дори и ако стъпваха на едни пари. челинджъра не знам защо изобщо го слагаш- той си сам самичък в една съвсем друга стриктно булевардна група.

тези "ламерски спортни купета" - ти кое от тях си карал, че знаеш? аз ти казвам съвсем отговорно че с един бос 302 мустанг аз се завъртам по-бързо на една писта от колкото с едно м3 със трак пакет. и не само аз ми всеки дето се е пробвал общо взето.

също така никой не крос-шопва порше 911 със мъсъли. въпрос на сегментиране на пазара. 911 се крос-шопва със гтр и з06 и общо взето нищо друго.

911 турбо/с/гт/гт2/гт3 се крос-шопва със зр1 и ауди р8 и слс. на нисан им се иска да ги крос-шопват в тая група ама не се случва.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Ное 2011, 14:49

Не съм спорил кое е по-бързо . За тебе знаем, че въртиш много бързо особено с хамерикански коли ... тва че има други дето са по-бързи с европейски е друг въпрос , не ми се дъфка тая тема .
Това което казах е че няма как Е90 да го сравняваш директно със Мустанг/Камаро . Е90 си масов седан , който се предлага във всякакви практични и евтини комбинации (2.0 дизел комби например) . Как до такъв автомобил ще сложиш Мустанг ?
Да М3 е по-бърз автомобил от Мустанг ГТ 5.0 , но това не означава че са в един клас .
Конкуренция на М3 (по-точно беше , щот тия дни спират М3ката) са Ц63 и РС5 , като нито едно от двете не се предлага като кабрио .
911 много повече се вписва при Мустанга и Камаро - стриктно спортен автомобил , долната граница е 325 кс (991 май почва от доста по-висока стойност) , предлага 4 места , като задните са авариино . Няма маломощни мотори , няма вариант седан , дизайна е ретро класик , както при масълите . Защо не се кросшопва - щот повечето му версии са брутално по-бързи от масълите , а и цената е малко леко нагоре .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 03 Ное 2011, 15:04

в щатите не са и чували за 2 литра дизел комби :) - http://www.bmwusa.com/standard/content/ ... fault.aspx
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 03 Ное 2011, 17:17

acho.rs написа:Не съм спорил кое е по-бързо . За тебе знаем, че въртиш много бързо особено с хамерикански коли ... тва че има други дето са по-бързи с европейски е друг въпрос , не ми се дъфка тая тема .
Това което казах е че няма как Е90 да го сравняваш директно със Мустанг/Камаро . Е90 си масов седан , който се предлага във всякакви практични и евтини комбинации (2.0 дизел комби например) . Как до такъв автомобил ще сложиш Мустанг ?
Да М3 е по-бърз автомобил от Мустанг ГТ 5.0 , но това не означава че са в един клас .
Конкуренция на М3 (по-точно беше , щот тия дни спират М3ката) са Ц63 и РС5 , като нито едно от двете не се предлага като кабрио .
911 много повече се вписва при Мустанга и Камаро - стриктно спортен автомобил , долната граница е 325 кс (991 май почва от доста по-висока стойност) , предлага 4 места , като задните са авариино . Няма маломощни мотори , няма вариант седан , дизайна е ретро класик , както при масълите . Защо не се кросшопва - щот повечето му версии са брутално по-бързи от масълите , а и цената е малко леко нагоре .


ма аз и с европейци се въртя много бързо. просто бос-а е по-силната кола във всяко отношение.

6-цилиндровия мустанг го слагам веднага до всичките тройки със 32х номенклатура. нормалния в8 мустанг го слагам до 335, а бос-а - до ,м3-ката. гт500 е булеварден ако и да е 500 коня- него го слагам до срт8 чалинджър-а...

на м3 конкуренцията е ц63. аудитата не ги бутай. те са много по утилитарни и всекидневни.

911 не се вписва по никакъв начин при мустанга и камарото защото е по-дребно и много много по-скъпо. както казах- никой не крос-шопва порше и американски мъсъл.

хората крос-шопват на цени. особено в по-ниските пари (до към $100к). никой няма да крос-шопне един $35-40к масъл със едно карера 2 което е примерно $75к ама без стелките. да не говориме че никой не крос-шопва немци с американци (но и двете страни си имат платежни фенове)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 03 Ное 2011, 19:22

alx написа:
acho.rs написа:Не съм спорил кое е по-бързо . За тебе знаем, че въртиш много бързо особено с хамерикански коли ... тва че има други дето са по-бързи с европейски е друг въпрос , не ми се дъфка тая тема .
Това което казах е че няма как Е90 да го сравняваш директно със Мустанг/Камаро . Е90 си масов седан , който се предлага във всякакви практични и евтини комбинации (2.0 дизел комби например) . Как до такъв автомобил ще сложиш Мустанг ?
Да М3 е по-бърз автомобил от Мустанг ГТ 5.0 , но това не означава че са в един клас .
Конкуренция на М3 (по-точно беше , щот тия дни спират М3ката) са Ц63 и РС5 , като нито едно от двете не се предлага като кабрио .
911 много повече се вписва при Мустанга и Камаро - стриктно спортен автомобил , долната граница е 325 кс (991 май почва от доста по-висока стойност) , предлага 4 места , като задните са авариино . Няма маломощни мотори , няма вариант седан , дизайна е ретро класик , както при масълите . Защо не се кросшопва - щот повечето му версии са брутално по-бързи от масълите , а и цената е малко леко нагоре .


ма аз и с европейци се въртя много бързо. просто бос-а е по-силната кола във всяко отношение.

6-цилиндровия мустанг го слагам веднага до всичките тройки със 32х номенклатура. нормалния в8 мустанг го слагам до 335, а бос-а - до ,м3-ката. гт500 е булеварден ако и да е 500 коня- него го слагам до срт8 чалинджър-а...

на м3 конкуренцията е ц63. аудитата не ги бутай. те са много по утилитарни и всекидневни.

911 не се вписва по никакъв начин при мустанга и камарото защото е по-дребно и много много по-скъпо. както казах- никой не крос-шопва порше и американски мъсъл.

хората крос-шопват на цени. особено в по-ниските пари (до към $100к). никой няма да крос-шопне един $35-40к масъл със едно карера 2 което е примерно $75к ама без стелките. да не говориме че никой не крос-шопва немци с американци (но и двете страни си имат платежни фенове)



Да Ачи много ме кефи, акто почне да сравнява по базови цени. Мустанга примерно особено бос302 е доста оборудван на базова цена а и екстрите не са толкова скъпи. При европейците далеч не е така. Незнам някой да си е купил БМВ на базовата му цена без нито една екстра. 75К$ как викаш ти без стелките. Последния път като бях в Порше екстрата "бял шев" беше 1400лв трансмисия - 7000. Като по-оборудваш един европеец (не всички екстри ) и цената му става с едно 50% нагоре. Така ,че бяш поне двойно си струват.

А твърдението ,че мъсъл кари като мустанг/камаро и порше 911 са в една група е смешно.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 03 Ное 2011, 23:48

Само да припомня, че в началото на темата точно тези коли, които в момента конкурирате с М3 сложиха под ножа супер колите на Европа във всяко отношение, а сега се оказа, че били конкуренти само на коли като М3... Последно сега супер коли ли са или обикновени спортни коли :roll:
И последно по цена и екстри ли ще ги сравняваме или по качества? Щото ако сравняваме обективно качествата на един автомобил не би трябвало да се отчита цената, а габаритите, компановката, задвижването и оборудването - това определя класа/типа автомобил. Ако ще отчитаме цената трябва да отчетем освен скоростта и "екстрите", които получавате и субективните усещания за "елитарност", имидж и емоция, които получавате.
Ако гледаме от една страна в една американска кола тип Мустанг, Камаро, Чалинджър, Корвет на парите на М3 получавате много по-бърза кола и нищо друго повече от М3 - нито по-добро качество, нито повече внимание към детайла, ергономия или екстри, нито повече надеждност и практичност. Та тук освен по бързина по нищо не са по-напред американските коли. Имате емоция на стар мъсъл кар и бързина... Нищо повече ;) Тук сме на една цена...
Ако се качим нагоре и стреляме срещу 997 например - за по-малко пари получавате същата бързина (сравнявам различните модификации на конкурентите където се припокриват) но нищо общо като "елитарност", имидж и емоция, дори не повдигам въпроса за качеството на материалите и вниманието насочено към това да ви кара да се чувствате специални дори само като си мислите за Porsche-то си...
Ако сме достатъчно нагли да стреляме с американски муниции към европейските супер коли, ситуацията става още по-грозна - пак съпоставима бързина (много по-скъпа за Ferrari-та и тем подобни), и до там... Край. Точка :twisted: Нямате нито усещането, нито технологиите... абе нищо свързано със супер колите...

Та до къде стигнахме - американските мускули не са супер коли, нито могат да се мерят с тях по критериите правещи ги супер коли... Нито са добри коли като цяло... Те са просто много евтини и бързи коли с класически мускулски емоции и дух... Нищо повече... Нито са качествен и всеобхватен пакет като М3, нито са изпипани, елитарни и имиджови като Porsche, Ferrari, Lambo и т.н.

Та... харесват ми... щото носят традиции и емоции от миналото, истински са и са бързи и шумни като ги караш... ама нито ти е приятно като си вътре щото са супер просто направени, нито си уникален с нещо та да преглътнеш недостатъците...

Ако ще почнете пак с времената на 400м. и по пистите - ако само в това се целите - мога да ви дам доста примери за трак-ориентирани модифицирани коли за половината пари съдържащи доста повече секунди ;) Един "уличен" автомобил трябва да притежава много повече от няколко секудни актив пред другите на пистата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Ное 2011, 0:10

Както по рано писах в темата, много ни се разминават разбиранията за качество.
Явно за теб качество е някой дизайнер да се е заиграл с интериора,и да има лъскава имитация на карбон, завъртулки лампички кожа на тавана и т.н.
За мен е качеството си личи по здравината на колата, шасито, мотора, надежноста и така. А съм сигурен ,че в това отношение американските спортисти са по-напред от ЕУ(изключвам Порше)

А с тая "елитарност" незнам..... Показват статус колите, ама ако само на тях разчиташ,, малко става като тия с АМГтата пред панелки в Люлин. Я ми кажи кой е по "елитарен" тоя дето кара вайпър/вет ама има басейн на покрива на къщата си или тоя с Порше ма у апартамент. Спортните коли са спортни затова - ориентирани са към моторспорта, не да показват еди кво си, затова си има бентлита, майебаси и т.н.

И поне говорим за вид и "качествени" интериори, Я да погледнем европейските спортисти когато наистина бяха на върха, направо когато спортните коли са били върха - 90-те години. Не малко легендарни модели са излезли тогава.
Я да видим интериора на Мак Ф1, Ф40, Ягуар там кво беше и т.н И тогава с могли да го направят целия в кожа и т.н. ама неса.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 1:08

BMW_RIDER написа:Както по рано писах в темата, много ни се разминават разбиранията за качество.
Явно за теб качество е някой дизайнер да се е заиграл с интериора,и да има лъскава имитация на карбон, завъртулки лампички кожа на тавана и т.н.
За мен е качеството си личи по здравината на колата, шасито, мотора, надежноста и така.


Това, за което ти говориш е надеждност :winky: Аз не говоря за дизайн, а за качество на използваните материали за осъществяването му, обработката и съчетанието им ;) Както искаш го разбирай... Надеждността при съвременните коли е много относително понятие, та не го засягам, още повече при положение, че говорим за нови коли с гаранция...

BMW_RIDER написа:А с тая "елитарност" незнам..... Показват статус колите, ама ако само на тях разчиташ,, малко става като тия с АМГтата пред панелки в Люлин. Я ми кажи кой е по "елитарен" тоя дето кара вайпър/вет ама има басейн на покрива на къщата си или тоя с Порше ма у апартамент. Спортните коли са спортни затова - ориентирани са към моторспорта, не да показват еди кво си, затова си има бентлита, майебаси и т.н.


Всичко показва статус, повярвай ми ;) А "вайпър/вет" не показват високо положение/статус в обществото... По-скоро - "нямам пари за по-скъпа спортна кола, та си купих тази дето е също толкова бърза ама е евтина"

BMW_RIDER написа:И поне говорим за вид и "качествени" интериори, Я да погледнем европейските спортисти когато наистина бяха на върха, направо когато спортните коли са били върха - 90-те години. Не малко легендарни модели са излезли тогава.
Я да видим интериора на Мак Ф1, Ф40, Ягуар там кво беше и т.н И тогава с могли да го направят целия в кожа и т.н. ама неса.


Тук много бъркаш... Въобще не става въпрос за форма/функция... Говорим за качество на материалите, изработката и вниманието към детайлите... Ако искаш преброй колко скъпи и качествени материали има в едно F40 или Mc F1 (злато, яко истински карбон, не "лъскава имитация") и го сравни с която искаш кола от онези години от щатите... Днес е същото, само дето рядко се правят супер коли изцяло подчинени на скоростта ;) И ако американските (Z06, ZL1, ACR) са бързи но само до там - форма и материали подчинени на функцията и само на бързината, то при Porsche, Ferrari и т.н. бързината не е постигната за сметка на евтини материали, некачествена изработка, нулева ергономия и никакво внимание към детайла, както е при мускулите. Ако искате чиста, истинска супер кола като едно време си правите улична бегачка или имате RS моделите на Porsche, трак подчинените коли на Ferrari, CSL/GTS на BMW, отново обаче бързината и пестенето на тегло не е за сметка на материали, изработка или сигурност.

Тук обаче не говорим за пестене на средства, каквото прави американските коли уж най-добрите... Просто защото всяко пестене е за сметка на използвани материали и внимание към всеки детайл, внедрени технологии, инжинерна мисъл, тестове, разработки и т.н. Винаги ниската цена означава компромиси, които не се правят от европейците, дори когато искат да направят бърза кола - те я правят такава на всяка цена, без компромиси. Когато си купувате супер кола и сте готови да платите солено, рядко сте готови да правите компромиси :winky: Ако пък просто искате някаква бърза кола няма нищо лошо да карате американски мъсъл, но недейте да претендирате, че карате супер кола или "най-добрата" спортна кола.

Както има една приказка - цялото е повече от сумата от всичките му части по отделно ;) При мускулите всичко е подчинено на ниската цена и бързината и е проста аритметика. При истински добрите коли не е така - винаги накрая има нещо специално добавено... Разбирайте го както искате.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 04 Ное 2011, 9:14

Втръсна ми да чета в тази тема едни и същи подмятания за "качество на материали" , "имидж" , "чувството, да си специален".... Пълни глупости, ако питате мен!

Говоря от там, където ми е опита ( и което се оказва най-честно споменавано в темата ) , а именно - Corvette/911!

Ако съдя по написаното от ЕУ привържениците в тази тема - в 911 човек би следвало да е обграден от кожа, качествена, мека пластмаса ( или дори липса на такава ) , ергономия, мултифункционалност...Колко от вас са сядали за повече от 5 минути в 911, да видите, че това е мит? Пробвали ли сте да превъртате диск с песни на "гениалната" аудиосистема в 911? Пипали ли сте изобщо тези ГАДНИ, да точно така - ГАДНИ, ТВЪРДИ бутони? ОТВРАТИТЕЛНИТЕ бутони на волана, коментари за тях? БЕЗУМНАТА теснотия? Гадния волан на всички, по-ниско от GT3? Идиотския дисплей на борд-компютъра, подобен на този на пежото ми? Хайде стига възнасяне и превъзнасяне! Да, Корвета не е по-добре - със сигурност. Но определено Поршето не е толкова по-добро, колкото се твърди! Да не говорим за онова "чувство, че си специален" и имиджа... Ми, като видя един Z06 аз се плаша направо, докато един път ми зададоха въпроса "Това Порше що е в такъв идиотски цвят със спойлери и лепенки?" - да, познахте, говорим за GT3RS. Визията на Поршето е консервативна до дупка, не може да те накара да трепнеш, освен ако вече не си трепвал...

За пореден път - аз НЕ СЪМ привърженик на нито едната школа. Аз съм ценител. И двете си имат плюсовете и минусите, ала тук вече започнаха да се подмятат фантасмагории...

И преди да сте казали нещо за визия/интериор на едно Ферари - BMW форум е.Всички знаем каква е надежността на италианските коли - и Ферари не прави изключение.Това, за сметка на друго - защото винаги има компромиси...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 10:39

The7omahawk написа:...

Ако съдя по написаното от ЕУ привържениците в тази тема - в 911 човек би следвало да е обграден от кожа, качествена, мека пластмаса ( или дори липса на такава ) , ергономия, мултифункционалност...Колко от вас са сядали за повече от 5 минути в 911, да видите, че това е мит? Пробвали ли сте да превъртате диск с песни на "гениалната" аудиосистема в 911? Пипали ли сте изобщо тези ГАДНИ, да точно така - ГАДНИ, ТВЪРДИ бутони? ОТВРАТИТЕЛНИТЕ бутони на волана, коментари за тях? БЕЗУМНАТА теснотия? Гадния волан на всички, по-ниско от GT3? Идиотския дисплей на борд-компютъра, подобен на този на пежото ми?


:roll:

Изображение

Изображение

Изображение



The7omahawk написа:Да не говорим за онова "чувство, че си специален" и имиджа... Ми, като видя един Z06 аз се плаша направо, докато един път ми зададоха въпроса "Това Порше що е в такъв идиотски цвят със спойлери и лепенки?" - да, познахте, говорим за GT3RS. ...


:mhihi:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Ное 2011, 12:57

Да виждаме, че може да пействаш готини картинки които са наполовина фотошоп.
И да интериора е единственото място на което си личи качеството на матерялите особено в спортна кола.....
Наистина з06 имам титан в двигателя, шасито му хидроформ алуминий, двигателя седи в магнезиева "кошница"
има карбон по спойлерите , пода и т.н. Задните карбонови спирачки са зр1 са големи колкото предните на Енцо,
но това не са качествени матеряли, неее друго си 5 крави в интериора, и лъскви копченца.

Но небеше това което ме разби....

А "вайпър/вет" не показват високо положение/статус в обществото... По-скоро - "нямам пари за по-скъпа спортна кола, та си купих тази дето е също толкова бърза ама е евтина"


:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Вайпъра евтина кола, нямало пари за по скъпа...Явно далеч не разбираш имиджа на мъсъл карите.
Но кво говора, направо като социално слаб се чувствам в тоя форум, евтин му бил вайпъра не показва "статус и положение в обществото" я излезте от мутро/фолк копмлексите бе.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook