Следващото BMW M3
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Следващото BMW M3
BMW_dreamer написа:Колега провери как точно действа отворения диф, прочети какво се случва когато приложиш спирачно усилие към едно от колелата закачени за дифапоразгледай малко картинки на Х драйв системата после на същата система на нисан дето е на гт-р
виж какви са им времената на реакция и прехвърляне на въртящ момент и като приключиш кликни на профила на ALX прочети му едно две мнения и ако още ти се плаче или ти е смешно сподели с нас та да поревем заедно
Е нали електрониката която Alx описва управлява отврения диф. Цитирам:
alx написа:сега обаче дсц-то е умно и управлява отворения диф
Нали DSC-то управлява диф-а ? Защо тогава ми говориш да проверя какво се случва когато се приложи спирачно усилие към едно от колелата ? Защото електрониката не управлява диф-а, а управлява спирачките ! Или ще кажеш - управлява диф-а чрез спирачките - като един истински спортен автомобил

Е нека C63AMG излезе от такава ситоация с DSC ако ще и 1001 коня да е !
http://www.youtube.com/watch?v=V8eAbyox ... re=related
Но за едно нещо съм абсолютно съгласен: Ако си караш колата със включен DSC - шпер-а ти е напълно излишен. Просто почти на всеки завой, "умната" електроника, ще ти отнема правото да шофираш.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1025
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Следващото BMW M3
Аз съм сигурен, че за 3-4 хиляди долара може да се бодне супер шпер на която и да е кола... А на новия MCLaren май също се ползват спирачките за тази цел.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Следващото BMW M3
пичове, не знам кво ви става, честно
след има-няма 5 години всички М-модели ще са 4х4 с турбо мотори
в същото време АМГ запазват задното предаване, подобряват разпределението на масите
моторите са атмосверки, феноменални като конструкция и изключително леки за цилиндрите си (АМГ 6200 кубика е под 100 кг)
така като ги чете човек фактите
кое ви се струва по-близо до иконата Е30 М3 ? ц-класата или бъдещата мурбо щар по щар М3ка.. ?
след има-няма 5 години всички М-модели ще са 4х4 с турбо мотори
в същото време АМГ запазват задното предаване, подобряват разпределението на масите
моторите са атмосверки, феноменални като конструкция и изключително леки за цилиндрите си (АМГ 6200 кубика е под 100 кг)
така като ги чете човек фактите
кое ви се струва по-близо до иконата Е30 М3 ? ц-класата или бъдещата мурбо щар по щар М3ка.. ?
No bling at the Ring
Re: Следващото BMW M3
straight six power написа:Нали DSC-то управлява диф-а ? Защо тогава ми говориш да проверя какво се случва когато се приложи спирачно усилие към едно от колелата ? Защото електрониката не управлява диф-а, а управлява спирачките ! Или ще кажеш - управлява диф-а чрез спирачките - като един истински спортен автомобил![]()
хм. дсц-то с отворения диф и спирачките ще отреагира много по-бързо от колкото един механичен шпер с приплъзващи съединители. какво се опита да кажеш тука? единствения недостатък на дсц и отворен диф е че търкаш повече задни накладки (и какво от това)...
Но за едно нещо съм абсолютно съгласен: Ако си караш колата със включен DSC - шпер-а ти е напълно излишен. Просто почти на всеки завой, "умната" електроника, ще ти отнема правото да шофираш.
пак- какво се опита да кажеш? всички големи бегачки в наши дни са по-бързи на писта с професионални шофьори с включено дсц от колкото с изключено. това трябва да ти говори нещо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Следващото BMW M3
Каквото исках да кажа, го казах пределно ясно, за човек зачитащ чуждото мнение. Съжалявам само, че заради такива хора, които не знаят от къде да си изключат ДСЦ-то, съм принуден да търся афтърмаркет шпер, за да мога да си карам колата както аз искам, а не както каза колегата Nickelback - както някой софтуерист ми е задал.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
Re: Следващото BMW M3
хайде сега ми обясни с твоето 328 как смяташ да използваш шпера и защо това което имаш (отворен диф с дсц) не ти върши работа? защото освен ако не смяташ да правиш груби селски прояви или да участваш в дрифт състезания по пистите - аз мога съвсем отговорно да ти кажа, че това което имаш в момента ти върши същата работа... особено на твоя конкретен автомобил.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Следващото BMW M3
абе не знам кво ви тресе, но имаше едно сиво Ц63 амг преди време тука из софия, кви черти правеше на симеоновско като тръгваше, точно като кола със шпер 
пък и на отворен диф можеш да слагаш различни гуми, хе-хе

пък и на отворен диф можеш да слагаш различни гуми, хе-хе

No bling at the Ring
Re: Следващото BMW M3
BadAngel написа:абе не знам кво ви тресе, но имаше едно сиво Ц63 амг преди време тука из софия, кви черти правеше на симеоновско като тръгваше, точно като кола със шпер
пък и на отворен диф можеш да слагаш различни гуми, хе-хе
може и да е имал... шпера е опция на ц63 ... част от пърформанс пакидж (п30 мисля че му е кода).. но не го купуват много защото... няма смисъл освен ако не обичаш да чертаеш по асфалта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Следващото BMW M3
амии..
не знам, по принцип за всяка страна си има някаква продуктова спецификация и може да се окаже, че има разлики
за бг шпера го няма като опция
P30 Пакет „AMG Performance”/само за C 63 AMG/: високоефективна спирачна система с композитни спирачни дискове отпред ~ волан AMG Performance в комбинация кожа напа + алкантара ~ червени спирачни апарати ~ AMG карбонов спойлер на багажника ~ повишена мощност на двигателя – 358 кВт / 487 к.с.
P.S. сега като се заинатих, видях, че го има като допълнителна опция ~2000 EUR, но не е част от пакета
опция 471
не знам, по принцип за всяка страна си има някаква продуктова спецификация и може да се окаже, че има разлики
за бг шпера го няма като опция
P30 Пакет „AMG Performance”/само за C 63 AMG/: високоефективна спирачна система с композитни спирачни дискове отпред ~ волан AMG Performance в комбинация кожа напа + алкантара ~ червени спирачни апарати ~ AMG карбонов спойлер на багажника ~ повишена мощност на двигателя – 358 кВт / 487 к.с.
P.S. сега като се заинатих, видях, че го има като допълнителна опция ~2000 EUR, но не е част от пакета
опция 471
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Следващото BMW M3
alx написа:пак- какво се опита да кажеш? всички големи бегачки в наши дни са по-бързи на писта с професионални шофьори с включено дсц от колкото с изключено. това трябва да ти говори нещо.
професионални шофьори по-бързи с включени системи ?
а излишното прегряване на спирачките от dsc-то ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Следващото BMW M3
ако мислиш, че диференциала не се загрява, когато се затваря...
но всичко е в някакви допустими граници
но всичко е в някакви допустими граници
No bling at the Ring
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Следващото BMW M3
допустими граници... MY ASS 
http://www.mbworld.org/forums/w211-amg/ ... rakes.html

During the AMG challenges, pretty much every single E55 and CLS55 ran the entire day with the Brake Overheating warning lights displayed on the dash.
They insisted we run teh track with ESP on, so the continual ESP corrections and intrusions that happen when you start to slide has a major influence on retaining heat during the traditional non braking segments of the course, as brakes are actually applied when you are accelerating / sliding / drifting etc. And then not to mention the violent braking at the end of each straight trying to slow down 4300lbs of fast moving machinery to make the turn.
Most, if not all calipers were turning various shades of gold, several of the front rotors were showing small hairline cracks at the cross drilled holes, and when running hot laps at the end of the day, you could feel that on some cars the brake rotors were pretty much done - excessive vibrations from warping and glazing.
I know Eagleye (on this board) experienced a complete failure and ended up in the kity litter, but I cerainly didint hear of any one else. I did both days at Homestead and one day at Road America.
The instructors and the AMG boys were totally unfazed about the warning lights, the calipers or the rotors, although Jeff Andretti concurred on one of our last runs that the brakes were toast!
http://www.mbworld.org/forums/w211-amg/ ... rakes.html
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Следващото BMW M3
стийн, бягаш по тъча
слайдинг и дрифтинг - все неща, които нито са смислени, нито бързи
ясно е, че на този трак дей са им стопили лагерите на колите, с или без шпер
човека пише, че и предните спирачки са ги запалили, смятай за кви ламери става дума
това, че няма лампа на диференциала да ти каже, че загрява не значи че не го прави
бтв, лампата показва температурата на спирачната течност, поне това прочетох, дано не греша
не знам дали си забелязал амг 63 блек сериъс какви отвори на задната броня и дъното има
за да се охлажда диференциала (шперко е)
по принцип тая цялата история ми напомня на един бакшиш
дето спираше със скорости, да си пази накладките

слайдинг и дрифтинг - все неща, които нито са смислени, нито бързи
ясно е, че на този трак дей са им стопили лагерите на колите, с или без шпер
човека пише, че и предните спирачки са ги запалили, смятай за кви ламери става дума

това, че няма лампа на диференциала да ти каже, че загрява не значи че не го прави
бтв, лампата показва температурата на спирачната течност, поне това прочетох, дано не греша
не знам дали си забелязал амг 63 блек сериъс какви отвори на задната броня и дъното има
за да се охлажда диференциала (шперко е)
по принцип тая цялата история ми напомня на един бакшиш
дето спираше със скорости, да си пази накладките

No bling at the Ring
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани