Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 17 Мар 2014, 19:56

то се вижда кой рипа и кой е комплексара ,що не се обади някой с 2-3 годишно бмв даунсайзнато :mhihi: Форд вие го споменавате в моя пост не виждам да го споменавам .. явно е еталон в тая модна тенденция :mhihi: а ако исках да карам 323 с умопомрачителния среден разход около 10-12 - всеки месец мога да си купувам едно такова няма страшно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 17 Мар 2014, 20:11

Alexi написа:то се вижда кой рипа и кой е комплексара ,що не се обади някой с 2-3 годишно бмв даунсайзнато :mhihi: Форд вие го споменавате в моя пост не виждам да го споменавам .. явно е еталон в тая модна тенденция :mhihi: а ако исках да карам 323 с умопомрачителния среден разход около 10-12 - всеки месец мога да си купувам едно такова няма страшно :mhihi:

и по 3-4 да си купуваш ... мое ги купиш ама не може да го стигнеш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 17 Мар 2014, 20:17

мда личи си кой не е карал дизел по магистрала :mhihi: 240 са ми 3500 оборота на 6та ,ходи ме гони ( бензиностанциите са на рядко нали знаеш )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 17 Мар 2014, 21:38

ПП: Сетих се за този пример от една статия в която пишеше, че до няколко години в ЕС ще се забрани използването на захар във безалкохолните напитки, защото причинява диабет и ще е заместена със аспартам и други подобни подсладители за които всеки може да прочете в гугъл какво пише

Ми то захар няма в безалкохолните тъман от 20 години .Горе - долу и дизелите като станаха духалки.
Даунсайзинг ..лошо хубаво това е положението.Дори и Ф1 не се размина с тая мода.
А относно разхода ..за бензинка от тия новите даунсайзнатите и аналогичен по мощност атмосферен мотор не мисля че може да има икономия в разхода или някаква фрапираща разлика .Просто няма теория която да го доказва и обосновава такова нещо.По скоро е обратното.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Alexi » 18 Мар 2014, 8:45

има .. с турбо момента е в по широк диапазон това смъква разхода на теория .. също така градско и на светофара на празен ход ти се върти 1.6 примерно вместо 2.5 .. въпроса е като теглиш чертата след 150к км да не се окаже ,че даунсайзнатия е излязъл по скъп ( ако замине турбо примерно или нещо друго скъпо )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 18 Мар 2014, 8:57

Alexi написа:има .. с турбо момента е в по широк диапазон това смъква разхода на теория .. също така градско и на светофара на празен ход ти се върти 1.6 примерно вместо 2.5 .. въпроса е като теглиш чертата след 150к км да не се окаже ,че даунсайзнатия е излязъл по скъп ( ако замине турбо примерно или нещо друго скъпо )

Не говоря за по скъпо като ремонт - просто няма теория която да обоснове по нисък разход при 200к.с 3 литра атмосферен двигател и 200к.с 1.5 литра турбо.По скоро е обратното .Уловката с турбомоторите е че дава възможност да се покрият еко нормите - тоя трън в задника на автомобилните производители въобще не е за подценяване .Останалото и маркетингова мъгла и нищо повече.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от bmw325tds » 18 Мар 2014, 9:31

Alexi написа:...ако замине турбо примерно или нещо друго скъпо...
Стига с тия митове за турбото. Турбото не се чупи туко така, да не казвам никак. И кое е нещото друго, което е по-скъпо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Leon » 18 Мар 2014, 10:17

Е, сега нали няма да минете в спор дали турбо-моторът е с по-сложна конструкция от атмосферния...? Освен това производителите и клиентите се вълнуват от качествата на колата докато е в гаранция. После е проблем на източно-европейците :winky:
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 18 Мар 2014, 11:40

Дотук от даунсайзинг има една неоспорима полза - сервизите за "рециклиране " на турбокомпресори са с гарантирани пациенти за следващите поне 20-25г. Който разбира от такова нещо сега е момента да разшири бизнеса си.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от michev » 18 Мар 2014, 12:45

Или по-скоро магазините за части, на турбинка за 3 цилиндров мотор, която сигурно е колкото цигарена кутия, не знам дали ще има какво да се рециклира :D
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от michev » 18 Мар 2014, 12:45

Leon написа:Е, сега нали няма да минете в спор дали турбо-моторът е с по-сложна конструкция от атмосферния...? Освен това производителите и клиентите се вълнуват от качествата на колата докато е в гаранция. После е проблем на източно-европейците :winky:


Много точно казано :yes:
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 635d++

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от goshy » 18 Мар 2014, 14:55

bmw325tds написа:...Стига с тия митове за турбото. Турбото не се чупи туко така, да не казвам никак. И кое е нещото друго, което е по-скъпо?


Колега, БМВ Х1 25д на 49 000км влезе в авариен режим и загуби мощност.. :kuku: Обадих се на Мкар и на другия ден пратиха платформа и взеха колата. Оказа се, че турбото се е счупило. :banghead: Не знам, може и да е случайност и да е имало дефект при точно моята кола, но просто казвам..
Мърка, пуши и ръмжи.. -Нафта ми сипи!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от K_Ilkov » 18 Мар 2014, 15:05

Alexi написа:интересни съждения от собственици на пълнолетни БМВ-та ( десняци щото по тънко ,ама е КОЛА ) :mhihi: покарайте малко от новите даунсайзнати мотори ,само с четене по форуми и гледане на клипчета не става ..

пълнолетно БМВ и десняк се сещам само за едно от тримата писали преди теб :mhihi:
ако искаш ще ти разкажа кое и колко е тънко :mhihi:
факта, че го коментираш изобщо е показателен колко не си в час :yes:

относно покарването на даунсайзнати мотори - сигурно и това ще стане ... когато е неизбежно :mhihi:
може и Форд да е ако и това е неизбежно ...

Успех с даунсайза! Аз смятам да ъпсайзвам като му дойде времето :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 18 Мар 2014, 21:17

Leon написа:Е, сега нали няма да минете в спор дали турбо-моторът е с по-сложна конструкция от атмосферния...? Освен това производителите и клиентите се вълнуват от качествата на колата докато е в гаранция. После е проблем на източно-европейците :winky:

Пазара се изврати - дребните налазиха големите, големите от своя страна за да са конкурентни влизат в класа на цокалата и колите с малоумно задвижване и разположение на мотора - предно с напречен двигател във фаровете :ranting: Само че това не стига , ами се минава и на унифициране на двигатели - при БМВ дизелите вече са със над 50% общи агрегати със бензина , самите бензинови мотори са със еднакви цилиндри , бутала и тн тин - различна е само системата за принудително пълнене . . . Днес загледах и фугите на един от любимите ми модели - Ф30 - ебаси , близо 10мм между вратите :banghead:
Продължаваме и със това , че скоро платформите ще бъдат сведени до ДВЕ :idea: Няма кой да ме убеди, че това няма да доведе до многобройно компромиси . Та - ако някой тука е богат като алекси с дизеловото мондео от абитуриенския ми бал - да минава на други марки, че Ауди БМВ и Мерцедес им остана само визията ... поне в моделите под 200 000лв . . .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 18 Мар 2014, 21:44

Хе хе ..няма лошо.Точно американската система за унифициране на шасита и мотори .С 3 двигателя и 1 шаси плюс 3-4 различни ламаринени кутии отгоре им, покриваш всичко в дадения клас.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook