защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Kroki написа:Защото харчат много, и така губят клиенти
за харчене харчат ,но има хора който не ги бърка много


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Няма човек, дето да не го бърка разхода...
Si non confectus, non reficiat.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
еле пък на запад само ние тука се правиме на играчи
с разни кубатури коне и разходи дето не са ни по джоба
на запад я вижте кои са най-масовите от даден модел
- малките и средни кубатури
пп. иначе съм твърдо против пътя по който се върви ама никой не ме пита
с разни кубатури коне и разходи дето не са ни по джоба
на запад я вижте кои са най-масовите от даден модел
- малките и средни кубатури

пп. иначе съм твърдо против пътя по който се върви ама никой не ме пита


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Zagy написа:Няма човек, дето да не го бърка разхода...
не разбира се. но има такива дето ги бърка по съвсем друга причина (не финансова)- че трябва често да спират и зареждат и си развалят рахата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
K_Ilkov написа:еле пък на запад само ние тука се правиме на играчи
с разни кубатури коне и разходи дето не са ни по джоба
на запад я вижте кои са най-масовите от даден модел
- малките и средни кубатури
пп. иначе съм твърдо против пътя по който се върви ама никой не ме пита
Ами като "се правим" ти защо не караш 318 или 116, ами си се качил на 330?

На кой му дреме за хората от запад?Те си карат почти само чисто нови коли и като свърши лизинга ги сменят.Нас тук не ни вълнуват тези неща.
Гледам назад сравнявате 2.0 с 4 и 6 цилиндъра.Малко повече вървяла 90-ката с почти последно поколение автомат и 60 кила аванс срещу ръчка от 46-цата.Забравяте обаче, че тази 46-ца е и маааалко повече кара и не се знае докъде е износена.Бензинките и най-дребното нещо по електрониката да не е в ред или някоя сондичка, ваносче, датчик и направо умира.Колегата Ачо ер ес по принцип му уважавам мненията защото винаги са точни, ама когато 4-цилиндровия двулитров стигне живота на същия шестак, може да добръмчи до Казанлък или на някой събор да го черпя каквото каже.




Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
BMWPOWERRR_ACM написа:А за звука на 4-те цилиндъра, че били супер...Може, но ако на мп3-то вътре вървят звуци от 6-так.
А двата литра разлика в разхода(на приказки)ви ги подарявам с удоволствие.Да живее 6-така, а 4-те пънчета ги натикайте на тъмно.
внимавай защото тоя вой на мотоциклетите от които на повечето пичове им настръхва козината е... предимно от четири в редичка

всеки двигател може да бъде направен да звучи добре с подходящата генерация... това да им е проблема...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Абе пистаците, зарежи сега 13 000+ оборота.Говорим за горе-долу еднакви неща като кубици и обороти.С генерацията всеки може да си играе, но една оригинална Е36 320 с една такава от Е90...хайде няма нужда.
Абе наздраве и толкова, всеки да кара каквото му е на сърце.
Абе наздраве и толкова, всеки да кара каквото му е на сърце.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
BMWPOWERRR_ACM написа:Ами като "се правим" ти защо не караш 318 или 116, ами си се качил на 330?![]()
ша та замола само да не ми правиш сметка какво да карам,
аз съм си я направил

иначе и аз съм фен на 6-така и тн ама реалноста е друга,
а на БМВ им дреме кой какво пише в БГ форума на БМВ щото сме ``голем`` пазар

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Малкият мотор има и малък дебит на всмукване.Понякога производителите са принудени да прибягват до намаляване на обема(дебита) съответно и изхвърлените газове заради еко нормите,които стават по строги с всяка изминала година.Когато другите начини за постигане на еко изисквания се изчерпят се стига до намаляне на кубатурата.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
BMWPOWERRR_ACM написа:Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.
Освен , че беше супер надежден се оказа и адски икономичен . За 100 000 км Гоуф 6 1,4 ТСИ 160кс ръчни скорости даде среде разход от едва 9,3/100


Хубаво , че няма данни за 120и 170кс с директно впръскване ... по каталог е литър надолу от супер авангардния 1,4 тси при който след дълга борба с проблемното съчетаване на компресор и турбо ... се отказаха от компресора .
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
acho.rs написа:BMWPOWERRR_ACM написа:Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.
Освен , че беше супер надежден се оказа и адски икономичен . За 100 000 км Гоуф 6 1,4 ТСИ 160кс ръчни скорости даде среде разход от едва 9,3/100Само с 1,5 литра по-малко от 130и 3000кк 258кс автоматик (хидротрансформатор)
![]()
Хубаво , че няма данни за 120и 170кс с директно впръскване ... по каталог е литър надолу от супер авангардния 1,4 тси при който след дълга борба с проблемното съчетаване на компресор и турбо ... се отказаха от компресора .
Тези 1,4 ТСИ мотори единствено си заслужава вариянта 90 KW само с турбина е ... върви доста добре като за обема си гори като запалка в купето на Супърб с всички екстри ... това по мои наблюдения среден разход 5,5 по бордови така че мога да поздравя ВАГ за този мотор иначе онези комбинации ала ланчия стратос с механичен компресор и турбина си е чиста проба експерименти на ВАГ
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани