Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 14:10

От тая тема поне разбрах , че да кажеш , че 3та серия е кола за руси болдники е обективно а да потвърдиш един беспорен факт - че този модел е най-успешния спортен седан от както съществува като модел - тва е тесногръдие .
Наистина ме учудва толераността към такива дразнители :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Окт 2011, 15:21

изключвател написа:Смисъл сериозно ли ? спора е почти вечен , факт е обаче , че духът / излъчването който носят в себе си въпрносите "американски консерви".
Са на светлинни години пред м3/5 (лично мнение , макар че 100% се съпоставя с мнението на 90% от хората)


Колега,ти пък от кой каубойски сериал се пръкна! :dunno: Не е лошо да се завиваш нощем,че стана студено вече!!!Че "американски консерви",са на светлинни години пред м3/5 е вярно,само че не ПРЕД а СЛЕД!!!Те затова БМВ доминират от 7-8г.,във всички класаций за най добър мотор на годината!!!Излишно е да споменавам,че печелят челните места с почти цялата си гама от мотори билото дизел или бензин,с турбо или би-турбо,както и атмосферки като изостаналия в8 от М3!!!Като толкова те кефят хамериканските пачници,не мога да разбера къв го дириш тука ами не се гмурнеш в някой щатски форум и там да се самонавивате,колко евтини и невероятни са американските спортисти!!!


Те па тия класации за двигатели са най-голямата пародия и маркетингова далавера. И подобно на оскарите ги дават за щяло и нещяло.

според 2006 с85(м5/М6) е на първо място , а лс7(з06) е на 4то. А действително лс7 бие с85 почти по всеки един показател имащ реално значение. Крива на въртящ момент, тегло, разход, размери, цена......
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 15:26

Тая песен вече я слушаме 65ти път за прословутия ЛС7 - макар че ми много чудно как го прецени тва за разхода и динамиката - предполагам от сравнение на 2 тонна М6ца със 1400килограмов 2местен Корвет :kuku:
А чакаме не тесногръдо мнение за 3та серия , като цяло - що толкова скъп и калпав седан доминира на пазара 30 години ? Защо от постното Е90 се продадоха 2 150 000 бройки само за 4 години , превръщайки се в the best-selling entry-level luxury car в САЩ и Канада
И що някой си позволяват крайно дебилни постове в БМВ форум (визирам фенчето на плейстейшън и лисани) ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Окт 2011, 15:58

acho.rs написа:Тая песен вече я слушаме 65ти път за прословутия ЛС7 - макар че ми много чудно как го прецени тва за разхода и динамиката - предполагам от сравнение на 2 тонна М6ца със 1400килограмов 2местен Корвет :kuku:
А чакаме не тесногръдо мнение за 3та серия , като цяло - що толкова скъп и калпав седан доминира на пазара 30 години ? Защо от постното Е90 се продадоха 2 150 000 бройки само за 4 години , превръщайки се в the best-selling entry-level luxury car в САЩ и Канада
И що някой си позволяват крайно дебилни постове в БМВ форум (визирам фенчето на плейстейшън и лисани) ?


Виж сега това за третата серия не е мое мнение. Аз за разлика от вас не отказвам да приема преимуществата на определена кола/технология. Особено пък за третата серия. Европейците са напред в много неща, особено откъм "харесващ се на масата потребители" стил, дизайн, ергономия, качество(донякъде), динамика технологии и електроника ги писахме.

Но това,че едно нещо е най-продавано далеч не го прави най-хубаво - по тая логика по хубаво от китайците и чалгата(в бг) няма.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 12 Окт 2011, 16:02

BMW_RIDER написа:...А действително лс7 бие с85 почти по всеки един показател имащ реално значение. Крива на въртящ момент, тегло, разход, размери, цена......


Да, ако бяхме в 60те или 70те години :roll: Особено с единия си разпределителен вал, 2та клапана на цилиндър и мижавата една дроселова клапа :mhihi: А забравих и с литровата си ефективност. И ти прецени по-добре от хората дето се занимават с това а? Щото си ги подлагал на щателни изпитания и двата и в следствие на получените резултати и имайки предвид вложените материали и технологии и получените характеристики от инженерна гледна точка, не биха могли да доведат до такова заключение на инситута занимаващ се с тези класации и такъв вид на класацията е изфабрикуван :dummy:

:banghead:

Пфф... Писна ми от тая тема... Честно... После аз съм бил тесногръд и съм говорел на изуст без да имам впечатления/опит...

Наистина... продължавам си с пуканките и ще ви гледам сеира... поне е забавно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 12 Окт 2011, 16:09

мисля, че това което не искате да видите или ви липсва от картинката е, че американския подход е да се ползват максимално прости и до някъде ефтини неща (когато и където е възможно). това не е някакъв резултат, това е търсено от самите инжинери.
за мен там им е чара на добрите им продукти.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Окт 2011, 16:19

DrivinGGoD написа:
BMW_RIDER написа:...А действително лс7 бие с85 почти по всеки един показател имащ реално значение. Крива на въртящ момент, тегло, разход, размери, цена......


Да, ако бяхме в 60те или 70те години :roll: Особено с единия си разпределителен вал, 2та клапана на цилиндър и мижавата една дроселова клапа :mhihi: А забравих и с литровата си ефективност. И ти прецени по-добре от хората дето се занимават с това а? Щото си ги подлагал на щателни изпитания и двата и в следствие на получените резултати и имайки предвид вложените материали и технологии и получените характеристики от инженерна гледна точка, не биха могли да доведат до такова заключение на инситута занимаващ се с тези класации и такъв вид на класацията е изфабрикуван :dummy:

:banghead:

Пфф... Писна ми от тая тема... Честно... После аз съм бил тесногръд и съм говорел на изуст без да имам впечатления/опит...

Наистина... продължавам си с пуканките и ще ви гледам сеира... поне е забавно...


Даде точно затова говоря, че ги интересуват неща като колко дросели, колко клапана и колко литрова мощност има, неща без почти никакво практическо значение. Аз няма какво да го преценям гледам факти и статистики - единият двигател е 40 кг по лек има по 200нм повече през почти целия диапазон от оборти, по малък е като размери-събират го в порше 911 и мазда миата, по ефтин, далче повече тунинг потенциал както и тунинг части, за по здрав трудно може да се каже, но като се има впредвид конструцията работните обороти и теста който преминва в ГМ мисля ,че и тука победителя е ясен. Което за мен го прави по добър. И като стария виц и химикалката на НАСА е по добра от инжинерна гледна точка от молива на рашъните ама дали наистина...

А темата отдавна е за заключване от 6та станица се тъпче на едно място. И мене вече не ми се спори ни с DrivingGod ни с KeyboardGod-Ачи (без лоши чувства)
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 12 Окт 2011, 16:35

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:
BMW_RIDER написа:...А действително лс7 бие с85 почти по всеки един показател имащ реално значение. Крива на въртящ момент, тегло, разход, размери, цена......


Да, ако бяхме в 60те или 70те години :roll: Особено с единия си разпределителен вал, 2та клапана на цилиндър и мижавата една дроселова клапа :mhihi: А забравих и с литровата си ефективност. И ти прецени по-добре от хората дето се занимават с това а? Щото си ги подлагал на щателни изпитания и двата и в следствие на получените резултати и имайки предвид вложените материали и технологии и получените характеристики от инженерна гледна точка, не биха могли да доведат до такова заключение на инситута занимаващ се с тези класации и такъв вид на класацията е изфабрикуван :dummy:

:banghead:

Пфф... Писна ми от тая тема... Честно... После аз съм бил тесногръд и съм говорел на изуст без да имам впечатления/опит...

Наистина... продължавам си с пуканките и ще ви гледам сеира... поне е забавно...


Даде точно затова говоря, че ги интересуват неща като колко дросели, колко клапана и колко литрова мощност има, неща без почти никакво практическо значение. Аз няма какво да го преценям гледам факти и статистики - единият двигател е 40 кг по лек има по 200нм повече през почти целия диапазон от оборти, по малък е като размери-събират го в порше 911 и мазда миата, по ефтин, далче повече тунинг потенциал както и тунинг части, за по здрав трудно може да се каже, но като се има впредвид конструцията работните обороти и теста който преминва в ГМ мисля ,че и тука победителя е ясен. Което за мен го прави по добър. И като стария виц и химикалката на НАСА е по добра от инжинерна гледна точка от молива на рашъните ама дали наистина...

А темата отдавна е за заключване от 6та станица се тъпче на едно място. И мене вече не ми се спори ни с DrivingGod ни с KeyboardGod-Ачи (без лоши чувства)


Абсолютно съм съгласен... Имам го тоз С85 мотор в гаража си... Корветският мотор е по-добър... С85 е изпразване на мокър пясък. Много е технологичен, много е мощен, но струва майка си и баща си в сравнение с ГМ-а, супер чуплив е всъщност - иначе нямаше да има толкова нива на защита в ЕКУ-то и е капризен на бензин/масла и тн.т. Високите технологий заради самите високи технологий понякога са малко безмислени... А на Ачко ще му кажа, че ЛС моторите, дори и когато са в Кадилак ЦТС, горят по-малко от С85... Никога не съм карал мотор, който гори толкова много... Физически не можеш да си представиш какво е да минеш 120км със 70 литра...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 17:00

steeN написа:мисля, че това което не искате да видите или ви липсва от картинката е, че американския подход е да се ползват максимално прости и до някъде ефтини неща (когато и където е възможно). това не е някакъв резултат, това е търсено от самите инжинери.
за мен там им е чара на добрите им продукти.

Разбира се - това им донесе огромни успехи ... опс , срина ги . Японците ги изядоха на собствената и териотория и се наложи китай да им отпуска няколко стотин милиарда !!! заем , белкем с съживят малко . През същото това време , БМВ бяха на печалба - представям си ако бяха взели 30-40 000 000 000 долара , колко щяха да дръпнат :idea:
Но това,че едно нещо е най-продавано далеч не го прави най-хубаво - по тая логика по хубаво от китайците и чалгата(в бг) няма.

- когато един автомобил е много по-скъп от останалите а на качества уж е в техния клас и върпеки това се продава много по-добре от тях , тва говори само едно - това е лидера в класа :idea:
Alex 320i Cabrio

Хубаво си разочарован от В10ката - новота М5ца е със много по-икономичен мотор , зелен , долфин фреднли , тунек мегдан - тва навярно ще се хареса на много хора .
Отделно Е60 550и , 535и са доста по-иконмични от конкурентите си и поне 2рия има много потенциал за доработка и икономичност :)
БМВездача дет мрази БМВ - По принцип обичам да говоря и за колите които съм ги карал - за тва се опитах да повдигна темата за качеството на масовите леки коли (95% от всички) и по-точно средностатистическите американски консерви , дет Е39 още си е кола пред тях , ама тва явно е неудобна тема :mhihi:

ПС: ако не си беше купувал камионски БМВ , щеше да заобичаш марката :lol:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 12 Окт 2011, 17:49

acho.rs написа:
Alex 320i Cabrio

Хубаво си разочарован от В10ката - новота М5ца е със много по-икономичен мотор , зелен , долфин фреднли , тунек мегдан - тва навярно ще се хареса на много хора .
Отделно Е60 550и , 535и са доста по-иконмични от конкурентите си и поне 2рия има много потенциал за доработка и икономичност :)
БМВездача дет мрази БМВ - По принцип обичам да говоря и за колите които съм ги карал - за тва се опитах да повдигна темата за качеството на масовите леки коли (95% от всички) и по-точно средностатистическите американски консерви , дет Е39 още си е кола пред тях , ама тва явно е неудобна тема :mhihi:

ПС: ако не си беше купувал камионски БМВ , щеше да заобичаш марката :lol:


Бъркаш се нещо, мой човек... Аз съм влюбен във моята В10-ка и Е61 като цяло... Новото Ф10 не ме гъделичка нещо. Но конкретно по въпроса за С85 срещу ЛС7 - мисля, че съм обективен, а не просто сектант...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Tenata » 12 Окт 2011, 17:50

еФтино хубаво няма, това трябва да е ясно на всеки, а който го отрича си е за негова сметка. И БМВ могат да направят еФтин и бърз автомобил, нищо друго освен тия две неща, но трябва ли ....... :dunno: :dunno: :dunno: сами си отговорете. На който му миришат краката заМ3, М5, М6 или изобщо за БМВ, да си кара еФтиния хамериканец и да си свирка, ама да си го внесе от америка В8-ка(много икономичния), да си плати мито, данък, превоз, техно-мехно тестове и да си ходи по кафенцата,а и резрвни части ша му трябват.
Темата си е за ключ вече, все едно се опитваме да налеем каца без дъно.

п.с. А това едно филмче за еФтините неща, гледа се на един дъх, беше пуснато в друга тема


Част 1 - http://vbox7.com/play:m3c2074505
Част 2 - http://vbox7.com/play:md3cb324ee
Част 3 - http://vbox7.com/play:m15bfae404
Част 4 - http://vbox7.com/play:ma87574c05
Част 5 - http://vbox7.com/play:m26f61963a
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 12 Окт 2011, 18:03

acho.rs написа:
steeN написа:мисля, че това което не искате да видите или ви липсва от картинката е, че американския подход е да се ползват максимално прости и до някъде ефтини неща (когато и където е възможно). това не е някакъв резултат, това е търсено от самите инжинери.
за мен там им е чара на добрите им продукти.

Разбира се - това им донесе огромни успехи ... опс , срина ги . Японците ги изядоха на собствената и териотория и се наложи китай да им отпуска няколко стотин милиарда !!! заем , белкем с съживят малко . През същото това време , БМВ бяха на печалба - представям си ако бяха взели 30-40 000 000 000 долара , колко щяха да дръпнат :idea:


ми не съм съгласен. съсипаха ги профсъюзите и малоумния мениджмънт.
тия неща не случайно са там където са ;)

Our research and development centres are:

BMW Group Research and Innovation Center (FIZ), Munich;
BMW Group Research and Technology, Munich;
BMW Group Car IT, Munich;
Innovation and Technology Center in Landshut Plant;
BMW Group Designworks, Newbury Park, USA;
BMW Group Engineering and Emissions Test Center, Oxnard, USA;
BMW Group Technology Office, Palo Alto, USA;

BMW Motoren GmbH Steyr, Austria;
BMW Group Technology Office, Tokyo, Japan;
BMW Group Development Office, Beijing, China.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Окт 2011, 19:07

acho.rs написа:[
БМВездача дет мрази БМВ - По принцип обичам да говоря и за колите които съм ги карал - за тва се опитах да повдигна темата за качеството на масовите леки коли (95% от всички) и по-точно средностатистическите американски консерви , дет Е39 още си е кола пред тях , ама тва явно е неудобна тема :mhihi:

ПС: ако не си беше купувал камионски БМВ , щеше да заобичаш марката :lol:


АчиRS дето стана БМВист, пак пиша ,че не оспорвам факта ,че тройката е най-добра в класа си, нито ,че масовите американски коли като изключим 60-те и 70те са доста зле. Като гледам обаче последните концепти на ГМ и Крайслер и това ще се промени.

БМВ хич не мразя, виж за дилъра им(камор) вече немога да си крия чувствата :mrgreen: Въпреки ,че има неща които според мен са недопустими за премиум бранд.
И съм карал не само камионските БМВ, но засъжаление предимно те могат да ми минат по улицата и баира особено зимата. Фъндъчката неще да сложи един асфалт и това си е.

А е39 още си е кола не само пред американските консерви.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 19:40

АчиRS дето стана БМВист

- бил съм винаги , просто моменто карах Ауди и не съм отричал качествата му , нито недостатъците ;)
А за технологиите - отчитай факта каква крупна помощ получиха - след такава финансова инжекция е нормално да вкарта технологии . Вече че си бяха за закриване и единствено силното им лоби , помогна за отпускането на нереално големите кредити ... друг въпрос .
Все пак важен е резулатата за потребителя . А и колкото по-силна конкуренция , толкова по-добри продукти излизат .
А е39 още си е кола не само пред американските консерви.

:ok:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 12 Окт 2011, 23:08

форд (които в момента са според мен #1 като авто производител в америка по технологии) е взел цифром и словом "нула" долара заеми.

генерала взе големите заеми (които в момента се връщат) а крайслер ги купи венчър фонд.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook