Карате ли на фарове през деня?
Модератор: Общи модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Когато карам бързо,пускам светлините,за да заострят вниманието на шофьорите,които се разтъкават по пътя и недоглеждат обстановката.Имал съм няколко случая,в които точно когато решавам да изпреварвам и водача пред мен сащо решава, че и той ще изпреварва и така умело ми засича пътя,че се чувствам най големия късметлия (когато всичко се размине без нежелани последствия) на този свят и си мисля, защо ли не е видял мигача,или може би не е погледнал въобще в огледалото.А в случая когато зад него има светлини и той по някакъв начин ги забележи определено повишава вниманието си и така има по малко вероятност да навреди на себе си и на останалите.
Търсим шофьор без книжка с крадена кола. За контакти тел. 166
- Stu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 22.10.2004
- Местоположение: София
- Кара: E53 X5 2004
Винаги карам на къси и халогени. Досега не са ме спирали куките за тва. Много странно. Ама си ползвам и мигачите за разлика от купищата непоръбени нещастни селяни по пътя дето пестят от крушки!!!



Нека да не казвам винаги, но в 95% от случаите пускам късите и така тръгвам, но наложили се да карам с по-висока скорост в града колата ми светва като коледна елхичка
фарове, халогени, задните за мъгла, аварийните мигачи, а бе общо взето трябва да ме виждат
... През деня не пускам халогените, но от момента в който почне да се смрачава задължително ги пускам-за което разбира се имам и някоя и друга глобичка, но ми е по-лесно да платя някой лев и да виждам пешеходците, отколкото да отнеса някой невнимателен и да си създавам излишни проблеми


BMW & RAMMSTEIN RULES







- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Най-дразнещите неща като карам са: някой с Ауди А6 или А4 не знам защо но почти винаги те са с пуснати задни светлини за мъгла, да кара пред мен.
Другото най-дразнещо нещо е на Евлоги Георгиев, на кръстовищеото с Граф Игнатиев, посока НДК-Стадиона В. Левски някой за направо да се нареди в коланата за наляво. Направо се побъркавм. Засичам, бутам псувам и ме боли ... фара.
Другото най-дразнещо нещо е на Евлоги Георгиев, на кръстовищеото с Граф Игнатиев, посока НДК-Стадиона В. Левски някой за направо да се нареди в коланата за наляво. Направо се побъркавм. Засичам, бутам псувам и ме боли ... фара.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- ivokaza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 6.03.2002
- Местоположение: София
- Кара: 406HDI
otka4ena написа:...но от момента в който почне да се смрачава задължително ги пускам-за което разбира се имам и някоя и друга глобичка, но ми е по-лесно да платя някой лев и да виждам пешеходците, отколкото да отнеса някой невнимателен и да си създавам излишни проблеми
Само че, халогените за мъгла светят ниско долу и целта е да осветяват пътя и маркировката, а не пешеходците. Така че, определено с допълнителните халогени не се виждат никакви пешеходци. А пък те ако не са видели включените къси светлини, едва ли ще видят още две крушки светещи към пътя.

@tsvet40 - за комплексари се говори когато са пуснати и халогените, а не когато караш през деня на фарове.
Наистина на някои американски автомобили фаровете са им нон-стоп включени, дори на някои не могат изобщо да се изключват - например Ford F-150

ivokaza написа:otka4ena написа:...но от момента в който почне да се смрачава задължително ги пускам-за което разбира се имам и някоя и друга глобичка, но ми е по-лесно да платя някой лев и да виждам пешеходците, отколкото да отнеса някой невнимателен и да си създавам излишни проблеми
Само че, халогените за мъгла светят ниско долу и целта е да осветяват пътя и маркировката, а не пешеходците. Така че, определено с допълнителните халогени не се виждат никакви пешеходци. А пък те ако не са видели включените къси светлини, едва ли ще видят още две крушки светещи към пътя.![]()
Излез вечер да караш и пробвай разликата м/у каране само на къси и каране на къси+халогени, но си избери по-слабо осветен участък и ще се убедиш... Халогените освен ниско долу светят и поне на един метър встрани от зоната на осветеност на късите светлини. Ако караш само по добре осветени улици е нормално да не си забелязал, но който е карал и такси известно време( като мен ) добре знае ползата от халогените нощно време
BMW & RAMMSTEIN RULES







- ivokaza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 6.03.2002
- Местоположение: София
- Кара: 406HDI
Как пък никъде по белия свят не са усетили ползата от допълнителните халогени - явно са много изостанали. Ама Бай Ганьо, ако не е първи - кой? И въобще не ми се спори по темата, карай както си знаеш 

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
не щото няма смисъл
късите светлини на Е30ката и вечер трудно се виждаха пък за през деня кво остава... и ако е малко изцапана колата съвсем нищо не се вижда... не рядко съм пресрещал коли със запалени светлини през деня - но никога не ми се е случвало да забележа първо фаровете - винаги виждам първо колата и чаааааак като се приближи виждам че е със светнати светлини и си казвам "а... тоя бил със светнати фарове
" и поне 80% от колите в Бг са с такива къси светлини - ето защо няма сила която да ме накара да се съгглася, че има полза от пуснати светлини през деня (освен на 1.06....) ся при по-новите коли дето имат ксенони за по 1000лв. може и да има полза но... те все още са изключения в тая страна
единствената "полза" за която се сещам е че при 90% от случаите ще си забравям фаровете включени и ще сменям акумулатори през 1 седмица.....
иначе нямам нищо против но твърдя че е безмислено... ако вкарат при следващата ми кола ще трябва да се купува резервен акумулатор...
късите светлини на Е30ката и вечер трудно се виждаха пък за през деня кво остава... и ако е малко изцапана колата съвсем нищо не се вижда... не рядко съм пресрещал коли със запалени светлини през деня - но никога не ми се е случвало да забележа първо фаровете - винаги виждам първо колата и чаааааак като се приближи виждам че е със светнати светлини и си казвам "а... тоя бил със светнати фарове


иначе нямам нищо против но твърдя че е безмислено... ако вкарат при следващата ми кола ще трябва да се купува резервен акумулатор...

otka4ena написа:Излез вечер да караш и пробвай разликата м/у каране само на къси и каране на къси+халогени, но си избери по-слабо осветен участък и ще се убедиш... Халогените освен ниско долу светят и поне на един метър встрани от зоната на осветеност на късите светлини. Ако караш само по добре осветени улици е нормално да не си забелязал, но който е карал и такси известно време( като мен ) добре знае ползата от халогените нощно време
така е , светят на страни и се вижда много по ясно
Бай Ганьо, но се вижда много по-добре... Може да си ги нагласиш да не заслепяваш насрещните. Все пак са го мислили в завода на БМВ а не съм си ги монтирал допълнително, някъде си където ми хрумне

мен са ме спирали но съм се отървавал само с забележки
иначе включвам къси по натоварени пътища извън града
а лятото се е случвало и дълги към Бургас, когато изпреварват като ненормални срещу теб
Прието е със zакон в почти всички европейски страни да се кара преz деня на къси светлини. Реzултат е около 25 процента по-малко катастрофи - надявам се това е раzсеяло илюzията ви zа гъzарията.
Това е твърдение от чуждестранният печат, не мое лично.
Много ми допада тенденцията фаровете zа мъгла да се прекръстят на "халогени", раzбираш ли. А обикновенните фарове не са халогенни и те, така ли? Или просто всичко е с ксенонови фарове вече и само фаровете zа мъгла са останали халогенни?
Stay cool
Това е твърдение от чуждестранният печат, не мое лично.
Много ми допада тенденцията фаровете zа мъгла да се прекръстят на "халогени", раzбираш ли. А обикновенните фарове не са халогенни и те, така ли? Или просто всичко е с ксенонови фарове вече и само фаровете zа мъгла са останали халогенни?

Stay cool

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
BadAngel написа:На 1 фар карам, че ми изгоря дясната крушка
по принцип се сменят като изгорят

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани