Мерак

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 09 Юни 2006, 14:09

djordje написа:
Modulo написа:А за дизела, признавам че никога няма да разбера мисленето на хората, които дават между 80 и 160 хиляди лева за кола и после икономисват от горива. Не казвам, че е грешно, просто не го разбирам.

Мисля че отдавна е минало времето когато хората са купували дизели щото са икономични и за да икономисват от горива. Литър дизел и литър бензин цена еднаква. Подръжката на дизела е по скъпа от на бензина. Хората просто обичат дизели и тва е, на става дума за икономия.


не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 09 Юни 2006, 14:28

sieg написа:не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...


Не виждам какво общо има с това кой е кисел гъзар? На кола за 100 хиляди и плащаш годишна застрахова от 5000, гумите струват 2500 лв. комплекта, че и повече. Амортизацията колко е? Примерно 15%? Това значи, че губиш 15 000 на година от обезценяването на колата. При цялата тая сметка аз не бих се сетил да пестя от гориво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 09 Юни 2006, 14:29

Темата малко се измести, :) но по темата с дизелите искам и аз да добавя нещо. В Европа (Германия) дизелите за по-скъпи от бензините и ако се купуват нови, се карат яко за да се избие разликата. Примерно - човек, който пътува много по работа си купува дизел защото му врътка яко километри. Цената на А95 - 1,30-1,36 евро, дизел - 1,15. При положение, че бензина ще му гори 8-9 л./100км, а дизела 6-7 на година се получава добра разлика ;) (За различните модели + няколко литра) Хората може да имат пари, но си правят сметката. А кисели гъзари и тук има :mhihi: , те си карат големите бензини и не ги боли. Но статистиката на ново регистрирани коли я водят дизелите :!: Даже БМВ сега имат реклама по радиото на дизелите (много яка между другото :) )
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 09 Юни 2006, 15:25

Modulo написа:Това с рязкото сваляне на предавка на снега май отдавна е решено при новите коли? Освен "умните" автоматици и стабилизационните програми се намесват. Не съм чул стандартен автоматик да ускорява по-добре от ръчна, дори и Porsche Tiptronic добавя почти цяла седкунда от 0-100. Това е по-скоро измамно усещане.

А за дизела, признавам че никога няма да разбера мисленето на хората, които дават между 80 и 160 хиляди лева за кола и после икономисват от горива. Не казвам, че е грешно, просто не го разбирам.


Че 997 Турбо автоматик е по-бързо от 997 с ръчни скорости.Даже при него ръчните скорости са екстра...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 09 Юни 2006, 15:44

MaXimal написа:
Че 997 Турбо автоматик е по-бързо от 997 с ръчни скорости.Даже при него ръчните скорости са екстра...


Хехе, как само си го написал, все едно от години по улиците се разкарват 997 Turbo. Аз мислех, че този модел излиза на пазара в момента, даже Orchid още не са пуснали цена за БГ....

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 09 Юни 2006, 15:49

Modulo написа:
sieg написа:не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...


Не виждам какво общо има с това кой е кисел гъзар? На кола за 100 хиляди и плащаш годишна застрахова от 5000, гумите струват 2500 лв. комплекта, че и повече. Амортизацията колко е? Примерно 15%? Това значи, че губиш 15 000 на година от обезценяването на колата. При цялата тая сметка аз не бих се сетил да пестя от гориво.


сметката не е вярна... дето викат политиците "тенденциозна"...
и колегата отдолу повтори как разсъждават на Запад...

а кисел гъзар е човек, който няма пари да кара бензинова кола, но не си купува дизела, щото е да го "еба у печката"... аз си купих голфа с 400 лв заплата, за да мога да си го карам без да ме ебе... и си го карах точно така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 09 Юни 2006, 15:55

Modulo написа:
MaXimal написа:
Че 997 Турбо автоматик е по-бързо от 997 с ръчни скорости.Даже при него ръчните скорости са екстра...


Хехе, как само си го написал, все едно от години по улиците се разкарват 997 Turbo. Аз мислех, че този модел излиза на пазара в момента, даже Orchid още не са пуснали цена за БГ....



Може и да се разкарват вече по улиците.

Порше 997 Турбо с ръчни скорости:
максимална скорост 310 км/ч
ускорение от 0 до 100 - 3.9 секунди
ускорение от 0 до 160 8.4 секунди
еластичност от 80 до 120 - 3.8 секунди

Порше 997 Турбо с Tiptronic S
максимална скорост 310 км/ч
ускорение от 0 до 100 - 3.7 секунди
ускорение от 0 до 160 - 7.8 секунди
еластичност от 80 до 120 - 3.5 секунди


Източник на информацията - www.porsche.com
Изображение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 09 Юни 2006, 17:09

аз се кефя на ръчките, ама ръчка срещу автомат при новите технологии е предрешен спор, само проверете в Ф1 как са нещата и ще видите...


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 09 Юни 2006, 18:24

BMW E36 316i M40 Automatic - 0-100....15 сек.
Москвич Алеко 1.7 Manual - 0-100....14.9 сек.
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 09 Юни 2006, 22:47

Дизела е адски по-икономичен от бензина при високи скорости на движение.Дори при газифициране разходите за гориво са от 25до50% по-високи от тези на подобен дизел-за това и германците така го обичат.Иначе в момента особено при БМВ е на мода дизелите да са по-бързи,независимо за коя двойка двигатели става дума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 09 Юни 2006, 23:22

M6 написа:[b]BMW E36 316i M40 Automatic - 0-100....15 сек.


И от къде я взе тая информация бе. :ahah: :ahah: :ahah:


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 10 Юни 2006, 0:12

///sasho написа:
M6 написа:[b]BMW E36 316i M40 Automatic - 0-100....15 сек.


И от къде я взе тая информация бе. :ahah: :ahah: :ahah:

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1169.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Юни 2006, 0:48

нещо не ти е много верна информацията.Моя компакт е 316i 101 коня, автомат и набира до 100 много по бързо от 15 сек.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 16.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Мнение от paxaH » 10 Юни 2006, 14:37

Автоматичните предавки са въпрос на стил на каране, а не на години или пробег. Аз си навъртам сериозни километри всеки месец, но въобще не мисля за автоматик. И то защото съм карал разни такива.
За мен автоматика убива удоволствието от карането, независимо дали е спортно или не. Ако мога да си оприлича стила на каране - то той е спокоен, но въпреки това кола с автомат си е като тролей.
Преди време карах Пасат 131 к.с. автомат - няма никакви забележки, но при прехвърлянето на механична скоростна разбираш, че си шофьор.
Някой в началото беше казал, че автоматът е за коли над 250 к.с. и съм напълно съгласен. Ако някои е карал или има 725 tds автоматик...мъжете знаят защо.
Още тайно си мечтая за 740i с шест ръчни скорости :D, а жена ми за автомат.
Селото се оказа точно във града

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 11 Юни 2006, 5:39

MaXimal написа:...


Аз обаче си мисля че този Типтроник е механична кутия с електронно сменяне, а не прост автмоатик. Има разлика и то доста.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook