защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от А.Марчев » 15 Юли 2011, 15:31

Kroki написа:Защото харчат много, и така губят клиенти :no:


за харчене харчат ,но има хора който не ги бърка много :mhihi:
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Zagy » 15 Юли 2011, 16:50

Няма човек, дето да не го бърка разхода...
Si non confectus, non reficiat.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от K_Ilkov » 15 Юли 2011, 18:45

еле пък на запад само ние тука се правиме на играчи
с разни кубатури коне и разходи дето не са ни по джоба

на запад я вижте кои са най-масовите от даден модел
- малките и средни кубатури :idea:

пп. иначе съм твърдо против пътя по който се върви ама никой не ме пита :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от alx » 15 Юли 2011, 21:23

Zagy написа:Няма човек, дето да не го бърка разхода...


не разбира се. но има такива дето ги бърка по съвсем друга причина (не финансова)- че трябва често да спират и зареждат и си развалят рахата...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Top Gun Maverick » 15 Юли 2011, 22:03

K_Ilkov написа:еле пък на запад само ние тука се правиме на играчи
с разни кубатури коне и разходи дето не са ни по джоба

на запад я вижте кои са най-масовите от даден модел
- малките и средни кубатури :idea:

пп. иначе съм твърдо против пътя по който се върви ама никой не ме пита :mhihi:

Ами като "се правим" ти защо не караш 318 или 116, ами си се качил на 330? :mhihi:
На кой му дреме за хората от запад?Те си карат почти само чисто нови коли и като свърши лизинга ги сменят.Нас тук не ни вълнуват тези неща.
Гледам назад сравнявате 2.0 с 4 и 6 цилиндъра.Малко повече вървяла 90-ката с почти последно поколение автомат и 60 кила аванс срещу ръчка от 46-цата.Забравяте обаче, че тази 46-ца е и маааалко повече кара и не се знае докъде е износена.Бензинките и най-дребното нещо по електрониката да не е в ред или някоя сондичка, ваносче, датчик и направо умира.Колегата Ачо ер ес по принцип му уважавам мненията защото винаги са точни, ама когато 4-цилиндровия двулитров стигне живота на същия шестак, може да добръмчи до Казанлък или на някой събор да го черпя каквото каже. :mhihi: Мже да е отчетен като грешка, но от същите тези счетоводители, за които спомена колегата по-горе.Да, съгласен съм, че когато му сложат повече обем е по-добре, но не става дума за това.Този мотор при правилна поддръжка и ГАЗ ДО ДУПКА няма издухване.Ако ще и 100 години да минат ако пак се кача на 20-ка със сигурност имам ли избор ще избера 6-ка.А за звука на 4-те цилиндъра, че били супер... :mhihi: Може, но ако на мп3-то вътре вървят звуци от 6-так. :ok: А двата литра разлика в разхода(на приказки)ви ги подарявам с удоволствие.Да живее 6-така, а 4-те пънчета ги натикайте на тъмно. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от alx » 15 Юли 2011, 22:09

BMWPOWERRR_ACM написа:А за звука на 4-те цилиндъра, че били супер... :mhihi: Може, но ако на мп3-то вътре вървят звуци от 6-так. :ok: А двата литра разлика в разхода(на приказки)ви ги подарявам с удоволствие.Да живее 6-така, а 4-те пънчета ги натикайте на тъмно. :mhihi:


внимавай защото тоя вой на мотоциклетите от които на повечето пичове им настръхва козината е... предимно от четири в редичка ;)

всеки двигател може да бъде направен да звучи добре с подходящата генерация... това да им е проблема...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Top Gun Maverick » 15 Юли 2011, 22:22

Абе пистаците, зарежи сега 13 000+ оборота.Говорим за горе-долу еднакви неща като кубици и обороти.С генерацията всеки може да си играе, но една оригинална Е36 320 с една такава от Е90...хайде няма нужда.
Абе наздраве и толкова, всеки да кара каквото му е на сърце. :bchug:
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от K_Ilkov » 16 Юли 2011, 1:04

BMWPOWERRR_ACM написа:Ами като "се правим" ти защо не караш 318 или 116, ами си се качил на 330? :mhihi:

ша та замола само да не ми правиш сметка какво да карам,
аз съм си я направил :winky:

иначе и аз съм фен на 6-така и тн ама реалноста е друга,
а на БМВ им дреме кой какво пише в БГ форума на БМВ щото сме ``голем`` пазар
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1885
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Top Gun Maverick » 16 Юли 2011, 6:53

Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E 60 530d
Мечтае да кара: Нещо с голям мотор

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от peters75 » 18 Окт 2011, 22:25

Малкият мотор има и малък дебит на всмукване.Понякога производителите са принудени да прибягват до намаляване на обема(дебита) съответно и изхвърлените газове заради еко нормите,които стават по строги с всяка изминала година.Когато другите начини за постигане на еко изисквания се изчерпят се стига до намаляне на кубатурата.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от acho.rs » 18 Окт 2011, 23:07

BMWPOWERRR_ACM написа:Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.

Освен , че беше супер надежден се оказа и адски икономичен . За 100 000 км Гоуф 6 1,4 ТСИ 160кс ръчни скорости даде среде разход от едва 9,3/100 :ok: Само с 1,5 литра по-малко от 130и 3000кк 258кс автоматик (хидротрансформатор) :mhihi:
Хубаво , че няма данни за 120и 170кс с директно впръскване ... по каталог е литър надолу от супер авангардния 1,4 тси при който след дълга борба с проблемното съчетаване на компресор и турбо ... се отказаха от компресора .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара

Мнение от Who » 19 Окт 2011, 10:34

acho.rs написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:Той и аз казах в поста си това, че запад не ни интересува, което произлиза от това, че запада не се интересува особено от нашия пазар.
За сметката съм далеч от това да ти я правя, нито те познавам колега, нито пък спя кофти от това каква кола караш.Затова и отдолу в поста ми сложих едно наздраве, че всеки може да кара и скейтборд ако му е на сърце.Дали си я правил ти или е купена, не караш куц кон, нали?Това ми бе мисълта, че гоУф 4 1.6 да си го карат те и следващите 5, 6 до новия "много успешен и надежден" 1.4 tfsi, икономичен и направен с новите модерни турбинки, за които толкова много ни надуват главите в цял свят или по-точно в Цяла Европа.

Освен , че беше супер надежден се оказа и адски икономичен . За 100 000 км Гоуф 6 1,4 ТСИ 160кс ръчни скорости даде среде разход от едва 9,3/100 :ok: Само с 1,5 литра по-малко от 130и 3000кк 258кс автоматик (хидротрансформатор) :mhihi:
Хубаво , че няма данни за 120и 170кс с директно впръскване ... по каталог е литър надолу от супер авангардния 1,4 тси при който след дълга борба с проблемното съчетаване на компресор и турбо ... се отказаха от компресора .

Тези 1,4 ТСИ мотори единствено си заслужава вариянта 90 KW само с турбина е ... върви доста добре като за обема си гори като запалка в купето на Супърб с всички екстри ... това по мои наблюдения среден разход 5,5 по бордови така че мога да поздравя ВАГ за този мотор иначе онези комбинации ала ланчия стратос с механичен компресор и турбина си е чиста проба експерименти на ВАГ
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook