Мерак
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
djordje написа:Modulo написа:А за дизела, признавам че никога няма да разбера мисленето на хората, които дават между 80 и 160 хиляди лева за кола и после икономисват от горива. Не казвам, че е грешно, просто не го разбирам.
Мисля че отдавна е минало времето когато хората са купували дизели щото са икономични и за да икономисват от горива. Литър дизел и литър бензин цена еднаква. Подръжката на дизела е по скъпа от на бензина. Хората просто обичат дизели и тва е, на става дума за икономия.
не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...
sieg написа:не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...
Не виждам какво общо има с това кой е кисел гъзар? На кола за 100 хиляди и плащаш годишна застрахова от 5000, гумите струват 2500 лв. комплекта, че и повече. Амортизацията колко е? Примерно 15%? Това значи, че губиш 15 000 на година от обезценяването на колата. При цялата тая сметка аз не бих се сетил да пестя от гориво.
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Темата малко се измести,
но по темата с дизелите искам и аз да добавя нещо. В Европа (Германия) дизелите за по-скъпи от бензините и ако се купуват нови, се карат яко за да се избие разликата. Примерно - човек, който пътува много по работа си купува дизел защото му врътка яко километри. Цената на А95 - 1,30-1,36 евро, дизел - 1,15. При положение, че бензина ще му гори 8-9 л./100км, а дизела 6-7 на година се получава добра разлика
(За различните модели + няколко литра) Хората може да имат пари, но си правят сметката. А кисели гъзари и тук има
, те си карат големите бензини и не ги боли. Но статистиката на ново регистрирани коли я водят дизелите
Даже БМВ сега имат реклама по радиото на дизелите (много яка между другото
)





“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Modulo написа:Това с рязкото сваляне на предавка на снега май отдавна е решено при новите коли? Освен "умните" автоматици и стабилизационните програми се намесват. Не съм чул стандартен автоматик да ускорява по-добре от ръчна, дори и Porsche Tiptronic добавя почти цяла седкунда от 0-100. Това е по-скоро измамно усещане.
А за дизела, признавам че никога няма да разбера мисленето на хората, които дават между 80 и 160 хиляди лева за кола и после икономисват от горива. Не казвам, че е грешно, просто не го разбирам.
Че 997 Турбо автоматик е по-бързо от 997 с ръчни скорости.Даже при него ръчните скорости са екстра...
Modulo написа:sieg написа:не е така и никога не е било... не случайно в Европа дизелите са на невероятни километри, просто защото се взимат за да се избива от гориво... а литър дизел и бензин са на еднаква цена в Бг(което не е правилно), но 1.9 двигател на мен ми прави 6/100 градско, а аналогичния бензин ще удари поне 8-9...
не намесвайте хората които купуват нови коли(в Европа) щото там не са кисели гъзари и си правят сметката за разхода...
Не виждам какво общо има с това кой е кисел гъзар? На кола за 100 хиляди и плащаш годишна застрахова от 5000, гумите струват 2500 лв. комплекта, че и повече. Амортизацията колко е? Примерно 15%? Това значи, че губиш 15 000 на година от обезценяването на колата. При цялата тая сметка аз не бих се сетил да пестя от гориво.
сметката не е вярна... дето викат политиците "тенденциозна"...
и колегата отдолу повтори как разсъждават на Запад...
а кисел гъзар е човек, който няма пари да кара бензинова кола, но не си купува дизела, щото е да го "еба у печката"... аз си купих голфа с 400 лв заплата, за да мога да си го карам без да ме ебе... и си го карах точно така...
Modulo написа:MaXimal написа:
Че 997 Турбо автоматик е по-бързо от 997 с ръчни скорости.Даже при него ръчните скорости са екстра...
Хехе, как само си го написал, все едно от години по улиците се разкарват 997 Turbo. Аз мислех, че този модел излиза на пазара в момента, даже Orchid още не са пуснали цена за БГ....
Може и да се разкарват вече по улиците.
Порше 997 Турбо с ръчни скорости:
максимална скорост 310 км/ч
ускорение от 0 до 100 - 3.9 секунди
ускорение от 0 до 160 8.4 секунди
еластичност от 80 до 120 - 3.8 секунди
Порше 997 Турбо с Tiptronic S
максимална скорост 310 км/ч
ускорение от 0 до 100 - 3.7 секунди
ускорение от 0 до 160 - 7.8 секунди
еластичност от 80 до 120 - 3.5 секунди
Източник на информацията - www.porsche.com
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Дизела е адски по-икономичен от бензина при високи скорости на движение.Дори при газифициране разходите за гориво са от 25до50% по-високи от тези на подобен дизел-за това и германците така го обичат.Иначе в момента особено при БМВ е на мода дизелите да са по-бързи,независимо за коя двойка двигатели става дума
///sasho написа:M6 написа:[b]BMW E36 316i M40 Automatic - 0-100....15 сек.
И от къде я взе тая информация бе.![]()
![]()
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1169.html
Автоматичните предавки са въпрос на стил на каране, а не на години или пробег. Аз си навъртам сериозни километри всеки месец, но въобще не мисля за автоматик. И то защото съм карал разни такива.
За мен автоматика убива удоволствието от карането, независимо дали е спортно или не. Ако мога да си оприлича стила на каране - то той е спокоен, но въпреки това кола с автомат си е като тролей.
Преди време карах Пасат 131 к.с. автомат - няма никакви забележки, но при прехвърлянето на механична скоростна разбираш, че си шофьор.
Някой в началото беше казал, че автоматът е за коли над 250 к.с. и съм напълно съгласен. Ако някои е карал или има 725 tds автоматик...мъжете знаят защо.
Още тайно си мечтая за 740i с шест ръчни скорости
, а жена ми за автомат.
За мен автоматика убива удоволствието от карането, независимо дали е спортно или не. Ако мога да си оприлича стила на каране - то той е спокоен, но въпреки това кола с автомат си е като тролей.
Преди време карах Пасат 131 к.с. автомат - няма никакви забележки, но при прехвърлянето на механична скоростна разбираш, че си шофьор.
Някой в началото беше казал, че автоматът е за коли над 250 к.с. и съм напълно съгласен. Ако някои е карал или има 725 tds автоматик...мъжете знаят защо.
Още тайно си мечтая за 740i с шест ръчни скорости

Селото се оказа точно във града
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
MaXimal написа:...
Аз обаче си мисля че този Типтроник е механична кутия с електронно сменяне, а не прост автмоатик. Има разлика и то доста.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани