BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си
Модератор: Общи модератори
Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.
Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....
Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
margit0 написа:Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.
Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....
Ами на мен ми се струва , че спора се върти около турбото - за и против.А ако ще се намалява още обема на Мките е ясно , че без турбо не може , защото дори и сега Мките са с по-малки двигатели от конкуренцията . Така , че не мисля , че спора - за и против турбото е извън темата.Все пак не съм администратор , де ...
acho.rs написа:margit0 написа:Тъй като темата е моя ще ви помоля да спрете с тия глупости,защото нежелая отново заради някакви ЖАЛКИ спорове темата да бъде затворена,говорим за инфото което е пуснато от Информационния отдел на БМВ не за тФа кой кВо кара и кой му лагва колата,компа,живота и т.н.
Ако бъде пуснато и 1 мнение свързано с този спор нека бъде заключена,щото ще я четат колегите от другите форуми и ще ставаме само за смях....
Ами на мен ми се струва , че спора се върти около турбото - за и против.А ако ще се намалява още обема на Мките е ясно , че без турбо не може , защото дори и сега Мките са с по-малки двигатели от конкуренцията . Така , че не мисля , че спора - за и против турбото е извън темата.Все пак не съм администратор , де ...
то поне да говорихте за турбото със статистики и с тестове и тем подобни нямаше да има проблем,но определено темата се върти около "на пешо москвича има лаг като го надупим на 3-та,обаче на киро запорожеца тъй като му смени гумите върви повече"
не ме прави на луд не съм сляп.(точка)
margit0, само уточнявам нещо и спирамPenchev написа:Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквамНедей така ,моля те
![]()
![]()
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона
Георги Пенчев

Жоро, и на мен ми стана неприятно от моя си ми тон... но съм провокиран от теб с мнението ти че неатмосферните двг са боклуци. Рязко се изказваш и наричаш турбодвигателите боклуци. Та затова се афектирах и писах с тоя тон

е21 345 0-402м 12.18


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:margit0, само уточнявам нещо и спирамPenchev написа:Томи ,аз изказах свое собствено мнение и казах ,че на никой не го натяквамНедей така ,моля те
![]()
![]()
Защо всички ми се хвърляте насреща по този начин - това тука е говорилня, аз амбиции нямам никакви да се доказвам за каквото и да било пред когото и да било тук ,всеки има право на мнение ...
Спирам да пиша по темата ,неприятно ми стана от тона
Георги Пенчев![]()
Жоро, и на мен ми стана неприятно от моя си ми тон... но съм провокиран от теб с мнението ти че неатмосферните двг са боклуци. Рязко се изказваш и наричаш турбодвигателите боклуци. Та затова се афектирах и писах с тоя тон
аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истината
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Колеги, така няма да стане - дайте по конструктивно, ако търсим само
да се заяждаме няма да разберем логиката и фактите на всяка страна.
Sharo в действащата в момента програма за тестдрайв на БМВ-България
има включен автомобил 135i с немска регистрация, взели сте не една и
две коли от БМВ, така че не мисля че ще ти откажат тест - пробвай и
тогава сподели изживяването с колегите от форума.
Аз специално разлика в респонса на колата в сравнение с М3-ката не
успях да хвана (все пак от 1800 оборота разполагаш с максималния
въртящ модел на двигателя). Тестовия автомобил беше обурудван с
ръчна скоростна кутия (то май друг вариант няма засега).
да се заяждаме няма да разберем логиката и фактите на всяка страна.
Sharo в действащата в момента програма за тестдрайв на БМВ-България
има включен автомобил 135i с немска регистрация, взели сте не една и
две коли от БМВ, така че не мисля че ще ти откажат тест - пробвай и
тогава сподели изживяването с колегите от форума.
Аз специално разлика в респонса на колата в сравнение с М3-ката не
успях да хвана (все пак от 1800 оборота разполагаш с максималния
въртящ модел на двигателя). Тестовия автомобил беше обурудван с
ръчна скоростна кутия (то май друг вариант няма засега).
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
rosen.kolarov написа:Колеги, така няма да стане - дайте по конструктивно, ако търсим само
да се заяждаме няма да разберем логиката и фактите на всяка страна.
Sharo в действащата в момента програма за тестдрайв на БМВ-България
има включен автомобил 135i с немска регистрация, взели сте не една и
две коли от БМВ, така че не мисля че ще ти откажат тест - пробвай и
тогава сподели изживяването с колегите от форума.
Аз специално разлика в респонса на колата в сравнение с М3-ката не
успях да хвана (все пак от 1800 оборота разполагаш с максималния
въртящ модел на двигателя). Тестовия автомобил беше обурудван с
ръчна скоростна кутия (то май друг вариант няма засега).
аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Шаро, аз не твърдя че нашите хоум мейд турбоходи нямат лаг, нямат заводските и то само най-новитеSharo написа:аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истината






е21 345 0-402м 12.18


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:Шаро, аз не твърдя че нашите хоум мейд турбоходи нямат лаг, нямат заводските и то само най-новитеSharo написа:аве том дай организирай ни един тест драйв на турбо коли без лаг да видим бре... то са тоя тва каза ония тва каза ... друго си е да се убедиш собственоръчно ... аз и по други форуми чета и пак едните са "лаг та лаг" другите са "ааа глупости"
та хора като мене се чудят де е истинатаИмаме си лаг, но в зависимост от това за какво се ползва колата лага е или пренебрежимо малък или по-голям
За кой ли път се опитвам да обясня че лага на всекидневната кола не е чудовището Кракен от морските дълбини, което изяжда кефа от карането на турбоколата
На Жоро му е кеф да даде газ и колата му веднага да откликне и ... до там. И не мога да го убедя че и при малките турбини е същата работа. Той се е навил че лага си е Кракен и това е
Толкова ли е важна тая секунда, необходима за развъртането на турбината
Откъдето и да го погледнеш, както и да смяташ тия 50 сантиметра или метър дето ги печели атмосферката при подаването на газта, турбото си ги връща не с лихвите ами не знам с какво отгоре
съгласен
но както казах око на види ръка да пипне ...

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
TOM написа:С малко е, 0.4, но при софтуерна намеса става лесно над конете на твоята примерно и пак без лаг. И с бая отгоре нютонметри, което е най-важното.Sharo написа:аз тва съм го тествал ама тоя двигател е с малко надув ... та си мисля че том говореше за друга сила ... та за тва
ахам то и при мене на 0.4 ще е интересно ама нали ...

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
На мен ми е интересно друго аз и затова съм привърженик на атмосферката,колата с турбо няма ли проблеми с износването на турбината и всъщност колко живот има една турбина 

Niki Lauda
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Значи едно е да караш М-мотор с мега агресивни валове и гигантски дросели,друго е турбомотор.Разликата е най-вече в скоростите и дифа,които дават съвсем различно чувство.Едно е да въртиш 4и нещо диф,друго е 3и нещо.Това едно на ръка,а виждали ли сте маховик на нова турбокола-двустепенен(тежи 20кг),олекотиш ли го,почват вибрациите.Въртящият момент,който се предава на пътя при коли с еднакви коне,на еднакви предавателни числа е еднакъв(говорим за сумарно число),но атмосферката има предимството,че отдава по-малко,но по-дълго(изключително важно предиство при коли с един двигателен мост,при големи коне).Атмосверната конфигурация е по-лека,по компактна и най-вече щади трансмисията.Турбото си има предимства-особено при малките мотори,но ако говорим за завиване при 300 до600+-системата е ясна-задно+атмосферка
Кое отдава по -дълго ако можеш да обясниш че не разбрахOPASNO LUD написа:но атмосферката има предимството,че отдава по-малко,но по-дълго(изключително важно предиство при коли с един двигателен мост,при големи коне).



е21 345 0-402м 12.18


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани