Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него
... и изглежда по-добре злобно от лисана

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него
... и изглежда по-добре злобно от лисана
да, ама лисана е по-бърз от зила

No bling at the Ring
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:в допълнение искам да кажа, че зила, освен че е по-добър на звук от поршето, има и по-голям багажник от него
... и изглежда по-добре злобно от лисана
ачка почини си малко...

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Американските VS Европейските спортисти
То па ЗИЛ-а да не звучи гадно ???
http://www.youtube.com/watch?v=5qi5sjbJ ... re=related
За звук да спорите... Това е като с яденето... Тук всеки има персонални непоклатими предпочитания, кое е хубаво и кое не ...
http://www.youtube.com/watch?v=5qi5sjbJ ... re=related
За звук да спорите... Това е като с яденето... Тук всеки има персонални непоклатими предпочитания, кое е хубаво и кое не ...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05
И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
От Top Gear отдавна са показали, че хранят люта ненавист към американското автомобилостроене.....
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Who написа:simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05
И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи
Извода е че камарото завъртя обиколка , колкото Рено Меган РС

Не знам , кое му викаш , че се движи еднакво - 3 секунди на писта , означава , че ако има хипотетично цяло съсътезание , Мерца ще за го подмине със 2-3 обиколки



Реално при камарото е Ц63 АМГ купе - 487кс 600НМ . Ако се сметнат цените на реално предлаганите масъл кари в европа , може и да излязат наравно като цени .
Имало някакво Камаро ЗЛ ... както и некви блек сериис , не ги знам
ПС:знам , че топ гиър е шоу и редовно се разминава с истината , ма тва е друга тема .
Последна промяна acho.rs на 19 Окт 2011, 13:07, променена общо 1 път
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Американските VS Европейските спортисти
Zagy написа:От Top Gear отдавна са показали, че хранят люта ненавист към американското автомобилостроене.....
е, май има защо


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
- щото не са карали и не знаят кво опускат ? 

- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Who написа:simple_man написа:http://vbox7.com/play:f962687d05
И какъв е извода... че 518 коньовия мерджан дава 3 секунди по добро време срещу 426 коньовото Камаро .... въпреки че мерджана е Ултра Хипер Мега Гига технологичен със 100 хиляди милиона милиарда Технологични изгъзици в него набутани и за капак на всичко струва почти двойно 72000 Паунда срещу 40000 .... Камарато е супер просто като конструкция и като механика и се движи колкото Мерцедеса ....тез от топ гиър понякога са много кухи
Извода е че камарото завъртя обиколка , колкото Рено Меган РССравнението е тъпо - Мерцедес Е класа е луксозна лимузина , докато Камарото е малко двуврато купе .
Не знам , кое му викаш , че се движи еднакво - 3 секунди на писта , означава , че ако има хипотетично цяло съсътезание , Мерца ще за го подмине със 2-3 обиколки![]()
![]()
![]()
Реално при камарото е Ц63 АМГ купе - 487кс 600НМ . Ако се сметнат цените на реално предлаганите масъл кари в европа , може и да излязат наравно като цени .
Имало някакво Камаро ЗЛ ... както и некви блек сериис , не ги знам
ПС:знам , че топ гиър е шоу и редовно се разминава с истината , ма тва е друга тема .


Re: Американските VS Европейските спортисти
Да не говорим, колко по-добре изглежда американеца...
Лично мнение.

Лично мнение.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ок - на външни размери са близки .
За цената - за пореден път стигаме до едно и също - да , америкнаските коли предлагат повече валю фор мъни , но ако тръгнем по тая логика една Инсигния турбо с 220кс е на цената на базова Е90 316ка , като е много по-голяма и мощна кола ... Шкода пък предлага Супърб с 300кс,повече място на задните седалки от 7ца и това на цената на 320Д - ти би ли си купил Шкодата или Опела ?
Отелно америкнаските масъл кари нямат преки конкуренти сред европейските производители , както европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .
За цената - за пореден път стигаме до едно и също - да , америкнаските коли предлагат повече валю фор мъни , но ако тръгнем по тая логика една Инсигния турбо с 220кс е на цената на базова Е90 316ка , като е много по-голяма и мощна кола ... Шкода пък предлага Супърб с 300кс,повече място на задните седалки от 7ца и това на цената на 320Д - ти би ли си купил Шкодата или Опела ?
Отелно америкнаските масъл кари нямат преки конкуренти сред европейските производители , както европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Ок - на външни размери са близки .
За цената - за пореден път стигаме до едно и също - да , америкнаските коли предлагат повече валю фор мъни , но ако тръгнем по тая логика една Инсигния турбо с 220кс е на цената на базова Е90 316ка , като е много по-голяма и мощна кола ... Шкода пък предлага Супърб с 300кс,повече място на задните седалки от 7ца и това на цената на 320Д - ти би ли си купил Шкодата или Опела ?
Отелно америкнаските масъл кари нямат преки конкуренти сред европейските производители , както европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .
OFF topic
Бих си купил шкодата имам преки наблюдения над една такава 1.4 ТСИ много добър автомобил за парите си .... не вози както Е класа или 5-та серия ... но е изключително кадърно направена ... тази за коята говоря имаше всички екстри без навигация и шибедах иначе всичките глезотии там парк троници завиващи фарове и най-лудата екстра сама паркира ... това което воланът се върти сам направо бях ей така

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да , а най-първо се предлагаше от ФВ Туран
Все пак виждаш осезаемата разликата между едип прекрасен автомобил с последно поколение двигатели и кутии (2.0ТФСИ+ДСГ) и алтернативните му - БМВ 5та серия/Ауди А6 Ц7 . Това , че техниката в Шкодата е по-изгодна от тази на другите два бавареца , не прави Шкода по-добър автомобил , нали ?

Все пак виждаш осезаемата разликата между едип прекрасен автомобил с последно поколение двигатели и кутии (2.0ТФСИ+ДСГ) и алтернативните му - БМВ 5та серия/Ауди А6 Ц7 . Това , че техниката в Шкодата е по-изгодна от тази на другите два бавареца , не прави Шкода по-добър автомобил , нали ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани