Новата Alpina B5
Модератор: Общи модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Новата Alpina B5
acho.rs написа:И какво като е 700НМ ? Е60 550и има нютони колкото М5 ама нали се сещаш
Сравнението ти е неуместно


Dpy написа:Интересно, как колегите дето карат дизели, винаги критерий за бързина им са нютонитеНе че има нещо лошо в тях, даже напротив, но не са показател са бързина
Колега това е крайно невярно твърдение, а и не е тук мястото да го коментираме

Нещо интересно, според официалният сайт на алпина, Б5 се задоволява с разход 10,8л/100км , това е доста добър резултат ако е истина


Re: Новата Alpina B5
Крайно невярно, ама друг път
Така поставени нещата е ясно. Но реално погледнато си е чисто теоритично.
Показател за бързина в пъти повече е съотношението кг/кс отколко НМ
Сори за
Тоя разход може и да е реален, но само извънградско
.

BMW_RIDER написа:Dpy написа:Интересно, как колегите дето карат дизели, винаги критерий за бързина им са нютонитеНе че има нещо лошо в тях, даже напротив, но не са показател са бързина
Иначе е яка, само предната броня не ме кефи нещо.Като усмивката на 80 годишна баба е
А кое е показател? Конете? Нъц. Нищо само по себе си не е показател за бързината. Двете коли имат разлика в трансмисии, килограми, дифове, гуми и т.н. Ако колите бяха абсолютно едно към едно ти на коя би заложил - 500кс и 500нм или 500 кс и 700 нм?
Така поставени нещата е ясно. Но реално погледнато си е чисто теоритично.
Показател за бързина в пъти повече е съотношението кг/кс отколко НМ

Сори за

Тоя разход може и да е реален, но само извънградско

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Новата Alpina B5
Dpy написа:Крайно невярно, ама друг път![]()


Dpy написа:Показател за бързина в пъти повече е съотношението кг/кс отколко НМ![]()
Ето и съотношението кг/кс на което толкова държиш:
БМВ М5 Е60 1820кг/507кс = 3,61кг/кс
Алпина Б5 F10 1920кг/507кс = 3,78кг/кс
Алпина Б5 С Е60 1720кг/500кс = 3,44кг/кс
Значи според твоето твърдение старата алпина Е60 би трябвало върви повече

Dpy написа:Тоя разход може и да е реален, но само извънградско.
С това вече съм съгласен


Re: Новата Alpina B5
Ами ти сам си ги написал нещата, кво неясно има 
говорим за права отсечка 400м или 1км примерно.
http://www.youtube.com/watch?v=aXfaSmzZyV0


говорим за права отсечка 400м или 1км примерно.
http://www.youtube.com/watch?v=aXfaSmzZyV0

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4875
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата Alpina B5
Dpy написа:Ами ти сам си ги написал нещата, кво неясно има
говорим за права отсечка 400м или 1км примерно.
http://www.youtube.com/watch?v=aXfaSmzZyV0
е нормално е на летящ старт колата с повече тяга да дръпне малко . Според мен след 250 Мцата започна да наваксва

Re: Новата Alpina B5
Изобщо не наваксва м5-цата, до 270 се дърпат и после връща газта б5-цата. В техният случай конете са равни, но повече нм и по-малко тегло за алпината.
Нали се сещаш, че новата алпина е с 200 кг горница, ко ще стане а
Нали се сещаш, че новата алпина е с 200 кг горница, ко ще стане а

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Новата Alpina B5
Dpy написа:Изобщо не наваксва м5-цата, до 270 се дърпат и после връща газта б5-цата. В техният случай конете са равни, но повече нм и по-малко тегло за алпината.
Нали се сещаш, че новата алпина е с 200 кг горница, ко ще стане а
Вече колега съм напълно убеден, че нямаш ни най-малка представа за какво говориш

виж и тези два клипа, макар че няма никакъв смисъл

http://www.youtube.com/watch?v=-aqwEbqk ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=nypOMA4Bp74

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата Alpina B5
Dpy написа:Показател за бързина в пъти повече е съотношението кг/кс отколко НМ![]()
Брех. Тогава що се получава така тука:
http://www.youtube.com/watch?v=It9_jxLj ... re=channel
И двете коли са с абсолютно еднакво съотношение 3.7 кс/кг
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Новата Alpina B5
С клиповете не е много меродавно, понеже колкото клипа пусна аз с победа на б5, толкова ти с победа на м5.
Спора тръгна от това, че казахте че б5 ф10 ще е напред заради въртящият момент пред м5 60, а идеята ми с пускане на клипа беше, щом б5 е60 е равностойно на м5, какво ще се случи новата б5, която е с 200 кила горница?
Да ама, при твоя пример, разлика оказват други неща, като скоростни кутии, дифове и така. Пък аудитата не вАжат
Сега е момента някой да каже любимия лаф на дизелджиите "Конските сили продават, а въртящият момент печели състезания" и спора да приключи
Аз спирам
Спора тръгна от това, че казахте че б5 ф10 ще е напред заради въртящият момент пред м5 60, а идеята ми с пускане на клипа беше, щом б5 е60 е равностойно на м5, какво ще се случи новата б5, която е с 200 кила горница?
Брех. Тогава що се получава така тука:
Да ама, при твоя пример, разлика оказват други неща, като скоростни кутии, дифове и така. Пък аудитата не вАжат

Сега е момента някой да каже любимия лаф на дизелджиите "Конските сили продават, а въртящият момент печели състезания" и спора да приключи

Аз спирам

Re: Новата Alpina B5
Пичове,
Не е много правилно да се смятат нютоните и конете, съотнесени към общото тегло единствено и само на хартия (имам предвид по каталог). От значение е и къде в оборотите се постигат тези показатели и колко време се поддържат. Например N63B44 вади 300 KW, но забележете, че това става в диапазона 5500 – 6400 оборота, за разлика от някои други, които имат „остри” графики на въртящия момент, респективно и мощността, а от там и пикови стойности, които внезапно се "сриват". На тази база се изчисляват трансмисиите, а знаете, че зъбчатките и разни там LSD-та могат да преобърнат нещата.
Също така не е за пренебрегване коефициентът на челно съпротивление. На едно от клипчетата ясно се видя, че Алпината си сгъна огледалата (онзи не е глупав). На някого може да му е смешно, но при тези скорости всяко спестено магаре отива за тегленето на каруцата. Сравнете например коефициентите на Е90 330i и 335i (0,27 срещу 0,30), а купето е едно и също?!?! Тук нямам предвид, че 330 е по-бързата, а по-скоро, че някои невидими с просто око отвън конструктивни особености под капака могат да повлияят съществено при изравнени останали показатели.
Имаше една статия в Аутобилд преди време за едни тунинг маниаци, които си облепяха предниците (радиаторните решетки и бъбреците) с тиксо и слагаха грозни тасове по джантите само за да спестят няколко коня и да постигнат по-висока макс. скорост. И там изглеждаше смешно, но...
Ако вмъкнем в уравнението и уменията на водача, количеството и качеството на горивото в резервоара, качествата, размерите и съсътоянието на гумите и още някои незначителни неща, тогава става непредвидимо....
Не е много правилно да се смятат нютоните и конете, съотнесени към общото тегло единствено и само на хартия (имам предвид по каталог). От значение е и къде в оборотите се постигат тези показатели и колко време се поддържат. Например N63B44 вади 300 KW, но забележете, че това става в диапазона 5500 – 6400 оборота, за разлика от някои други, които имат „остри” графики на въртящия момент, респективно и мощността, а от там и пикови стойности, които внезапно се "сриват". На тази база се изчисляват трансмисиите, а знаете, че зъбчатките и разни там LSD-та могат да преобърнат нещата.
Също така не е за пренебрегване коефициентът на челно съпротивление. На едно от клипчетата ясно се видя, че Алпината си сгъна огледалата (онзи не е глупав). На някого може да му е смешно, но при тези скорости всяко спестено магаре отива за тегленето на каруцата. Сравнете например коефициентите на Е90 330i и 335i (0,27 срещу 0,30), а купето е едно и също?!?! Тук нямам предвид, че 330 е по-бързата, а по-скоро, че някои невидими с просто око отвън конструктивни особености под капака могат да повлияят съществено при изравнени останали показатели.
Имаше една статия в Аутобилд преди време за едни тунинг маниаци, които си облепяха предниците (радиаторните решетки и бъбреците) с тиксо и слагаха грозни тасове по джантите само за да спестят няколко коня и да постигнат по-висока макс. скорост. И там изглеждаше смешно, но...
Ако вмъкнем в уравнението и уменията на водача, количеството и качеството на горивото в резервоара, качествата, размерите и съсътоянието на гумите и още някои незначителни неща, тогава става непредвидимо....
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Новата Alpina B5
Dpy написа:С клиповете не е много меродавно, понеже колкото клипа пусна аз с победа на б5, толкова ти с победа на м5.
Спора тръгна от това, че казахте че б5 ф10 ще е напред заради въртящият момент пред м5 60, а идеята ми с пускане на клипа беше, щом б5 е60 е равностойно на м5, какво ще се случи новата б5, която е с 200 кила горница?Брех. Тогава що се получава така тука:
Да ама, при твоя пример, разлика оказват други неща, като скоростни кутии, дифове и така. Пък аудитата не вАжат![]()
Сега е момента някой да каже любимия лаф на дизелджиите "Конските сили продават, а въртящият момент печели състезания" и спора да приключи![]()
Аз спирам
Дам, ма това не е лафа на дизелджийте ми на един дето не една две легендарни коли дето са тупали и ферари и бмв и все наред, му носят името.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: Новата Alpina B5
Не казвам, че е глупост лафа, просто 99% от случаите се ползва при спор дизел-бензин, та вече като го чуя с тва го свързвам
Иначе и Roman1 e прав
Ай
за новата б5 по-бавна от старата и за философията на БМВ да ги прави все по-тежки . Очаква се 2020г. средното тегло на моделите от ///М серията да е около 3.5 тона 

Иначе и Roman1 e прав

Ай


- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Новата Alpina B5
Според мен(не,че разбирам много) ускорението в права посока зависи от много фактори:мощност,въртящ момент,тегло скоростна кутия,аеродинамика и др.
пр:болидите от формула 1 имат въртящ момент около 300 N.m и коефицент на челно съпротивление около 1 а ускоряват от 0 до 100 за 2.5 сек.
пр:болидите от формула 1 имат въртящ момент около 300 N.m и коефицент на челно съпротивление около 1 а ускоряват от 0 до 100 за 2.5 сек.
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Новата Alpina B5
maikooo написа:TPAKTOP написа:Има една бяла 6-ца Алпина тук в БГ която не е така! Виждал съм я в Камор!
Тя сигурно е била "побългарена"Иначе досега рових из нета, включително и в официалният им сайт и не успях да намеря нито една с различна емблема от тази на БМВ
acho.rs написа:Като гледам е мощна колкото моята М-ка но разликата в лукса и годините нямат база за сравнение!
Остава ти утехата , че твоята поне е по-бърза
Дали? Алпината е 700Нм, а М5-цата 520НмА при спирачките как ли стоят нещата?
Ами може да съм в грешка не съм много сигурен ама на външен вид си личеше че е Алпина! Нямам спомен обаче по какво! Може само на джантите да е имало лого! Не споря!

- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Новата Alpina B5
maikooo написа:Нещо интересно, според официалният сайт на алпина, Б5 се задоволява с разход 10,8л/100км , това е доста добър резултат ако е истина
Това според официалните сайтове не го вярвам! Те и на М5-ца Е60 даваха разход 15-17л за градско ама квото и да я правя не може да стигна този разход! Струва ми се че тия разходи ги измерват само на двигател без да е прикрепен за купето?! Как ги правят тези тестове не знам ама до сега не съм чувал че на някой колата му гори толкова колкото са казали производителите!

74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани