Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 16 Окт 2011, 21:34

в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него :ok:



... и изглежда по-добре злобно от лисана :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 16 Окт 2011, 21:41

acho.rs написа:
в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него :ok:



... и изглежда по-добре злобно от лисана :paranoid:


да, ама лисана е по-бърз от зила :ok:
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от [FF]GODFLESH » 16 Окт 2011, 22:28

acho.rs написа:
в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него :ok:



... и изглежда по-добре злобно от лисана :paranoid:



ачка почини си малко... :dummy:
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Boyadjiev » 16 Окт 2011, 22:31

То па ЗИЛ-а да не звучи гадно ???

http://www.youtube.com/watch?v=5qi5sjbJ ... re=related

За звук да спорите... Това е като с яденето... Тук всеки има персонални непоклатими предпочитания, кое е хубаво и кое не ... :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от simple_man » 18 Окт 2011, 15:23

ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 19 Окт 2011, 12:33

simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05

И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 19 Окт 2011, 12:49

От Top Gear отдавна са показали, че хранят люта ненавист към американското автомобилостроене.....
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 13:04

Who написа:
simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05

И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи

Извода е че камарото завъртя обиколка , колкото Рено Меган РС :ahah: Сравнението е тъпо - Мерцедес Е класа е луксозна лимузина , докато Камарото е малко двуврато купе .
Не знам , кое му викаш , че се движи еднакво - 3 секунди на писта , означава , че ако има хипотетично цяло съсътезание , Мерца ще за го подмине със 2-3 обиколки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Реално при камарото е Ц63 АМГ купе - 487кс 600НМ . Ако се сметнат цените на реално предлаганите масъл кари в европа , може и да излязат наравно като цени .
Имало някакво Камаро ЗЛ ... както и некви блек сериис , не ги знам

ПС:знам , че топ гиър е шоу и редовно се разминава с истината , ма тва е друга тема .
Последна промяна acho.rs на 19 Окт 2011, 13:07, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от jbankov » 19 Окт 2011, 13:06

Zagy написа:От Top Gear отдавна са показали, че хранят люта ненавист към американското автомобилостроене.....

е, май има защо :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 13:07

- щото не са карали и не знаят кво опускат ? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 19 Окт 2011, 14:07

acho.rs написа:
Who написа:
simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05

И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи

Извода е че камарото завъртя обиколка , колкото Рено Меган РС :ahah: Сравнението е тъпо - Мерцедес Е класа е луксозна лимузина , докато Камарото е малко двуврато купе .
Не знам , кое му викаш , че се движи еднакво - 3 секунди на писта , означава , че ако има хипотетично цяло съсътезание , Мерца ще за го подмине със 2-3 обиколки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Реално при камарото е Ц63 АМГ купе - 487кс 600НМ . Ако се сметнат цените на реално предлаганите масъл кари в европа , може и да излязат наравно като цени .
Имало някакво Камаро ЗЛ ... както и некви блек сериис , не ги знам

ПС:знам , че топ гиър е шоу и редовно се разминава с истината , ма тва е друга тема .

:D Камарото може да е двуврато но изобщо не е малко то си е точно колкото Е класата :) 4836 мм дължина 1741 килограма ... Глупаво е сравнението... колко са хората които да си купят Е63 АМГ за да го карат по пистите същото важи и за Камарото така че 3-те секунди нямат никакво значение в случая ... но разликата в цената е неоправдана поне според мен... Аз лично бих взел Камарото по простата причина че от към поддръжка ще ми е 2 пъти по евтино от АМГ-то
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 19 Окт 2011, 14:12

Да не говорим, колко по-добре изглежда американеца... 8)
Лично мнение. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 14:18

Ок - на външни размери са близки .
За цената - за пореден път стигаме до едно и също - да , америкнаските коли предлагат повече валю фор мъни , но ако тръгнем по тая логика една Инсигния турбо с 220кс е на цената на базова Е90 316ка , като е много по-голяма и мощна кола ... Шкода пък предлага Супърб с 300кс,повече място на задните седалки от 7ца и това на цената на 320Д - ти би ли си купил Шкодата или Опела ?
Отелно америкнаските масъл кари нямат преки конкуренти сред европейските производители , както европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 19 Окт 2011, 16:39

acho.rs написа:Ок - на външни размери са близки .
За цената - за пореден път стигаме до едно и също - да , америкнаските коли предлагат повече валю фор мъни , но ако тръгнем по тая логика една Инсигния турбо с 220кс е на цената на базова Е90 316ка , като е много по-голяма и мощна кола ... Шкода пък предлага Супърб с 300кс,повече място на задните седалки от 7ца и това на цената на 320Д - ти би ли си купил Шкодата или Опела ?
Отелно америкнаските масъл кари нямат преки конкуренти сред европейските производители , както европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .

OFF topic
Бих си купил шкодата имам преки наблюдения над една такава 1.4 ТСИ много добър автомобил за парите си .... не вози както Е класа или 5-та серия ... но е изключително кадърно направена ... тази за коята говоря имаше всички екстри без навигация и шибедах иначе всичките глезотии там парк троници завиващи фарове и най-лудата екстра сама паркира ... това което воланът се върти сам направо бях ей така :++ малко по късно това взе да се предлага и от БМВ
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 16:43

Да , а най-първо се предлагаше от ФВ Туран :)
Все пак виждаш осезаемата разликата между едип прекрасен автомобил с последно поколение двигатели и кутии (2.0ТФСИ+ДСГ) и алтернативните му - БМВ 5та серия/Ауди А6 Ц7 . Това , че техниката в Шкодата е по-изгодна от тази на другите два бавареца , не прави Шкода по-добър автомобил , нали ?

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook