BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 02 Апр 2008, 12:25

Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.

Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 02 Апр 2008, 13:13

margit0 написа:Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.

Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....

Ами на мен ми се струва , че спора се върти около турбото - за и против.А ако ще се намалява още обема на Мките е ясно , че без турбо не може , защото дори и сега Мките са с по-малки двигатели от конкуренцията . Така , че не мисля , че спора - за и против турбото е извън темата.Все пак не съм администратор , де ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 02 Апр 2008, 13:30

acho.rs написа:
margit0 написа:Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.

Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....

Ами на мен ми се струва , че спора се върти около турбото - за и против.А ако ще се намалява още обема на Мките е ясно , че без турбо не може , защото дори и сега Мките са с по-малки двигатели от конкуренцията . Така , че не мисля , че спора - за и против турбото е извън темата.Все пак не съм администратор , де ...


то поне да говорихте за турбото със статистики и с тестове и тем подобни нямаше да има проблем,но определено темата се върти около "на пешо москвича има лаг като го надупим на 3-та,обаче на киро запорожеца тъй като му смени гумите върви повече"

не ме прави на луд не съм сляп.(точка)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 19:34

Penchev написа:Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквам :!: Недей така ,моля те :help: :confused:
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона


Георги Пенчев
margit0, само уточнявам нещо и спирам ;)
Жоро, и на мен ми стана неприятно от моя си ми тон... но съм провокиран от теб с мнението ти че неатмосферните двг са боклуци. Рязко се изказваш и наричаш турбодвигателите боклуци. Та затова се афектирах и писах с тоя тон :confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2008, 20:40

TOM написа:
Penchev написа:Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквам :!: Недей така ,моля те :help: :confused:
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона


Георги Пенчев
margit0, само уточнявам нещо и спирам ;)
Жоро, и на мен ми стана неприятно от моя си ми тон... но съм провокиран от теб с мнението ти че неатмосферните двг са боклуци. Рязко се изказваш и наричаш турбодвигателите боклуци. Та затова се афектирах и писах с тоя тон :confused:

аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истината
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 02 Апр 2008, 21:11

Колеги, така няма да стане - дайте по конструктивно, ако търсим само
да се заяждаме няма да разберем логиката и фактите на всяка страна.
Sharo в действащата в момента програма за тестдрайв на БМВ-България
има включен автомобил 135i с немска регистрация, взели сте не една и
две коли от БМВ, така че не мисля че ще ти откажат тест - пробвай и
тогава сподели изживяването с колегите от форума.
Аз специално разлика в респонса на колата в сравнение с М3-ката не
успях да хвана (все пак от 1800 оборота разполагаш с максималния
въртящ модел на двигателя). Тестовия автомобил беше обурудван с
ръчна скоростна кутия (то май друг вариант няма засега).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2008, 22:09

rosen.kolarov написа:Колеги, така няма да стане - дайте по конструктивно, ако търсим само
да се заяждаме няма да разберем логиката и фактите на всяка страна.
Sharo в действащата в момента програма за тестдрайв на БМВ-България
има включен автомобил 135i с немска регистрация, взели сте не една и
две коли от БМВ, така че не мисля че ще ти откажат тест - пробвай и
тогава сподели изживяването с колегите от форума.
Аз специално разлика в респонса на колата в сравнение с М3-ката не
успях да хвана (все пак от 1800 оборота разполагаш с максималния
въртящ модел на двигателя). Тестовия автомобил беше обурудван с
ръчна скоростна кутия (то май друг вариант няма засега).

аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 22:14

Sharo написа:аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истината
Шаро, аз не твърдя че нашите хоум мейд турбоходи нямат лаг, нямат заводските и то само най-новите :!: Имаме си лаг, но в зависимост от това за какво се ползва колата лага е или пренебрежимо малък или по-голям :!: За кой ли път се опитвам да обясня че лага на всекидневната кола не е чудовището Кракен от морските дълбини, което изяжда кефа от карането на турбоколата ;) На Жоро му е кеф да даде газ и колата му веднага да откликне и ... до там. И не мога да го убедя че и при малките турбини е същата работа. Той се е навил че лага си е Кракен и това е :( Толкова ли е важна тая секунда, необходима за развъртането на турбината :?: Откъдето и да го погледнеш, както и да смяташ тия 50 сантиметра или метър дето ги печели атмосферката при подаването на газта, турбото си ги връща не с лихвите ами не знам с какво отгоре ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 22:20

Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2008, 22:23

TOM написа:
Sharo написа:аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истината
Шаро, аз не твърдя че нашите хоум мейд турбоходи нямат лаг, нямат заводските и то само най-новите :!: Имаме си лаг, но в зависимост от това за какво се ползва колата лага е или пренебрежимо малък или по-голям :!: За кой ли път се опитвам да обясня че лага на всекидневната кола не е чудовището Кракен от морските дълбини, което изяжда кефа от карането на турбоколата ;) На Жоро му е кеф да даде газ и колата му веднага да откликне и ... до там. И не мога да го убедя че и при малките турбини е същата работа. Той се е навил че лага си е Кракен и това е :( Толкова ли е важна тая секунда, необходима за развъртането на турбината :?: Откъдето и да го погледнеш, както и да смяташ тия 50 сантиметра или метър дето ги печели атмосферката при подаването на газта, турбото си ги връща не с лихвите ами не знам с какво отгоре ;)

съгласен
но както казах око на види ръка да пипне ... ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2008, 22:25

TOM написа:
Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.

ахам то и при мене на 0.4 ще е интересно ама нали ... :uups:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 22:30

Sharo написа:съгласен
но както казах око на види ръка да пипне ... ;)
Добре, ако съм разбрал правилно де ....предлагам моята е21 срещу твоята М3, караме с някаква скорост и даваме газ. Така ще видим в каква степен пречи лага :!: Просто предлагам, ей така за проба.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 02 Апр 2008, 22:38

На мен ми е интересно друго аз и затова съм привърженик на атмосферката,колата с турбо няма ли проблеми с износването на турбината и всъщност колко живот има една турбина :uups:
Niki Lauda

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 02 Апр 2008, 22:40

Значи едно е да караш М-мотор с мега агресивни валове и гигантски дросели,друго е турбомотор.Разликата е най-вече в скоростите и дифа,които дават съвсем различно чувство.Едно е да въртиш 4и нещо диф,друго е 3и нещо.Това едно на ръка,а виждали ли сте маховик на нова турбокола-двустепенен(тежи 20кг),олекотиш ли го,почват вибрациите.Въртящият момент,който се предава на пътя при коли с еднакви коне,на еднакви предавателни числа е еднакъв(говорим за сумарно число),но атмосферката има предимството,че отдава по-малко,но по-дълго(изключително важно предиство при коли с един двигателен мост,при големи коне).Атмосверната конфигурация е по-лека,по компактна и най-вече щади трансмисията.Турбото си има предимства-особено при малките мотори,но ако говорим за завиване при 300 до600+-системата е ясна-задно+атмосферка

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Апр 2008, 23:05

OPASNO LUD написа:но атмосферката има предимството,че отдава по-малко,но по-дълго(изключително важно предиство при коли с един двигателен мост,при големи коне).
Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрах :roll: Що не погледнеш някоя графика колко "дълго" "отдава" 135и, и от колко оборота? Кой от атмосверните двигатели дето си карал отдава "по-дълго" :roll: Другите глупости също нямаше нужда да ги пишеш :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook